• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Quint-
    'voor zover ik kan zien is het nog niet geheel voorbij,' zeg ik in haar oor. Er sluiten een paar armen om mijn lichaam. Het wordt er iets warmer van. De kans op vrijheid duurt waarschijnlijk nog wel even, er moet bij zo'n dingen ook altijd iemand tussen komen en het weer verpesten. Zo vaak is dat al gebeurt maar nog nooit is het geen wat ik wil daarna nog gelukt. Dit keer gaat het lukken al moet ik er stomme dingen voor gaan doen. we gaan naar buiten!

    Yue
    Bang kijk ik naar Lew en Odile, in de hoop dat ze alles zullen stoppen. Mijn hoop wordt echter verpulverd door het gevecht tussen Lew en Zachar, en daarna ook Fjodor. Als Odile wordt neergeslagen en Fjodor zich op Lew stort sla ik mijn handen voor mijn mond en gil kort. Met tranen in mijn ogen ren ik naar Odile, en zak bij haar neer. "Stop! Stop, alsjeblieft." roep ik trillerig naar Fjodor. Ik ben zo ontzettend bang voor wat er komen gaat.

    Savoy
    Holy shit. Ik deins achteruit als Lew ineens tevoorschijn komt met iets dat vuur lijkt te spuwen, en daarna achterover wordt gekeild door Fjodor himself. Zijn hulpje ligt kermend op de grond te spartelen, wat me een grijns bezorgt. Toegegeven, dat was een mooie move. Blij dat hij niet op mij gericht was. Even wordt mijn aandacht getrokken door Aimeé en dat nieuwe jongetje, die het meer dan een beetje gezellig lijken te hebben samen. Ik snuif en sla mijn armen over elkaar heen. Toch jammer dat ik maar een keer van haar bloed heb kunnen drinken.

    Odile - Goede vampier.

    Even kruist mijn blik die van Fjodor. Ik hap nog steeds naar lucht. Maar in plaats van angst voel ik woede. Pure, diepe woede.
    'Is het niet?' herhaalt hij. Ik pers de lippen op elkaar en zwijg. Ik weet waar hij het over heeft. De kus. Hij wendt zich dan tot Lew en gaat verder met zijn aframmeling. Ook al zou ik willen aanvallen, ik kan het niet. Ik voel het nog steeds duizelen en nu de aanval inzetten betekent gegarandeerd dat ik tegen de vlakte ga. Ik heb niet eens de energie om te schreeuwen dat hij moet stoppen.
    'Stop! Stop, alsjeblieft!' hoor ik iemand schreeuwen. Het is Yue. Wonderbaarlijk genoeg lijkt het te helpen, want Fjodor stopt en laat Lew los, die als een levenloze pop op de grond valt. Zijn mond bloedt en hij is er slecht aan toe. Zo gauw als ik kan snel ik naar hem toe, ga zitten en neem zijn hoofd in mijn handen.
    'Je bent nog niet zo lang vampier, zie ik. Interessant..' Dan draait hij zich van Yue weg. 'Ik heb genoeg tijd verspild aan dit stuk stront. Zachar, spoel je gezicht af en haal Boris. We gaan.' De vampier verdwijnt naar boven.
    'Lew..' fluister ik. 'Hij is een vampier, die herstellen wel,' zegt Fjodor doodkalm.
    'Hou je kop! Jij.. ziek egoïstisch monster! Als je ook maar iets om me gaf had je me niet in mijn buik gestompt, had je hen niet opgesloten en Lew met rust gelaten! Je wil de waarheid niet horen! Ga je iedereen verrotslaan die je vertelt wat voor klootzak je werkelijk bent! 'Cause I'm ready for it! Ik ben niet bang voor je!' Met die woorden sta ik op en spuug recht in Fjodor's gezicht. Zachar en Boris zijn teruggekomen en kijken vol verbijstering toe. Ik zie Fjodor's ogen me aankijken. Woedend, laaiend. En dan, ineens, draait hij zich om zonder ook maar een woord te zeggen.
    'We gaan naar buiten. Kom mee.' Ik help Lewis overeind en doe mijn schoenen weer aan. Met hem over mijn schouder volg ik Fjodor. Zwijgend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimeé
    Ze draait zichzelf om als ze Fjodors woorden hoort. ''Stomme Rus.'' Mompelt ze afkeurend, en zucht diep. Haar blik kruist een moment die van Savoy. Vol boosheid kijkt ze hem aan. Tjhaa, die ervaring ligt haar nog teboven. Zachtjes laat ze haar slanke vingers door die van Quint glijden, en loopt achter de groep aan. Heerlijk. Bijna bij haar vrijheid. Zo dichtbij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    We mogen eindelijk richting buiten, de vrijheid tegemoet. Aimeé's vingers gaan door de mijne. Ik weet al een beetje meer over wat er in de groep heeft gespeeld. Langzaam lopen we de trap op en naar buiten. dan kunnen we ontsnappen, en dan zijn we weg hier. mijn vingers gaan ook door Aimeé haar handen. Nu beginnen mijn zenuwen zich te mengen met de adrenaline. Weer de tweestrijd tussen weg en blijven. Ik blijf bij mijn beslissing van weg gaan. Mijn vingers sluiten een beetje gespannen op Aimeé haar hand. Nog een laatste controle of mijn tas wel goed zit. Ik blijf bij de groep en Aimeé tot zij het plan duidelijk maakt. Op het moment doe ik zo'n beetje alles voor haar dus nu ook. Haar teken, dat is het enige waarop ik let. Waardoor ik een keertje bijna struikel.

    Weer een vraagje: als iemand gebeten word en vampier eord krijgt ie een band met diegene die gebeten heeft. Kun je dan maar een iemand bijten en een band hebben, of gewoon er meer hebben ??

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 23:33 ]

    Aimeé
    Ze wacht. Enkele minuten lopen ze. Door de welbewoonde wereld. Als ze geheel tussen de mensen in de stad zijn gemixt knijpt ze in Quints hand. Het teken om te rennen. Ze trekt hem een kant op van een drukke winkelstraat. Daarachter bevind zich een weg. Zodra ze daar zijn kunnen ze een taxi nemen. Geld heeft ze genoeg. Van een meisje dat voorbij liep. Tjhaa, ze moest toch íets . ''Rennen.'' Sist ze ze zachtjes, en ze begint ook meteen te rennen. Haar conditie en lenigheid zijn haar godzijdank bijgebleven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Er word in mijn hand geknepen, het teken om te rennen. Voor ik het door heb krijg ik nog een ruk aan mijn arm. PAs nu besef ik dat ik moet rennen. Ik zet er wat vaart achter en weet AImeé weer te bereiken. Hoelang ze gaan rennen weet ik niet, maar waarschijnlijk na een drukkere plek als hier zodat ze snel verdwenen zijn. Ik verwacht eigenlijk een reactie van de groep. Of die komt weet ik niet, ik weet alleen maar te rennen.

    Op een vreemde manier leek het hem mentaal gezien weinig te deren dat Fjodor er zijn levensmissie van maakte om hem tot moes te slaan. Lichamelijke pijn was nooit echt een barrière geweest, maar nu leek het zelfs psychologisch geen probleem. In tegendeel zelfs. Het leek bevrijdend. Op een gecoördineert tempo regenden de mokerslagen op hem neer, met elke keer de kracht van een kanonsbal. Ergens vroeg hij zich af of zijn lichaam nog wel vorm had, en hij er niet gewoon uitzag als een bloederig hoopje pulp dat tegen de grond plakte. Hij hoorde in ieder geval enkele botten kraken onder de pure kracht van een eeuwenoude vampier, maar de exacte plaats was moeilijk te lokaliseren aangezien hij het gevoel had dat zijn lijf uit pijn was opgebouwd. Een vormeloze, wazige zin maakte een eind aan de aanval en daarna voelde hij zich kalm en ontnuchterd, hoewel hij niet in staat was een vin te verroeren. Het bleef stil voor een lange, lange tijd. Alsof het decennia voorbij slopen in enkele seconden. Odile was de enige waaraan hij kon denken. Ze had ook een slag ontvangen, maar ze was zeer zeker sterk genoeg om daar boven op te raken. Het was haar geestestoestand waar hij zich zorgen om maakte. Fjodor had gelijk toen hij benadrukte dat Odile hem niet graag op die manier zag, maar toch kon hij het zich niet laten deren. Hij kon niet blijven staan en kijken hoe die eikel elke ambitie en elke hoop de kiem in smoorde. Hij had verdraaide beelden van de wereld en de positie van de mensen er in, maar Fjodor had zijn eigen wereldje gecreëerd, waarin hij kon doen gelden wat hij wilde. Lewis kon niet machteloos toe staan kijken hoe Odile verstrikt raakte in alles waar ze nooit een deel van uit had willen maken. Alles waar ze ooit tegen gevochten had. Voor hem. Hij besefte dat ze het grootste offer wilde leveren om zijn leven in veiligheid te stellen. Een offer dat voor haar zwaarder doorwoog dan haar leven; haar vrijheid. Ze hield van hem. 'We gaan naar buiten. Kom mee.' Als hij had kunnen glimlachen en zijn ogen openen, had hij het gedaan, maar zijn spieren wilden niet meewerken, dus liet hij zich maar overeind helpen en probeerde woorden te vormen die ergens op sloegen. 'Trouw niet met hem. Alsjeblieft.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Lykos: Je kan als vampier zijnde er meerdere bijten ;]

    Zwijgend lopen we naar buiten. Fjodor en Zachar voorop, Boris achter ons. Quinten en Aimee hebben hun heil bij elkaar gevonden. Lewis heeft moeite om alleen al te ademen. Zijn toestand is barslecht. Hij bloedt, heeft moeite om een oog te openen dat dik opgezwollen is en vrijwel zijn hele gewicht op mijn schouders rust. In plaats van dat de kou en de duisternis als verlossend voelen, voel ik niks anders dan pijn. Pijn om de situatie waar we met z'n allen in zitten, pijn omdat Fjodor me zojuist geslagen heeft. Alweer. Pijn om Lewis. Liever geen leven meer dan dit leven. De dood kan onmogelijk erger zijn.
    Lew haalt me uit zijn gedachten met zijn gemompel. Het klinkt krakerig, maar het is in elk geval verstaanbaar.
    'Trouw niet met hem. Alsjeblieft.' Ik aai langs zijn wang. 'Wat moet ik dan?' vraag ik zacht. 'Zeg het me, alsjeblieft. Ik ben niet sterk genoeg. 't Wordt een hel. Erger nog. Ik ben zo ongelofelijk moe, Lewis. Maar ik wil niet klagen. Ik ben niet degene die bijna dood is geslagen.' En vervolgens voeg ik er fluisterend aan toe: 'I just can't go on. I'm losing this fight. The devil can take me, hell can't be worse than this. I just can't let you all suffer and die. Fifty years ago I've seen nothing but pain and terror. Participated in it. Refused to see myself as a victim because I was in fact a perpetrator. I'm sorry, Lewis. I just can't go on much longer.'
    Ik kijk weer voor me uit. In elk geval hebben Quinten en Aimee elkaar nog. Wait.. Quinten en Aimee? Waar zijn ze? Mijn mond zakt een stukje open. Ik kijk schuin achter me, waar Boris aan het telefoneren is.
    'Boris, je moet- idioot!' Ik schrik op. Niet te geloven, Fjodor heeft al die tijd niet doorgehad dat Quinten en Aimee hem zijn gepeerd. Er is hoop! 'Ben je helemaal gek geworden? Jij moest ze in de gaten houden,' sist Fjodor. 'Ik eh..' 'Ga die twee zoeken. En waag het niet met lege handen terug te komen.' Hij knikt beschaamd en schiet dan ineens een zijstraatje in. Ik bijt op mijn tanden. Er zijn maar een paar manieren om ervoor te zorgen dat vampiers mensengeur niet kunnen oppikken: zorgen dat ze uit de windrichting staan, of beter nog: in het water springen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimeé
    We komen bij een groot meer. Dan ineens moet ze denken aan thuis. ''Ze zullen on blijven volgen, tenzij we in het water springen. Onze geur verminderd. Daarna gaan we naar mijn huis.'' Zegt ze vastberaden, en springt samen met hem het meer in. Na even helemaal onderwater te zijn geweest, komt ze proestend boven, en zwemt ze naar de kant. Doorweekt. Met een van haar vesten droogt ze zichzelf af en gooit ze dan in het meer. ''Fuck you, stomme Rus.'' Grijnst ze vrolijk. Vrij, ze is eindelijk vrij!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Aimeé heeft het idee om in het water te springen en naar de andere kant te gaan. Ze springt er al in, ik sta nog aan de kant en dan spring ik ook. Na een stuk gezwommen te hebben komt hij ook aan de andere kant. Zijn tas is redelijk water dicht dus het spul is niet echt nat. Doorweekt klimt hij uit het water, en pakt ook een vest uit zijn tas. Afgedroogd en wel, met nog nat haar gaan ze nog verder. Aimeé grijst helemaal. 'Maar jij wou toch niet meer naar jou thuis??' vraag ik stom verbaasd omdat ze dat voorstelde.

    Sorry voor de vragen tussedoor, ik denk gewoon over sommige dingen te veel na.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 22:26 ]

    Buh. Wil schrijven maar t kan niet. Sucks..


    No growth of the heart is ever a waste

    wat huh hoe schrijven?? ik volg het niet meer, ????
    verwarring slaat toe:S

    Ik kom er direct aan met een post c: Ben aan het typen. Sorry by the way. Was het een beetje uit het oog verloren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Lykos: Heb schrijfkriebels, lols O_o That's the only thing.
    Ghehe, maakt niet uit hoor ;] Heb 't idee dat Dewi zowat overleden is ;o


    No growth of the heart is ever a waste