• Dus er is een jongen die me vroeger leuk vond (geen idee of hij me nog steeds leuk vindt, maar ik zit hem in ieder geval dwars). Tegen zijn vrienden zei hij altijd hoe mooi en lief hij me wel niet vond, en dat vond ik nog lief, maar toen stuurde hij me steeds smsjes met "Vieze terrorist (omdat ik moslim ben, zeker?), ik wil u kapot n**ken" en tegen zijn vrienden sprak hij dan weer heel lief tegen me. Na de zoveelste sms ben ik tegen hem uitgevlogen en hij liet me met rust. Tot nu dan, nu zit hij op dezelfde school als ik nu zit en verspreidt hij roddels over me. Zoals zijn laatste; Dat ik me elke dag bezat, me kapot rook en ook nog drugs verkoop + dat ik een slet ben en met elke jongen ga terwijl ik nog nooit eens een vriendje heb gehad, laat staan mijn eerste kus.

    En vandaag ben ik bij de directeur geroepen om het "over mijn toekomst te hebben". Bleek dat die jongen tegen de leerlingbegeleider heeft verteld wat ik zogezegd allemaal uitspook. On top of that, vertrouwen mijn ouders mij al helemaal niet.

    Wat moet ik nu doen? Ik ben zo focking pissed op iedereen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:24 ]


    We bring our sons up to get gunned down.

    Politie?
    sorry ik weet niks
    :$


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OH MIJN GOD, wat een sukkel zeg.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:33 ]


    <3

    In mekaar timmeren met zes man.
    Nee oke, bewaar dat maar voor 't laatst. Hem meenemen naar de directeur en hem laten verantwoorden voor al die crap. Wedden dattie zeven kleuren stront schijt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Kansloos, srsly.
    Alleszins, hij moet zijn bek houden. Sleep hem voor de directeur of zo & als hij dan nog niet stopt dan misschien politie inschakelen. Echt kansloos, man.

    niets van aantrekken en gewoon blijven de waarheid zeggen, ze moeten je dan wel geloven

    C18 schreef:
    In mekaar timmeren met zes man.
    Nee oke, bewaar dat maar voor 't laatst. Hem meenemen naar de directeur en hem laten verantwoorden voor al die crap. Wedden dattie zeven kleuren stront schijt?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    C18 schreef:
    In mekaar timmeren met zes man.
    Nee oke, bewaar dat maar voor 't laatst. Hem meenemen naar de directeur en hem laten verantwoorden voor al die crap. Wedden dattie zeven kleuren stront schijt?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury