• Wij hadden de afgelopen paar weken voor Engels individuele speeches over het onderwerp ' a world of difference' en daar hebben we vandaag de cijfers voor terug gekregen. Mijn speech ging over eetstoornissen en ik heb een fucking 9,3! Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat gedaan heb, want de eerste keer dat ik hem moest doen, klapte ik voor de klas dicht (al hoorde ik daarna dat de lerares besloten had die poging niet mee te tellen) en de tweede keer ging voor mijn gevoel wel oké, dus ik had dit echt niet verwacht.

    Iemand anders nog (goede) cijfers terug gekregen, of net als ik gewoon extreem blij nu?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Eh, ik had voor geschiedenis een 8.6, wat ik totaal niet verwachtte, omdat hij niet zo lekker ging. Het leukste is dat de vriendin die naast me zit met geschiedenis, die altijd super hoge cijfers haalt voor dat vak, iets van een 7.4 had. Nog steeds een heel goed cijfer als je het mij vraagt, maar ze keek zooo pissig toen ze zag dat ik hoger had :'D. Ik de hele tijd 'Ben je jaloeeers? Als je wil, kan ik je altijd bijles geven hoor!'


    i put the fun in funeral

    ik had maar 1 fout met geschiedenis ! ;D
    een 9.3 ! *hallelujaa*


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik dacht door bij de titel, maar oke. (cat)
    Ik heb een 1,1 voor Duits terug gekregen, dus niet zo best. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd c:


    26 - 02 - '16