• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Quint-
    Ik zit nog steeds te kijken naar de groep, eigenlijk vind ik het wel vermakelijk. Ik probeer te volgen waar de woordenwisseling tussen Odile en de andere vampier over gaat. Het feit dat de jongen een vampier is, is me duidelijk geworden doordat hij smakelijk een zak bloed naar binnen heeft gewerkt. Wat ik er van mee krijg is Odile erg boos op de vampier. Iets met vroeger en de leider, ik neem aan dat dat de lange man is. Hij heet schijnbaar Fjorden Koltsov. En iets met over een week trouwen. Ik kan er weinig touw aan vast knopen, maar wat er me duidelijk is geworden is dat we aardig in de nesten zitten en als we er binnen een week niet uit zijn nog meer problemen hebben. Ik ga eens nadenken over plannen. De muur of het plafond is geen goed idee, en door de deur lijkt me te veel bewaking, het enigste wat in me op komt is netjes met toestemming naar buiten. "Kun je niet regelen dat we een keer als groep naar buiten mogen, van mijn part onder toezicht. Daar is misschien wat mee te verzinnen,' roep ik naar de groep, aangezien niemand anders een idee heeft gezegt probeer ik het maar.

    Yue
    Ik laat me van het aanrecht afglijden en begin in de keuken kastjes te zoeken naar een beker om wat water te drinken, als ik merk dat ze volstaan met lang houdbaar eten, zoals droge koekjes, muesli, thee en suiker. "Oh.. dit is mooi. Heeft er iemand zin in thee?" vraag ik zonder me om te draaien. Ik pak een theepot en een theezakje uit een van de kastjes, en vul de theepot met water. "Even kijken.." mompel ik, terwijl ik het fornuis aan probeer te krijgen. Dan springt er bij een van de pitten en klein vlammetje op en ik maak een opgetogen geluidje. Snel zet ik de theepot op het vuur en begin ik in de kastjes te zoeken naar wat mokken.

    Savoy
    Ik grinnik om Odiles woede, al hoop ik wel dat ze haar dreigementen niet waar zal maken. "Hoe ben jij hier trouwens terecht gekomen? De groep die ons pakte bestond uit zeven vampiers en ze hadden jou overgeslagen. Je had kunnen lopen, wat doe je hier?" Ik grijns en haal mijn schouders op. "Nieuwsgierigheid, I guess. Ik had niet veel beters te doen en ik had niet verwacht dat ik meteen de cel in zou worden gesmeten." Bij haar laatste dreigement knik ik, nog altijd met een glimlach, maar nu iets serieuzer. "Veel langer dan een week zou ik hier inderdaad niet willen zitten. Maar omdat je wel gelijk hebt dat je me hebt gered door met hem te trouwen moet ik je bedanken. Dus, bedankt." Ik glimlach even zo oprecht als ik kan, maar kan het dan niet laten om weer te grijnzen. "Heb jij even geluk dat ze altijd wachten tot de huwelijksnacht. Anders had je dat er ook nog bij gekregen." Dan kijk ik naar de jongen die achter op een bank in zijn eentje zit. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan. "Ik denk niet dat de vampieren hier daar stom genoeg voor zijn. Maar ach, het is het proberen waard."

    -Quint-
    'Ja, lekker ik zou ook wel een glas thee lusten,' roep ik naar het meisje dat bij Aimeé heeft gezeten. 'Aangezien ik nog geen ander idee heb gehoord lijkt het inderdaad wel slim om het gewoon te proberen,' zeg ik tegen de vampier. 'Maarja, ik schat de slagingskans ook klein.' Ik loop naar de keuken voor de thee, en pak een glas. 'En hoe gaat het met jou?' vraag ik aan Aimeé. 'Het gaat ons wel lukken om hier uit te komen,' zeg ik geruststellend.

    Odile - Goede vampier.

    'Nieuwsgierigheid?' vraag ik, met ogen zo groot als schoteltjes. Het klinkt achterlijk en suïcidaal, maar als er iets dodend is voor vampiers, dan is het wel verveling. Misschien zocht hij een uitdaging, wat vermaak. Hoewel in de klauwen van een clan komen nu niet bepaald het soort vermaak is waar de gemiddelde vampier zich graag mee bezighoudt. Tot mijn verbijstering bedankt Savoy me zowaar, en als bevestiging grom ik ingehouden.
    'Denk maar niet dat het mijn bedoeling was geweest jouw leven te sparen,' zeg ik nors als bevestiging. God, wat heb ik een zin om die grijns van z'n smoelwerk te slaan. 'Nog een kwartier, Lavossa,' hoor ik Zachar zeggen. Verdomd.
    "Heb jij even geluk dat ze altijd wachten tot de huwelijksnacht. Anders had je dat er ook nog bij gekregen." Wat..? Ik knijp de ogen samen in walging. Nu sta ik op en vlieg Savoy aan. Ik heb hem bij zijn kraag gegrepen en duw hem hardhandig tegen de muur.
    'Die huwelijksnacht kan hij op z'n buik schrijven! Hij kan naar de hel lopen en jij erbij! En nog één keer je bek opentrekken of je krijgt er één,' dreig ik kwaad. Ik laat hem los en loop weer terug naar mijn stoel. Huwelijksnacht? Mocht ie willen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik glimlach naar de nieuwe jongen, die volgens mij Quinten heet, en draai me weer om naar een van de kastjes, waar ik mokken in heb gevonden. Terwijl ik het gekibbel van Odile en Savoy probeer te negeren begint de ketel te fluiten. Geschrokken spring ik op, maar dan besef ik me dat het slechts betekent dat het water kookt, en ik draai het vuur uit. Even laat ik het theezakje in de theepot zitten, tot de thee sterk genoeg is. Terwijl ik oplet dat ik mijn vingers niet per ongeluk verbrand schenk ik voor iedereen thee in en loop met een dienblad met de mokken daarop naar de salon tafel met de lavalamp. "Eh.. de thee is klaar." zeg ik om de ongemakkelijke stilte die rond de tafel hangt te verbreken. "Wil iemand er suiker in?"

    Savoy
    Zonder enige waarschuwing rent Odile ineens op me af en beukt me tegen de muur. Ik wil een opmerking maken over die keer dat ze ineens handtastelijk werd, maar mijn keel zit dichtgeknepen en ze begint zelf al te praten. "Die huwelijksnacht kan hij op z'n buik schrijven! Hij kan naar de hel lopen en jij erbij! En nog één keer je bek opentrekken of je krijgt er één." Als ze me loslaat land ik met een bonk op de grond, en even wrijf ik over mijn pijnlijke keel. "Rustig, houd je in. Je kan je energie beter bewaren voor..-" Ik maak mijn zin niet af als ik een zeer hatelijke blik van Odile krijg toegeworpen, en weer hef ik mijn handen op. "Sorry, ik zeg al niets meer."

    Aimeé
    Ze kijkt even spottend naar Savoy. ''Eindelijk. Dankje, Odile. Dit maakt het wel weer dragelijk.'' Glimlacht ze engelachtig. Voor altijd en altijd staat ze bij Odile in het kwijt. Dan kijkt ze op naar Quinten. Ze glimlacht, maar haar dofgroene ogen lachen nou niet bepaald mee. ''Weet ik..'' Zegt ze zachtjes. ''Met mij? Met mij gaat het prima..'' Ze weet dat ze haar koortsachtige temperatuur, lijkbleke huid en gebrek aan zonlicht niet lang kan verbergen. Dus uit pure afleiding legt ze haar hand lichtjes op die van hem, terwijl ze de thee afwijst. Geen honger, geen dorst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Moet ik me nog apart voorstellen?' vraag ik aan het meisje van de thee en ik schenk een glas thee in voordat het naar de kamer gaat. Ik begin een beetje te blozen als Aimeé haar hand op de mijne legt, ik pak hem vast. Ik zie dat het slecht met haar gaat en leg mijn andere hand op haar hoofd. Ze heeft duidelijk koorts, maar ik laat niet echt merken dat ik het weet. 'Ik probeer je naar buiten te krijgen, en heb al een mogelijkheid op tafel gelegd dus nu maar hopen at het werkt,' zeg ik voorzichtig. Ze ziet echt lijkbleek en haar ogen lijken zelfs doffer dan in het bos buiten. Ik drink wat van mijn thee, hij smaakt erg lekker. Ik laat haar hand los, en leg mijn arm om haar heen zodat ze kan kijken of ze haar hoofd op mijn schouder wil leggen of niet.

    Aimeé
    Ze kijkt een tijdje naar zijn thee, en bijt op haar onderlip als hij een hand op haar hoofd legt. ''Bedankt, Quint. Maar het hoeft niet, hoor.'' Zegt ze zachtjes. Ze grijpt de gelegenheid maar meteen aan om haar hoofd op zijn schouder te kunnen leggen. Het voelt beter dan praten of zwijgen. ''Bedankt, voor alles.'' Fluistert ze zachtjes, ietwat zwakjes. Ze glimlacht flauw en sluit haar ogen eventjes kort.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Stiekem vind ik het heel fijn dat Aimeé haar hoofd op mijn schouder legt. 'Graag gedaan, ik zorg ervoor dat we hier uit komen, al moet ik dan mezelf tekort schieten,' fluister ik in haar oor. 'Kom we gaan op bed zitten, dat zit wat beter dan hier in de keuken staan.' Ik pak mijn thee en loop met Aimeé naar een bed en we gaan zitten. Het is het bed waar ik op getekend heb, snel doe ik mijn schetsboek en spul in mijn tas. Ik weet niet of Aimeé er iets van heeft gezien. We zitten zo nog een hele tijd.

    Aimeé
    Ze vangt een glimp op van zijn tekeningen en glimlacht. ''Nee, dat mag je niet zeggen. Ze gaat wat rechterop zitten en kijkt hem doordringend aan. ''Geen stomme dingen doen. Voor niemand niet. Beloof me dat.'' Fluistert ze zachtjes, en met een flauwe glimlach. Hij mag zichzelf niets tekort laten doen komen. En al helemaal niet voor haar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Ik kijk haar serieus aan in haar ogen 'Als ik iets stoms doe is dat omdat ik at zelf wel, al sinds dat ik leef heb ik mezelf gezworen om de gene van wie ik hou te beschermen en te helpen hoeveel het ook van me vraagt. Dat aantal mensen staat op 0, jij bent de enigste van wie ik hou, dus ik moet en zal mijn belofte één keer waarmaken,' zeg ik tegen haar. 'Ik kan je dus niet beloven dat ik geen stomme dingen ga doen, ik heb al stomme dingen gedaan zoals me laten kennen en half uitflippen tegen Lewis.' Ik kijk haar weer iets normaler aan. 'Beloof jij me dat ik je zal beschermen?' vraag ik haar.

    Aimeé
    Haar ogen staan bezorgd, en als hij haar dat vraagt lijkt de droogte in haar keel toe te nemen. ''Dan zal ik het andersom doen. Dát beloof ík.'' Fluistert ze hoogmoedig, waarna ze haar ogen neerslaat. Is het wel tijd voor zo'n discussie? Ze heeft nou niet bepaald energie over voor dit soort dingen en toch lijkt het noodzakelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Fijn dat je het me belooft, wil je wat van mijn thee?' vraag ik haar. Ik zie dat ze weinig energie heeft. Ik kijk op mijn iPod, de enigste tijdbron die we hebben, ik zie dat het eigenlijk al avond is. Ik ga op het bed liggen en leg Aimeé langs me. 'Kom we gaan slapen, het is eigenlijk al laat en jij hebt ook rust nodig,' zeg ik haar. Toch kan ik niet slapen, het ligt wel beter dan alleen.

    Aimeé
    Haar wangen kleuren lichtroze. ''Nee, dat hoeft niet..'' Zegt ze zachtjes, en krult zichzelf maar tegen hem op. Het is beter dan niets. Je ogen dichtdoen helpt ookal weer. Ze zucht diep en tekent met haar slanke vingers wat figuurtjes op zijn arm en buik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Haha, dat kietelt, maar is wel ontspannend,' zeg ik tegen Aimeé. Mijn hand gaat langzaam door haar mooie haar omlaag, en blijft op haar neus hangen. Langzaam ga ik over haar neus met mijn vinger, naar haar wang en omlaag. Dit werkt erg afleidend, ook al kan de hele groep meekijken. Laat hun fijn, als ze niks beters te doen hebben. Ik trek een deken over ons heen zodat het lekker warm wordt.