• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aimeé
    Ze glimlacht geamuseerd. ''Kun je het een beetje vinden?'' Ze lacht zachtjes. Een oprechte lach. Tinkelend en lief. Ze trekt zich niets aan van de groep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Natuurlijk kan ik het vinden, ik moet alleen nog bedenken wat ik verder ga doen,' fluister ik beschamend in haar oor. 'Mijn eerste probleem is al opgelost namelijk hoe ik van iemand moet houden, maar daardoor zijn er weer nieuwe problemen bij gekomen waar ik geen raad mee weer.' Langzaam komt er toch een glimlach tussen mijn rode wangen door. Ik voel me nog steeds erg beschamend.

    Aimeé
    Ze grinnikt zacht om zijn beschamende toon. ''Vertel. Ik luister wel hoor.'' Glimlacht ze lichtelijk. Ze kan niet bepaald verbergen dat ze hem steeds leuker en leuker gaat vinden. En dat is misschien zelfs wel het gevaarrlijkste van al.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Het gevoel dat ik bij Aimeé heb wordt steeds sterker, en ik geeft haar onverwacht een kus op haar wang. Meteen daarna word ik knal rood en trek ik mijn hand terug. 'Dorie, wat heb ik gedaan, eerst al met haar in een bed liggen en nu dit. Wat als ze me eigenlijk helemaal niet leuk vind,' denk ik kwaad bij mezelf. 'Nou ik heb geen idee, hoe ik verder moet gaan' fluister ik nog eens lekker beschamend. 'ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gedaan.'

    Aimeé
    Ze schrikt even als hij ineens een kus op haar wang drukt, en kijkt hem dan aan. Ze heeft moeite met haar gezicht in de plooi houden. ''Eh.. Zoals?'' Vraagt ze een beetje van haar stuk gebracht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Ik zie haar ook schrikken van die kus. 'Dorie, ik wist wel dat ze het nooit goed ging vinden,' zeg ik net iets te hard zodat ze het kan horen tegen mezelf. 'Nou ik heb dus gewoon voor nu, nog nooit verlieft geweest en heb nog nooit iemand gekust enzo,' fluister ik tegen haar waardoor ik nog roder word dan ik al ben (ja dat is mogenlijk). 'en nu lig ik met jou al in een bed terwijl ik je nog maar 2 dagen ken ofzo, dus ik weet gewoon niet wat ik moet doen, laat staan dar ik weet wat ik tegen die andere moet gaan zeggen als ze er achter komen.'

    Aimeé
    Ze glimlacht, en drukt haar lippen teder op die van hem. Zo, meteen al zijn stomme zorgen weg, en misschien die van haar ook wel even. Een langzaam moment zonder pijn of wat dan ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Ineens komen haar lippen tegen de mijne, 'Yes!' denk ik. Ik leg mijn hand op haar rug en ga mijn tong een beetje bewegen tegen haar lippen. 'Als dat mag, zit ik goed,' denk ik in mezelf. Mijn lichaam wordt helemaal warm van binnen en mijn gedachten worden weer vrolijk. Ik ga weer iets dichter bij haar liggen.

    Aimeé
    Ze laat haat lippen wat van elkaar wijken, en laat een hand wat over zijn borst glijden. Alles bij elkaar vind ze wel fijn. Liefde. Ze heeft het nooit gekregen of gekend. En dit.. Dit voelt zo ontiegelijk goed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Mijn tong gaat rustig naar binnen en begint die van haar te 'strelen'. Zelfs met mijn ogen dicht merk ik dat we dit allebei super vinden. Haar hand haar rustig over mijn borst, en die van mij onder haar kleren over haar rug. We liggen heerlijk warm en gezellig. 'Laat die andere fijn met elkaar bezig zijn en pissig zijn op elkaar, dit kan niemand meer van ons afpakken,' denk ik. Mijn eerste liefde en het is gelijk raak.

    Aimeé
    Ze zucht gelukzalig. Laar de rest maar bekvechten zo. Dit is niet eens zo verkeerd. Ze laat haar vingers wat over zijn borst glijden en zoent terug. Teder en zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    het gevoel dat niks meer mis kan gaan dringt steeds verder door. De tong van Aimeé komt ook verder en we zijn nu helemaal goed bezig. Haar vingers kietelen mij een beetje maar dat is nu heerlijk, ik streel haar over haar rug, langs haar ruggegraad. Steeds wat verder naar beneden en dan weer omhoog. Volgens mij hebben de andere nog maar half door wat er gaande is met hun gebekvecht.

    Aimeé
    Ze glimlacht genietend. Dit was bijna perfect. Na een tijdje verbreekt ze de zoen, en glimlacht gewoon naar hem. ''Klaar met je zorgen?'' Fluistert ze lief.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Odile - Goede vampier.

    Waar denkt die idioot waar hij zich mee bemoeit? Oh alsjeblieft, mag ik hem niet gewoon om zeep helpen? Hem aan een boom vastbinden en toekijken hoe hij langzaam verschroeit in de zon? Alleen maar om me in een beter humeur te krijgen.
    "Rustig, houd je in. Je kan je energie beter bewaren voor..-" ik schiet hem een dodelijke blik toe. 'Voor wát?' "Sorry, ik zeg al niets meer." Ik draai het hoofd weer terug naar de tafel. Nu pas dringt het voorstel van Quinten tot me door.
    'Dat is.. niet eens zo'n slecht idee,' zeg ik bij wijze van late reactie. 'Ik zal het proberen te regelen.' Misschien kan dat Fjodor op een dwaalspoor zetten zodat hij minder snel mijn werkelijke idee doorkrijgt: zo sterk worden dat ik hem voor eens en altijd uit kan schakelen. Mijn blik glijdt naar het tweetal mensen die zich het erg gezellig aan het maken zijn. Who am I to blame them? Ze zoeken troost en comfort in deze tijd. Ik glimlach voorzichtig bij het zien van hun liefkozingen.
    'Je tijd is om,' hoor ik Zachar dan zeggen en hij opent de deur. Ik slaak een zucht en sta op. Ik loop naar Lewis toe en kus hem. Mijn handen glijden om zijn middel en ik trek hem tegen me aan. Ineens word ik aan een arm weggetrokken, op zo'n ruwe manier dat alleen een vampier daar verantwoordelijk voor kan zijn.
    'Bevel van Fjodor, schatje.' Ik zucht verloren, werp Lewis dan een luchtkusje toe en loop achter Zachar aan. 'Eten en kleding, ik zal ervoor zorgen,' zeg ik nog voordat de deur wordt gesloten.
    'Ik zou Fjodor's sympathie maar niet zo veel tarten, Odile Lavossa. Als je je niet aan zijn regels houdt, dan kunnen je privileges zomaar eens verdwijnen.' 'Hou je kop,' reageer ik rauw.
    'Je bent werkelijk het meest onmogelijke vampierwijf dat ik ooit ben tegengekomen. Maar dat weet Fjodor wel te temmen. Hij zal zich kostelijk met je vermaken.' Zachar begint te bulderen van het lachen en ik schiet gauw een gang in, ver weg bij die klootzak vandaan. Ik kan nooit binnen een week zo sterk worden als hij. Odile, je plan is waardeloos. Wat nu? Ik zucht en kijk de gang door, hopend dat een idee naar me toe komt lopen.
    'Hé! Jij daar! Kom hierheen! Oh, we krijgen je wel! Benji, jij slappeling!' Een jongen schiet de gang in en holt me voorbij. Hij wordt achterna gezeten door twee vampiers. 'Je krijgt te maken met de vampiers van de zesde! Kom hier jij!' Ik steek droogjes mijn voet uit, waarna de twee vampiers tegen de vloer kletteren. Een deur wordt opengedaan en een paar vrouwen kijken geschokt in onze richting.
    'Waar.. haal jij het lef vandaan? Jij ellendige hoer.' De vampier komt op me af gelopen. Ik kijk hem emotieloos aan. 'Val hem niet lastig. En mij niet. Omdraaien en wegwezen, stuk stront.' De vampier kijkt me een tel ongelovig aan, waarna hij naar me uithaalt. Ik weet de klap te ontwijken en grijp zijn pols vast. Hmm.. hem moet ik wel aankunnen.
    'Je draait om en gaat weg. En je neemt je maatje mee.' 'En wie ben jij om me zomaar te kunnen commanderen?' 'Odile Lavossa, de verloofde van Fjodor Koltsov. En nu opflikkeren, voor ik echt kwaad word.' Hij kijkt me aan met ogen zo groot als schoteltjes en verdwijnt dan met zijn maat.
    'I-is Fjodor.. uw verloofde?' vraagt de jongen. Ik draai me om en knik dan. 'Je moet naar de sportzaal heen. Dat is de enige manier om sterker te worden. Als zij er niet zijn. Been there done that. Ze laten je hier geloven dat je alles kan, dat je het recht hebt om levens te nemen alsof het niets is. Je wordt een marionet als je niet oppast. Word geen gewetenloze moordenaar. Er is meer dan dat,' zeg ik en loop verder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lewis voelde de woede borrelen toen Savoy zijn grote waffel weer eens niet dicht kon houden, en keer op keer de verkeerde dingen zei. Straks als Odile weg was, zou hij die kerel eens laten kennismaken met zijn vuisten, nam hij zich voor. De gedachte bracht een glimlach op zijn gezicht, en hoewel het hem verontrustte dat de gedachte aan geweld hem gelukkig maakte kon hij niet wachten om zijn vuist in Savoy smoelwerk te planten. Maar niet met Odile in de buurt. Die had al genoeg ellende op haar bord, hij wilde haar niet nog meer verdriet aan doen door haar nog bozer te maken. Ergens in de achtergrond hoorde hij Quinten en Aimée wegsluipen en onder de dekens schuifelen. Hij hoopte ten zeerst dat die twee niet van plan waren om elkaar te neuken, want hun zoengeluiden alleen maakten hem al misselijk. Met een gezicht dat één en al walging uitstraalde, veerde hij opnieuw van zijn stoel, liep naar de koelkast en goot zichzelf een glas bloed in, in de hoop zichzelf te kalmeren. Het stel herinnerde hem teveel aan betere tijden, die op dit moment meer weemoed dat geluk met zich meebrachten. Op dat moment hoorde hij Zachar Odile terugroepen en voelde hij een steek door zich geen haan, hoewel hij niet direct vriendelijk was geweest. Odile trok er zich blijkbaar niet al te veel van aan, want ze kuste hem teder op zijn lippen en vleidde haar lichaam tegen het zijne aan, voor ze bruut door Zachar werd weggetrokken. Dat uit de kluiten gewassen konijn ook, dacht hij woedend in zichzelf terwijl hij toekeek hoe Odile uit het zicht werd gesleept. Als een boer met kiespijn lachte hij nog een naar Odile, tot de deur toeviel en het stil werd in de kamer. Het leek meteen een heel stuk leger zonder Odile. Lewis besloot zich meteen aan zijn voornemen te houden, wandelde op zijn dooie gemak naar Savoy toe en verkocht hem zo'n knal dat zijn misselijke kop ook nog eens tegen de muur sloeg. Zonder een verder woord of ook maar een blik, stapte Lewis over Savoy heen en marcheerde de badkamer in, waar hij zich opsloot en Odiles papiertje uit zijn zak haalde."Ga trainen. Zorg dat ze het niet merken. Dan hebben we een kans." Hij vroeg zich af of ze wel degelijk geloofde dat ze in een week tijd evenveel kracht als pakweg Zachar zouden kunnen opbouwen, of ze hem gewoon bezigheidstherapie bezorgde, zodat hij niet wegkwijnde in deze kelder. Either way was het een aanlokkelijke oplossing, bedacht hij terwijl hij het papiertje in de wasbak verbrandde tot er niks dan as overbleef. Niks doen was immers ook geen prettig vooruitzicht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.