• Kan dat het altijd wel.
    Ik voelde me vandaag al helemaal niet lekker, buikpijn, rugpijn en de hele shit. Dus ik ga maar op twitter, word ik d'r opeens geschorst zonder reden. Sturen ze ook geen mailtje ofzo, nja, slaat dus helemaal nergens op. - En misschien lijk in nu wel no-life omdat ik dat erg vind maar dat boeit me niet.
    En dan denk je nog aardig geweest te zijn door je rekenmachine uitgeleend te hebben, die ik terug heb gekregen, en er vandaag wiskunde mee ga maken. Dat alles erop opeens verandert is. Fijn zeg, iemand iets uitlenen. ><
    Nja, hebben jullie ook zo'n leuke dag? :'D

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]

    Huh? Weird.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is toch geen ramp als je van twitter geschorst wordt? Naja, het is wel raar zonder reden. Hoe dan ook, vandaag met 19-0 bij hockey gewonnen, was op zich wel een mooie score :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hoe kan je worden geschorst van twitter? Ik bedoel, als je niks verkeerds heb gedaan...

    Mijn dag is tot nu toe wel leuk!


    Believe in yourself.

    Doitsu schreef:
    Het is toch geen ramp als je van twitter geschorst wordt? Naja, het is wel raar zonder reden. Hoe dan ook, vandaag met 19-0 bij hockey gewonnen, was op zich wel een mooie score :Y)


    Nee oke, maar het is best wel raar als ze het gewoon zonder reden doen. :l

    Das wel kut. Heb je geen reserve?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    kijken of je je zrm (of grm) opnieuw kan instellen... anders eens aan de leerkracht vragen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nerveus schreef:
    Das wel kut. Heb je geen reserve?


    Nee.. :l

    nerveus schreef:
    Das wel kut. Heb je geen reserve?


    + Mijn dag was tot nu toe best wel oké.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.