• Hoe mensen een topic van een paar maanden oud vinden..
    Ik bedoel, ik kijk ook nooit naar de datum die boven een topic staat, maar dat komt omdat ik enkel in het actieve gedeelte zit.
    En dan staan daar opeen topics tussen van ergens maart 2011.
    Dan denk ik echt van, Hoe de fuck, kan dat?
    Die topics vind je tog niet zomaar.
    Daar loop je tog niet zomaar tegen aan.
    Volgens mij moet je dan echt graafwerk gaan verrichten wil je zo'n topic vinden..
    En er dan ook nog op gaan reageren??
    En dat is dan ook niet 1 keer in de zoveel tijd.
    het is echt, heel lang gewoon niet. en dan opeens een stuk of 10 ofzo..

    Dus mensen, alsjeblieft leg het me uit..

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk dat zoiets ligt aan een bepaald fenomeen dat in de volksmond bekend staat als:

    levenloosheid


    (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, dat snap ik ook niet.. Ik reageer er wel op, maar dat is doordat ze in het actieve gedeelte komen te staan en ik daar niet naar de datum kijk, omdat ik veronderstel dat het recente topics zijn of topics die redelijk actief gebleven zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ja, dat snap ik ook niet.. Ik reageer er wel op, maar dat is doordat ze in het actieve gedeelte komen te staan en ik daar niet naar de datum kijk, omdat ik veronderstel dat het recente topics zijn of topics die redelijk actief gebleven zijn


    Dat overkomt mij dus ook. (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat kan - denk ik - óf doordat mensen gaan zoeken op bepaalde onderwerpen om daar op te reageren, óf doordat mensen in één van de subfora kijken en daar reageren op een onderwerp dat ze aanspreekt. Daar staan namelijk ook wel eens vrij oude topics nog op de beginpagina.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Dat kan - denk ik - óf doordat mensen gaan zoeken op bepaalde onderwerpen om daar op te reageren, óf doordat mensen in één van de subfora kijken en daar reageren op een onderwerp dat ze aanspreekt. Daar staan namelijk ook wel eens vrij oude topics nog op de beginpagina.

    Voila (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Taize schreef:
    Dat kan - denk ik - óf doordat mensen gaan zoeken op bepaalde onderwerpen om daar op te reageren, óf doordat mensen in één van de subfora kijken en daar reageren op een onderwerp dat ze aanspreekt. Daar staan namelijk ook wel eens vrij oude topics nog op de beginpagina.


    26 - 02 - '16