• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Waar is Dewi btw? Doet ze nog mee, of moeten we haar er uit schrijven?


    Zijn lichaam begon reeds te helen, merkte hij. De pijn in de pit van zijn maag verminderde met rasse schreden, en hoewel zijn lichaam nog steeds erg beurs aan voelde, was hij in staat om zijn spieren enkele centimeters te bewegen. 'Ik hou van je, Odile, je mag hier gewoon niet mee instemmen. Niet om mij, maar om jou...' Hij zweeg even, en probeerde zacht haar lichaam aan te raken. 'Ik kan niet toestaan en kijken hoe je verliest wat alles voor je betekent. Je mag niet met hem trouwen. Betaal welke prijs hij ook vraagt. Ren. Vermoord hem. Het kan me niet schelen, zolang je je maar niet door hem laat ketenen.' fluisterde hij zacht. Hij voelde zich schuldig. Hij was hiervoor verantwoordelijk. Als hij er niet was geweest, dan had Fjodor geen manier gehad om zijn liefste Odile te chanteren. Plots onstond er chaos. Quiten en Aimée waren ontsnapt en Lewis kon een grimas niet onderdrukken. Twee vliegen in één klap. Fjodor zwaar geïrriteerd en van die zeurpiet vanaf. Hij grinnikte zacht, en zou nog harder gelachen hebben als zijn longen het toestonden. 'Stomme eikel,'

    Short, but still...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, goeie vraag ;o Dat vroeg ik me ook al af.

    Odile - Goede vampier.

    De woorden van Lew doen een poging om tot me door te dringen, maar krijgen door de ontzette uitdrukking op Fjodor's gezicht geen voorrang. Ik kan het niet laten om te grijnzen. God, wat moet die achterlijke idioot kwaad zijn dat een paar mensen hem zijn ontvlucht. Ik zie hem dan kort naar achteren kijken, waarna ik mijn grijns zo goed mogelijk wegmoffel. Ik gok dat ik nu de straf moet dragen voor hun ontsnapping. Kort slaak ik een zucht. Ik hoop voor ze dat ze zo ver mogelijk komen, dat ze het slim aanpakken. Vampiers zijn niet van gisteren, ook al lopen een aantal van hen al honderden jaren mee. Ik voel Lew's handen op mijn heup, hij trekt me tegen zich aan. Zijn woorden dringen tot me door.
    'Dat is mijn probleem, Lew. Ik zie geen uitweg. Ik wil niet anders dan rennen met jou. Maar ze zullen ervoor boeten, Dewi en Yue.' En ineens sta ik stil. Ik bedenk me geen seconde en kus Lew. Op dat moment voel ik een hand op mijn schouder. Ik kijk op.
    'Odile, ik moet met je praten. Het spijt me, wat ik heb gedaan. En ik weet dat woorden niet kunnen goedmaken dat ik je heb geslagen.' Ik weiger Lew los te laten, ook al staat Fjodor vlakbij ons. 'Als er iets is wat ik kan doen om het goed te maken, zeg het me.' Ik zie zijn ogen. Gepijnigd, ook al probere ze het te verbergen. Het kan me niks schelen. Helemaal niks. Lang hoef ik niet na te denken over de vraag.
    'Ik wil tot het huwelijk in de kelder blijven. Met Lew en de rest.' Daarop kijk ik naar Lew en glimlach kort. Ik heb hem al veel te lang moeten missen. Fjodor slaakt een korte zucht. 'Goed.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimeé
    Ik maak een vlecht in mijn haren en glimlach. ''Ik heb vertelt over mijn 'vader.'. Iedereen ziet hem althans als mijn vader, maar in werkelijkheid ben ik helemaal niets van hem. Mijn echte vader overleed toen ik drie was. Mijn moeder was niet echt een moederlijk type. Maar, ze vertelde me wel dat als ik haar echt, echt nodig had ik bij haar kon komen..'' Ik slik. Het was lang niet alles, maar ze had geen tijd voor gezellige koffiepraatjes. ''Kom. Het is nog een kilometer of twee rennen, dan zijn we in de stad. Ze woont aan de rand van een stad. Daar zijn we voor even veilig. We blijven daar niet langer als een dag. Een dag moet voldoende zijn om aan te sterken en te slapen. Ik weet zeker dat mijn moeder ons wel helpt aan een volgend adres.'' Ze had alles helemaal uitgestippeld. Routes in haar hoofd gemaakt en vooruitgedacht. ''Kom.'' Na een kusje op zijn lippen, rent ze verder. Afentoe lopen en dan weer een tijdje rennen. Ze deed alles om niet gepakt te worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    Tijdens een korte pauze had Aimeé me verteld dat we naar haar moeder gingen. Volgens haar moesten we nog ongeveer 2 kilometer rennen. Ze leek alles al gepland te hebben, wat eigenlijk zeer handig is. Na 2 kilometer komen we bij een stad. Aangezien ik hier de omgeving niet ken weet ik niet waar we zijn. op het eerste gezicht lijkt het op een normale, niet te grote stad. Aan de rand staan simpele huisjes.

    Aight, heb inmiddels antwoord gekregen op de vraag. Endure heeft een andere RPG-site gevonden en overweegt om met Q te stoppen.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke, dat is jammer. Wat gebeurt er met Dewi??

    Ik weet al naar welke RPG-site ze is ;).

    Horse-nation. Die heeft daar een apart forum voor. Lollig..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, heeft ze zojuist in m'n GB gezegd :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij is ze naar verhalenforum of zo iets verhuist. Ik heb een mail gekregen van de host van een forum waar ik dit vroeger deed, die me die ook aanraadde. Niet lang daarna merkte ik op dat Endure hem ook hier en daar vermeldde.

    Afijn; als we haar er uit gaan schrijven; hoe dan? Ik dacht; misschien kunnen waar eens niet doden en haar laten gaan? Too many good people have died, it's time they catch a break, right?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fjodor bood Odile zijn excuses aan en Odile aanvaardde ze in ruil voor verblijf in de kelder. Dat bezorgde hem gemengde gevoelens. Langs de ene kant raasden er kriebels door zijn lichaam bij de gedachte dat ze opnieuw bij hem was, maar langs de andere kant kon Fjodor haar dan ook beter in het oog houden en waren ze hun insider kwijt. Desondanks glimlachte hij tevreden en zoende haar gelukkig, toen Fjodor akkoord ging. Het kon hem weinig schelen dat de Oost-Blokker er bij stond, veel kon hij toch niet doen. Bovendien had hij Odile toch voor de rest van haar leven voor zichzelf geclaimd. Er was, zoals ze zei, geen manier om dat huwelijk te stoppen zonder dat Yue of Dewi er het slachtoffer van werden. Wat er van Savoy kwam interesseerde hem niet. 'Ik hou van je,' mompelde hij in haar oor. Hoe konden ze er in godsnaam voor zorgen dat ze niet met Fjodor hoefde te trouwen? Of hij niet meer met haar wilde trouwen? Of kon trouwen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat wel een goed idee, om Dewi gewoon te laten gaan. Mocht ze zich dan nog ooit bedenke en wil ze weer meedoen is dat makkelijker.

    Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd >_<
    Jammer dat Dewi eruit gaat, maar het is misschien inderdaad een idee om haar te laten ontsnappen. Misschien saampjes met Savoy? Lijkt me wel grappig :3
    En verder.. Hoe gaan we nu eigenlijk het huwelijk stoppen? Gaat Odile Fjodor op het laatste moment vermoorden ofzo? Of sneaken ze ergens een keer weg? Of gaat het huwelijk door en wordt Odile steeds meer beïnvloedt door Fjodor en haar nieuw verworven macht?
    En en en.. Brengen we Quinten en Aimeé uiteindelijk weer terug bij de groep of niet?

    Yue
    Bang, maar blij dat we eindelijk uit die muffe kelder mogen, loop ik achter Odile en Lew aan, terwijl ik me stevig aan Dewi's arm vastklamp. Ik werp een blik op Fjodor, die gelukkig al lang niet meer op me let. Waarom is het interessant dat ik pas net vampier ben? En hoe weet hij dat? Ik weet dat soort dingen niet eens zelf. Nog steeds loop ik te piekeren als er ineens oproer ontstaat. "Wat is er aan de hand?" vraag ik bang aan Dewi, maar die lijkt het ook niet te weten. "Odile?" zeg ik zacht, als ik ineens snap wat er gaande is. Quinten en Aimeé zijn ontsnapt. Ze zijn ontsnapt! Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik naar Odile, Lew en Fjodor, die er een beetje zielig naast staat. Odile mag bij ons blijven! Het blije gevoel in mijn buik wordt groter en overmeestert mijn angst. Ik vergeet meteen mijn zorgen en klamp me blij aan Dewi vast.

    Savoy
    We mogen naar buiten? En ik dacht dat die Fjodor een kille moordenaar was. Hij laat zich wel erg makkelijk overhalen door Odiles vrouwelijke charmes. Hehe, zelfs ik kon die weerstaan, en dat zegt wat, denk ik grijnzend. Maar ja, dat was waarschijnlijk ook omdat ik vrij zeker wist dat het een of ander trucje was om me later te vermoorden. Met mijn handen in mijn zakken loop ik met de rest mee, als ik ineens merk wat de anderen ook lijken te zien. Aimeé is hem gepeerd samen met die nieuweling. Mijn grijns wordt breder en ik kijk even snel naar Fjodor. Toegegeven, ik was eerder van hem onder de indruk. Maar nu komt hij toch werkelijk slap op me over.

    ik denk wel, als het aan mij licht maar dat beslis ik niet alleen, dat Quinten en Aimeé nog terug komen, anders is het ook zo afstandelijk

    Quinten en Aimee kunnen misschien ook van buitenaf een plan op touw zetten :Y). En what will happen with Savoy? Lijkt me wel uber als hij nog meer roet in het eten gaat gooien door lid van de clan te worden :'D
    & Ja, Odile laten trouwen leek me wel epic ergens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Ik voel de kilte van zijn lippen op de mijne. Na een innige zoen laat hij me los. Althans, voor zover mogelijk in zijn toestand. Ik glimlach voorzichtig en we vervolgen ons pad. Langzaam maar zeker krijgt Lew zijn krachten terug. Ik voel de ogen van Fjodor in mijn rug prikken. 'Odile?' hoor ik Yue ineens vragen. Ik glimlach naar haar. 'Het is in orde. Ze redden zich wel. En wij ook.' Ik geef haar een schouderklopje.
    'Zachar, waarom blijft die idioot zo lang weg? Hij tart mijn geduld.' 'Ik weet het niet, Fjodor. Misschien hebben ze een manier gevonden om buiten zijn reuk te blijven.' Zijn blik schiet even naar achteren en kruist de mijne.
    'Oh natuurlijk, ik had het kunnen weten. Ze is niet van gisteren. Ik had Elias mee moeten sturen. Afijn, we vinden ze wel. De wereld is een grote plaats om je in te verstoppen, maar ik heb zeeën van tijd.' En ze gaan ons voor. Na een korte wandeling komen we aan bij een warenhuis.
    'Zachar, ga met die twee mensen naar binnen. Blijf niet langer dan een kwartier weg.' Hij knikt en loodst Dewi en Yue naar binnen. Ik blijf achter met Fjodor, Lew en Savoy. De laatste zit te grijnzen, alsof de hele wereld hem gestolen kan worden. Het scheelt weinig om Fjodor te vragen hem om zeep te helpen, al is het maar omdat ik me erger aan die achterlijke grijns. Nu valt het Fjodor ook op en deze neemt ons onderzoekend in zich op.
    'Jij bent een nieuwe in ons gezelschap. En je hebt ook een zekere.. rol gespeeld in Odile's verleden,' begint hij tegen Savoy. Oh verdomme. Savoy en mij heeft hij natuurlijk gezien toen hij zocht naar Lew. Maar zou hij dan ook weten dat Chase in mijn gedachten zat? Zou hij uberhaupt weten van Chase? 'Oh hou je kop,' zeg ik chagrijnig. 'Ook al zou ik de reden vertellen van die achterlijke fout, dan nog zouden jullie idioten me niet geloven en me uitlachen. En ik ben niet in de stemming om uitgelachen te worden. Als 't je gelukkig maakt, mag je hem wat mij betreft om zeep helpen. Die grijns ergert me,' zeg ik luchtig tegen Fjodor. Frankly enough meen ik het ook nog.
    'Gooi hem maar in de ring tegen één van jullie kampioenen. Is er tenminste nog iets van vermaak in deze hel.' Fjodor kijkt me wat verbaasd aan, maar glimlacht dan sinister. 'Als dat je wens is, mijn liefste.'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 12:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste