• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    zo is het de vorige keer geëindigd:

    Ninetales zei op 20 sep 2011 - 22:33:

    Whoot, ik had niet gezien dat het topic bijna vol was...

    Lewis rolde met zijn ogen, stond op en rolde zijn lichaam uit. Waar kletste die kleine ook over? Hij kon amper zijn eigen broek aan doen en hij deed alsof hij de last van de wereld droeg. Met grote passen stampte Lewis naar de deur. 'Nu moet je eens goed luisteren, beste vriend. We hàdden het verdomme niet eens over jou, laat staan dat we je ergens van beschuldigen. We weten bij God niet wie je bent, of waar je vandaan komt. En jij beseft niét goed waar je in verwikkeld bent. Laat ik je dat maar even duidelijk maken,' schreeuwde hij door de deur. 'Je bent gevangengenomen en opgesloten door en met vampiers. Vampiers die er op uit zijn om je bloed te drinken en je te vermoorden.' siste hij. 'En hou nu je melkmuil dicht, BECAUSE YOU ARE PISSING ME OFF,' brulde hij dan, terwijl hij terug liep en opnieuw op zijn stoel ging zitten. Het was niet aardig. Dat besefte hij wel, maar er was een bom ontploft. Hij had half en half gehoopt dat het de stoom wat af zou laten, maar de last op zijn schouders woog even zwaar -als hij al niet zwaarder woog- en hij voelde zich alleen maar slechter. Desondanks zou hij zijn woorden niet terug nemen. Hij had ze misschien niet al te subtiel naar voor gebracht, maar hij meende elke letter. Het was tijd dat die jongen besefte waar hij mee bezig was en een man van zichzelf maakte.

    ik ga zo verder als ik mijn dingen gedaan heb.

    Ojee, het ongeluksgetal :3
    Mahaha, ik zal even teruglezen in het vorige topic.

    Jeej, een nieuwe (H)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vluuv schreef:
    Ojee, het ongeluksgetal :3
    Mahaha, ik zal even teruglezen in het vorige topic.

    voor mij is het een geluksgetal^.^

    zo klaar met huiswerk en alle stomme dingen nu kan ik eindelijk reageren waar ik al sinds gisteravond op wacht.
    -Quint-
    Gelukkig heb ik mijn kleren nog aan. Ik storm de deur uit en smijt hem met zo'n klap dicht dat sommige meubels ervan gaan trillen. Nu was ik helemaal pissig. Ik ga recht voor Lewis staan. ''Misschien hadden jullie het net op dat moment niet over me, maar al sinds dat ik er ben wordt ik raar aangekeken alsof dingen mijn schuld zijn! Maar ik zal me voor jou nog eens voorstellen, als het je dit keer meer kan schelen dan de vorige keer dat ik het aardig deed! Ik ben Quinten Harvey en ik ben 15!' zeg ik op een zeer geïrriteerde en verhefde toon. 'Nu ik toch bezig ben zal ik gelijk mijn grandioze gelukkige leven beschrijven dan weten jullie waar je aan toe bent met mij!' Ik strek mijn T-shirt uit en gooi het op de grond. De tatoeage op mijn boven arm is nu duidelijk te zien. 'Nee ik ben niet gek om hem zelf gezet te hebben, dit is het enigste dat ik van mijn ouders dat ik heb. Volgens de mensen van het weeshuis waar ik ben opgegroeid is hij gezet op mijn 3de verjaardag net voordat mijn ouders vermoord zijn.' mijn toon begint iets te zakken. 'En het zal jullie wel verbazen, maar het duidelijkste van hun moord zijn 2 tand afdrukken in hun nek. Ik ben dus opgegroeid in een weeshuis waar de mensen gek van me werden. Daarom ben ik in de 11 jaar dat ik op school heb gezeten van internaat naar internaat gegaan. totdat ik er helemaal gek van werd en weg gegaan ben. Zo ben ik hier beland.' mijn toon was een stuk rustiger dan eerst. 'Nu ik weet waar ik beland ben heb ik nog maar een ding te zeggen over het feit vampieren.' ik verhefde mijn toon weer, 'als jullie er zoveel zin in hebben om mijn bloed te nemen en me te vermoorden ga je gang, het zal mij niet uitmaken maar bedenk een ding. Dan heb je een mens vermoord en dat kun je je niet snel vergeven.' Ik raap mijn T-shirt weer op en loop langzaam terug naar de badkamer.

    'Wat zielig nou,' mompelde hij sarcastisch, hoewel hij ergens wel medelijden met de jongen voelde. 'Je bent heus niet de enige hier met een probleem of twee. Maar dat is niet aan mij om uit te leggen. Ik hoop alleen ,jongen, dat je goed beseft waar je precies in gerold bent. Je moet alert zijn. Want voor je het weet heb je de tanden van één of andere klootzak in je nek,' Hij gebaarde losjes naar Savoy. 'Dus als je leven je lief is, zou ik maar niet teveel verkondigen dat het je niet kan schelen of je dood bent. Voor je het weet lig je op de grond te smeken om je leven,' spuwde hij met vlammende ogen. Hij haatte het dat die kleine wijsneus deed alsof hij het beter wist dan een man die al meer dan 88 jaar op deze wereld rond liep en in de afgelopen maanden meer met de bloeddorst van vampiers in contact was gekomen dan hij voor mogelijk hield. Onwillekeurig gleden zijn gedachten naar Candy, Elif en Gawyn die allen de dood hadden gevonden in een poging het goede te doen. Hij snoof. Waarom zou hij het zich ook aantrekken. Als dat joch er aan wilde, moest hij maar zo verder doen. Vooral met Savoy in de buurt. En dan was Savoy nog een nietige mier in vergelijking met de leden van Fjodors clan. 'Ik dood niet. Besef goed dat ik één van de weinigen ben,' bitste Lewis nog naar de jongen toen die weer in de badkamerdeur verdween. 'Same goes for you,' zei hij dan op een iets zachtere toon tegen Aimée. 'Odile heeft misschien een deal gemaakt, maar vanaf het moment dat het huwelijk voltrokken is, zijn onze levens minder waard dan de pluizen in mijn broekzak.'

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 18:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even een abo


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Als ze zijn vertrokken zit ik nog even in de bieb. Goed, Odile. Kom met een plan. Hoe krijg ik ze daaruit? Ik sluit de ogen en probeer het interieur van de kamer voor mijn geest te halen. Het plafond is even hoog als het straatniveau. Dus het zal waarschijnlijk onmogelijk zijn om je daar doorheen te graven. Dus we moeten creatief en slim zijn.
    'Jij miezerige worm! Ik krijg je nog wel! Jij gaat eraan!' Tot mijn verbazing wordt een vampier - vermoedelijk een nieuweling - in elkaar geslagen door een kolos van een man. Hij probeert uit alle macht de mokerslagen te ontwijken, maar delft uiteindelijk het onderspit.
    Misschien zoek ik verkeerd en ligt het antwoord tot ontsnappen in mijzelf. En niet alleen in mij, maar ook Lew kan helpen. Ik glimlach even, pak pen en papier en open een boek. Net buiten zicht schrijf ik een paar zinnen op.
    "Ga trainen. Zorg dat ze het niet merken. Dan hebben we een kans." Ik steek het briefje in mijn zak. Een gewaagde actie en misschien zelfs suïcidaal, maar ik kan geen andere optie bedenken. Hoe ik dat voor elkaar krijg binnen een week tijd? Ik zou het niet weten. Maar als het me vijftig jaar terug lukte om één van de sterktste vampieren in de clan te worden, waarom nu niet?
    Ik loop de bieb uit, waar ik op de gang al spoedig het spoor van Zachar opvang.
    'Ik wil naar de kelder. En geef me meteen twee zakken bloed mee.' Ik neem niet de minste moeite om aardig te klinken. En ineens schiet me Savoy te binnen. Die hond verdient het om weg te rotten, maar ik kan de veiligheid van de rest niet riskeren. 'Drie zakken.' 'Moet je nu alweer je miezerige ex-vriendje zien?' Ik kijk hem link aan.
    'Hij is mijn ex-vriendje niet. Geef me nu dat bloed!' 'Ik zal je eerst moeten fouilleren. Orders van Fjodor.' Hij neemt niet de minste moeite om zijn grijns te verbergen. Ik zucht en spreid dan armen en benen, net zoals de keer dat ik Lew en Dewi mijn hulp aanbood. Hij tast mijn lichaam af naar eventuele wapens. Goddank dat dat blaadje papier niet te opvallend is. Als ik merk dat hij me bij mijn kont grijp, aarzel ik geen seconde en geef hem een harde knal tegen zijn kaak.
    'Dat was een waarschuwing. Je mag jezelf gelukkig prijzen dat ik zo genadig voor je ben.' Ik voel me euforisch. Met een woedende blik verdwijnt hij en komt niet veel later terug met drie bloedzakken.
    Hij gaat me voor en opent de deur naar de kelder. Hij heeft een sleutel, zo te zien. Vervolgens opent hij de deur naar het kamertje van de rest.
    'Je hebt een uur. Geen minuut langer,' hoor ik Zachar zeggen en sluit de deur achter ons. 'Ik heb bloedzakken meegenomen. Voor jullie een gevaar voor elkaar worden.' Ik glimlach en kniel bij Lew's stoel neer. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn hand glijdt in mijn zak, haalt het briefje eruit en druk het Lew in handen.
    'Een uur is te weinig,' zeg ik zacht. 'Is er iets wat ik voor jullie kan doen?' vraag ik aan de rest.


    No growth of the heart is ever a waste

    -Quint-
    'als ik dit had kunnen voorspellen was ik fijn bij mijn ander volgens jou zielige leventje gebleven, en trouwens waarom heb je commentaar op iets wat ik vertel als je zelf vraagt waar ik vandaan kom?' roep ik rustig naar Lewis terwijl ik naar de douche loop. Na een heerlijk ontspanne douche zoek ik me een stopcontact en leg mijn iPod aan stroom. Er is een stopcontact bij een bed en ik ga erop liggen met mijn muziek in mijn oren. De rest kan me nu geen zak schelen, Lewis niet met zijn commentaar, Aimeé niet, de jongen die Lewis aan wees niet. Zelf toen ik de deur open Hoorde gaan verroerde ik me niet. Het bed lag heerlijk, en de muziek werkt onspannend.

    Aimeé
    Ze voelde zich ergens, enigzins een schoothondje. Toch overwoog ze achter Quint aan te gaan. Hij had het ook zwaar. En Lew.. Lew was gewoon buiten zinnen vanwege Odile. Ze nam niemand iets kwalijk, en besloot haarzelf eens op de 2e plaats te zetten. Ze loopt een beetje weifelend naar de badkamer, en klopt zachtjes op de deur. ''Hee, Quint? Mag ik misschien binnenkomen? Dan kan ik me aankleden enzo..'' Haar stem sterft langzaam weg naarmate ze op antwoord wacht. Wat moest ze ook zeggen? Zijzelf was ook maar een simpel meisje met problemen, zoals ieder ander. Dus.. Eh? Wat moest ze zeggen.. Of eh, wat víél er hierover te zeggen? Niets dus.. Juist.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Quint-
    'Je gaat maar, ik ben al klaar,' roep ik vanuit de slaapkamer naar Aimeé. ik weet wel dat het wat geïrriteerd klinkt, maar ik ga mijn stemming nu niet veranderen zelf voor haar niet. hij verdiepte zich weer iets meer in zijn muziek. Achteraf klonk het wel erg onaardig, maarja zo voel ik me ook. Mijn tekenblok komt weer te voorschijn en ik ga me eens lekker liggen. De tekening is mooi, maar ook zielig. 2 mensen die tegen elkaar stonden in een bos en op de achtergrond een schim met langere hoektanden. De 2 mensen kregen het uiterlijk zoals ik mijn ouders ken van foto's.

    Just sayin' dat Odile nu bij de groep in de kelder is ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    zo ver ik weet, was dat best duidelijk. op het moment is Quint niet in de stemming om op je te reageren, dus van mij moet je nu even niet te veel hebben. of een andere moet initiatief nemen om Quint ana te spreken of weet ik wat.

    Lykos schreef:
    zo ver ik weet, was dat best duidelijk. op het moment is Quint niet in de stemming om op je te reageren, dus van mij moet je nu even niet te veel hebben. of een andere moet initiatief nemen om Quint ana te spreken of weet ik wat.

    Dat kan ik niet ruiken aan iemand he, dus vandaar da'k 't effe meldde.
    Kee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Dat kan ik niet ruiken aan iemand he, dus vandaar da'k 't effe meldde.
    Kee :]

    ong stond er in mijn tekst dat ik geen aandacht bestede aan de gene die binnen kwam, en er komen niet zo veel mensen binnen dus daarmee bedoelde ik odile