• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -Quint-
    'We hoeven niet terug te gaan, we moeten een plan maken voro de rest. OF wil je Odile met die criep laten trouwen nadat ze veel voor je/ons heeft gedaan??

    (later komt er meer, ik ben op)

    Odile - Goede vampier.

    Ik hoor Fjodor kort een spottend geluidje uitstoten, waarna hij op zoek gaat naar een sigaar. Vervolgens gebruikt hij Lew's aansteker om zichzelf te voorzien. Ik voel de woede bijna letterlijk naar buiten schieten. Vuile, zieke idioot. Had ik nou maar de kracht om hem uit te schakelen. Was ik maar sterk genoeg! Boris Kazinsky, een jongen die antwoorden wilde. Odile Lavossa, een meisje dat antwoorden wilde. Het kan niet anders dan één van Fjodor's vallen zijn. Ik kan haast geen stap zetten zonder dat ik bang ben dat hij me op de één of andere manier te grazen neemt. Een geestelijk gestoorde megalomaan is niet te vertrouwen.
    'Geniet van de komende rustige dagen bij je dierbaren. Daarna zul je een voorbeeld zijn voor eenieder van deze clan. Je zal te maken krijgen met verantwoording en ik zal niet toestaan dat je die positie te gronde richt.' Ik kijk op, recht in Fjodor's ogen. Zijn ogen staan anders nu, vastberaden. Ze jagen de rillingen over mijn lijf. 'Hoe moet ik een voorbeeld zijn voor hen?' vraag ik peilend, op een bijzonder neutrale stem.
    Hij glimlacht kort.
    'Niet alleen voor hen. Ook voor mij. En het antwoord is simpel. Door je loyaliteit te laten zien. Je hoofd is één groot geestelijk web, de verwarring tussen verstand en eer. Ik ben benieuwd welke keuze je zal maken.' Op dat moment komt Zachar naar buiten met Yue en Dewi. Mijn ogen schieten Yue's kant op. Wat kijkt ze.. moeilijk. En dan, tot mijn schrik, vang ik een vaag bloedspoortje op. Verdomme, wat heeft ze uitgehaald? Ik bal de vuisten zo hard als ik kan en prik met mijn nagels in mijn handpalm. Niet veel later voel en ruik ik mijn eigen bloed. Het drupt langs mijn hand op de grond. Ik weet niet wat voor briljant plan Yue op touw heeft gezet, maar dit zal de bloedgeur moeten maskeren. Als dit al een plan is.
    'We hebben veel voorbereidingen te treffen. Morgen zal Hester de jurk met je uitzoeken.' Dan wendt hij zich tot de rest. 'We gaan naar binnen.' En Fjodor geeft een kort knikje, als teken dat we kunnen lopen. Fjodor's woorden dringen nu tot me door.
    Jurk..?
    'Ik wil mijn eigen achternaam houden,' zeg ik dan resoluut. Fjodor draait zich naar me toe. 'Mijn naam is het enige dat ons verbindt, nu ze dood zijn.' Ik zie zijn ogen me onderzoekend aankijken. Dan legt hij een hand op mijn schouder. Nu pas valt me op hoe lang hij is. Hij moet zeker zo lang zijn als Lew. Maar hoe is het mogelijk dat hij zo sterk is, maar toch ook zo slank?
    'Ik begrijp je, maar ik kan je verzoek niet toestaan. Het spijt me.' Met die simpele woorden draait hij zich weer om, klaar om ons naar binnen te begeleiden. Ik voel me koud en leeg. En dan ineens hef ik het hoofd. 'Je kan me alles afnemen, maar niet mijn naam. Ik ben geboren als Odile Lavossa en ik zal sterven als haar. Dit is wie ik ben. En ik laat je dat niet afnemen. Ongeacht de prijs.' Fjodor kijkt me in lichte verbazing aan.
    'Zachar.' De man knikt en grijpt vanuit het niets Lewis vast. Hij trekt een mes en drukt het tegen zijn keel aan.
    'Ik kan hem twintig messteken laten bezorgen, maar dat zal hem niet doden. Ik kan hem, bloedend en zwak, laten vastbinden aan een boom, tot de zon hem levend verteert. Dat zal zijn einde betekenen. Ik heb al veel te veel getolereerd, Odile. Ik heb veel voor je over, maar ook daar zit een grens aan. Je zal als een Koltsov deze clan leiden, of ze zullen sterven voor je ogen. Hij als eerst.'

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bedoelt dat Quinten en Aimeé eerst Dewi en Yue redden, en dat Yue daarna weer gepakt wordt? Sounds good. Worden Aimeé en Quinten tegelijkertijd meegenomen? Want het is een beetje pointless als ze de hele tijd weg zijn x]

    Yue
    Ik kijk Odile dankbaar aan als ik de geur van haar bloed opvang en probeer zo cool mogelijk te kijken. Dan kijk ik bang naar Fjodor die haar kil meedeelt dat ze zijn naam zal moeten overnemen. "Maar.." zeg ik zacht. "Lavossa klinkt mooi bij haar voornaam." Meteen wou ik dat ik niets had gezegd als hij priemend naar me kijkt. Ik slik en praat verder. "Laat maar. Koltsov is ook goed."

    Savoy
    Ik kijk geamuseerd naar Odile als ze voorstelt me in de ring te gooien. Ik ben benieuwd of deze clan echt zo sterk is, en zo'n gevecht zou een ultieme manier zijn om daarachter te komen. Al kan het wel zeer doen. Maar ach, dat gaat weer over. Het zou niet mis zijn wat te trainen, dat heb ik al veel te lang niet gedaan. Verveeld kijk ik naar de sterrenhemel, en luister naar de uitgaansgeluiden om me heen, als ik opeens hoor wat Odile naar Lew fluistert. Ik werp een blik op Fjodors gezich en zie aan zijn strakgetrokken mond dat hij het ook heeft gehoord. Ik grijns en kijk weer weg. De arme man heeft het er maar moeilijk mee. Als Dewi, Yue en hun bodyguard weer uit het warenhuis komen trek ik verbaasd mijn wenkbrauwen op als ik vaag iets van bloed ruik. Interesting. Odile en Fjodor wisselen een paar woorden en dan wordt Lew ineens bij de keel gegrepen. Als Fjodor zegt dat "ze" zullen sterven frons ik even. Zolang hij mij maar met rust laat.

    ik wil wel weer gepakt worden, maar dat beslis ik n iet alleen.

    Mwuh, jullie wisten het al, maar ik stop dus bij deze RPG Ö
    Eigenlijk had ik 5 topics geleden al iets van; Het ligt me niet meer..
    Maar ik vond 't lullig om te stoppen, maar nu doe ik het toch..
    Al moet ik wel zeggen dat er mensen van HorseNation richting Q komen,
    RPG'ers die gewend zijn 600 woorden of meer te scrhijven, dus die willen
    misschien wel joinen mochten jullie uiteindelijk met te weinig zijn (:

    Echt sorry >3< Maar jullie zijn vrij om te doen met Dewi wat
    jullie willen dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leuk, nieuwe joiners zijn altijd welkom :] Misschien kan Fjodor zelfs overgenomen worden, would be awesome. Afijn.. zullen wel zien.
    Have fun op HN :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel plezier met whatever je nu gaat doen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, ik ga niet naar HN, stop hier (: Deze RPG.
    HN is de sfeer niet lekker ;l Al zijn er wel aantal
    aardige, goede RPG'ers die ik dus deze site getipt heb (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Serieus? Kon zelf niet meer op m'n oude Horsenation account komen, dus weet niet meer hoe de sfeer daar lag. Butyeah, good luck anyways ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor hij het door had, had Zachar hem vast gegrepen en en mes tegen zijn keel gedrukt, om Odile opnieuw te dwingen naar Fjodor te luisteren. 'Ik kan hem twintig messteken laten bezorgen, maar dat zal hem niet doden. Ik kan hem, bloedend en zwak, laten vastbinden aan een boom, tot de zon hem levend verteert. Dat zal zijn einde betekenen. Ik heb al veel te veel getolereerd, Odile. Ik heb veel voor je over, maar ook daar zit een grens aan. Je zal als een Koltsov deze clan leiden, of ze zullen sterven voor je ogen. Hij als eerst.' De woede borrelde opnieuw naar boven en deed zijn bloed koken. Blinde woede gaf hem een grote dosis kracht meer, merkte hij toen hij razendsnel zijn elleboog in Zachars gezicht plantte en er effectief in slaagde om te reus tegen de grond te slaan. Zonder aarzelen griste hij het mes van de grond en ramde het -zoals hij ooit bij Odile zelf had gedaa- in zijn keel. Daarna draaide hij zich naar Fjodor. 'Ik heb er genoeg van dat je me gebruikt om haar te manipuleren,' gromde hij dreigend terwijl hij dichterbij stapte. Niet dat hij Fjodor aan kon, maar het kon hem weinig schelen. Het flintertje eer dat hem nog restte, zou hij met man en macht verdedigen. 'Je kan niet eens wat van haar gedaan krijgen, zonder dat er wat aan vast hangt. Complete prutser. Ze haat je. Ze haat je verdomme. Ze zal nooit van je houden,' Zijn stem droop van het venijn en ging luider klinken naar het eind van de zin, zonder ophouden. 'Je mag me best vermoorden, achterlijk stuk vreten, denk maar niet dat je er een meter mee vooruit raakt.' Vol haat spuwde hij voor Fjodors voeten, staarde hem vol uitdading en met een boosaardige grijns aan. Come at me, you little whining bitch, dacht hij. I'm not scared of you.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zal ik jullie in RPG'er lijstje zetten? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zal ik jullie in RPG'er lijstje zetten? ;]

    ja graag, dankje alvast. leden zijn altijd welkom

    Is goed :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Tevreden glimlach ik als Lew het daadwerkelijk voor elkaar krijgt om Zachar tegen de grond te werken. Hij is kwaad en goed ook. Fjodor's ogen spuwen vuur. En op dat moment schiet me een besef te binnen. Het besef wie in wezen de werkelijke controle heeft.
    Hij kan Lew niet vermoorden. Lew heeft hij nodig om mij te kunnen manipuleren, precies zoals hij net zei. Helpt hij Lew om zeep, dan vergaan daarmee al zijn kansen om me te onderwerpen aan zijn wil. Maar hoe kan ik dit naar iets goeds toewerken? Hoe kan ik dit vertalen naar mijn eigen voordeel?
    'Ik ben jou meer dan zat nu,' hoor ik Fjodor zeggen. 'En datzelfde geldt voor jou, Zachar. Ik heb je beter opgeleid dan dit.' 'Je hebt Lewis nodig,' zeg ik. Zijn ogen flitsen mijn kant op. 'Wat bedoel je.' Hij vraagt het niet eens, hij eist het antwoord.
    'Jij weet het evengoed als ik. Jij hebt hem nodig om me te kunnen controleren. Want je weet dat ik om hem geef. Van hem hou. Ik geef meer om zijn leven dan om het mijne.' Fjodor kijkt me doodserieus aan.
    'Ik zou doodgaan van ellende als je me maar lang genoeg dwingt aan jouw zijde te staan. En Lewis heeft gelijk. Ik zal nooit van je houden. Nooit. Ook al vermoord je iedereen waar ik om geef. Liefde valt niet af te dwingen. En ik zal altijd Odile Lavossa blijven heten.' Het bloed trekt weg uit zijn lippen, zo kwaad is hij. Zachar rukt het mes uit zijn keel en komt moeizaam overeind. 'Meekomen jullie,' zegt Fjodor en gaat ons voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    lol, ik zit net Black Swan te kijken, hoor ik ineens iemand 'Odile' roepen. Best wel grappig, want ik schrok echt.

    Lewis tuitte geamuseerd zijn lippen toen Odile ook tegen Fjodor in ging, hoewel hij wist dat de man haar nooit op zou geven. Hij zou haar zelf nooit opgeven. Maar ze hield van hém, dat was toch anders? Hij glimlachte naar haar en wilde dat hij naar haar toe kon gaan om haar gewoon vast te houden, zonder dat er een vampier of een vampierjager zich er tussen roerde en de rust opnieuw kwam verstoren. Het leek eeuwen geleden dat ze op de harde plankenvloer van zijn kamer in elkaars armen lagen. Zou hij teruggaan als hij kon?
    'Meekomen jullie,'
    'Loop naar de hel,' De woorden hadden zijn mond nog maar net verlaten of hij voelde al hoe Zachar hem een harde stomp tussen zijn schouderbladen verkocht, waardoor hij naar voor katapulteerde. Meteen wilde hij zich omdraaien om de man een rechtse te serveren, maar Zachar had wat te bewijzen bij Fjodor en daar had Lew geen rekening mee gehouden. Voor de zoveelste keer voelde hij zijn kaak breken onder de kracht van de slag. 'Als hij zegt komen, dan kom je, schurfige rat,' siste Zachar in zijn oor toen de reus zijn nek vast greep en hem meesleepte naar Fjodor. Net slaagde hij in om niet zijn evenwicht te verliezen en voor Blondie op de grond te knallen. Dat gunde hij hem niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.