• Ja, weetje hoe grappig.
    Mijn leraar Duits is een tijdje geleden geopereerd, en daarom was hij een paar weken weg. Nu hadden we daarvoor afgesproken dat hij een keertje een songtekst voor Tokio Hotel zou geven aan de klas om in te vullen (zonder dat ze wisten dat het van Tokio Hotel was). Dit doet hij namelijk vaker met Duitse liedjes. Voordat we de songtekst (Sonnensystem) moesten invullen, hadden we een tekst gelezen over emo's. Nou ik lag dubbel XD Toen iedereen erachter kwam dat de songtekst van Tokio Hotel was, liep er zelfs eentje de klas uit. Geniaal gewoon xD


    Life is hard and then we die

    Haha!


    Your make-up is terrible

    Waarom liep hij de klas uit dan? Dat vat ik niet. C:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Misschien omdat ze boos was?
    I don't know.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zou ook de klas uitlopen?
    En trouwens, ik zou het niet eens maken, want ik ben niet goed in duitse liedjes. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Die persoon die de klas uit liep is wel erg overdreven. Zo verschrikkelijk is het toch niet?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vat hem niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Psychic schreef:
    Waarom liep hij de klas uit dan? Dat vat ik niet. C:


    I solemny swear i am up to no good

    VoodooDoll schreef:
    Die persoon die de klas uit liep is wel erg overdreven. Zo verschrikkelijk is het toch niet?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha dat had ik wel willen zien :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik gehad met 1000 Meere, alleen was ik degene die de klas uit liep, huilend.


    -

    BK schreef:
    Dat heb ik gehad met 1000 Meere, alleen was ik degene die de klas uit liep, huilend.


    Waarom? ;o


    Smiling but close to tears.

    Haha, daar had ik bij willen zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Waarom? ;o

    Nou, ze begonnen me zo uit te schelden en uit te lachen dat ik het niet meer aan kon.


    -

    Wij hebben zojuist 99 Luftballoons geluisterd. Maar ik zou wel eens graag Propaganda van SITD voor de klas willen horen, hoewel ik me afvraag of dat nummer wel genoeg tekst bevat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Wij hebben zojuist 99 Luftballoons geluisterd. Maar ik zou wel eens graag Propaganda van SITD voor de klas willen horen, hoewel ik me afvraag of dat nummer wel genoeg tekst bevat.

    Nenaaa _O_


    -