• Tomorrow: The day following today. The future. A promise of something different than today has brought. The beginning of the end.


    Morgen. Een woord dat je laat verlangen naar iets anders, iets beters. Een woord wat extreme vreugde, maar ook extreme angst en spanningen kan veroorzaken. Ook voor Harry, Liam, Louis, Marcel, Niall en Zayn. Alle 6 zitten ze in een lastig pakket in hun relatie. De drie koppels uit appartementen 221A, 221B en 221C hebben allemaal hun eigen problemen. Maar morgen is het zo ver: Morgen is het begin van het einde. Allemaal hebben ze een plan wat morgen ten uitvoering komt. Het ene koppel heeft een afspraak bij het adoptiecentrum, in de hoop een kindje te mogen adopteren wat makkelijker lijkt dan het is als gay couple, het andere koppel staat op het punt om morgen te trouwen, waar niemand het mee eens is, en het derde koppel staat nog aan het begin van hun relatie en zit ermee in hun maag dat ze nog uit de kast moeten komen tegenover hun ouders en familie, die het daar lang niet allemaal mee eens zijn.
    Allemaal staan ze strak van de emoties, spanning, liefde, hoop, geluk, angst.
    De perfecte mix voor veel drama.


    Rollen:
    - Liam Payne - Presley
    - Zayn Malik - Roe
    - Marcel Styles - Lucille
    - Niall Horan - Elijah
    - Harry Styles - Kanga
    - Louis Tomlinson - LouisPan


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit, je hebt niet zomaar een kind geadopteerd en je krijgt je ouders niet zomaar omgepraat.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. Partners vinden valt hier niet onder. Dat mag na de 3 dagen ook nog.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen LouisPan en SnowfIake maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    Het is s ochtends vroeg op vrijdag ochtend. Morgen is het zo ver voor alle koppels. Alles staat al klaar, of er moet nog van alles gebeuren. Sommingen proberen kalm te blijven terwijl anderen totaal flippen. De spanning is in elk geval wel duidelijk merkbaar, of de jongens nu een vrije dag hebben of aan het werk moeten. Allemaal zitten ze met hun hoofd bij de dag van morgen, want dat is de dag des oordeels...

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:28 ]


    Bowties were never Cooler

    (Done)


    How far is far

    Louis Tomlinson
    Ik kwam terug bij Harry met het pak doekjes en mijn boxer. Hij liep graag naakt, maar ik was er iets minder happig op. Ik vertelde hem rustig om als iemand die ik ging fouilleren te gaan staan, wat hij gelukkig wel deed. Ik pakte een paar doekjes en begon rustig hem schoon te poetsen. Eerst zijn borst, armen en nek, waar ik grijnsde bij de zuigzoen die daar pronkte op zijn huid. Daarna pakte ik schone doekjes om zijn buik, die echt het viest was, benen en achterkant te doen. Ik deed het met alle liefde. Het was toch deels mijn schuld dat hij onder zat. Toen ik klaar was drukte ik van achter een kus tegen zijn schouder. "Je bent schoon, schat." mompelde ik tegen zijn huid terwijl ik het laatste doekje op de kleine berg die op het tafeltje lag gooide. Die zou nog wel hoger worden. Ik drukte nog een kusje op zijn schouder en liep toen om hem heen om voor hem te gaan staan. Nu mocht hij mij schoonmaken, want dat kon ik zelf niet zonder echt te douchen. Sommige plekken kon ik echt niet bij. Ik zette mijn benen in sprijdstand op heup breedte en stak mijn armen recht naast me opzij. Zo kon hij er goed bij. Gelukkig zat er nu geen zooi in mijn haar of stoppels, want dan had ik wel echt willen douchen. Nu was dit een prima oplossing, zeker als we straks toch weer aan de gang gingen. Daarna konden we altijd nog gaan douchen, of morgen ochtend voor we naar de bruiloft gingen. De bruiloft van Harry zijn tweelingbroer, van wie ik zeker wist dat hij wist hoe het bij ons zat, want stil waren wij zeker niet. Een keer had zelfs iemand de politie gebelt omdat ze dachten dat Harry me mishandelde. Die agenten stonden wat vreemd te kijken die zondagmiddag, maar goed. Sindsdien zijn ze niet meer geweest, ookal wist ik niet of dat kwam omdat er niet meer gebelt was of omdat ze alles afschreven op onze lawaaierige sexpartijen, wat allebei volkomen mogelijk kon zijn.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Tevreden hummend sloot ik mijn ogen terwijl hij met de koele doekjes over mijn huid ging. Het was fijn, zijn aanraking op zich al en het feit dat die doekjes zo koel waren op mijn verhitte huid. Mij maakte het niet heel erg uit dat ik vies was geworden, ik was al blij dat het niet in mijn haren was gekomen. Ik had best kunnen blijven staan voor een langere tijd, maar Louis was al vrij snel klaar, ik had gedacht dat het nog wel even zou duren aangezien er niet bepaald weinig zooi op me zat. Na zijn kusje op mijn schouder ging hij in ongeveer dezelfde houding als ik stond voor me staan zodat ik hem schoon kon maken. Ik pakte een aantal doekjes uit het pak en begon teder zijn borst schoon te maken, vervolgens zijn hals en buik. Zijn rug zat dankzij mij ook helemaal onder dus moest dat ook gedaan worden, al vond ik het niet erg om te doen. Terwijl ik bezig was drukte ik constant kusjes op de stukken huid dat het dichtste bij was. Het ging nu nog prima op deze manier, maar vanavond wilde ik echt douchen als ik nog kon staan. Anders hing ik wel tegen Louis of de muur aan, mijn voorkeur ging naar de jongen. Langzamerhand raakte hij wel schoon en gaf hem nog een kus op zijn haar voor ik de doekjes op de stapel bij de rest legde. Ik liep weer naar de bank en liet mezelf erop vallen en bleef zo liggen, mijn knieën een beetje opgetrokken. De dvd was bij het hoofdmenu aangekomen en we hoefden alleen nog maar op start film te drukken, de afstandsbediening lag op de salontafel en ik ging hem niet pakken. Ik weigerde nog overeind te komen. "Mag ik gewoon tegen jou aanhangen?" vroeg ik zacht, meestal was hij het die tegen mij aanhing dus vroeg ik het maar even. Mijn energie was voor het grootste deel opgebruikt en hetgene wat ik nog had wilde ik graag opsparen voor vanavond.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte toen Harry de doekjes pakte en sloot genietend mijn ogen terwijl hij me schoon poetste. Mijn warme huid leek te sissen onder de koele doekjes, maar het voelde wel extreem fijn. Het feit dat Harry kusjes op mijn huid bleef drukken betekende dat die bleef gloeien, want bij elk van zijn aanrakingen gloeide mijn huid nogsteeds feller dan voorheen. Toen ik een kus op mijn haren kreeg opende ik mijn ogen en keek hoe Harry op de bank plofte. Ik pakte mijn boxer van het tafeltje en trok die over mijn kont voor ik de afstandsbediening pakte en glimlachte bij Harry zijn woorden. "Als je denkt dat ik daar groot genoeg voor ben mag je alles, lief. Alleen je weet ook dat ik bij deze film gewoon wil kijken." Vele films hadden we al zoenend doorgebracht, maar dit was er een waarbij ik echt haast geobsedeerd kon en zou kijken. Ik liet me naast Harry vallen en legde een arm om zijn schouders om op play te drukken en me nog iets beter naast hem te zetten en te genieten van het begin van de film. Ik kende hem totaal van binnen en van buiten, elke gebeurtenis en elk woord op de seconde af, maar toch bleef ik als een klein jongetje totaal opgenomen in de wereld van Peter Pan kijken. Ooit zouden we een keer naar Disneyland gaan en mocht ik op de foto met Peter Pan. Of Harry zo blij zou zijn om met mij door Disneyland te lopen, wist ik niet, want hij liep er dan echt met een kleuter, maar wel met een kleuter die ook ik de enge attracties mocht en wilde. Ach, misschien als we allebei een weekje hadden in de vakantie. Een paar dagjes Disney en dan ook nog een paar dagjes Parijs. Als we dan nog bij elkaar waren, want ondanks de kracht van onze relatie was dit weekend het struikelblok. Zodra die uit de weg was konden we echt alles aan en zouden we de hoogste heuvel in de relatie hebben overwonnen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Louis kreeg ik makkelijk schoon, hij was toch een stuk minder vies geworden dan ik. Al had ik een deel van de zooi die ik op mijn borst had overgebracht op zijn rug. Nadat hij ook volledig schoon was legde ik de vieze doekjes weg en ging op de bank liggen. Loom keek ik toe hoe hij zijn boxer aantrok en naast me kwam zitten. Bij de arm rond mijn schouders kroop ik dichter tegen hem aan en liet mijn hoofd tegen zijn zijde rusten. Mijn armen moest ik ook ergens laten dus had ik die opgevouwen en op zijn schoot gelegd. Ik glimlachte lichtjes om zijn woorden. "Weet ik toch, ik zal proberen stil te zijn," grijnsde ik. Zelf was ik wel degelijk dol op deze film, maar misschien iets minder dan hij. Toch wisten we beide dat ik af en toe omhoog zou komen om een kus van zijn lippen te stelen. Zuchtend krulde ik me verder op tegen hem aan en richtte me op het scherm, waar de eerste beelden al voorbij kwamen. Dat werd nog wat met die jongen als we ooit naar Disney gingen. Ach, zolang ik hem maar mocht meeslepen alle achtbanen in vond ik het best. Ik ging mee in al zijn gestoorde plannen, dan mocht ik het ook. Zelf had ik nog het idiote idee dat ik ooit de hele wereld nog rond wilde, vanaf mijn vijftiende was ik begonnen met sparen, het geld stond op de bank. Hoeveel precies op de rekening stond had ik geen idee van, maar ik wist zeker dat het nog niet genoeg was. Niet voor twee personen in ieder geval, en ik wilde hem wel met me meenemen. Ik draaide mijn hoofd een beetje en drukte een kusje op zijn flank, om vervolgens weer naar het scherm te kijken. De kans was groot dat ik afgeleid zou raken of dat ik spontaan tegen hem aan in slaap zou vallen. Alleen nog even uitvinden welke van de twee het was.

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:12 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry kroop zo tegen me aan dat hij nu wel kleiner leek dan ik, waardoor ik wat glimlachte. Met zijn armen en benen overal was hij net een Deense Dog puppy terwijl ik gewoon in kleermakerszit op de bank zat. De film begon en met mijn vrije arm aaide ik zacht over Harry zijn armen die op mijn schoot lagen. Voor de rest was ik echt in een soort trans van de film over de jongen die nooit opgroeide, waar ik ookwel eens trekjes van had. Hij was echt mijn favoriete Disneyfiguur van allemaal, al waren alle Disneyfilms natuurlijk geweldig. Stiekem was ik aan het sparen om in de lente met hem naar Disneyland en Parijs te gaan, maar ik had nog niet alles rond. Als alles lukte dit weekend zou ik volgende maand alles boeken en regelen. Dan had ik genoeg om Disneyland en het hotel erbij te reserveren en betalen, inclusief plekjes om te eten in de avond. Het hotel in Parijs moest dan nog even wachten, maar dat en de reis erheen en weer terug zouden ook optijd geregeld zijn. Dat ging zoizo gebeuren. Zeker nu ik veel extra werkte en misschien straks nachtdiensten ging draaien. De nacht betaalde namelijk beter. Ik hoopte alleen dat ik het voor elkaar kreeg om Scott, zeker in het begin, te laten snappen waarom we er dan waren in plaats van overdag, maar dat zou hij snel genoeg leren. Daarbij zouden we dan zeker de eerste weken een uitgetelde hond hebben als ik thuis kwam. Niet dat het niet zwaar op mij zou zijn, maar toch minder. Ik was namelijk flink wat wisselende schemas gewend voor Scott. Voor nu zat dit allemaal niet aan mijn hoofd, alleen de film die ik nu keek, terwijl ik mijn vriendje zijn flank met mijn ene en armen met mijn andere arm streelde, deed ertoe. En Harry natuurlijk zelf ook, maar die was zoizo de spil van mijn leven, dus die deed er altijd het meeste toe van alles. Altijd.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zachtjes humde ik mee met de achtergrondmuziek die zich door de kamer verspreidde. Ik had het al zo vaak gezien dat ik precies kon voorspellen wat er ging gebeuren en wanneer, en in de goede volgorde. Erg was het niet, het was alleen een teken dat we misschien binnenkort de film opnieuw moesten kopen omdat het schijfje het gewoon had begeven. Een tevreden geluidje rolde over mijn lippen toen hij over mijn zij en armen streek en ik kroop zo ver mogelijk nog dichter tegen de jongen aan. Ik draaide me zo dat ik hem schuin aan kon kijken en toch de film meekreeg. Iedereen die ook maar een beetje op hem lette had sowieso door dat hij heel veel gemeen had met zijn favoriete tekenfilmkarakter, qua innerlijk en uiterlijk. Het feit dat ze dezelfde wens hadden om niet op te groeien, opkwamen voor hun dierbaren en ongeveer hetzelfde roodbruine haar. Het verschil zat hem in zijn ogen. Niet dat je me hoorde klagen, Louis had naar mijn mening een paar van de mooiste blauwe ogen die ik had gezien. En dat waren er veel, al was het soms lastig te ontdekken in het gedimde licht van de club. Omdat ik het niet kon laten kwam ik heel vlug overeind en plantte een kusje op zijn wang, ik wilde niet zijn zicht op het beeld belemmeren en een preek krijgen. Het was dan niet helemaal wat ik wilde, maar goed genoeg. Rustig ging ik weer liggen met mijn hoofd op zijn schoot en mijn armen ernaast. Veel kon ik niet, dus nam ik genoegen met lichtjes over zijn benen strijken met mijn vingertoppen. Ik bracht mijn aandacht weer naar het scherm en keek op mijn gemak verder. Ik hoefde vandaag niks meer te doen dus kon ik gewoon ontspannen. Althans, als je een pizza opwarmen en voor de tweede keer deze dag onderop liggen niet meetelde. Dat eerste deed ik zelf wel want zelfs met zoiets kleins vertrouwde ik Louis voor geen meter. Het tweede zou wel een stuk intensiever zijn, vooral voor mij dan, maar daarna ging ik gewoon douchen en zou ik tegen hem aankruipen in bed om te gaan slapen. Nu bleef ik lekker opgekruld tegen hem aan liggen en zou ik de film afkijken. Na dat konden we altijd nog kijken wat we gingen doen, want avond was het nog lang niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry drukte een kus op mijn wang, waardoor ik een afkeurend geluidje liet horen. ik had hem nog zo gezegt me neit af te leiden. Dat deed hij wel. Het was dat ik door kon kijken dat ik de film neit op pauze zette om hem een preek te geven, maar het scheelde weinig. Hij legde zijn hoofd nu op mijn schoot, waardoor ik met mijn ene hand over zijn heup kon aaien en met de andere door zijn krullen terwijl ik zacht meeneuriede met de muziek onder het kijken. Straks zou harry mooi de pizza's kunnen opwarmen, dat durfde ik neit, want dat ging zoizo mis, en dan zou ik de lakens van het bed omwisselen. Het was zonde om de net schone lakens weer te bevuilen, terwijl we vuile lakens van vanochtend in de hoek hadden liggen. Dan zou ik direct ook de kussens en de deken wegleggen voor de zekerheid en het kleed van buiten in de was doen. Dat was namelijk ook vuil. Het was maar goed dat we eigenlijk geen sex hadden op plekken die we niet of moeilijk schoon konden maken, want we maakten er vaak wel een zooitje van, zeker als ik niet oppaste, wat ik nooit deed. Ik plukte wat aan zijn haren en keek verder. Langzaam vorderde de film en kwam die richting het einde. ik wist precies wat er wanneeer zou gebeuren, maar schrok nogsteeds elke keer als er iets plots gebeurde en lachte om elk grappig stukje. Ik zou hem zo nog duizend keer kunnen kijken zonder dat dat veranderde, al zou het schijfje dat denk ik neit volhouden. Het was nu namelijk al extreem vaak bekeken en zou binnekort spontaan tot gruis vergaan. we wisten alleen neit wanneer. Op een van de liefste momentjes tussen Wendy en Peter mompelde ik. "Wendy run away with me." tegen Harry zonder dat ik het echt door had, al meende ik het wel. Als hij mijn Wendy wilde zijn, zou ik voor altijd zijn Peter zijn, zonder twijfel en met alle liefde van de hele wereld.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik grinnikte zachtjes bij zijn afkeurende geluid. Ergens begreep ik het wel, maar ik had ook de aandacht nodig die ik wilde, nu dus. Andersom deed hij het ook net op de momenten dat ik het echt niet kon hebben, daarom vond ik een onschuldig kusje op zijn wang wel kunnen. Genietend van zijn ene hand op mijn heup en de andere door mijn haar keek ik verder. Zelfs na al die keren keek ik nog vol spanning naar de opeenvolgende gebeurtenissen. Lang had het niet meer te gaan, en ik probeerde al half te bedenken wat we hierna konden doen. Ik kon best nog tot het avondeten zo blijven liggen, maar als Louis iets anders wilde doen vond ik het ook prima. Misschien wel nog een andere film, of iets wat ik me niet kon bedenken. Mijn inspiratie was samen met mijn energie verdwenen, en ik was er te lui voor. Dat zou iedereen zijn als ze zo prettig tegen degene waarvan ze hielden aanhingen. Waarschijnlijk kwam ik niet meer van de bank af tot het echt nodig was, en anders zou hij me mee moeten slepen. Met grote oogjes keek ik naar de jongen op bij zijn woorden, die zag ik niet aankomen. Een gepast antwoord had ik niet, dus kwam ik weer langzaam overeind en legde een hand op zijn wang, om vervolgens teder mijn lippen op de zijne te drukken. "Altijd," mompelde ik zacht tegen zijn lippen. Een beter weerwoord had ik niet, dit was ook de beste manier om mijn gevoelen voor hem uit te drukken. Het kon me niet schelen dat de film nog niet was afgelopen, dit moest ik gewoon doen. Uit gewoonte drukte ik mijn lippen weer tegen die van hem, omdat het fijn was en het bij het moment paste. De opmerking had ik zo lief gevonden, zelfs al haatte ik het om als vrouw weggezet te worden, op deze manier mocht het.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Mijn mompelende woorden zorgden er niet voor dat ik afgeleid werd. Ik zat nogsteeds helemaal in de film. Daardoor had ik niet door waar Harry meebezig was tot zijn lippen op de mijnen drukten. Ik drukte blind op pauze en vlocht mijn vingers door zijn haren. Nu pas kwam tot me wat ik opgaant in de film had gemompelt. Mijn wangen werden licht rood. Ik meende het zeker wel, maar hij had er ook boos door kunnen worden. Harry hield er namelijk totaal niet van om als vrouw neergezet te worden, net als dat ik het verschrikkelijk vond omklein genoemt te worden. Ik trok Harry dichter tegen me aan zodat hij nu op mijn schoot zat. "Let's never grow up." mompelde ik tegen zijn lippen. Scott ging op de plek naast me liggen die warm was omdat Harry daar had gelegen. Ik hield echt heel veel van hem, te veel dan goed voor me was, toch maakte ik me er geen zorgen om. Hij hield namelijk ook veel van mij en daarom zou ik hopelijk nooit alleen zijn. Ik trok langzaam terug en hield hem nogsteeds dicht tegen me aan. Mijn hoofd legde ik op zijn schouder en ik drukte weer op afspelen. De film speelde verder terwijl ik mijn eigen Wendy dicht bij me hield. Ik ging hem nooit meer loslaten, niet zolang hij me bij zich wilde. Als hij weg wilde, zou ik hem laten gaan, net als Peter Wendy liet gaan, al zou ik hem nooit vergeten en er nooit overheen komen. Dat wist ik zeker. Ik hield enorm veel van hem en hij had mijn hart gestolen. Als hij dus weg zou gaan zou hij die meenemen. Ik keek verder en liet mijn vingertoppen ondertussen aan zijn haren plukken en over zijn huid trippelen. Dat hij niets aan had merkte ik amper, zo zat ik weer in de film. Toch merkte ik het vaker niet, omdat hij vaker naakt rondliep, maar toch kon hij nu net zo goed een hula kostuum aanhebben en ik zou het nog niet merken, ondanks de kus van net.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen ik voelde hoe zijn wang warm werd onder mijn palm, hij had het dus onbewust gezegd. Erg vond ik dat niet, want op beide manieren gaf het hetzelfde gevoel af, namelijk dat ik het volgens hem waard was om zijn Wendy te zijn. In mijn ogen was dat heel wat. Zelfs al vond ik het niet prettig om als vrouw gezien te worden of alleen met een vergeleken te worden. Hij was gewoon zo'n schatje en absoluut perfect. Zonder Louis zou ik, bij wijze van spreken, niet overleven. In een korte tijd was hij een heel belangrijk aspect van mijn leven geworden en als hij me niet meer wilde zou er altijd een onopgevult gat zijn. Al zou ik het begrijpen als hij me verliet, wie wilde nou dat zijn geliefde een soort baan had als het mijne? Persoonlijk had ik het ook niet prettig gevonden als ik in zijn schoenen stond. Gewillig liet ik me op zijn schoot trekken, tegen zijn lichaamswarmte tegen mijn huid zei ik nooit nee. "Sounds like a plan," reageerde ik met een kleine grijns. Natuur kon dat niet, maar dat betekende nog niet dat we ons als verantwoordelijke volwassenen hoefden te gedragen. Dat was onmogelijk, niet alleen voor hem maar ook voor mij. Ik kon best serieus zijn als het moest, maar het liefst maakte ik nog altijd een grap van een gespannen situatie die me niet aan stond. Ik pruilde toen hij terugtrok en nestelde me toch tegen zijn borst aan. Het feit dat ik niks aan had deed me niet zoveel, ik had het van jongs af aan gedaan en was er nooit mee opgehouden. En zolang het Louis niet stoorde bleef ik ermee verder gaan. Mijn armen had ik stevig rond zijn middel gelegd terwijl ik naar de laatste scènes keek die zich op het scherm afspeelden. Ik gokte dat het nog een minuutje of drie te gaan had, dus vroeg ik me af hoe laat het nu was. Sinds we begonnen met kijken had ik niet meer op de tijd gelet en wegkijken wilde ik nu echt niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Oceanus went Valiente]


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson
    Harry nestelde zich lekker dicht tegen me aan terwijl ik weer verder keek naar de film. Ik hield zijn naakte lichaam dicht tegen me aan en genoot zo van zijn aanwezigheid. Ondanks dat ik nooit had willen opgroeien, deed ik nu dagelijks een aantal uren volwassen en verantwoordelijk, op mijn werk wel te verstaan, daarbuiten was ik nogsteeds een kleuter en dat wist Harry ook maar al te goed. De film liep langzaam op z'n eigen en ik had geen idee hoe lang die nog zou duren. Ik keek door tot de aftiteling begon. Toen stopte ik de dvd helemaal en gleed met mijn blik langs de klok voor ik me weer op mijn vriendje concentreerde. "We hebben nog zeeën van tijd." Bij tijd geeuwde ik even echt en heel erg wijd. "Zullen we anders een dutje doen op de bank? Of we gaan nog een film kijken." Het dutje trok me wel aan, want vanavond moest ik toch weer in of meer wakker zijn, wat wel zou lukken met pizza, maar toch. Het zou ook wel handig zijn als Harry wakker bleef en na twee keer binnen 6 uur was misschien wat veel voor onze lichamen en ze hadden waarschijnlijk even tijd nodig om te herstellen. Niet dat ik vroeger het niet sneller op elkaar had gehad, maar nooit zo vermoeiend of extreem fijn als met Harry. Vergeleken met wat voor seks we nu hadden, waren de beste voor hem maar zozo. Dat zei best wat als je de waslijsten aan mensen voor Harry zou zien. Toch was hij de enige echte voor me. De Wendy bij mijn Peter, de Batman bij mijn Robin, de Jut bij mijn Jul, de Doctor bij mijn Rose, de Harry bij mijn Louis. Ik drukte een kusje op zijn kruin en sloot mijn ogen voor ik weer wijd gaapte. Ja, ik was best moe. Inderdaad, onvermoeibare stuiterbal Louis William Tomlinson was moe en wilde een middagdutje doen samen met zijn hond en vriendje. Het was misschien voor velen moeilijk voor te stellen, maar het was zo. De hitte van vandaag werkte ook niet mee en het feit dat ik kilometers had hardgelopen met Scott ook niet. Hopelijk vond Harry het niet erg, want ik voelde me anders wel een heel slecht vriendje.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik zuchtte even toen de aftiteling verscheen, wat het einde van de film aangaf. Eindes van dingen was iets waar ik niet tegen kon, nooit gekund ook. Het was een einde van een hoofdstuk en kwam niet meer terug. Daarom wilde ik ook niet dat hetgene dat wij hadden ooit zou eindigen, dat zou me compleet kapot maken. Ik knikte lichtjes bij zijn woorden en liet mezelf wat meer tegen hem aanhangen, elk moment nu kon ik omvallen. Zijn plan klonk heel aanlokkelijk, vooral omdat de bank zo klein was dat de een op de ander zijn borst moest liggen. Mij maakte niet uit welke rol ik daarin zou vervullen, beide was fijn, zolang ik maar niet alleen hoefde te liggen. Eigenlijk wilde ik niet bewegen en gewoon zo tegen hem aan blijven zitten, al moest het wel als we wilden liggen. Gapend trok ik hem meer tegen mijn borst aan en drukte mijn lippen op zijn voorhoofd, waar ik ze even liet liggen, om langzaam weer terug te trekken. Ik glimlachte bij het kusje op mijn kruin, hij zag er zo schattig uit als hij moe was, en zo onschuldig. Het grootste deel van de dag was er wel een grijns op zijn gezicht te zien die betekende dat hij iets van plan was, maar nu niet. Zachtjes duwde ik hem achterover op de bank met mijn laatste kracht, en kroop op zijn borst. Met een zucht drukte ik nog een laatste kusje op zijn borst en legde mijn hoofd in zijn nek. Mijn armen had ik onder zijn rug om zijn middel gewurmd, zo wist ik zeker dat hij niet weg kon. "Ik hou van je, Louis," mompelde ik. ik had het al veel te vaak gezegd vandaag, maar die zekerheid verdiende hij wel met het vooruitzicht op morgen. Voor geen goud in de wereld wilde ik deze jongen kwijt, ook niet als ik daardoor anderen zou verliezen. Op dit moment was ik daar heel zeker van, al bleef het feit door me heen spoken dat ik beïnvloedbaar was en gevoelig voor de mening van anderen. Het kwam wel goed, hopelijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik liet Harry me maar gewoon wat heen en weer trekken en genoot van zijn warmte. Ik geeuwde nog eens en smakte tevreden. Ik was erg moe en zelfs mijn hoofd hield ik met moeite rechtop. Mijn hoofd bewoog wat loom van links naar rechts en terug. Ik liet me door Harry achterover duwen en trok hem met me mee omdat ik hem niet los wilde laten. Ik drukte nog een kus op zijn krullen. Ik lag prima en zelfs als dat niet zo was zou ik er niets aan doen. Ik voelde me gewoon te moe en content op dit moment. Ik glimlachte even bij zijn woorden en smakte weer zacht. "Ik hou ook van jou, Harry." Ik trippelde met mijn vingertoppen over zijn rug. Ik wilde helemaal niet dat dit weekend zou gebeuren, al zouden we er toch niet onderuit kunnen, jammer genoeg. Ik was gewoon heel bang dat Harry aan onze schijnbaar ijzersterke relatie zou gaan twijfelen door iets wat een van onze ouders zou zeggen en me dan alleen zou laten. Ik kon het niet alleen, ik kon niet leven zonder Harry en het was gewoon klote dat niet iedereen dat kon accepteren. Ik drukte nog een zacht kusje achter zijn ook en sloot toen mijn ogen. Ik liet mijn hoofd achterover zakken en smakte nog zacht en geeuwde nog een keer voor ik wegzakte in een fijne rustige slaap vol leuk gekleurde dromen. Ik had een glimlach op mijn gezicht en lag heel kalmpjes. Ik mompelde soms wat onverstaanbaars of smakte zacht, maar over het algemeen sliep ik heel rustig zolang ik Harry heel dicht tegen me aan had. Als dat zou veranderen zou ik echt niet meer goed slapen, maar juist heel onrustig met tranen die over mijn wangen stroomden. Gelukkig had ik hem wel en kon ik dus zo heerlijk rustig met zijn warmte tegen mijn borst en zijn liefde in mijn leven. Zonder dat was ik verloren.


    Bowties were never Cooler