• Tomorrow: The day following today. The future. A promise of something different than today has brought. The beginning of the end.


    Morgen. Een woord dat je laat verlangen naar iets anders, iets beters. Een woord wat extreme vreugde, maar ook extreme angst en spanningen kan veroorzaken. Ook voor Harry, Liam, Louis, Marcel, Niall en Zayn. Alle 6 zitten ze in een lastig pakket in hun relatie. De drie koppels uit appartementen 221A, 221B en 221C hebben allemaal hun eigen problemen. Maar morgen is het zo ver: Morgen is het begin van het einde. Allemaal hebben ze een plan wat morgen ten uitvoering komt. Het ene koppel heeft een afspraak bij het adoptiecentrum, in de hoop een kindje te mogen adopteren wat makkelijker lijkt dan het is als gay couple, het andere koppel staat op het punt om morgen te trouwen, waar niemand het mee eens is, en het derde koppel staat nog aan het begin van hun relatie en zit ermee in hun maag dat ze nog uit de kast moeten komen tegenover hun ouders en familie, die het daar lang niet allemaal mee eens zijn.
    Allemaal staan ze strak van de emoties, spanning, liefde, hoop, geluk, angst.
    De perfecte mix voor veel drama.


    Rollen:
    - Liam Payne - Presley
    - Zayn Malik - Roe
    - Marcel Styles - Lucille
    - Niall Horan - Elijah
    - Harry Styles - Kanga
    - Louis Tomlinson - LouisPan


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit, je hebt niet zomaar een kind geadopteerd en je krijgt je ouders niet zomaar omgepraat.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. Partners vinden valt hier niet onder. Dat mag na de 3 dagen ook nog.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen LouisPan en SnowfIake maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    Het is s ochtends vroeg op vrijdag ochtend. Morgen is het zo ver voor alle koppels. Alles staat al klaar, of er moet nog van alles gebeuren. Sommingen proberen kalm te blijven terwijl anderen totaal flippen. De spanning is in elk geval wel duidelijk merkbaar, of de jongens nu een vrije dag hebben of aan het werk moeten. Allemaal zitten ze met hun hoofd bij de dag van morgen, want dat is de dag des oordeels...

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik merkte hoe hij afgeleid raakte door mijn lippen in zijn nek. Ik wist al eventjes dat dat zijn zwakke plek was, maar ik had het nog nooit uitgebuit. Nog nooit, tot vanavond zou aanbreken, maar dat hoefde hij nog niet te weten. Ik trok terug van zijn nek en stelde voor om met een biertje naar het balkon te gaan. Harry sleurde me bijna direct mee naar de keuken in de richting van het balkon. Ik knikte bij zijn woorden en piepte wat toen hij in mijn kont kneep. Ik liep naar de kist in de hoek en haalde er met wat moeite het kleed uit. Het was redelijk ruw, maar zacht genoeg om op te liggen. Ik leip ermee naar buiten en zag Harry daar net zijn shirt uitdoen. Ik deed de schuifdeur dicht, zodat Scott ons niet kon storen, en keek grijnzend naar het prachtige lichaam van mijn vriendje. Ik spreidde het kleed uit, wat net groot genoeg was voor het hele balkon. Daarna liep ik naar Harry toe en drukte een kusje op zijn wang voor ik een biertje pakte en het opentrok. Ik nam een grote teug ervan en ademde genietend uit. Ik kon echt heel erg genieten van de kleine dingen in het leven, zoals een koud biertje op een warme dag in de zon. Ik nam nog een slok en zette het blikje even weg om mijn eigen shirt ook uit te doen, waardoor ik hier alleen nog in skinny shorts en een boxer die erbovenuit stak stond. Het shirt gooide ik in een hoekje en ik pakte het blikje weer vast om nog een slok te nemen en tegen Harry aan te leunen. Ondanks dat ik hem best graag wilde bespringen, kon ik zo, zonder dat hij me plaagde, best nog even staan. Dan zou er waarschijnlijk ook geen bier verloren gaan. De kans dat ik namelijk onder het bier zou komen te zitten als hij me nu begon te plagen en uit te dagen was heel erg groot. Ik was namelijk nu zo ver dat ik echt spasmes kon krijgen als hij de juiste knoppen wist in te drukken, en ik wist vrij zeker dat hij wist welke. Nu dronk ik maar gewoon tegen hem aan leunend het biertje terwijl ik afwachtte wat hij ging doen: direct aan het werk of eerst lekker een biertje achterover slaan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Met de twee blikjes in een hand liep ik alvast naar buiten en zette ze neer, zodat ik mijn shirt uit kon doen tegen de hitte. De koele bries die nu tegen mijn borst aansloeg was prettig, maar het bleef nog steeds te warm. Ik trok het lipje van het bier open en zette het tegen mijn lippen, om een deel ervan achterover te slaan. Net nadat ik het voor even terugzette kwam Louis aan met het kleed en ik glimlachte bij het kusje op wang. Ik keek toe terwijl hij zijn blikje pakte en het opentrok, waarna ik een brede grijns liet zien toen hij zich ook van zijn shirt ontdeed. Bij het gevoel dat hij tegen me aan leunde sloeg ik automatisch een arm om zijn middel. Van mij mocht hij ook best wat minder dragen, en liet ik nou net een manier weten om dat te bereiken. De hand die bij zijn middel lag liet ik heel langzaam zijn short en boxer inglijden, zodat die nu op de huid bij zijn heup lag. Meer deed ik niet, nog niet tenminste, eerst moest ik aan zijn reactie kunnen peilen hoe ver ik hem al had gejaagd, dan pas kon ik het volgende ondernemen. "Echt niet iets speciaals wat je wilt? Laatste keer dat ik het vraag, anders gaat het op mijn manier en wil ik geen protest horen," mompelde ik, voor ik het halflege blikje weer oppakte en het in een teug leeg dronk. Het lege ding zette ik terug op de leuning en keek schuin naar de jongen naast me. Bier op of niet, mijn geduld begon langzamerhand op te raken en ik zorgde er wel voor dat het zijne dat ook deed. Ik kwam achter hem staan en legde mijn nu vrije hand op zijn andere heup, om mijn hoofd op zijn schouder te leggen en een aantal kusjes op zijn schouder en nek te drukken. Ik hoopte echt voor ons beiden dat hij zijn blikje snel op had.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte wat toen ik Harry zijn arm voelde toen ik tegen hem aan leunde. Ik genoot even van zijn warmte en genegenheid en nam toen nog een grote slok bier. Dit had ik beter niet kunnen doen, want op dat moment gleed hij met zijn hand mijn broek en boxer in en liet me, door de tintelingen zie zijn vinders over de gevoelige huid daar gaven, naar adem happen, waardoor het bier uit mijn mond en over mijn borst, buik en broek vloeide. Gelukkig gingen biervlekken er goed uit in de was. Toen ik merkte dat hij niets deed, relaxte ik weer, al bleef ik me extreem bewust vqn zijn hand in mijn boxer op mijn heup. Bij Harry's woorden beet ik twijfelachtig op mijn lip. Aan de ene kant gaf ik maar al te graag alle touwtjes aan hem, maar aan de andere kant had ik nu de kans om eens wat voor elkaar te krijgen wat haast nooit gebeurde. Terwijl ik dacht en mijn bier warm liet worden in de middagzon leek mijn vriendje het zat te zijn. Hij draaide om me heen en begon kusjes op mijn schouder en nek te drukken. Ik zuchtte even genietend en sloot mijn ogen voor ik mijn laatste slokken bier dronk en het blikje naast die van hem zette. Ik draaide me in Harry's armen om, zodat ik nu extreem dichtbij hem stond doordat zijn armen gekruist om me heen waren geslagen. Ik keek even omhoog naar de jongen en legde toen mijn handen op zijn schouders. "Ik weet misschiwn wel iets." zei ik met een scheve grijns voor ik lichte druk uitoefende op zijn schouders. Als hij niet wilde hoefde hij maar een beweging te maken met zijn hand in mijn broek en ik zat hier op mijn knieen. Heel erg opgewonden was ik nog niet, zeker niet zo extreem gefrustreerd als daarnet, maar genoeg om me op mijn rug te drijven met wat simpele aanrakingen en woorden. Ik kwam nu wel met een optie, maar zoals altijd gaf ik wel alles alsnog uit handen. Harry was overduidelijk de baas op dit gebied en alleen als hij het toestond zou ik het echt kunnen overnemen. Ik probeerde het wel vaker, maar dan werd ik vaak streng terug op mijn plek gezet, wat ik eigenlijk nieteens zo erg vond, want zijn straffen waren echt een genot opzich. Daarbij was ik net een puppy en had ik het gewoon nodig om keer op keer op mijn plek gezet te worden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik kon het niet laten om in de lach te schieten door het gevolg van mijn hand op zijn heup. Als het andersom was geweest had hij ook gelachen, dus kon het best. Maar daar was nou de wasmachine voor uitgevonden, en anders wist ik nog wel een manier om de vloeistof van hem af te krijgen, die nog leuk was ook. Zacht sprak ik voor de allerlaatste keer mijn voorstel uit, wetende wat voor dilemma dat van zijn kant zou oproepen. Toch was dit een van de zeer zeldzame kansen die hij hiervoor kreeg, en dit was al geen normale dag, dus waarom niet? Wel werd ik het wachten een beetje zat en drukte vanachteren lichtjes mijn lippen herhaaldelijk op zijn huid. Ik keek pas op toen hij zich ronddraaide in mijn armen en naar me opkeek. Nieuwsgierig keek ik hem aan bij zijn woorden en handen die hij op mijn schouders legde. Ik wist niet zeker wat Louis van plan was, of juist wel, en besloot maar mee te gaan in zijn spelletje, als ik het er toch niet mee eens bleek te zijn kon ik de rollen weer makkelijk omdraaien. "En wat precies is dat?" vroeg ik uitdagend, mijn handen terugtrekkend en kruiste mijn armen voor mijn borst. Als zijn plan me beviel, kon ik het hem eens laten ervaren hoe verschrikkelijk irritant het was als hij weer eens tegenwerkte als ik iets probeerde te doen. Vervelend ging ik zeker doen, welke rol ik ook zou innemen. Aan de andere kant gaf ik hem dan wel het overweldigende gevoel van macht als je de ander trillend en smekend voor je had liggen en jij hun enige verlossing was, dat werd, in ieder geval voor mij, nooit saai of eentonig. Ik trok een wenkbrauw op en wachtte geduldig, of helemaal niet geduldig eigenlijk, op zijn antwoord en de mogelijke acties die zouden volgen. Ach, hoe het ook zou lopen, een ding stond vast, dit zou voor ons beiden geweldig zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik kreeg bij mijn voorstel het gevoel dat Harry zich erg van de dommen hield. Dat ik hem op zijn knieen voor me probeerde te krijgen had een reden, en die ene reden kon hij raden ook. Toch wist ik ook hoe vaak ik dit niet had gedaan. Nu kreeg ik dus een beetje van de irritante 5 jarige terug die ik vaak was. Harry sloeg zijn armen over elkaar en leek me, ondanks zijn semi-onschuldige gedrag, tot nu toe nog groen licht te geven. Ik drukte iets harder op zijn schouders, wat nog best lastig was, want ze lagen net iets te hoog om echt goed te kunnen duwen. "Als jij nou eens als een brave krullenbol op je knietjes gaat zitten, volgt de rest vanzelf." zei ik bijna alsof ik tegen een kleuter brabbelde tegen hem. Daarna drukte ik zacht een vlinderlicht kusje in zijn nek in de hoop dat het hem over de rand zou trekken om mee te werken. Het was vreemd om de touwtjes toch al een stukje in handen te hebben, al hield hij er nogsteeds een aantal flink stevig vast. Het voelde ook wel weer heel fijn voor de verandering en de haast gevaarlijke glimmertjes glommen in mijn ogen. Nu zou ik nog voorzichtig met hem zijn, maar vanavond echt niet. Vanavond was mijn avond, die had ik min of meer eerlijk gewonnen met voetballen en dan ging hij het krijgen. Dat hij me nu ook wat macht gaf was compleet aan hem, want voor nu was hij nog de baas en zou ik met alle plezier onderdanig zijn aan hem. Ondanks mijn extreme overbeschermendheid en jaloezie was ik namelijk echt niet het haantje van ons twee. Hij was duidelijk de man in huis, al kookte hij, ik poetste en waste. Ik kon ook wel haantjesgedrag vertonen, maar vaak werd dat snel genoeg de kop in gedrukt. Nu bleef dat alleen even uit, waardoor ik er mijn voordeel uit deed. Ik keek met mijn grote blauwe ogen naar Harry met mijn handen op zijn schouders gedrukt, vrij ongeduldig wachtend op een reactie van hem.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik kon er niks aan doen, maar in mijn ogen was zijn poging ontzettend grappig. Vooral toen ik de druk op mijn schouders groter voelde worden, ik gaf geen krimp. Eerst hem er wat harder voor laten werken. Daarbij was het ook veel te leuk om te doen of ik geen flauw idee had van wat hij van plan was. Ik grinnikte bij zijn woorden, zonder dat overdreven toontje in zijn stem begreep ik hem ook wel, hoor. Eigenlijk was ik niet van plan me snel gewonnen te geven, maar zijn lippen die plots tegen mijn nek lagen verraste me waardoor ik makkelijk op mijn knieën werd geduwd. Licht pruilend van verslagenheid keek ik met grote onschuldige oogjes naar Louis op, de act in stand houdend. Ik vouwde mijn handen in elkaar en legde ze op mijn schoot. "En wat moet ik nu doen?" Ik wist dondersgoed wat nu zou komen, maar ik hield ervan om, als eenmaal een onderdanige positie had aangenomen, om het nog wat verder te drijven. Vooral omdat Louis niet zo vaak meemaakte om zelf niet onderdanig te zijn, en ik vond het te warm om nog terug te vechten, dus gaf ik hem het optimale. De adrenaline gierde al door mijn lijf, terwijl we elkaar nog amper hadden aangeraakt. Ik gokte dat het kwam omdat er een, wel tijdelijke, machtsverschuiving was tussen ons. Met grote puppyogen bleef ik de jongen aankijken die nu boven me uit torende, wat trouwens ook nieuw was. Voorzichtig schuifelde ik iets naar voren op mijn knieën, het kleed schuurde een beetje, maar daar lette ik niet eens op. Zoals ik al zo veel vaker had gedaan liet ik mijn vingertoppen heel langzaam vanaf zijn enkel naar boven glijden. Dat was nog een tikje van mijn dominantie, wat uiteraard bestraft moest worden. Dat was te lang geleden dat het bij mij was gedaan, uitbuiten mocht dus wel. En als ik hem een beetje kende zou Louis dat ook absoluut niet erg vinden om bij mij te doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry werkte wat tegen, maar zodra ik mijn lippen in zijn nek drukte, duwde ik hem zo vrij makkelijk op zijn knieen. Van daar keek ik hem met een glimlach aan. Het was wel eens erg leuk om hem naar me op te zien kijken. Hij keek me onschuldig aan en ik begon zacht door zijn krullen te aaien. "Dat weet je best, schat. En nee, ik ga het niet voordoen." zei ik met een scheve glimlach. Het was niet vaak dat ik hem zo aan mijn voeten had en ik voelde me ondanks het prettige gevoel wat ik had vrij nerveus. Het was allemaal wat onwenning voor mij. Vroeger, voor Harry, was ik ook vaak genoeg de dominantie geweest, maar nu lag ik al zo lang aan zijn genade dat ik nu wat onwetend hier stond. Ik keek naar de jongen die met grote ogen naar voren schuifelde op zijn knieen. Ik bleef aan zijn krullen plukken terwijl zijn vingers van mijn enkels omhoog gleden. Hoe fijn dit ook voelde, ik stopte hem wel door net iets harder aan zijn krullen te trekken toen hij bij de onderkant van mijn broek kwam. "Niet zo snel." Ik aaide even zacht door zijn krullen. Als hij zo door ging lag ik namelijk zo weer aan zijn voeten, iets waar ik op dit moment, nu ik zo boven hem stond, niet op stond te wachten. Ik boog over hem heen en legde zijn handen van de onderkant van mijn broek op de sluiting. Daarna drukte ik nog een kus op zijn krullen. "Je weet precies wat ik wil, lieverd." mompelde ik tegen zijn krullen. Dat wist hij zeker en ik hoopte nu gewoon dat hij deed wat ik wilde want ik zat hier nog niet zo erg in en ik wist ook niet echt wat ik zou doen als hij me weer tegen begon te zitten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik kantelde mijn hoofd iets opzij en keek hem niet begrijpend aan bij zijn woorden, al pruilde ik weer een beetje door het tweede deel van de zin. Zo erg zou ik dat namelijk niet vinden, helemaal niet zelfs. Ik leunde licht in de aanraking van zijn hand, dat was altijd prettig, maakte niet uit wat voor situatie het was. Het was aan hem te zien dat hij niet compleet zeker wist wat hij met mij aan moest nu, daarom zou ik misschien wel verder braaf luisteren en doen wat hij zei. Niet dat dit niet wat anders voor mij was, maar ik was aardig in improviseren. Ik zat bijna nooit in deze rol, en de laatste keer was zelfs nog een tijdje voor ik Louis had. Ik ging over op het volgende dat ik wilde uitproberen, mijn vingertoppen zo langzaam mogelijk langs zijn benen omhoog laten glijden. Op een gegeven moment voelde ik hem wat harder aan mijn haren trekken, wat een soort gehum diep in mijn keel veroorzaakte. Ik wilde al mijn handen terugtrekken en ze weer op mijn benen plaatsen toen hij ze vastpakte en op de sluiting van zijn broek legde. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht bij het kusje en de woorden die erna volgden. Een beetje tijd rekken ging wel lukken als ik dit zo zag en hoorde, maar niet voor heel lang. Dat hield hij niet en ik ook niet, dat geduld was op. De sluiting had ik zo open, kwestie van veel oefenen, en traag trok ik zijn broek omlaag, terwijl ik geen enkele keer wegkeek van zijn ogen. Ik wilde zijn blik zien bij de dingen die ik deed. Ik likte kort over mijn lippen en ging iets rechterop zitten, om vervolgens mijn lippen tegen de binnenkant van zijn been te drukken. "Bedoelde je zoiets?" mompelde ik onschuldig en haakte mijn vingers achter het elastiek van zijn boxer, maar deed nog niks. Als hij meer van me wilde dan meerdere kussen op zijn bovenbenen was alles dat hij hoefde te doen het vragen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte toen Harry nu begon mee te werken. Ik had echt geen idee wat ik had gedaan als hij dat niet had gedaan, want mijn knop om echt dominant te zijn stond nog lang niet helemaal om. Dat zou waarschijnlijk nog de hele middag duren om dat voor elkaar te krijgen, als het al lukte. Ik keek recht in Harry zijn ogen terwijl hij vlug mijn broek open deed. Een zucht van verlichting rolde over mijn lippen, want de stof had al best strak gezeten. Toch bleef ik hem met een glimlach aankijken terwijl ik weer zacht door zijn haren aaide en zacht aan zijn krullen plukte. Veel meer wist ik nu ook niet te doen. Toen hij zijn lippen likte toen mijn broek eenmaal op de grond lag wist ik dat hij toch nog wat ging proberen. Ik stapte uit mijn broek en voelde niet veel later zijn lippen tegen de binnenkant van mijn been. Een prettige rilling rolde door mijn lichaam en een zachte hese piep rolde over mijn lippen, onderandere als bevestiging van zijn vraag. Ik sloot mijn ogen even en genoot van de sensatie, maar toen ik toch weer wat bij zitten kwam en zijn woorden echt waren bezonken keek ik Harry weer aan. Mijn handen haalde ik uit zijn haren en legde op de zijne om ze een beetje te sturen, zodat mijn boxer iets lager op mijn heupen kwam te hangen. De bobbel erin was al best goed te zien, al was die nog niet extreem groot. "Wat hoger dan dat, liever... En dan bedoel ik niet mijn liezen, dat weet je ook wel." Ik wist ook wel dat als ik me nu niet indekte hij gewoon een aantal kussen op mijn liezen ging drukken en ik weer smekend aan zijn voeten lag. Dat wilde ik niet laten gebeuren. Toch hoefde hij echt niet bang te zijn dat hij geen beurt zou krijgen, want ik zorgde echt wel dat hij ook aan zijn trekken kwam. Alleen nu ik eenmaal in deze positie stond kon ik het ook wel een klein beetje uitbuiten, want vaak gebeurde dit niet en al helemaal niet als er al een ander punt waarop het zou gebeuren al op de planning stond.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Op commando maakte ik netjes de sluiting van zijn broek voor hem open en trok het kledingstuk langzaam naar beneden, en nadat hij eruit was gestapt drukte ik zachtjes mijn lippen tegen zijn been. Zijn handen door mijn haar vond ik nog even prettig als altijd. Bij het antwoord, of meer alleen een geluid, op mijn vraag glimlachte ik tevreden tegen zijn huid aan, blij met wat ik hem elke keer weer kon laten voelen. Daar was het immers voor, voor het genot en het feit dat we gewoon van elkaar hielden. Mijn handen lagen op Louis zijn heupen, als grip om mezelf overeind te houden en als stabiliteit voor hem. Uiteraard met mijn vingers achter het elastiek gehaakt, wachtend op een bevel of aanwijzing. Mijn lippen waren zichzelf een weg omhoog aan het werken, tot ze op een gegeven moment bij de onderste rand van zijn boxer waren beland. Voorzichtig keek ik naar hem op toen hij zijn handen uit mijn haar had verwijderd en ze op de mijne had gelegd. Het was me al snel duidelijk wat hij van me wenste, gezien hij mijn handen stuurde om zijn boxer iets omlaag te halen. Ik grinnikte even om erna wat vals te grijnzen door zijn woorden, dat was inderdaad iets war ik maar al te graag deed. Al was het alleen om hem terug op zijn knieën voor me te krijgen. Ach, ik vond het best om hem nog even te moeten gehoorzamen, zolang hij mij maar niet vergat in het proces. Dat zou ik echt heel oneerlijk vinden en gemeen ook. Zelfs ik was niet zo vals om hem niet meer aan te raken als hij zo ver was gejaagd. Net zo onschuldig als net keek ik hem recht in zijn heldere ogen en drukte heel lichtjes een kus op de bobbel in zijn boxer door de stof heen. Ik wist dat het hem compleet gek zou maken en daar deed ik het dan ook voor.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Toen ik de grijns op Harry zijn gelaat zag verschijnen wist ik dat ik er goed aan had gedaan die restrictie erbij te geven. Zoizo had hij me anders direct op mijn rug gekregen als mijn boxer eenmaal uit was. Ik wreef met mijn handen wat over de zijne en glimlachte met mijn grote blauwe ogen naar hem. Ik keek hoe hij me extreem onschuldig aankeek. Dat kon niets goeds betekenen. Toen hij een kus op de bobbel in mijn boxer drukte greep ik de railing achter me stevig vast. Een lage grom rolde over mijn lippen waar ik hard mijn tanden in had gezet. Om nu al volledige kreunen over mijn lippen te laten rollen zou hem te veel stimuleren om me op mijn rug te krijgen en het zou nu al zoveel aandacht hierop kunnen focussen. Dat hoefde voor mij ook weer niet. Later zou het toch wel gebeuren, maar nu kon ik het nog een beetje tegenhouden. Mijn knokkels werden wit doordat ik echt hard in het hout van het hek kneep. "Niet zo pesten. Hoe langer je me laat wachten, hoe langer jij moet wachten." sprak ik tegen de jongen. Hopelijk was dit genoeg om hem op te laten schieten, want ik hield het echt niet meer. Ik was nog genoeg met Harry van plan, maar dat was voor vanavond. Voor nu zou hij snel genoeg ook aan zijn trekken komen als hij deed wat ik vroeg... Of me met een paar perfect geplaatste kusjes op mijn rug kreeg. Ik wist dat hij dat ook kon doen. Ik keek naar de jongen die op zijn knieen voor me zat. Ik wist niet helemaal wat hij ging doen. Ik hoopte gewoon dat hij zou luisteren en zou doen wat ik wilde. Een hand haalde ik voorzichtig los van de balustrade en vlocht mijn vingers door zijn prachtige zachte krullen. Hopelijk was hij niet te wild, want dan zou ik tegen mijn wil hard aan zijn haren trekken, net als dat mijn benen het zouden begeven. Ik wilde hem dat niet aandoen, maar je wist maar nooit. Zolang ik het hek vast had en hij het niet probeerde om me op mijn knieen te dwingen ging het waarschijnlijk goed.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 18:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Zijn waarschuwing zorgde voor een half valse en half onschuldige grijns rond mijn lippen, vooral omdat het nog waar was ook. Ik besloot wel om eerst nog wat tijd te rekken, simpelweg omdat ik het leuk vond hem onder mijn aanrakingen te zien kronkelen. Daarom drukte ik zacht een kus op de bobbel en grijnsde weer breed bij het horen van zijn gegrom. Het stelde me tevreden dus deed ik het doodleuk nog eens, dit keer met mijn lippen er wat steviger tegenaan gedrukte. Ik wist dat ik hem hiermee binnen nu en drie seconden op zijn rug kon krijgen, maar ik liet hem nog wel even de baas over me spelen, erg vond ik het toch niet. Semi-verbaasd keek ik hem aan bij zijn woorden, alsof ik geen idee had waar hij het over had. "Ik doe toch niks verkeerd?" vroeg ik, wetende dat ik uiteindelijk toch wel deed wat hij van me verlangde. Hem aan blijven kijkend trok ik tergend langzaam de stof over zijn heupen, ik wilde zijn reactie maar al te graag zien. Ik beet op mijn lip bij Louis zijn vingers die zich door mijn haren vlochten, dat kon nog eens flink pijn gaan doen, al maakte me dat niet heel veel uit. Om een of de andere reden vond ik het best fijn als hij er aan trok, maar dat was ik weer. Ik drukte een aantal kusjes op zijn heup, vervolgens over zijn v-lijn en liet daarna mijn tong lichtjes over zijn volledige lengte glijden, nu nog rustig aan. Zo kon ik het nog altijd opbouwen, maar als ik gelijk met een hoog tempo begon moest ik hem zo opvangen. Geen plekje sloeg ik dit keer over, en veroorzaakte wat meer druk op de plekken waarvan ik wist die voor hem extra gevoelig waren. "Meer zo dan?" mompelde ik grijnzend tussendoor. Waarschijnlijk kreeg ik geen compleet antwoord, dat verwachtte ik ook niet, maar wat wel zou betekenen dat ik mijn werk goed deed. En dat was altijd goed om te weten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson

    Ik zag hem semi-verbaast kijken bij zijn woorden en bij zijn vraag rolde ik met mijn ogen. Hij wist dondersgoed wat ik wilde en bedoelde en ik wist zeker dat hij nu gewoon expres aan het rekken was om mij te plagen. Heel erg vond ik het niet, maar het was makkelijker als hij gewoon luisterde. Zodra hij mijn boxer dan toch echt van mijn kont af begon te trekken haalde ik een hand van de balustrade van het balkon en vlocht de vingers door zijn krullen voor houvast. De koele lucht tegen mijn lengte deed me op mijn onderlip bijten en ik keek naar Harry die even hetzelfde deed, maar zodra zijn lippen mijn huid raakten slook ik mijn ogen en liet een zachte genietende kruin ontsnappen. Nogsteeds dempte ik ze door mijn tanden in mijn onderlip te boren, maar inmiddels proefde ik bloed en Harry wist van heen ophouden. Het gekreun ging gestaag op dit volume verder tot hij over mijn volledige lengte likte. Een stuk luidere kreun ontsnapte aan mijn lippen en zowel mijn hand in zijn krullen als die op de reling spanden zich aan, waardoor ik nu stevig tegen zijn hoofd drukte en mijn knokkels wit werden rond het hek. Ik moest mezelf eraan herrinderen voorzichtig te doen met mijn vriendje, waardoor ik een van mijn handen wat ontspande, die in zijn haar, maar de andere spande zich alleen maar erger. Het kreunen wist ik gelukkig weer iets te dempen, maar niet meer terug naar het volume wat het tot nu was geweest. gelukkig was ik ook nog lang niet zo luid geweest als in de slaapkamer. Bij zijn vraag kwam er een instemmende grom uit mijn keel, tot veel meer was ik nu al niet meer in staat. Mijn ademhaling was inmiddels ook lang niet meer zo rustig als het geweest was en zeker omdat hij me nu echt aan het bespelen was, was hij eigenlijk degene die nu alles in de hand had, ookal was hij degene op zijn knieën. Erg was het niet, maar als het me straks lukte zou ik toch nog een keertje voor nu proberen te touwtjes te pakken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Een zachte grinnik rolde over mijn lippen bij het gerol van zijn ogen, we wisten allebei dat ik hem graag plaagde, vooral in dit soort situaties. Veel langer liet ik hem niet meer wachten, dat zou wreed zijn, en trok langzaam het laatste stukje stof weg dat zijn prachtige lijf bedekte. Ik voelde hoe zijn vingers alvast naar houvast zochten in mijn haar, en ik beet nog kort op mijn lip om vervolgens naar het echte werk te gaan. Ik deed mijn best hem te plezieren, wat volgens mij zijn vruchten afwierp te horen aan de geluiden die Louis maakte. Die geluiden stimuleerde mij om nog beter mijn best voor hem te doen. Er kwam een zachte, half gesmoorde kreun van mijn kant toen hij wat harder aan mijn haren trok, ik kon er niks aan doen, het ging automatisch. Toch was ik ergens wel opgelucht dat hij zijn hand al vlug weer ontspande. Een tevreden glimlach speelde rond mijn mondhoeken bij zijn nogal moeizame antwoord, wat eigenlijk helemaal geen antwoord was, maar ik nam er genoegen mee. Als het andersom wadden geweest had ik net zo weinig uit kunnen brengen. Het was dan wel zo dat hij niet de enige was die de gevolgen hiervan merkte, want mijn broek begon ondertussen ook gevaarlijk strak te zitten, al was ik er beter in om het te verbergen dan Louis was. In gedrag en zichtbaarheid, niet dat die skinnies nu zo prettig waren, maar ja. Hij was nu het belangrijkste, ik kwam zo wel aan de beurt. Voorzichtig nam ik zijn lengte voor zover ik het kon in mijn mond en zoog zachtjes, bij de delen waar ik niet bij kon gebruikte ik mijn handen. Ik moest moeite doen om mijn ademhaling regulier te houden onder al deze omstandigheden terwijl ik mijn tong ook optimaal in gebruik stelde. Overdrijven was nooit erg op dit gebied, echt nooit, en dan sprak ik uit pure ervaring. Kon ik er wat aan doen dat ik eigenlijk veel te veel wist voor iemand van mijn leeftijd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson

    Ik genoot enorm van wat Harry deed. Elke aanraking was precies juist en de golven van genot overspoelden me. Zeker toen hij echt een deel van mijn lengte in zijn mond had hiel eenik het niet meer. Mijn knieen werden zwakker, mijn habd klemde nog harder samen en een nu wel echt luide kreun rolde over mijn lippen terwijl ik met mijn andere hand zijn tempo een beetje aanstuurde. Als ik het zou volhouden had ik namelijk nog wel iets in petto voor de jonge krullenbol. Jong was hij inderdaad, maar iemand die hem nog onschuldig durfde te noemen keek echt naar de verkeerde jongen. Onschuldig was hij echt niet, zeker niet op dit gebied. Hij wist precies je zwakke plekken te vinden en je lichaam sexueel te manipuleren. Zonder dat je er iets tegenin kon brengen was het altijd overheerlijk. Dat moest ik wel toegeven: hij wist hoe hij iemand moest verwennen. Langzaam voelde ik de druk in mijn onderbuik opbouwen. Ik trok zacht aan Harry zijn krullen om hem te stoppen. Het was eigenlijk zo tegenstrijdig, want hij liet me echt hemels voelen, maar hij verdiende hetzelfde genot. Ik liet me voor hem op mijn knieen zakken en maakte met een simpele beweging de knoop van zijn erg strak gespannen skinny los. De rits hoef ik amper open te maken, want dat gebeurde vanzelf door de druk die er al op stond. Ik grijnsde even en keek recht in Harry zijn ogen. "Staan of knielen?" vroeg ik aan hem met een opgewonden twinkel in mijn ogen. Mijn lid klopte inmiddels, smekend om weer aangeraakt te worden, maar Harry moest eerst zijn laatste kleding lozen voor ik mijn plan, waarvan ik hiervoor geen idee had gehad, kon doorzetten. Het was dus niet echt een plan, maar ik ging met mijn ingevingen. Terwijl ik met mijn handen met moeite zijn skinny jeans probeerde uit te sjorren, onder dat hij nogsteeds op zijn knieen zat, drukte ik een zoen op zijn lippen, gewoon om deze lichtelijke klunzige en ongemakkelijke tijd te doden. Ik was zijn strakke broeken wel gewend, maar deze was nieuw en de strakste van allemaal. Die moest hij echt niet meer aan doen als hij wilde dat ik hem uit kreeg, want dit was echt een ramp.


    Bowties were never Cooler