• Tomorrow: The day following today. The future. A promise of something different than today has brought. The beginning of the end.

Morgen. Een woord dat je laat verlangen naar iets anders, iets beters. Een woord wat extreme vreugde, maar ook extreme angst en spanningen kan veroorzaken. Ook voor Harry, Liam, Louis, Marcel, Niall en Zayn. Alle 6 zitten ze in een lastig pakket in hun relatie. De drie koppels uit appartementen 221A, 221B en 221C hebben allemaal hun eigen problemen. Maar morgen is het zo ver: Morgen is het begin van het einde. Allemaal hebben ze een plan wat morgen ten uitvoering komt. Het ene koppel heeft een afspraak bij het adoptiecentrum, in de hoop een kindje te mogen adopteren wat makkelijker lijkt dan het is als gay couple, het andere koppel staat op het punt om morgen te trouwen, waar niemand het mee eens is, en het derde koppel staat nog aan het begin van hun relatie en zit ermee in hun maag dat ze nog uit de kast moeten komen tegenover hun ouders en familie, die het daar lang niet allemaal mee eens zijn.
    Allemaal staan ze strak van de emoties, spanning, liefde, hoop, geluk, angst.
    De perfecte mix voor veel drama.

Rollen:
    - Liam Payne - Presley
    - Zayn Malik - Roe
    - Marcel Styles - Lucille
    - Niall Horan - Elijah
    - Harry Styles - Kanga
    - Louis Tomlinson - LouisPan

Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit, je hebt niet zomaar een kind geadopteerd en je krijgt je ouders niet zomaar omgepraat.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. Partners vinden valt hier niet onder. Dat mag na de 3 dagen ook nog.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen LouisPan en SnowfIake maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier!

Het begin:
    Het is s ochtends vroeg op vrijdag ochtend. Morgen is het zo ver voor alle koppels. Alles staat al klaar, of er moet nog van alles gebeuren. Sommingen proberen kalm te blijven terwijl anderen totaal flippen. De spanning is in elk geval wel duidelijk merkbaar, of de jongens nu een vrije dag hebben of aan het werk moeten. Allemaal zitten ze met hun hoofd bij de dag van morgen, want dat is de dag des oordeels...

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:28 ]

Bowties were never Cooler

Liam Malik -Payne.
    Ik was niet zo zeer bang dat we het kindje niet mee kregen of zo, dat was trouwens allang geregeld. Ik was meer bang dat we, of beter gezegd ik, het niet aan kan. Een aantal dingen zouden we gewoon niet meer kunnen als we het kindje hebben, en dat zou denk ik best wennen zijn. Toch heb ik alles er voor over, en ik weet zeker Zayn ook. We wouden al vanaf het begin af aan een perfecte gezinnetje, en die wens komt steeds dichterbij. Zijn vingers haakten zich vast in de zoom van mijn shirt, en hij sloot zijn ogen even. Ik keek met een ontzettende glimlach op mijn gezicht naar hem. De persoon waar ik het meest van de hele wereld van houd ligt naast me, en dat maakt me gelukkig. 'De perfecte match,' zei hij zacht, en ik glimlachte. 'Precies' zei ik, en drukte een kusje op zijn voorhoofd. 'Schat, ik vertel alles tegen je, net als hopelijk andersom, want daarvoor geldt precies hetzelfde,' mompelde hij zacht. 'Weet ik, en ik zou jou ook altijd alles vertellen, maar ik wou gewoon dat je weet dat het kan, en dat je niet bang hoeft te zijn dat ik niet naar je luister of zo, want naar je luisteren word ik nooit zat.' zei ik, en keek hem weer aan. 'Dat weet ik, dat is andersom ook zo, en dat doe ik ook,' antwoordde hij terwijl hij omhoog kwam om te kijken hoe, de nu kletsnatte, Harley in het water was beland. 'Scheelt ons weer een waterballet in de douche,' grinnikte hij, wat eigenlijk niet helemaal de waarheid was, aangezien we hem toch wel moesten wassen aangezien er nu een ontzettende putlucht om hem heen hangt. Ik grinnikte. 'Nou, wees daar maar niet zo zeker van. Ik denk dat je over je nek gaat van de geur die nu om hem heen hangt.' grinnikte ik. Hij drukte zijn lippen weer zacht tegen de mijne, en ik sloeg mijn armen om hem heen. Ondanks de zenuwen kan ik hier toch nog van genieten, en dat deed ik dan ook.

How far is far

Harry Styles

Ik was meer dan tevreden met wat mijn aanrakingen bij hem veroorzaakten, al haalde ik wel mijn handen weg en legde die weer op zijn heupen om hem te helpen overeind te blijven. Want zelfs voor mij was het duidelijk dat hij anders elk moment door zijn knieën kon zakken. En dat zou niet bepaal handig zijn nu. Bijna kreeg ik de neiging terug te trekken en plagend te zeggen dat hij wel rekening met de buren moest houden, maar deed het toch niet. Ik had geen zin om dat driedubbel terug te krijgen. Daarbij vond ik het te fijn om hem alleen door mij zo te zien genieten, ik had ook een aantal trucjes achter de hand, dat pikte je wel op zo nu en dan bij werk als het mijne. Verward keek ik Louis aan door het teken dat hij gaf dat ik moest stoppen. Toch gehoorzaamde ik en trok terug, om weer gewoon op mijn knieën te gaan zitten zonder rechter op te gaan zitten. Nieuwsgierig keek ik de jongen aan, benieuwd naar wat hij in gedachten had. Hij ging nu ook op zijn knieën zitten tegenover mij, waarna ik naar adem moest happen toen hij de knoop van mijn broek open maakte, dat was een hele opluchting op zich al. "Maakt me niet uit," bracht ik met enige moeite uit. Ik wilde gewoon door hem aangeraakt worden, op wat voor manier dan ook, het kon me niet schelen. Ik merkte al snel dat hij het er niet makkelijk mee had om mij van mijn skinnies te ontdoen en daarom maar zijn lippen op de mijne drukte. Mijn handen voegden zich bij de zijne om te helpen terwijl ik zachtjes op zijn onderlip beet. Het was lastiger dan ik had verwacht, maar ondanks mijn eeuwige ervaring met dit soort broeken lukte het toch om het ding aardig snel uit te krijgen. "En wat ga je nu met me doen?" mompelde ik tegen zijn lippen aan en trok hem dichterbij. Het voordeel aan het feit dat mijn broek zo strak was geweest was dat automatisch mijn boxer mee was gekomen, waardoor we nu allebei zonder kleren zaten. Ik had de twinkels in zijn ogen gezien, dus hij was wel degelijk iets van plan, en ik wilde maar al te graag weten wat dat was.

Because I love him, do I need another reason?

Louis Tomlinson

Ik glimlachte toen ik eerst Harry's verwarde en toen zijn nieuwsgierige blik zag in zijn prachtige groene ogen. Ik vroeg hem wat hij liever had, waardoor hij naar adem hapte, al kon het natuurlijk ook zijn omdat ik zijn broek opende, waardoor er flink wat spanning vanaf ging. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden en probeerde zijn broek zo goed mogelijk uit te doen terwijl ik dacht hoe ik dit verder wilde aanpakken. Ik kuste hem vrolijk terug terwijl ik dankbaar zijn hulp met zijn broek aannam. Meestal kreeg ik ze redelijk goed uit, maar deze was lastig. Ik opende mijn mond toen hij op mijn onderlip beet en tikte met mijn tong tegen zijn tanden. Harry's boxers kwamen direct mee met zijn broek, waardoor we samen hier naakt op onze knieen zaten op het balkon. Ik sloot langzaam de kus af en keek in Harry zijn ogen. Hij wilde weten wat hem te wachten stond en ik ging het hem niet meer onthouden. Ik schoof met mijn handen uit zijn haren en legde ze op zijn heupen voor ik mijn hoofd wat kantelde en een kusje in zijn nek drukte. "Als je op je rug gaat liggen merk je het snel genoeg." mompelde ik tegen de zachte tedere huid van zijn nek. Als ik hem echt op zijn rug wilde hebben moest ik geluk hebben en niet te snel opgeven als hij tegenstribbelde. Ik drukte nog een kusje in zijn nek en zoog daar zacht het bloed omhoog op het plekje. Voor hem was dit veel minder makkelijk te verbergen dan voor mij. Ik had een hoge kraag en de stropdas om het grootste deel van mijn schouders en nek te bedekken. Hij trok zijn kleren uit, dus dan waren er geen kleren om het te verbergen. Toch hield ik er niet mee op. Zijn nek was de plek waarmee ik hem over de rand kon drijven, en dat gebruikte ik in deze situatie dankbaar. Mijn ogen twinkelden weer en met een van mijn handen gleed ik over zijn kruis om te vinden dat hij echt niet zo onaangetast was dan hij leek. Ik stopte even met zuigen en schraapte er nog even met mijn tanden over voor ik er nog een klein kusje op drukte. Ik trok helemaal terug en keek naar Harry, in de hoop dat hij zou luisteren. Anders ging ik nog wel even door met zijn nek bewerken met mijn lippen.

Harry Styles

Het was wel een gedoe met mijn broek die niet meewerkte, ik hielp wel, maar toch was het moeizaam omdat ik afgeleid raakte door zijn lippen en tong. Met een beetje extra tijd wist ik mezelf uit de kleding te wurmen en maakte een protesterend geluidje toen hij zich weer terugtrok, het was zo fijn. Ik gebruikte die tussentijd dan maar om te vragen wat hij met me van plan was. Een zacht gehum rolde over mijn lippen bij het gevoel van zijn handen op mijn heupen, van mij mocht hij ze daar altijd wel laten liggen. Zijn woorden veroorzaakte een rilling over mijn rug, en ik wist niet zo goed of ik het nou wilde of niet. Ach, ik zou het allemaal wel over me heen laten komen en dan zag ik verder wel. Ik beet hard op mijn lip door zijn lippen in mijn nek om eventueel gekreun tegen te houden, wat hopeloos mislukte natuurlijk. Het was niet alsof ik er iets aan kon doen dat mijn nek zo gevoelig was. Mijn nagels krasten lichtjes over zijn rug, als een soort van houvast. Ik ging er sowieso spijt van krijgen dat ik dit had toegelaten, maar voor nu voelde het veel te goed om hem te stoppen. Meerdere, weliswaar zachte, geluiden van puur genot rolden over mijn lippen, wat toch wat luider werd door zijn hand. Als hij zo door bleef gaan zou het nog voor elkaar krijgen om me te laten smeken ook, dit kon ik niet heel lang meer aan. Dus ging ik achterover liggen en trok hem bovenop me, mijn handen nog altijd op zijn rug. "Schiet gewoon op," mompelde ik, mijn stem nog rasperig van niet. Ik weigerde mijn keel te schrapen omdat ik heel goed wist wat het met hem deed als ik zo klonk. Automatisch liftte ik mijn heupen van het kleed af en drukte mijn heupen tegen die van hem. Ik was te ver om nog veel langer te wachten, volgens mij was dat ook heel duidelijk aan me te merken. Ik wist wel hoe ver ik Louis had gekregen, en hoopte dus dat hij ook niet lang kon wachten, anders werd dit nog vervelend.

Louis Tomlinson

Ik grijnsde tegen de huid van zijn huid toen ik hem hoorde kreunen. Ik begon zacht aan een zuigzoen en voelde zijn nagels over mijn rug krassen. Zijn nek was zo gevoelig dat ik hem kon laten dansen naar mijn choreografie als ik dat maar herrinderde. Onder dat ik de zuigzoen langzaam afmaakte gleed ik met mijn hand over zijn kruis om te voelen dat hij al best ver was, eigenlijk bijna even ver als ik. Ik trok langzaam terug en keek met een grijns toe hoe hij ging liggen. Ik had er alleen niet op gerekend dat hij me mee ging trekken en ik kieperde voorover op zijn borst. Zijn handen op mijn rug zorgden ervoor dat ik nog weinig bewegingsruimte had. Ik voelde zijn geslacht tegen mijn lies drukken. Mijn ademhaling was nu best gejaagd, maar ik had net toch wel een ander plan gemaakt dan dit. Toen hij iets wilde gaan zeggen had ik een antwoord al klaar, maar zijn hese krakende stem liet rillingen over mijn rug gaan. Ow god, dat was zo enorm sexy en hij wist wat het met me deed. Toen hij ook nog zijn heupen omhoog drukte tegen de mijnen liet ik een grom horen. Ik wilde hem nu. Ik duwde me met wat moeite af van zijn borst en legde zijn benen op mijn schouders. Dat was niet het makkelijkste, maar hopelijk ging het goed. Toen die eenmaal lagen had ik vrij spel hier. "Pak het kleed vast, schat." zei ik met een echt heel hese stem. Een van mijn handen legde ik onder zijn bips om hem te ondersteunen met de ander vond ik al snel zijn ingang. Heel langzaam ging ik hem binnen. Mijn hand legde ik op zijn heup terwijl ik stukje bij beetje hem binnen ging. Voor mij voelde het vreemd goed, maar ik had zo het gevoel dat dit voor hem nog wel eens flink pijn kon doen omdat hij het al zo lang niet zo om had gedaan en ik met mijn stomme kop het glijmiddel was vergeten. Ik deed nu dus maar heel langzaam en voorzichtig, ook al wilde ik dat helemaal niet. Ik wilde Harry nu gewoon zo veel mogelijk pijn besparen die ik nog kon. Het zou zo namelijk allemaal veel makkelijker gaan, maar eerst zou hij hier weer aan moeten wennen.

Harry Styles

Het was bijna eng hoeveel macht iemand over me had door alleen al dit soort zwakke plekken te kennen. Niet dat ik het niet heerlijk vond, ik moest gewoon soms mezelf leren in de hand te houden, wat lastiger was dan het leek. In een reflex drukte ik me wat dichter tegen hem aan toen ik zijn hand voelde, om daarna te gehoorzamen en op mijn rug te gaan liggen, maar niet zonder hem mee te trekken. Ik grijnsde breed door het feit dat ik hem zacht liet grommen. Ik wilde hem dichtbij me hebben en bijna had ik mijn benen rond zijn middel geslagen om hem nog meer tegen me aan te drukken, wat niet meer ging toen Louis zich van me af duwde. Ik liet een protesterend geluidje horen, tot ik merkte wat hij van plan was. Om het makkelijker te maken hielp ik mee zoveel ik kon en trok mijn benen verder op zodat het simpeler was voor hem om ze over zijn schouders te leggen. Het lag heel vreemd voor mij, andersom had ik dit vaak zat gedaan, maar ik had me niet gerealiseerd dat het eigenlijk best oncomfortabel was. Bij zijn woorden knikte ik vlug en greep met een hand in het kleed, mijn andere arm legde ik over mijn ogen, mezelf voorbereidend op wat ging komen. Ik piepte zacht van de pijn bij het gevoel dat hij bij me binnenkwam, mijn hand stevig aangespannen in de stof van het kleed. Het brandde echt heel erg, maar ik moest er maar doorheen bijten van mezelf, voor ons allebei. Als ik me zou ontspannen zou dat al veel pijn besparen, maar dat ging gewoon niet nu. "Ik weet nu mooi wel wat ik jou elke keer laat doormaken," zei ik met een schokkerig lachje. Natuurlijk had ik vaker onder gelegen, volgens mij was ik alleen het gevoel ontwend. Ik zuchtte diep en ontspande langzaam, wat lastig was. Uiteindelijk lukte het toch wel en ik haalde mijn arm voor mijn ogen weg, om met die hand ook in het kleed te grijpen. Ik gaf een klein knikje als teken dat hij mocht bewegen, de pijn was nog niet helemaal verdwenen, dus ik hoopte dat het genot over de pijn zou uittorenen. Als dat niet zo zou zijn ging dit heel pijnlijk worden, maar ik wist zeker dat Louis me dat niet aan zou doen.

Louis Tomlinson

Toen ik Harry zijn hand voor zijn ogen zag slaan slikte ik even. Ik wilde hem echt geen pijn doen, maar ik wist dat het eerste begin nooit echt heel prettig was. Ik hoorde hem piepen en zijn gezicht vertrok wat van de pijn toen ik langzaam in hem schoof, waardoor ik eht nog net iets rustiger aan deed. Ik voelde hem ook enorm spannen, wat absoluut niet meehielp aan zijn pijn, maar ik vond dit zelf nog iets te tricky om hem af te kunnen leiden. Ik had dit te lang niet gedaan en ook voor mij was dit vrij onwennig. Ik stopte even en grinnikte zacht bij zijn woorden. "Maar ik ben er inmiddels wel aan gewent, dan gaat het toch wat makkelijker. Daarbij zal ik vanavond zoizo glijmiddel gebruiken." zei ik voor ik langzaam verder ging. Ik voelde hem wonder boven wonder toch langzaam wat ontspannen en hij haalde ook zijn arm voor zijn ogen weg toen ik eenmaal helemaal in hem zat. Ik zag hem knikken, maar merkte duidelijk dat hij nog wel pijn had. Zonder hem echt los te laten liet ik zijn benen langzaam van mijn schouders zakken zodat hij ze om mijn middel kon slaan. Het zou de pijn niet verminderen, maar hij zou in elk geval in een fijnere positie liggen en zo kon ik zijn kreunen smoren met de mijnen, anders werd het straks wel heel erg luidruchtig hier. Ik had hem gewoon willen laten voelen in wat voor een onmogelijke houdingen hij me wel eens legde, maar nu ik merkte wat voor een pijn ik hem deed alleen maar door in hem te zitten, liet ik dat plan vervliegen en wilde hem gewoon nu hier ook van laten genieten. Vanavond kon ik hem weer wat meer terugpakken, maar nu liet ik hem maar gewoon weer wennen aan onderop liggen. Dan had hij er vanavond ook meer plezier in, al had ik het gevoel dat hij het toch veel fijner vond bovenop. Die plek was hij aan mij ook absoluut niet kwijt, want dit voelde dan wel erg fijn, vaker dan af en toe hoefde dit echt niet voor mij. Voor vandaag was het leuk, maar zodra de klok 12 uur sloeg kreeg hij weer alle touwtjes terug. Geleid worden was toch echt meer mijn ding dan leiden, al leek dat op straat en op mijn werk juist heel anders. Misschien was het wel ook alleen in de privacy van ons huis en onze relatie, maar het voelde gewoon veilig en vertrouwd en dat had ik nou eenmaal ook nodig en Harry leek het maar al te graag aan me te willen geven, met mijn liefde als prijs.

Harry Styles

Ergens had ik wel kunnen verwachten dat het zo'n pijn deed, maar mijn gedachten waren teveel afgedwaald om erover na te kunnen denken. Terwijl ik heel hard niet probeerde te laten merken dat ik het zo ervaarde, mompelde ik dat ik nu wel begreep wat ik hem aan deed. "Ik hoop dat het helpt." Ik was hem wel dankbaar dat hij zo langzaam ging, dat maakte het makkelijker om te wennen. Na een tijdje en met veel moeite lukte het aardig om te ontspannen en gaf een teken dat hij mocht bewegen, al lag ik niet helemaal prettig. Wat schuin keek ik hem toen hij toch van gedachten leek te veranderen en mijn benen van zijn schouders haalde. Dat was al een stuk beter en omdat ik nu ook in een veel fijnere houding lag sloeg ik rustig mijn benen rond zijn middel. Met een hand liet ik het kleedje los en bracht hem naar zijn gezicht om het naar beneden te krijgen. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne, gewoon om te laten merken dat het wel ging en hij zich geen zorgen hoefde te maken. Ik ging er immers niet dood aan, dacht ik zo. Al wist ik zeker dat ik na vandaag het wisselen nog meer ging beperken, voor een keer kon best leuk en nieuw zijn, maar het moest echt geen gewoonte worden. Daarvoor vond ik het te oncomfortabel en ik voelde me simpelweg prettiger als ik alles in de hand had en de situatie kon overzien. "Ik hou van je," zei ik zacht, nadat ik had teruggetrokken en het was naar de waarheid. Ik hield zielsveel van de jongen en het feit dat ik hem dit liet doen zei al heel wat. Ik drukte mijn heupen weer wat dichter tegen die van Louis, de pijn was zo goed als weggevaagd en de ongeduldigheid kwam weer opzetten. De hand die nog op zijn wang lag liet ik naar zijn haar verplaatsen en vlocht daar mijn vingers in, de andere had het kleed nog steeds stevig vast. Zoals hij al had gezegd, het wende en ik moest me er maar overheen zetten en me focussen op hem, dan lukte het wel.

Louis Tomlinson

Zodra ik zijn benen van mijn schouders haalde relaxte de krullenbol nog wat meer. Dat was dus wel een goede zet geweest. Ik voelde zijn benen rond mijn middel wikkelen en glimlachte voor ik mijn handen omhoog naar zijn schouders liet glijden om hem op de grond te houden. Ik voelde zijn hand op mijn wang en kwam eigenlijk direct omlaag om mijn lippen oo die van hem te drukken. Noem me een zwakkeling, maar er was niets wat ik liever deed. Ik piepte zacht van teleurstelling toen hij terugtrok, maar glimlachte bij zijn woorden. "Ik hou ook van jou, Hazza." zei ik voor ik terug werd gebracht van dit moment naar wat ik aan het doen was. Ik was echt een goudvis. Door de beweging van zijn heupen wist ik zeker dat het goed zat en ik begon rustig te stoten, zowel om een fijn ritme te vinden als om zijn prostaat te zoeken. Daat was ik nooit echt goed in, maar ik wilde hem dat genot in elk geval meegeven. De eerste kreun rolde over mijn lippen en ik drukte mijn lippen weer op die van Harry, waardoor ik als een soort vreemd kooitje om hem heen kwam zitten op handen en knieën. Langzaam voerde ik het tempo toch op, waardoor de kreunen hoger en heser werden. Gelukkig werden ze gesmoord door Harry zijn heerlijke warme zachte lippen. Hierdoor bleef van de kreunen niets anders dan een hitsig gepiep over van mijn kant. De kreunen bleven over mijn lippen tegen de zijnen rollen terwijl ik mijn ogen hand gesloten van genot. Dit was niet alleen doordat ik al best ver was, maar vooral omdat Harry erg strak was. Dit was hem denk ik al heel lang niet gebeurt. Ach, een dag kon hij wel aan, toch? En als hij morgen niet kon lopen konden we altijd nog zeggen dat hij van de trap was gevallen, al wist ik niet of iemand dat zou geloven. Zeker onder het appartementencomplex hierzo hadden we een fixe reputatie op dit gebied en die verhalen waren grotendeels niet overdreven. Nu maakte ik me er absoluut geen zorgen om. Het enige waar ik nu aan dacht was mijn vriendje en hoe geweldig het voelde om nu een keer langzaam harder en dieper in hem te stoten, wat ik zeker ook deed.

Harry Styles

Het was nu in ieder geval een stuk beter te doen en om hem toch dichtbij genoeg te houden wikkelde ik mijn benen rond zijn middel. Ik grinnikte zachtjes toen hij al automatisch naar beneden dook bij alleen mijn hand op zijn wang en drukte liefdevol mijn lippen op die van hem, om het vervolgens nog eens te bevestigen met mijn woorden. Hij was mijn alles en hij had het recht dat te weten, net zoals de rest van de wereld en dit weekend onze ouders ook. Lichtjes bewoog ik mijn heupen richting de zijne, het ongeduld was weer volledig teruggekeerd en ik wilde gewoon dat hij iets deed, maakte niet uit wat. Ik ademde wat schokkerig uit toen ik hem voelde bewegen, het brandde nog steeds een beetje, maar aan de andere kant voelde het vreemd goed. Onbewust had ik mijn handen verplaatst en pinde nu mijn nagels in zijn rug, zonder dat ik het wist had ik al een kreun laten horen. Daarom was ik ook zo blij dat Louis het initiatief had genomen en zijn lippen stevig op de mijne had gedrukt om kreunen van beide kanten te dempen. Zodra hij zijn tempo wat hoger legde probeerde ik met hem mee te bewegen zoveel ik kon, want aan de manier waarop hij het deed had ik het gevoel dat hij mijn prostaat probeerde te vinden en het niet echt lukte. Andersom wist ik precies welke hoek ik moest nemen om de zijne te raken, maar deze situatie was redelijk nieuw dus ook logisch. Dit nam niet weg dat het alsnog heel goed voelde en mijn kreunen steeds hoorbaar luider verder ondanks zijn lippen. Ik kon niet meer normaal denken of ademhalen, en van dat tweede moest ik mezelf echt blijven herinneren om het te doen. Wel wist ik zeker dat dit morgen heel veel problemen ging geven, mijn ouders waren absoluut niet dom en zouden merken dat er iets gaande was. Het zou me dan ook niet verbazen als ze zomaar mijn kraag een stukje omlaag zouden trekken om mijn hals te checken. Plots liet ik voor mijn doen een hoge piep horen en schoot er elektriciteit door mijn hele lijf heen, gevolgd door een zachte vloek. "Daar zat je goed," kreunde ik tegen zijn lippen aan, ik wilde dat Louis het nog een keer deed. Ik zat zo dicht tegen de rand aan en had weinig nodig om er overheen gejaagd te worden, wat ik nu zo nodig had.

Louis Tomlinson

Langzaam verdwenen al mijn gedachten en al mijn zorgen. Ik raakte in een soort hemelse trans. Mijn ademhaling werd vrij onregelmatig terwijl ik genoot van het geluid van zijn steeds maar harder wordende kreunen. Die van mij werden tot nu toe nog redelijk goed gedempt, maar die werden toch ook wel steeds harder. Toen ik zijn nagels in mijn rug begon te voelen grijnsde ik wat tegen zijn lippen, waardoor een vrij luide kreun mijn lippen verliet en ongedempt bleef. Dit had ik zo vaak bij hem gedaan, krassen maken op zijn rug. Aan de ene kant deed het pijn, maar aan de andere kant motiveerde het me nog net iets dieper en harder door te gaan. Plots kwam er een hoge piep van Harry zijn kant. Mijn ogen schoten open. Had ik iets fout gedaan? Dat zou natuurlijk kunnen, want het was best even geleden sinds ik bovenop had gelegen. Tegelijkertijd voelde ik hem onder me rillen, maar nog voor ik kon vragen wat er was zei hij iets wat al mijn zorgen weer wegnam. Ik glimlachte tegen zijn lippen en stootte weer precies zoals net. Ondertussen was ik nu zo dichtbij de rand dat het niet lang zou duren of ik was eroverheen. Ik ging zo door terwijl de spanning in mijn onderbuik zich verder ophoopte. De kreunen rolden veelvuldig over mijn lippen. Gelukkig werden ze iets gesmoord door zijn mond, maar ze zouden vast duidelijk hoorbaar zijn voor onze directe omgeving. Eerlijk gezegd maakte ik me er totaal geen zorgen om. Op dit moment maakte ik me helemaal nergens meer zorgen om. Ik hield enorm veel deze jongen, met heel mijn hart en ziel. Iedereen mocht dat weten, de hele wereld, het hele universum. Na dit weekend zouden onze ouders het ook weten. Het zou me echt niets verbazen als mijn ouders ons al niet binnen lieten als ik Harry's hand vast had. Nou, dan zouden we maar gewoon koffie gaan drinken in het centrum van Doncaster. Als ze ons wel binnen lieten dan zouden we echt veel zooi over ons heen krijgen, maar op dit moment was ik er zeker van dat niemand ons uit elkaar kon krijgen. Of dat dit weekend ook zo zou zijn was een totaal ander verhaal. Voor nu dacht ik daar nieteens aan. Denken was zoizo nu onmogelijk, net als ademhalen eigenlijk. Mijn ademhaling was nu meer een soort happen naar adem tussen kreunen door. Ik was zo dichtbij. Mijn armen waren al langzaam doorgezakt en het zou niet lang duren voor ik klaar zou komen en bovenop de jongen in elkaar zou storten

Harry Styles

De enige houvast die ik nog had was zijn rug en daar maakte ik dan ook gretig gebruik dan. Eigenlijk was het de bedoeling dat mijn nagels op een plek bleven, maar dat was onmogelijk door onze beide bewegingen, waardoor er krassen ontstonden. Het was niet mijn bedoeling om hem pijn te doen en andersom had hij toch al vaak zat bij mij gedaan, dus ik hoopte dat het niet heel erg was. Op een gegeven moment raakte hij precies de juiste plek en ik piepte hoog, ik wist niet eens dat ik zo hoog kon komen. Ik drukte mezelf dichter tegen hem aan en liet een bijna onmenselijke kreun horen toen hij mijn prostaat keer op keer wist te raken, en goed ook. Heel veel langer kon ik het niet volhouden, dat stond vast. Het voelde gewoon zo goed, met Louis die me zo liet voelen en gewoon het feit dat hij bij me was -was al genoeg voor me. Het was alles wat ik van hem vroeg, dat hij van me hield en mij zou beschermen. Alle andere dingen waren extraatjes, waar ik ook geen nee tegen kon zeggen, maar het was niet perse nodig. Juist omdat hij me zo blij kon maken met zo weinig wist ik zeker dat wij samen stand konden houden. Ik had al een soort van plan in mijn hoofd om mijn ouders heel subtiel te laten merken dat ik bij Louis hoorde en sowieso voor een heel lange tijd niemand anders zou willen, vooral geen vrouwen. Dat hadden ze maar te accepteren, anders kon het nog uitlopen op een hele grote ruzie. Zo moeilijk was het niet om te zien dat ik echt gelukkig was met deze jongen, en omdat we het waarschijnlijk tijdens de receptie gingen vertellen konden ze geen scene schoppen. Mijn handen spanden zichzelf zelfs nog meer aan terwijl het steeds lastiger werd om mijn lijf onder controle te houden omdat ik echt heel dichtbij was nu. Mijn knieën trilden een beetje en ik drukte mijn lippen steviger tegen de zijne om de kreunen die achter elkaar door over mijn lippen rolden zo goed mogelijk te smoren. Na een heel klein tijdje hield ik de druk in mijn onderbuik niet meer en kwam trillend klaar terwijl ik luid zijn naam kreunde. Hijgend trok ik mijn lippen van de zijne weg om naar lucht te kunnen happen, al mijn spieren uitgeschakeld. Ik bleef naar hem kijken, wachtend tot ook hij zou instorten, mijn pupillen vergroot door het gevoel van puur genot dat door mijn aderen stroomde.

Louis Tomlinson

Toen ik verder ging en nu wel keer op keer zijn prostaat wist te raken begon mijn vriendje de meest onnatuurlijke geluiden uit te stoten. Mijn hoofd sloeg erdoor ophol en mijn lichaam begon al te trillen. Harry zijn nagels boorden zich steeds verder in het vlees van mijn rug terwijl onze kreunen elkaar min of meer wisten te smoren. Nogsteeds wist iedereen in de buurt wat er aan de hand was, maar goed. Dat kon me echt geen barst schelen. Ik hield het nog verrassend goed uit, vond ik zelf, maar zodra zijn lichaam zich spande omdat hij klaarkwam, kwam ik ook klaar, zijn naam misschien net iets te luid kreunend. Hij trok terug en ik reed hijgend mijn orgasme uit voor ik mezelf uit hem schoof en op zijn borst neerviel. Ik was echt op. Nee, ik vond het echt prima als Harry alle trouwtjes in handen had. Hij wist hoe hij ermee om moest gaan en voor mij koste het gewoon te veel moeite om alles in de hand te houden, vooral op dit soort momenten. Dat betekende niet dat ik vanavond ging laten schieten. Dan zou hij namelijk echt gaan smeken, iets wat ik me nog amper kon voorstellen. Toch ging ik het proberen voor elkaar te krijgen... Maar de komende uren toch echt even niet. Ik drukte een kusje tegen zijn schouder en keek naar hem op met mijn grote blauwe ogen terwijl ik uithijgde. Het gevoel van pure extase en adrenaline gierde nog door mijn lichaam. Het voelde geweldig, al voelde ik me dat altijd na zoiets met Harry. Zoizo was het heel lastig om me slecht te laten voelen rond de jonge krullenbol. Daar was hij gewoon te geweldig voor. Te perfect, voor mij en waarschijnlijk ieder ander. Langzaam veranderde mijn gehijg in een zware ademhaling, die langzaam terug ging naar een redelijk normale ademhaling. "Zal ik nog 2 bier halen, dat we hier nog even blijven liggen." vroeg ik hees. Daar moesten we wel op letten: geen sex in de ochtend voor ons vertrek naar Doncaster want bij het kleinste hintje heesheid in mijn stem wisten mijn ouders precies wat er aan de hand was en stonden we waarschijnlijk zo weer buiten. Dat was iets om te onthouden, maar niet voor nu. Boven ons floten de vogels en de zon straalde warm op mijn nu vrij gehavende rug. Die van Harry was er wel eens veel slechter aantoe geweest, dus erg vond ik het niet, het prikte alleen wel nu het opgehitste er vanaf was, ondanks het gevoel wat nogsteeds door mijn aderen gierde. Zo wilde ik zeker nog wel even blijven liggen.

Harry Styles
    Hijgend keek ik toe hoe hij dankzij mij ook over de rand werd geduwd en al snel instortte op mijn borst. Een arm sloeg ik om zijn middel en met de ander liet ik lichtjes mijn vingertoppen over de krassen op zijn rug gaan. Uit ervaring wist ik dat het heel vervelend kon prikken, en ik had nog ergens een soort zalfje liggen om het tegen te gaan en te genezen. Dat had ik zelf vaak nodig als Louis iets te ver was gegaan, ik kon niet riskeren vreemd aangekeken te worden in de club. Dat ik daar nou met andere dingen rondliep, oké, maar volgens de rest gingen krassen te ver. Het was ook niet echt handig als ik daar mijn wens wilde hooghouden dat mensen die langskwamen niet te ver mochten gaan. Ik glimlachte bij het kusje op mijn schouder terwijl ik probeerde mijn ademhaling wat in te dimmen en trok hem iets verder op mijn borst zodat ik mijn lippen zacht tegen de zijne kon drukken. Het lag fijn zo, met zijn warmte, die van de zon en het geweldige gevoel dat nog steeds door me heen ging. Met een zucht sloot ik mijn ogen weer, het was rustig en vertrouwd zo. Hij was voor mij de liefste en geweldigste jongen die er was, en helemaal de mijne. Daarom zou ik hem voor niemand niet laten gaan, zelfs niet voor mijn bloedeigen ouders. Ik knikte bij zijn vraag. "Doe maar, wil je dan ook die kleine witte tube uit de linkerla pakken?" mompelde ik. Dat was de zalf die ik nodig had voor zijn rug, vanavond zou ik hem waarschijnlijk ook bekrassen, maar dan was het in de tussentijd tenminste niet zo vervelend. Langzaam ging ik overeind zitten met Louis nog in mijn armen, zodat hij nu schuin op mijn schoot zat. Ik drukte mijn lippen tegen zijn haren, eigenlijk wilde ik hem niet loslaten, maar het moest wel als we iets te drinken wilden. Zelf ging ik sowieso de komende tijd niet in staat zijn om op te staan, niet dat ik het erg vond. Zo met zijn tweetjes hier op het balkon in de zon vond ik ook meer dan genoeg.

Louis Tomlinson
    Ik voelde Harry zijn vingers over de krassen gaan die hij zelf had gemaakt. Ik humde wat tevreden en kroop nog wat dichter tegen hem aan. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem zacht terug. Hij was zo'n schatje. De krassen brandden dan wel, maar het was het echt waard geweest. Ik trok langzaam terug en vroeg of hij een biertje wilde. Harry was een schatje en de zon was heerlijk. Ik hield zo veel van hem. Zelfs onze ouders konden daar niet tussen komen. Zeker niet als het aan mij lag. Ik glimlachte en liet me door hem mee omhoog trekken. Ik ging wat gemakkelijker zitten, maar maakte maar weinig aanstalte op te staan. Ik glimlachte bij de kus op mijn haren en drukte er zelf een op zijn kaak. "Een momentje, lief." zei ik voor ik met tegenzin uit zijn armen op krabbelde en naar de keuken trippelde. Daar haalde ik de tube uit de la en de rest van het aangebroken sixpack uit de koelkast. Daarmee konden we tot het avondeten wel door. Ik trippelde terug en legde de 4 biertjes in het plastic en de tube neer voor ik me weer op Harry's schoot liet zakken en me tegen hem aan nestelde. Ik drukte een kus in zijn mondhoek en daarna over zijn hele gezicht. Ik voelde me zo rustig nu, zo kalm, dingen die ik alleen na sex was eigenlijk. Mijn rug stak nu best wel, maar ik kon het aan. Daarbij kon ik er net zo goed niets aan doen, want vanavond kreeg ik er toch weer meer. Ik eindige met een kusje op het puntje van zijn neus. "Ik hou van je met heel mijn hart en ziel. Dat zal altijd zo zijn, wat er ook gebeurt. Onthoud dat alsjeblieft goed." Dit waren geen lege na sex woorden. Dit was de waarheid. Ik leunde mijn hoofd daarna weer tegen Harry's warme en stevige schouder. Zo kon ik echt nog heel lang zitten als hij het toeliet, wat hij hopelijk deed, want het zat heel fijn.