• Tomorrow: The day following today. The future. A promise of something different than today has brought. The beginning of the end.


    Morgen. Een woord dat je laat verlangen naar iets anders, iets beters. Een woord wat extreme vreugde, maar ook extreme angst en spanningen kan veroorzaken. Ook voor Harry, Liam, Louis, Marcel, Niall en Zayn. Alle 6 zitten ze in een lastig pakket in hun relatie. De drie koppels uit appartementen 221A, 221B en 221C hebben allemaal hun eigen problemen. Maar morgen is het zo ver: Morgen is het begin van het einde. Allemaal hebben ze een plan wat morgen ten uitvoering komt. Het ene koppel heeft een afspraak bij het adoptiecentrum, in de hoop een kindje te mogen adopteren wat makkelijker lijkt dan het is als gay couple, het andere koppel staat op het punt om morgen te trouwen, waar niemand het mee eens is, en het derde koppel staat nog aan het begin van hun relatie en zit ermee in hun maag dat ze nog uit de kast moeten komen tegenover hun ouders en familie, die het daar lang niet allemaal mee eens zijn.
    Allemaal staan ze strak van de emoties, spanning, liefde, hoop, geluk, angst.
    De perfecte mix voor veel drama.


    Rollen:
    - Liam Payne - Presley
    - Zayn Malik - Roe
    - Marcel Styles - Lucille
    - Niall Horan - Elijah
    - Harry Styles - Kanga
    - Louis Tomlinson - LouisPan


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit, je hebt niet zomaar een kind geadopteerd en je krijgt je ouders niet zomaar omgepraat.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. Partners vinden valt hier niet onder. Dat mag na de 3 dagen ook nog.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen LouisPan en SnowfIake maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    Het is s ochtends vroeg op vrijdag ochtend. Morgen is het zo ver voor alle koppels. Alles staat al klaar, of er moet nog van alles gebeuren. Sommingen proberen kalm te blijven terwijl anderen totaal flippen. De spanning is in elk geval wel duidelijk merkbaar, of de jongens nu een vrije dag hebben of aan het werk moeten. Allemaal zitten ze met hun hoofd bij de dag van morgen, want dat is de dag des oordeels...

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was duidelijk dat we een beetje werden nagestaard, en dan niet op de manier die ik zo vreesde, al kon dit best een tikje erger zijn. Althans, voor Louis dan, want het waren voornamelijk vrouwen die staarden. Daarom trok ik hem ook wat dichter tegen me aan en probeerde het te negeren. Zacht hummend streelde ik over zijn zij, en grijnsde breed toen hij er een reactie op gaf. "Geduld," mompelde ik, om vervolgens een kusje op zijn haren te geven. Al was ik door deze kleine toegeving niet van plan makkelijker voor hem te worden, dus ondanks dat mijn hand al stilletjes op zijn heup lag, kon ik het niet laten rondjes te draaien met mijn vingertoppen. Het was te leuk om hem zo gefrustreerd te zien worden en dat hij er niks aan kon doen. In dat opzicht kon je me inderdaad als sadist bestempelen. Ik glimlachte lichtjes toen hij Scott neerzette en zijn arm ook rond mijn middel sloeg. In ieder geval was dit toch ergens een voordeel voor hem, want als ik hem hier al zo plaagde, betekende het dat ik hem niet nog langer zou laten wachten als we eenmaal thuis waren. Ik merkte op dat we al bij de domino's waren en liet hem ook los. Ik knikte instemmend bij de vraag die volgde. Zoals van me werd verwacht ging ik braaf op het bankje voor de tent zitten met uitgestrekte benen, waarna ik met onschuldige oogjes naar hem opkeek. Ja, tot we thuis waren zou ik tot het uiterste gaan, simpelweg omdat ik dat kon. Zelf tilde ik de hond nu op en zette hem naast me neer op de bank, om vervolgens over zijn kop te aaien. Afwachtend keek ik Louis aan tot hij naar binnen zou gaan, des te sneller hij het voor elkaar kreeg des te eerder wij het ijsje konden halen en naar huis konden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik gromde zacht toen hij zei dat ik geduld moest hebben. Dat had ik niet. Het feit dat allerlei vrouwen mijn vriendje nastaarden vond ik verschrikkelijk. Hij bleef mij ondertussen opjutten. Als ik nu thuis niets zou krijgen, had hij vanavond een heel groot probleem. Ik zette uiteindelijk Scott neer en sloeg mijn arm stevig om Harry heen. Hij was van mij en als de mensen hier op straat ook maar met hem probeerden te flirten kregen ze mij op hun dak. Eenmaal bij de pizzazaak stelde ik voor dat ik de pizza's zou gaan bestellen. Ik glimlachte toen hij toestemde en op het bankje ging zitten. Toen ik ook zag dat hij Scott in de hand had, draaide ik me om en liep naar binnen. Daar bestelde ik een kaaspizza en een pepperonipizza. Ik kreeg een nummertje en de opmerking dat ze over 15 minuten klaar zouden zijn. Ik haalde een hand door mijn haren en liep weer naar buiten. "Over een kwartiertje hebben we pizza." zei ik tegen Harry. Ik klapte kort in mijn handen en Scott stond al min of meer naast me. "Kom, lief. Jij wilde toch ook een ijsje." zei ik met een glimlach. Scott stond vrolijk kwispelend naast me terwijl ik het bonnetje in mijn kontzak stopte. Als ik die kwijt zou raken hadden we geen pizza. Ik haalde een hand door mijn warrige haar en plukte nog wat aan mijn shirt. Hij was flink wat te groot, maar hij zat heerlijk. Op dat moment zag ik een vrouw iets verderop flirterig naar Harry wenken. "Hij is van mij, hoor." bitchte ik beschermend en bezitterig tegen haar waardoor ze me een dodelijke blik gaf en wegbeende. Ja, ik was erg beschermend en bezitterig tegenover Harry. Zeker nu ik eindelijk een vriendje had met wie ik de rest van mijn leven wilde doorbrengen, wilde ik die nooit meer kwijt en niemand nam hem van me af. Dat liet ik absoluut niet gebeuren. Als Harry het vervelend vond kon hij het altijd zeggen, maar ik wilde hem gewoon graag bij me houden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zacht neuriënd streek ik door de zijdezachte vacht van Scott, het was nu het enige dat me bezig hield dus bleef ik het vrolijk doen. Niet veel later kwam Louis alweer naar buiten en sprong de hond van de bank af om naast hem te kunnen staan. Ik kwam nu ook overeind en pakte zijn hand vast, om mijn vingers erna door de zijne te haken. "Graag, dat redden we toch wel in een kwartier?" zei ik, meer als een vraag voor mezelf dan hem. Ik kon namelijk soms nog best traag zijn met dat soort dingen, vooral omdat ik vond dat ik tijd nodig had om te kunnen genieten van iets lekkers. Eigenlijk wilde ik hem al meetrekken naar de ijszaak, tot ik werd afgeleid door een jonge vrouw aan de overkant. Ik glimlachte beleefd naar haar, en gaf een kneepje in Louis zijn hand toen hij tegen haar begon te bitchen. "He, het is goed," zei ik als geruststelling en drukte mijn lippen tegen die van hem om mijn woorden kracht bij te zetten. De enige manier waarop ik op geflirt reageerde als ik in een relatie was -was beleefd en afwijzend. Daarbij zou ik hem voor niemand anders in willen ruilen, hij was de enige die mijn hart sneller kon laten slaan. Ergens vond ik het ook wel lief dat hij zo beschermend over me was, maar aan de andere kant gaf me het gevoel dat hij mij niet vertrouwde of iets dergelijks. "Je weet toch dat je de enige voor me bent?" vroeg ik daarom zachtjes, voor ik alvast richting de hoek van de straat begon te lopen waardoor ik hem ook gelijk meetrok. Ik mocht dan een stripper zijn, en daar mochten dan ook veel vooroordelen aan hangen, ik was nog nooit in mijn leven echt vreemd gegaan. Zelf vond ik het heel erg als het mij geflikt werd, dus zou ik het ook niet andersom doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte toen Harry mijn hand pakte en grinnikte zacht bij zijn woorden. "Ik hoop het." Harry en ik waren allemaal erg langzaam als het op ijs aankwam, dus ik gaf geen garanties. Ik liet me door hem meetrekken, maar toen een langslopende niet echt lelijke vrouw met Harry begon te flirten kwam mijn overaanhankelijke kant naar boven. Ik voelde een kneepje in mijn hand en keek naar Harry. Hem vertrouwde ik wel, maar de rest van de wereld niet. Daarbij was ik erg bang dat ik niet goed genoeg voor hem was, omdat hij waarschijnlijk veel meer en fijnere aandacht van anderen kon krijgen dan ik. Ik glimlachte tegen zijn lippen en kuste hem zacht even terug. Het was gewoon fijn om te weten dat hij mijn irrationele gedrag niet erg vond. Ik glimlachte wat onzeker bij zijn vraag en knikte. "Ik ben gewoon bang dat de buitenwereld je van me afneemt. Dat wil ik niet. Dat kan ik niet aan." mompelde ik terwijl ik hem op de voet volgde. Ik kneep nog even zacht in zijn hand en liet me meetrekken de ijszaak in. Ik keek naar alle soorten ijs in de vitrine. Ik wilde een bolletje chocola en een bolletje citroen. Harry wilde vast stragiatella, dat wilde hij eigenlijk altijd. Ik kneep nog eens zacht in zijn hand en trok hem toen dicht tegen mijn zij. Ik wilde zo graag dichtbij hem zijn. Dat was nog wel het heerlijkst van allemaal: Zijn warmte. "Wat wil je, lief? Ik trakteer." zei ik voor ik met mijn duim zacht even over de rug van zijn hand ging, de hand die ik niet ging loslaten tot we thuis waren. Scott stond ondertussen naast me te kwispelen en ik aaide even over zijn hoofd. Hij was zo'n liefje, al kon hij erg fel zijn als hij dacht dat ik bedreigd werd. Al gebeurde dat maar heel erg zelden. Het was toch fijn om te weten dat hij me zou beschermen, en Harry tegenwoordig ook.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Hoofdschuddend grijnsde ik lichtjes bij het antwoord dat ik kreeg op de vraag of we het wel gingen redden. De vrouw die een poging deed mijn aandacht te krijgen zorgde er duidelijk voor dat Louis overstuur raakte, waardoor ik hem gerust probeerde te stellen met het kneepje in zijn hand, met daarna met mijn woorden en de zachte kus op zijn lippen. Hij mocht van mij zo jaloers reageren als hij maar wilde, zolang hij me wel vertrouwde, want ik wilde hem niet kwijt door een of ander dom misverstand. Dat was het niet waard. "Schat, daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn. Ik kan niet zonder je, al zijn we nog niet zo heel lang samen. Ik hou van je en laat me niet verleiden door zo'n willekeurige trut op straat." Hopelijk was dat voor hem genoeg om er inderdaad niet meer angstig over te zijn, het was absoluut niet nodig om zich daar zorgen om te maken. Langzamerhand had ik hem meegenomen de ijszaak in, waar ik verlekkerd naar alle soorten ijs keek. Al had ik meestal een of twee standaard soorten, toch leek het allemaal zo heerlijk. Ik zuchtte even tevreden toen hij mij wat dichter tegen zich aantrok, het was dan misschien erg warm buiten en zelfs binnen, tegen zijn warmte zei ik nooit nee. "Weet je dat nou nog niet? Ik ben zeer teleurgesteld in je," zei ik zielig pruilend, om vervolgens het toch niet te kunnen laten om breed te grijnzen. Het was voor mij altijd twee bolletjes straciatella, met soms als hoge uitzondering een bolletje chocolade ter vervanging van een van de anderen. Ik zuchtte weer, het was hier echt warm, zelfs hier in een ijszaak nota bene. Dat was nog een van de vele redenen dat ik zo snel mogelijk naar huis wilde, daar kon tenminste de airconditioning aan. Niet dat ik het eerst nog niet veel warmer zou krijgen door hetgene wat als eerste geregeld moest worden, maar het was een fijn idee om dan ook even bij de ventilator te kunnen zitten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik glunderde bij Harry zijn woorden. Ze waren zo lief en precies wat ik nodig had op mjn momenten van pure jalousie. Langzqam aan waren we inmiddels bij de ijssalon. Hier mocht Scott wel gewoon mee naar binnen. Eenmaal binnen keek ik als een klein kindje naar alle soorten ijs. Ondertussen trok ik mijn vriendje dicht tegen me aan. Het was overal, zelfs hier, dan wel flink warm, van zijn warmte kon ik nooit genoeg tegen mijn lichaam voelen. Bij Harry's zielige gepruil drukte ik een kusje op zijn neus. "Gewoon voor de zekerheid, Boo." zei ik voor ik hem losliet ennaar de balie stapte. Bij het meisje wat erachter stond bestelde ik twee bakjes met ijs, eentje met chocola en citroen en eentje met chocola en stragiatella. De suiker zouden we namelijk zeker nodig hebben. Thuis zouden we namelijk niet rustig een film gaan kijken, daarvoor was ik al iets te ver afgedaalt. Ik wachtte ongeduldig op onze ijsjes. Ik overhandigde ondertussen het geld ervoor en wachtte tot ik de bakjes aangerijkt kreeg. Ik bedankte het meisje en draaide me naar Harry om hem zijn bakje te geven. "Als we nou buiten bij de domino's gaan zitten kunnen we de pizza's zien aankomen en in de zon ijs eten. Het ijs zou vast niet optijd op zijn, maar de pizza's konden net zo goed even afkoelen, want vanavobd zouden ze pas worden opgewarmt en gegeten. Nu was het mijn beurt om Harry zijn vrije hand te pakken en onze vingers te verstrengelen. Ondanks dat ik zo niet kon eten van mijn ijsje, voelde dit al verrassend fijn. Toen kwam ik op een idee. Ik haalde het bakje omhoog en likte aan het ijs erin. Ik genoot even van de heerlijke zure en zoete smaken voor ik trots glimlachte. Ik was dan misschien een malloot, ik kreeg wel van alles voor elkaar, zoals ijs uit een bakje eten met een hand en sex op het balkon met mijn geliefde. Ach, de komende dagen zouden we er toch geen tijd voor hebben, dus we konden net zo goed vast stoom afboazen zolang het wel kon. Erg vond ik het namelijk echt niet. Misschien wat vermoeiend, maar de geweldige gevoelens en speciale momenten waren het zeker waard.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik was hier zeker vaker geweest, maar toch keek ik elke keer mijn ogen uit naar alle ijssoorten. Net alsof ik een vierjarige was. Ik reageerde wat zielig op de vraag wat ik wilde, aangezien hij dat ondertussen wel moest weten. Een grinnik rolde over mijn lippen bij zijn woorden en het kusje op mijn kus, dat maakte het wel weer goed. Geduldig wachtte ik af toen hij me losliet en het ijs ging halen, wat gelukkig niet al te lang duurde. Waarna ik het bakje van hem aanpakte en dankbaar glimlachte. "Zolang er nog maar plekjes zijn met parasols vind ik het prima," antwoordde ik terwijl hij mijn hand weer pakte. Zo werd het wel een beetje lastig om het ijs te kunnen eten, maar dat had hij vast zelf ook wel door. Na zijn poging om het wel te doen kreeg ik de neiging met mijn vlakke hand tegen mijn voorhoofd te slaan, wat niet ging omdat ik beide handen vol had. Ik trok een wenkbrauw op bij zijn trotse glimlach. "Ik ga niet eens proberen hier op te reageren," zei ik grijnzend, om hem langzamerhand weer mee te trekken de hitte in. Voor de domino's was inderdaad nog een tafeltje met parasol, waar ik op ging zitten en hem naast me neerzette. Nu kon ik me tenminste weer concentreren op de dingen die nodig waren. Met mijn nu nog vrije hand schepte ik het ijs stukje bij beetje uit het bakje met het daarvoor bestemde lepeltje, terwijl ik met mijn andere hand de zijne losliet en hem op zijn bovenbeen legde. Zeker wel dat ik het expres deed, we waren nog niet thuis dus mocht het plagen nog wel even. Op mijn gemak at ik verder van de lekkernij, en keek Louis af en toe heel onschuldig aan vanuit mijn ooghoeken, vooral toen ik niet alleen mijn hand daar had liggen maar ook heel lichtjes over zijn been streek. Ik likte over mijn lippen door de kleine beetjes ijs die daar nog zaten, al was het misschien slimmer om te doen als ik het ijs daadwerkelijk op had, dit was gewoon extra werk maar het irriteerde me mateloos dus deed ik het toch.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde trots toen ik het voor elkaar kreeg om enigzins wat ijs binnen te krijgen. Ik zag Harry wat vreemd kijken en bij zijn opmerking stak ik mijn tong uit. "Dat hoeft ook niet, want ik weet dat het geniaal is." zei ik vrolijk. Ik wist ook wel dat het er waarschijnlijk idioot uitzag, maar ik kon met een hand ijs eten uit een bakje. Ondertussen werd ik meegetrokken naar buiten. Er was gelukkig nog een bankje vrij voor de domino's. Ik liet me naast hem neervallen en begon met het normaal eten van mijn ijsje. Toen ik zijn hand op mijn been voelde hapte ik even naar adem. Hij wist hoe gevoelig mijn benen waren. Harry keek me heel onschuldig aan ondertussen. Hij wist vast ook wel dat hij het vanavond dubbel en dwars terug ging krijgen. Ik probeerde rustig mijn ijsje verder te eten terwijl ik extreem werd afgeleid door Harry zijn hand. Hij moest blij zijn dat we in het openbaar waren, want hij maakte me compleet gek en dat was geen goede positie om mij in te hebben. Toen ik langzaam toch mijn ijsje met veel genot grotendeels had opgegeten zag ik dat mijn vriendje zijn mond onder het ijs zat. Zonder te blikken of te blozen boog ik naar hem toe en kusje het ijs weg voor ik mijn lippen op die van hem drukte. Ze waren veel zoeter en koeler dan normaal, maar nog altijd even prettig. De vingers van een van mijn handen liet ik rustig over zijn nek en door de onderste krulletjes van zijn afro strelen. Het voelde fijn aan mijn huid en ik wist hoe gevoelig hij in zijn nek was. Wat plagen van mijn kant af was niet het ergste wat hij zou krijgen vandaag. Dat zou wel van mij komen, maar in een andere vorm dan strelingen over zijn nek. Rustig trok ik weer terug. "Daar zat wat." zei ik onschuldig voor ik de laatste hapjes van mijn ijs genietend begon op te eten. Het was dat ijs best duur was, maar anders zou ik zoizo iedere dag, het hele jaar door, een ijsje gqan halen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nogmaals rolde ik met mijn ogen om het feit dat hij zo'n ontzettende idioot was, maar nog altijd mijn idioot. We konden niet hier blijven staan, dus trok ik hem al mee naar het bankje zodat we daar konden wachten met het ijs tot de pizza's klaar zouden zijn. Wat geplaag kon nooit kwaad, dacht ik zo, en ik ging een beetje met mijn hand over zijn bovenbeen. Ik grijnsde tevreden door de reactie die ik daarop kreeg, terwijl ik verder ging met mijn ijsje, die achterlijk snel bijna op was. Dit ging ik sowieso heel hard terugkrijgen, maar voor nu was het -het zeker waard. Zelf had ik ook wel door dat het ijs wat op mijn mond zat en wilde het weghalen, wat al snel niet meer nodig was omdat Louis daar al voor zorgde. Ik grinnikte zacht voor hij zijn lippen echt op die van mij drukte en leunde licht naar hem toe. Het was prettig, zelfs al smaakte zijn lippen een stuk anders dan normaal, dat nam niet weg dat ik het nog even graag deed. Een huivering schoot langs mijn ruggengraat bij het gevoel van zijn vingers die in mijn nek streelden. Als hij vals speelde kon hij vals krijgen. Met de hand die nog op zijn been lag gaf ik een zacht kneepje, om vervolgens mijn vingers iets verder omhoog te schuiven. Ik klikte afkeurend met mijn tong toen hij terugtrok en bij zijn woorden. Mijn ijsje had ik niet veel later op en keek even om naar de deur om te zien of er al iets gebeurde. Nee dus, dan was ik nog aardig snel geweest. Zuchtend legde ik mijn hoofd op Louis zijn schouder, mijn geplaag nog steeds voortzettend. Hopelijk voor hem had hij zijn ijs snel op en was de pizza klaar, want dan konden we naar huis. Ik vond het niet een groot probleem om hier nog even te zitten, ik raakte toch een stuk minder vlug gefrustreerd dan hij.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry leunde wat tegen me aan toen ik hem zoende om al het ijs van zijn gezicht te halen. Toen ik voorzichtig mijn vingers over zijn nek en door zijn haren liet strelen voelde ik een rilling door zijn lichaam gaan. Ik grijnsde wat tegen zijn lippen, maar direct kreeg ik het terug en dsrukte ik mijn lippen wat dichter op de zijne om mijn kreun te onderdrukken. Deze jongen speelde echt heel erg vals. Een rilling liep over mijn rug en ik trok langzaam terug om hem nog even goed in me op te nemen en erna zo onschuldig mogelijk de rest van mijn ijsje op te eten. Ik werd helemaal gek van Harry zijn geplaag, dus van mij mocht de pizza wel opschieten. Ik voelde Harry zijn hoofd op mijn schouder zakken, maar zijn geplaag hield niet op. Op dit moment was ik vooral degene met de grote problemen, want ik raakte een stuk sneller gefrustreerd dan hij. Dat was altijd mijn nadeel, maar gelukkig kon ik hem vanavond heerlijk terugpakken, maar nu was ik nog even degene die aan de genade lag van de ander. Op dat moment hoorde ik roepen vanuit de domino's: "Harry Tomlinson?" Ik grijnsde en prikte mijn vriendje zacht in zijn zij. "Schat, de pizza." mompelde ik tegen hem met een stralende glimlach. Hij mocht nu opstaan. Daarbij werd zijn naam geroepen... Sort of. Ik wist nu al dat ik dit heel hard terug ging krijgen, maar voor nu voelde ik me heel vrolijk met wat ik had gedaan. Ik viste het nummertje met moeite uit mijn kontzat en schoof het onder Harry zijn hand waarmee hij mij zo plaagde. Ik had nu gewoon heel even tijd nodig om mezelf genoeg bij elkaar te rapen en voor te bereiden op wat ging komen voor we het kleine stukje naar ons appartement liepen. Kijk, de kleine bobbel die zich in mijn broek vormde was nog niet zo erg, maar het feit dat ik me constant zwak op mijn benen voelde zodra hij de binnenkant van mijn bovenbeen aanraakte was een puntje wat iets minder handig was als je moest lopen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Alles kwam tot zijn val, wat wel bleek terwijl ik liet merken dat ik hem alsnog in de hand had, zelfs als hij mij probeerde te frustreren. Ik vond het niet erg dat hij voor heel even zijn lippen wat steviger tegen de mijne drukte, vooral omdat ik wist wat dat inhield. Ik grijnsde speels naar hem toen hij zich terugtrok, om erna mijn hoofd op zijn schouder te leggen. Zo vreselijk zat ik hier niet, in de warmte met Louis dicht tegen me aan en het feit dat hij nu zichtbaar gefrustreerd raakte. Ja, hij ging dit me vanavond absoluut.niet laten vergeten en me er waarschijnlijk om straffen, maar je hoorde mij niet klagen. Het was een tijdje geleden dat ik aan iemands genade was overgeleverd, dus waarom zou ik er dan niet het beste uithalen? Ik schoot overeind door de naam die werd omgeroepen en ik keek Louis ongelovig aan bij zijn woorden. Dit kon niet serieus zijn. Toch liet ik een zachte lach horen en pakte het nummertje van hem aan, om op te staan en me om te draaien. "Dat ben ik, denk ik dan," dat laatste was niet meer dan zacht gemompel en ik keek nog heel even de jongen achter me aan om vervolgens mijn hoofd weer te schudden en naar binnen te lopen. Ik handelde netjes de laatste dingetjes af en nam de twee dozen met pizza erin over. Buiten tikte ik op zijn schouder als teken dat ik naar huis wilde, maar volgens mij wilde hij dat zelfs meer dan ik. Zo'n probleem werd dat dus niet. "Je bent echt ongelooflijk, weet je dat?" zei ik, doelende op de naam die hij had doorgegeven. Dat iemand dat nou flikte bij de Starbucks of zo, oké, maar bij een echt restaurant? Het was dat ik van hem hield en het nog best goed klonk, anders had ik nog best eens vervelend kunnen worden en hem thuis helemaal niks gegeven.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde opgetogen en trots bij het ongeloof in Harry zijn ogen. Dit ging ik erg hard terugkrijgen, maar ik had het niet kunnen laten. Zeker nu onze relatie zo sterk leek als nu durfde ik dat wel. Toen ik hem zag lachen wist ik dat het wel goed zat. Hij pakte het bonnetje aan en liep naar de deur. Ik beet even op mijn lip om een drang te onderdrukken om op Harry zijn kont te slaan. Ik grinnikte toen ik hem weg zag lopen en aaide rustig nog even over Scott zijn hoofd voor ik opstond en de lege ijsbakjes wegdeed. Toen ik mezelf net weer op het bankje had laten zakken voelde ik een tik op mijn schouder. Ik keek op en glimlachte naar mijn vriendje. Ik grijnsde bij zijn woorden en stond op. "Ongelofelijk sexy. Ik weet het." zei ik met een scheve grijns. Ik stond op en pakte Harry zijn hand. Ik verstrengelde onze vingers en trok toen zacht aan zijn arm. Ik wilde graag naar huis. Zoizo omdat Harry me genoeg had geplaagd dat ik er wel weer klaar mee was. Ondanks dat de laatste keer een paar uur geleden was, had ik nu al weer een klein probleem in mijn broeg. Gelukkig zat die strak, net als net, dus was het niet zichtbaar, maar toch. Het zat niet comfortabel. Harry wist me gewoon te goed te bespelen en daarbij hielpen mijn gedachten ook niet mee. Ik kneep zacht even in zijn hand en leidde hem vlotjes mee naar het appartement. De zwarte hond had de bal in zijn bek, dus daar maakte ik me voor nu weinig zorgen over, want voor nu deed hij voorzichtig. Eenmaal bij het appartement viste ik mijn sleutel uit mijn zak en opende de deur. Ik wilde nu gewoon de balkondeuren open zetten, de kleren van Harry's lichaam scheuren en hem de touwtjes die ik nog bezat aan hem te overhandigen. Die had ik nu toch niet meer nodig. Hij wist perfect hoe hij me moest bespelen, dus ik deed het vaak maar al te graag.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Soms, echt waar hoor, dan wilde ik wel eens weten wat er omging in het hoofd van die jongen, dat hij hier op had kunnen komen. Heel erg vond ik het niet, dus liep ik zonder verder commentaar naar binnen en haalde de twee dozen op, om vervolgens weer naar Louis toe te gaan en een teken te geven dat ik naar huis wilde. Ik schoot in de lach bij het weerwoord dat ik van hem kreeg. "Dat zei ik niet, al kan ik het ook niet ontkennen," zei ik met een scheve grijns. Het feit dat hij al vlug mijn vrije hand weer pakte en er wat aan trok bevestigde mijn vermoeden dat hij nog liever naar huis wilde dan ik, dus liet ik me ook maar meetrekken. Het was helemaal niet ver, wat een meevaller was. Onderweg keek ik even met een schuine blik naar de hond, om zeker te weten dat hij wel meeliep. Dat deed hij altijd wel, maar toch. Al vlug waren we bij het appartement en opende Louis de deur. Hoe graag ik nu iets wilde ondernemen, de pizza's moesten toch echt eerst weggelegd worden. Op een rustige pas liep ik richting de keuken en plaatste ze daar op het aanrecht, zo goed mogelijk naar achteren geschoven zodat Scott er niet bij zou kunnen als die besloot ook een hapje te willen hebben. Vervolgens liep ik terug naar Louis en deed de deur achter hem dicht, om hem er vervolgens tegenaan te drukken. Zacht drukte ik een kus op zijn lippen, dwaalde af naar zijn kaak en erna zijn nek, waar ik het bloed wat omhoog zoog. Om het af te maken schraapte ik er licht over met mijn tanden, zodat het een mooi rood plekje werd. Ik trok terug en keek er even trots naar, en keek hem erna weer recht aan. "Het is jouw dag, dus je mag me precies vertellen wat je van me wilt en hoe," mompelde ik terwijl ik een roodbruine lok bij zijn ogen wegstreek. Hij was immers degene die morgen mijn ouders op zijn dak kreeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry liet zich door me meetrekken richting huis. Dat Scott meeliep was van zelfsprekend voor mij. Bij het appartement maakte ik de deur open en liet Harry en de hond binnen. Eenmaal binnen aaide ik even door Scott's vacht. Ik pakte de bal uit mijn bek en legde die op de kapstok waarna ik mijn schoenen uittrapte. Op dat moment kwam Harry terug en ik grijnsde vrolijk. Ik voelde me al snel tegen de deur worden geduwt. Ik drukte mijn lippen vrolijk en opgewonden op die van hem. Mijn handen vlocht ik door Harry zijn krullen en hield hem dicht tegen me aan. Zijn warmte tegen mijn lichaam voelde zo fijn. Ik voelde zijn lippen afzakken en glimlachte terwijl ik mijn vingers in zijn prachtige krullen hield. Toen hij in mijn nek een zuigzoen begon te zetten plukte ik wat aan zijn krullen en kantelde mijn hoofs wat om hem wat meer ruimte te geven. Ik was niet zo gevoelig in mijn nek, maar toch genoot ik erg van deze aandacht. Ik zag hem even trots naar mijn nek kijken en wist dat het gloeiende plekje knalrood moest zijn. Ik trok een wenkbrauw op bij Harry zijn woorden. "Geeft meneer nu echt de touwtjes uit handen voor de afgesproken tijd?" vroeg ik voor ik zacht een kusje in zijn nek drukte. Ik wist dat als ik echt wilde en hij me niet teveel plaagde ik hem om mijn vinger kon winden. Vaak was dat namelijk het grootste probleem: zodra ik hem een beetje onder de duim kreeg wond hij me in 3 tellen genoeg op om me met hangende pootjes op mijn rug te krijgen. Ik haalde mijn lippen uit zijn nek en liet mijn vingers uit zijn haar naar zijn rug zakken. "Met twee biertjes en het kleed naar het balkon en dan zien we wel weer?" vroeg ik met een speelse glimlach. Soms gebeurde er dan wat en soms niet, maar zelfs al zou ik onder het bier komen te zitten vond ik het niet zo heel erg. Ik vond het al veels te fijn dat Harry dit misschien met me wilde proberen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Eenmaal de pizza dozen netjes op het aanrecht geschoven liep ik terug naar de deur en schopte onderweg mijn schoenen uit, wel zo handig. Louis drukte ik tegen de deur aan en drukte mijn lippen stevig tegen die van hem, om ze vervolgens af te laten zakken naar zijn hals en een teken achter te laten dat hij van mij alleen was, aangezien het op deze plek niet zo makkelijk verbergbaar was. Ik genoot van zijn vingers die zacht aan mijn haren trokken, dat deed gewoon iets met me. Nadat ik terugtrok en mijn voorstel maakte zag ik hem wat ongelovig kijken. "Dat zei ik ook helemaal niet, ik vroeg alleen wat je zou willen wat ik doe," mompelde ik, afgeleid door zijn lippen in mijn hals. Mijn handen rustten op zijn heupen, zodat ik zodra hij me te ver ging ik gelijk kon ingrijpen en hem zijn plaats weer liet kennen. Zuchtend keek ik hem aan toen hij weer naar achteren ging staan, wetende dat als hij bezig was gebleven met mijn nek bewerken ik zou zwichten en hem echt letterlijk alles met me liet doen. Nu hield ik tenminste mijn verstand er nog een beetje bij. Dat was de reden dat ik liever niet had dat iemand mijn hals kuste, dan was ik binnen no time op mijn rug gelegd. Alleen dacht ik dat Louis dat niet helemaal wist dus liet ik hem maar, ook omdat het toch een van de fijnste plekjes was voor mij om aangeraakt te worden. Ik knikte bij zijn woorden en trok hem mee naar de keuken, waar de schuifdeur naar het balkon ook zat. "Jij het kleedje, ik het bier," zei ik, om expres een kneepje in zijn kont te geven en me om te draaien naar de koelkast. Daar pakte ik twee van de dingen uit in een hand en sloot het deurtje weer. Afwachtend keek ik de jongen even aan, en besloot alvast naar buiten te gaan. Ik plaatste de twee dingen in mijn hand op de brede leuning van het balkon, die konden er toch niet vanaf vallen. Het was nog steeds veel te heet naar mijn smaak dus trok ik vlug het witte shirt over mijn hoofd uit en keek scheef grijnzend nog even naar binnen, om mijn blik weer te richten op het uitzicht dat voor me lag.


    Because I love him, do I need another reason?