• Okeei, nou ik ben ziek; koppijn, misselijk en duizelig. Maar ik ben alleen thuis. Me pa is in Duitsland en die kan ik niet storen, en mn moeder is er niet. Maar kijk, als ik school bel dan gaan ze zeuren: 'Ja nou, dan moeten je ouders maar bellen' maar dan kan dus niet -.-'' En wat ze ook nog wel doen is zeggen: 'Laat je ouders bellen als ze thuis zijn.' Ja logisch, die zijn pas om 6 uur weer thuis. En ze gaan extra moeilijk doen omdat het proefwerkweek is..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ehmm... Ik zou je moeder even bellen, die kan dan school bellen vanaf waar ze is. Ik heb het namelijk ook een keer gehad...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ja kijk, die heeft dus geen mobiel -.-''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ja kijk, die heeft dus geen mobiel -.-''

    Kun je niet naar haar werk bellen, of waar ze dan ook is?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Bel zelf, en leg uit waarom je ouders niet kunnen bellen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jíj gaat lekker uitzieken en laat school maar. Laat je moeder vanavond een briefje schrijven/mailtje sturen, neem dat morgen mee en je kan ze morgen ook altijd nog even laten bellen. Als zij de situatie uitlegt, komt het toch een stuk geloofwaardiger over.


    It's time to be happy again.

    ~

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 16:54 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.