• Failling stars don't crash through your window
    All your scars won't heal till you let go
    You're perfectly worth it, forget your mistakes
    Yeah we've both been touched by the same flame
    Don't worry, I've got you, I won't let you burn
    You and I get played by the same game
    We're in it together, for better or worse
    If you wanne fly, leave this world with me
    We'll touch the sky, let's define this gravity
    Hold on to me tight, when it all falls down
    You can take my heart if yours won't beat
    There's a feeling inside you
    Just dying to break through
    Open up and set it free
    We're on one horizon
    Just look in my eyes and you'll see
    That nothings impossible
    We're forever unstoppable



    Ruim tweeduizend jaar geleden werd er voorspeld dat in het jaar 2100 de grootste meteorieten regen ooit zou vallen. De voorspelling luidt als volgt: als gevolg van de meteorieten regen zullen een aantal jongeren en gave krijgen, deze zullen zij moeten ontwikkelen en volledig beheersen. Deze jongeren zullen een teken krijgen ergens op hun lichaam. Elke gave zal aan 2 jongeren toebehoren, maar 1 van de jongeren per gave zal deze gave niet direct ontwikkelen, de gave ontwikkelt zich alleen bij de jongere die 'een rijn hart' heeft. De jongeren bij die de gave al wel ontwikkelt is zullen visioenen krijgen over hun 'wederhelft. De wederhelften lijden op zijn zachts gezegd een zondig leven en zijn daardoor in gevaar. De jongeren met gave zullen opzoek moeten naar hun wederhelft en hun op het goede pad helpen, pas wanneer de wederhelften hun leven verbeterd hebben zal hun gave zich ontwikkelen. Maar de tijd tikt, des te langer het duurt voordat de wederhelften hun gave ontwikkelen des te slechter het met hun zal gaan, ze zullen ziek worden, bedreigd etc. of misschien zelfs vermoord. Als een wederhelft sterft zal de gave van de ander minder worden en uiteindelijk verdwijnen, verdwijnt er een gave zal er een element in de wereld verdwijnen.
    De jongeren met een al ontwikkelde gave beschikken ook over: visioenen en de gave om aan te voelen waar hun wederhelft zich bevindt. De wederhelft bezit de zelfde gave als degene die de gave al heeft. Per gave wordt uitgevoerd door een jongen en een meisje, de één is dan dus de wederhelft van de ander.
    De gaven worden overlegd nadat de rollen allemaal gemaakt zijn. Iedere gave heeft een teken, een soort van tattoo, per gave is er 1 symbool en beide personen dragen dit ergens op hun lichaam. Het symbool wordt per 2tal overlegd zodat iedereen het ermee eens is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders toestemming geef


    Jongens:
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel
    - gereserveerd door - Nightingalex
    -
    -


    Meisjes: VOL
    - gereserveerd door: lilangel
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - Sky Megan Crowley - MissVendetta
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex


    gave 1: water besturen
    - Alyssa Meridit - Eruditeiam
    - gereserveerd door - Nightingalex

    gave 2: elektriciteit
    - Sky Megan Crowley - [qMissVendetta [/q]
    -

    gave 3: vuur
    - Summer Loui-Ann Woodward - Pwettyness
    -

    gave 4: pijn
    - Jacelyn Caryems Nachtschade - Nightingalex
    - gereserveerd door - lilangel

    Gave 5: telekinese
    - Ethan Smith - CrazyM0f0x
    - gereserveerd door : lilangel






    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Gave: (gave voorkeur, gaven worden pas later besloten)
    Plaats symbool:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis/ wat nu speelt: (denk aan waar ze nu werken, school, etc etc.)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 12:00 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik meedoen? Lijkt me een leuk rpg.

    Naam: Alyssa Meridit
    Leeftijd : 18
    Gelsacht : meisje
    Gave: Alles wat water is verplaatsen, oproepen, verwarmen, doen koken of zelfs doen verdwijnen.
    Plaats symbool: Arm
    Uiterlijk:


    Alyssa heeft blond halflang haar en groene ogen . Ze heeft donkere wimpers die de randen van haar ogen mooi accentueren. Ze heeft een lengte van 1 meter 69 en is daar zeer blij mee. Jongens vallen meteen voor haar ook al denkt ze van zichzelf dat dat niet kan. Ze heeft dus nogal een minder zelfbeeld over haar uiterlijk. Ze besteed veel tijd aan haar uiterlijk. Haar haren draagt ze meestal in een zijwaartse vlecht met vooraan een paar losse plukjes zodat ze de wind er door voelt waaien.
    Innerlijk: Ze is zeer onzeker wat je niet zou zeggen over haar. Vooral haar uiterlijk maakt haar onzeker wat eigenlijk niet nodig is. Ze gelooft niet meer in liefde op het eerste zicht na dat haar eerste liefje haar bedrogen had met haar eigen vriendin. Vanaf toen was ze ook onzeker over haar uiterlijk. Haar ouders zijn zeer streng waardoor ze zelf ook niet zo heel uitgelaten is. Wie aan haar of haar vriendinnen komt maakt haar heel kwaad en dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Het zelfde voor wie aan haar familie raakt. Ze houdt vooral veel van haar kleine broertje Tobyas van 5 jaar oud. Soms moet ze voor hem zorgen waardoor ze een heel sterk verantwoordelijkheids gevoel heeft gekregen. Ze is dus eigenlijk al zeer jong volwassen geworden , al van af haar 12 jaar.
    Geschiedenis: Alyssa's moeder is gestorven toen ze 10 werd. Niet lang daarna had haar vader een nieuw lief met wie ze nooit kon opschieten en die nooit 1 keer naar haar om keek. Haar vader is streng en laat haar bijna niets toe. Daarom doet ze meestal iets stiekem. Daardoor krijgt ze soms wel eens huisarrest. Toen ze 15 was verhuisde Alyssa met haar vader en zijn lief naar South Dakota (als dat goed is).
    Extra: Ze is snel geraakt en kan dan ook boos of verdrietig worden. Ze is naïef doordat ze niets dan ongeluk gehad heeft en denkt dan ook dat de hele wereld zo is.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 15:58 ]


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Mag ik een meisje reserveren met elektriciteit als gave? Ik vul hem zo snel mogelijk in!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Summer Loui-Ann Woodward.
    Leeftijd: Juist 20. 30"08.
    Geslacht: Vrouw.
    Gave: Vuur.
    Plaats symbool: Op haar pols.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: In rpg.
    Geschiedenis/ wat nu speelt: W.I.P.
    Extra: W.I.P.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik een meisje met de gaven om dingen en mensen pijn te doen met haar geest als ze dat wilt en dat ze ze ook dan kan doden?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Mag ik een meisje met de gaven om dingen en mensen pijn te doen met haar geest als ze dat wilt en dat ze ze ook dan kan doden?


    Als je het doden erbij weg laat vind ik het goed

    en voor de rest, ik zet jullie erbij.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Als je het doden erbij weg laat vind ik het goed

    en voor de rest, ik zet jullie erbij.


    Met pijn bedoel ik wel een martelende pijn he? Niet gewoon pijn als je valt, maar echte pijn en is god (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    (...)

    Met pijn bedoel ik wel een martelende pijn he? Niet gewoon pijn als je valt, maar echte pijn en is god (:


    Ja, dat snapte ik ;)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    CrazyM0f0x schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    In plaats van een meisje wil ik anders ook wel een jongen nemen, aangezien er al best veel meisjes zijn xd


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Nightingalex schreef:
    (...)

    Met pijn bedoel ik wel een martelende pijn he? Niet gewoon pijn als je valt, maar echte pijn en is god (:


    vindt je het goed als ik een jongen neem die dezelfde gave gaat krijgen? dus hij heeft hem nog niet en zij zal het hem dan moeten 'leren' zeg maar?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    CrazyM0f0x schreef:
    (...)

    In plaats van een meisje wil ik anders ook wel een jongen nemen, aangezien er al best veel meisjes zijn xd


    Dat mag ook, als je dat wil?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Dat mag ook, als je dat wil?


    Mij maakt het niet zoveel uit xD
    Ik ga em nu creëren ^^


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    CrazyM0f0x schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet zoveel uit xD
    Ik ga em nu creëren ^^


    Oke, top!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    x

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 18:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Ethan Smith
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar) 18
    Geslacht: Jongen
    Gave: Telekinese
    Plaats symbool: Rechter Schouder
    Uiterlijk:


    Ethan heeft blond met een warrig haar en blauwe ogen. Zijn echte haarkleur is Bruin en dat kun je ook lichtelijk zien bij zijn uitgroei. Hij is redelijk lang en is daar erg blij mee. In totaal is hij 1.85. Zijn lichaam is stevig gebouwd, maar de meeste spieren op zijn lichaam komen dankzij het trainen. Zijn huid is gewoon blank, maar hij kleurt heel snel zodra hij in de zon komt.
    Innerlijk: Ethan is een wat mysterieus typje. Hij geeft niet snel informatie over zichzelf vrij. Hij zal dus nooit vrijwillig over zijn verleden beginnen. Ook als andere proberen om informatie uit hem te krijgen houdt hij zijn mond. Pas als hij je echt vertrouwd zal hij zich wat meer openstellen, maar wel beetje bij beetje. Hij houdt zich ook veel op de achtergrond, hoewel het in de spotlights staan hem niet deert. Hij vindt het zelfs wel grappig, alleen eist hij er niet naar. Ethan neemt zijn eigen leven niet al te serieus, de belangrijkste dingen praat hij weg met was sarcasme of met een simpele grap, maar het leven van anderen vindt hij wel belangrijk en daar zal hij ook serieus mee omgaan in tegen stelling tot met zijn eigen leven. Sarcasme is iets dat hij vaak gebruikt, dus niet alleen over zijn leven. Het is iets waar hij van geniet om het te gebruiken. Verder is Ethan enorm behoedzaam, soms zelfs iets té. Hij denkt snel dat er iets mis is en zal het dan tot op de bodem willen uitzoeken en afronden. Wraak is ook iets dat je zeker bij hem zal tegen komen, hoewel hij het nooit zonder rede zal gebruiken. Zijn familie en vrienden betekenen alles voor hem, kom je aan hen dan heb je een probleem.
    Geschiedenis/ wat nu speelt: (denk aan waar ze nu werken, school, etc etc.) Ethan is opgegroeid in een onafhankelijk gezin. Er waren weinig regels en hij kon gaan en staan waar hij wilde. Hij genoot van alle vrijheid, en had een sterke band met zijn familie. Zijn familie bestaat voornamelijk uit vrouwen. Hij heeft namelijk drie jongere zusjes. Inmiddels zit hij nu in zijn examenjaar en heeft een simpel bijbaantje in de supermarkt voor wat extra inkomen.
    Extra: -


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home