• Hoi mensen!

    Voor een project op school moeten we een product ontwerpen en daar ook onderzoek naar doen enzo.
    Ik moet samen met iemand anders de marketing doen, en daarbij hoort ook een klantenanalyse en een marktonderzoek.
    Zouden jullie de volgende vragen willen beantwoorden? Daar heb ik heel veel aan :)

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    - Koop je liever online of in de winkel?
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed?

    Edit:
    Vergeten te zeggen, maar voor de klantenanalyse heb ik ook leeftijd en waar je vandaan komt (provincie) nodig... Dus zou je ook je leeftijd en provincie kunnen zeggen (hoeft niet als je het echt niet wilt, maar het is wel nodig voor de analyse)


    Sorry als dit topic verkeerd staat

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 19:47 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    / ik heb er nooit last van. Als ik er wel last van heb heeft dit eerder met mijn astma te maken dan de warmte
    - ik zou het niet halen maar als ik het zou willen zou ik denk niet meer dan dertig kwijt willen zijn want je kunt het maar beperkt gebruiken
    Ik vind winkels fijn alhoewel als het een betrouwbare site is op internet
    Met dit soort producten zie en voel ik het liever eerst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Een beetje.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? 25,-
    - Koop je liever online of in de winkel? In de winkel.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? In het echt zien, dan weet ik wat ik echt koop.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    Niet veel last van, maar ik doe het wel een aantal keer in de zomer.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het zou kopen, maar als het echt enorm heet zou zijn en ik er een zou kopen, zou ik niet meer uitgeven dan 15 euro.
    - Koop je liever online of in de winkel?
    Liever in de winkel.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed?
    Ik bestel wel een enkele keer, en dan zijn foto's ook goed.


    You are beautiful, you are love.

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    Eigenlijk wel, ja.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    Ik zou er eigenlijk geen kopen, omdat ik lekker ouderwets ben en mijn standaard kussen prima vind liggen. Maar als ik er een prijs aan zou moeten vastbinden, zou ik er rond de twintig euro voor betalen.
    - Koop je liever online of in de winkel?
    In de winkel zelf.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed?
    Ik zou het eerst echt willen zien, aangezien ik een kussen altijd eerst wil hebben aangevoeld, voordat ik het koop.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Nee, maar in de zomer draai ik hem wel 1 keer om wegens de warmte.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? Ik zou het alleen kopen bij extreme hitte, en dat zou dan rond de twintig euro zijn.
    - Koop je liever online of in de winkel? Winkel, dat kijkt een stuk makkelijker en dan kan je misschien nog dingen vragen.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? Echt zien, ik wil weten van welke stof het is (wegens mijn huismijt/stof-allergie) en kijken hoe het aanvoelt.

    Je weet hoe oud ik ben en waar ik woon :)


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    Jazeker. 's Winters ook, trouwens.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    Niet meer dan €20,- denk ik.
    - Koop je liever online of in de winkel?
    In de winkel, dan zie ik het product voor me en kan er niet echt iets misgaan qua verzending, fotoshopping, etc.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed?
    Foto's zijn ook goed, maar dan heb ik het liefst niet een al te duur product. Als het om veel geld gaat, zie ik het product toch echt liever in het echt.


    :)

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Heel af en toe maar vooral als ik niet in mijn eigen huis slaap.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? Een tientje meer dan voor het kussen zonder verkoeling
    - Koop je liever online of in de winkel? Winkel, ik haat wachten.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? Soms voldoen foto's maar het ligt er aan wat is bij een kussen zou ik het wel graag willen zien.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 20:42 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    Nauwelijks eigenlijk! Het zijn eerder mijn dekens!
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    30 euro
    - Koop je liever online of in de winkel?
    In de winkel, want dan kan ik het product testen.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het opt, of zijn foto's ook goed?
    Nee, ik zou het product echt willen zien. Reclame kan je van alles wijs maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen?
    Af en toe wel ja (:
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen?
    Tien tot vijftien euro meer dan een normaal kussen.
    - Koop je liever online of in de winkel?
    In de winkel.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed?
    In het echt zien.

    Oh en ik kom uit Zuid-Holland en ben 16 ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 23:32 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    -Heb ik nooit last van (heb alleen last van orcs)
    -Niks (ook al heb ik een berg vol goud)
    -op de markt in Dale
    -Zien natuurlijk

    Ik woon in Erebor, dat ligt in Middle-Earth, leeftijd doet er niet toe...


    Gold Gold

    -beetje ^^
    -1 euro of minder, want mn kussen omdraaien werkt ook gwn c:
    -licht eraan, als het zondag is online want dan is alles dicht. Voor de rest liever in de winkel.
    -zien is het beste ^^


    May StarClan light your path.

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Soms
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? Ik zou hem wel kopen, want ik vind dat wel fijn en maximaal 30 euro denk ik.
    - Koop je liever online of in de winkel? In de winkel
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? Ja, ik zou willen zien of het echt werkt

    Noord-Brabant, 17


    live the life you love

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Nee, ik ben juist dol op warmte.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? Niks meer of minder dan een gewoon kussen.
    - Koop je liever online of in de winkel? Winkel, zodat ik het kan zien, aanraken, observeren.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? Ik wil het sowieso in het echt zien, anders kan het zijn dat je een kat in de zak koopt als je snapt wat ik bedoel.

    Overijssel, 18

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 8:01 ]


    26 - 02 - '16

    - Heb je er 's zomers last van dat je kussen, als je wilt gaan slapen, heel warm wordt en je hem steeds om moet draaien waardoor je niet in slaap kunt vallen? Best vaak.
    - Als er een verkoelend kussen in de winkels zou liggen, hoeveel ben je er dan voor bereid om te betalen? Zoveel als voor een normaal kussen. Eigenlijk heb ik geen idee hoe duur normale kussens zijn...
    - Koop je liever online of in de winkel? Maakt mij niet uit, als is het wel fijn dat je het in een winkel even kan uittesten.
    - Wil je het product in het echt zien voor je het koopt, of zijn foto's ook goed? Foto's zijn goed genoeg, maar als ik het via internet zou bestellen en ik het zou veel slechter zijn dan verwacht ofzo, dan wil ik het wel terug kunnen sturen.

    Friesland, 15.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .