• Zo'n twee weken was onze kat, Jojo, 's avonds laat buiten. Daar bleek ze een soort van gevecht te hebben gehad.
    We hebben haar toen zo snel mogelijk naar binnen gedaan en hebben verder niks aan verwondingen kunnen zien/vinden.
    Nu dus zo'n 2 weken later, heeft ze continu in de mand gelegen; af en toe klom ze er natuurlijk uit om haar behoeftes te doen en om iets te eten en te drinken, om daarna weer in haar mand te gaan liggen.
    Vanavond toen ik thuis kwam, had ze wat opgedroogd bloed op haar rug en toen papa thuis kwam, zijn we meteen naar de dierenarts gegaan.
    Daar kwam de conclusie dat ze een behoorlijk diepe wond had dus op haar rug en ze behoorlijk veel pijn had.
    Toen kregen mijn vader en ik de keuze om haar een anti-biotica kuur te geven of haar in te laten slapen.
    Die keuze was toen redelijk snel gemaakt en hebben haar in laten slapen.
    Ondanks het spuitje bleef ze doorvechten, maar dat gevecht won ze niet.
    Na zo'n 12 jaar dat ze bij ons is geweest, hebben we nu dus afscheid van je moeten nemen.
    We gaan je missen, Jojo (H)(H)(H)



    Verder gaat met mij alles op zich wel goed, ondanks het lege gevoel hier in huis.
    Dit is de tweede kat waar ik bij ben geweest toen ze dood ging. De eerste stierf in mijn armen thuis en
    deze hebben we in laten slapen.
    Gelukkig heb ik mijn lieve konijntje nog, ik hoop dat die nog een aantal jaartjes bij ons blijft (hij is in juni als 8 geworden).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gecondoleerd, het is af en toe net zo erg om dieren als geliefden te moeten verliezen. :C


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ai, sterkte meis. Je mag altijd tegen me komen kletsen als het nodig is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Valentino schreef:
    Gecondoleerd, het is af en toe net zo erg om dieren als geliefden te moeten verliezen. :C


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aww, wat zielig. Sterkte. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gecondoleerd, mijn lieve hond Senna is afgelopen dinsdag overleden, ze had een tumor en was heel raar aan het doen. Ik heb meteen mijn ouders en zus gebeld en toen ze er waren stierf ze.. Ik snap hoe je je voelt, mijn gb/pb staat voor je open.

    Gecondoleerd, Ik weet hoe je je voelt. Vandaag is ook het hondje van mijn zus en zwager overleden. Ik ben zo'n beetje met haar opgegroeid omdat mijn zus en zwager al ruim 10 jaar met elkaar gaan, dus te horen dat ze vanochtend overleden is deed ons allen heel veel zeer. Het was van ouderdom en volgens mij is ze gewoon in haar slaap overleden.

    Mijn pb/gb staat altijd voor je open.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valentino schreef:
    Gecondoleerd, het is af en toe net zo erg om dieren als geliefden te moeten verliezen. :C


    Queer zijn is gewoon alles

    Gecondoleerd.. Ik heb zondag afscheid moeten nemen van Pom. Hij is 7,5 jaar geworden.


    26 - 02 - '16

    Dat is echt vervelend van je katten! Ik zou dat echt niet kunnen, om een kat in te laten slapen. Waarom heb je niet voor de kuur gekozen?
    En om je gerust te stellen, mijn konijn is al 9,5 jaar oud en hij is nog springlevend. (Wel ver blind en half doof, maar hij is nog gelukkig!)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap hoe het voelt om een huisdier te verliezen. Ik heb 6 juni 2012 mijn hondje moeten afgeven, mijn beste vriendin. Het is echt een leegte dat ze achter laten, maar denk aan alle fijne momenten jullie samen hebben gehad. Ik heb nog steeds veel moeite met het verlies van mijn hond, ze was echt een gezinslid voor ons. Voor mijn papa was het een dochter en voor mij was het mijn kleine zusje. Maar je moet ze ooit op een punt in je leven afgeven, bij sommige te vroeg. Het is echt jammer en zeker omdat het is gebeurd door een gevecht.. Maar zoals ik al zei, denk aan alle fijne momenten die jullie samen hadden. Het is leuker voor jou en voor je kat dat je ze herinnert in fijne dagen. Als je wil praten, je mag me gerust een pb doorsturen. Ik weet wat je meemaakt, en sommige mensen zullen het misschien "belachelijk" vinden dat je zoveel verdriet kan hebben voor een huisdier.. Maar voor mij, en ik ben er zeker van dat het voor jou ook geldt, was het geen "huisdier" maar echt een deel van het gezin dat onvervangbaar is. Veel sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:13 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    sterkte!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Patholoog schreef:
    Dat is echt vervelend van je katten! Ik zou dat echt niet kunnen, om een kat in te laten slapen. Waarom heb je niet voor de kuur gekozen?
    En om je gerust te stellen, mijn konijn is al 9,5 jaar oud en hij is nog springlevend. (Wel ver blind en half doof, maar hij is nog gelukkig!)


    Ze was 14 en ze had al zoveel pijn, en ze was al zo dun dat die kuur wss ook niet heel veel zou helpen.
    Dus vanwege al die pijn hebben we toch voor dit gekozen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Awh, sterkte ermee. Huisdieren verliezen is vreselijk.
    Het was een mooie kat, trouwens.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Heel erg veel sterkte!
    Mijn hond Rex had epilepsie en we hebben hem uit zijn lijden laten verlossen
    We hebben nog wel afscheid kunnen nemen gelukkig, maar ik mis hem nog elke dag, ook al is het al wel een hele tijd geleden

    Hopelijk blijft je konijn nog lang bij jullie (:

    Wat naar :(
    Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen.
    Heel veel sterkte meis (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.