• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [wow is Aria nu alleen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kan ik zo meedoen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    [kan ik zo meedoen?]


    Wat mij betreft wel =)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    "Aangenaam." Ik schudde zijn hand. "Mijn vrienden noemen me ook wel gewoon Ash." Zei ik en haalde mijn schouders op. Oké, ik kende maar weinig mensen met de naam Ashton en ja, ik kon begrijpen dat mensen aan as dachten of aan een ton van/vol met as. Maar ik vond mijn naam niet zo erg en redelijk origineel. Net toen ik antwoord wou geven, hernam hij zichzelf. "Ik ga architectuur volgen." Ik glimlachte. "Tekenen is mijn passie en ik ben tamelijk zeker dat ik als specialiteit of hoe je het dan ook noemt, voor tuinarchitect ga gaan. En jij, wat ga jij studeren?" Ik plofte neer op mijn bed. Het kraakte een beetje, maar viel nog mee. Oef, ik ben immers een niet zo goede slaper en kan van het minste lawaai wakker. "Oh, ik wil niet onbeleefd zijn, maar snurk jij? Ik ben een beetje een lichte slaper, vrees ik."

    [ Wie wilt Cameron ontmoeten...en ik mistyp me constant. Had bijna staan 'schudde zijn hoofd' i.p.v. hand Arme Aiydrien dan XD]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    SupahBaby schreef:
    Dawn Ebony Cox
    "Dawn", zei ik en nam zijn hand aan en schudde hem even. "En het is erg aardig van je, maar ik heb geen hulp nodig met mijn koffers", zei ik met een glimlachje. Ik keek even naar hem op en zag dat hij zo'n 20 centimeter groter was dan ik en dat hij erg gespierd was. Ergens deed hij me denken aan Logan. Ik negeerde deze gedachte omdat hij me alleen maar somber zoui maken, en ik wou mijn eerste dag vrolijk beginnen.


    Dylan William Stewart

    Ik glimlach. 'oke,' zeg ik haar. 'leuk je te ontmoeten,' grijns Ik. Ik kijk haar even aan en glimlach. 'zullen we naar binnen?' ik ga even met mijn hand door zijn haren en sluit even mijn ogen. Dan draai ik me om om richting het gebouw te lopen. Ik kijk Dawn even aan. 'welke studie doe je?' Ik kijk haar cragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiydrien

    Ik vouwde mijn benen onder me en keek toe terwijl Ashton op het bed ging zitten. 'Ik ga geneeskunde doen, ik wil graag kinderarts worden.' Even dwaalden mijn gedachten af en ik voelde de brok in mijn keel toen ik aan mijn zusje, Delilah, dacht. Ze was ernstig ziek, maar ondanks alles bleef ze positief. Delilah was vijf jaar jonger dan mij en had een enorme levenslust. Ze was negen van de tien keer vrolijk en wist mij ook altijd op te vrolijken. Dat was de enige reden dat ik twijfelde toen ik naar deze school kwam. Ik zou haar moeten achterlaten, en hoogstens één keer in de twee weken op bezoek kunnen vanwege de lange afstand die ik af zou moeten leggen. Gelukkig bestond er zoiets als Skype en ik probeerde elke week eventjes met haar te praten. Ik beet even op mijn lip en knipperde met mijn ogen toen ik de stem van Ashton opnieuw hoorde. 'Ehm... N-Nee, ik snurk niet.', mompelde ik verward.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:16 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Naar wie kan Aria?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | Ze kan naar Brookelynn... AgentP is offline |


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Ik zucht diep en sjouw mijn spullen de kamer in. Ik laat me op mijn bed vallen en kijk even naar het plafond. Veel gedachtes spoelen door mijn hoofd. Ik sloot uitgeput mijn ogen en beet op mijn lip. Langzaam ging ik staan. Wilde ik met Ashton en Brookelynn wat drinken? Ik wist het niet. Ik had echt geen idee of ik daar wel zin in had. Ergens wel, maar ergens ook weer niet. Ik stond op en liep naar mijn tas waar mijn laptop in zat. Ik ging met met laptop op bed zitten en startte mijn laptop op. Ik had zin in de eerste les. Even gingen mijn gedachtes naar mijn familie. Ik mistte ze, maar ik was klaar voor een nieuw avontuur. Ik was klaar met al die pesterijen. Ik wilde dat niet meer. Ik beet op mijn lip en keek de kamer rond. Hier kreeg ik nou niet echt veel inspiratie. Ik klap mijn laptop weer dicht, deed die in een tas en liep op mijn gemakje de kamer uit. Waar moest ik heen? Ashton zijn kamer zat een verdieping hoger, daar waren waarschijnlijk de meeste jongenskamers, maar waar was de bibiotheek? Op een één of andere manier kreeg ik daar inspiratie. Trouwens, als ik vast zou lopen kon ik boeken pakken die me zouden inspireren. Ik beet op mijn lip en liep langzaam de trappen af. Ik zucht even en kijk om me heen. Dan besloot ik maar gewoon een willekeurige kant op te lopen en misschien zo de bibliotheek te vinden. Met snelle grote passen liep ik door de gangen. Na, ik denk, tien minuten vond ik dan eindelijk de bibliotheek. Bewonderend keek ik om me heen. Ik liep vastbesloten door naar de achterkant van de bieb en ging daar aan een tafel zitten. Ik klapte mijn laptop open, stak de oortjes van mijn mobiel in mijn oren en zette de muziek aan. Gelijk begon ik te typen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed. Aria is in de bieb :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Shelley Alex McAdams
    Ik vond het altijd al lastig om een gesprek te beginne, maar wat moest ik nu anders? ''Dus... Morgen begint de school.'' probeer ik. ''Wat ga jij studeren?'' Oke misschien niet het beste onderwerp maar toch is het wat.


    Do what people say you can't.

    Brookelynn

    Ik kwam uit de douche, ongeveer een half uur had ik erover gedaan om het zweet van mijn lichaam af te spoelen. Ik sloeg een handdoek om en keek naar mezelf in de spiegel. De tatoeages schrokken sommige mensen af, maar achter elk plaatje zat een diepere betekenis voor mij, iets wat ik gewoon graag vast wilde leggen. Snel droogde ik mezelf af en kleedde ik me om in een simpel zwart jurkje met kleurrijke vans. Ik besloot even langs de bieb te lopen zodat ik mijn studieboeken op kon halen en morgen niet in de rij hoefde. Toen ik eenmaal aankwam zei ik aan de balie mijn naam en de vrouw kwam terug met een doos met boeken. Het waren er niet heel veel, aangezien ik dans ging studeren. Ik keek even om me heen en zag Aria achterin een hoekje zitten, verwoed aan het typen op haar laptop. Ik liep ernaartoe. 'Mag ik bij je komen zitten?', vroeg ik, terwijl ik een hand door mijn nog vochtige haar haalde.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    oke, wacht ff. Ik speel nu dubbel met 1 char. FF met z'n 3en dan maar? Sorryhoor, is mijn fout :S


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Met zijn drieën is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | okkii, dus dan Brookelynn-Aria-Shelley? |


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!