• Jup, me wants to write an One Direction story :'D
    en ik heb dus rollen nodig voor een VERHAAL

    Be my light in the darkness - ft. One Direction
    Ik haal snel mijn sleutel uit het slot en stop deze terug in mijn zak. Ik stap over de drempel in de kleine hal en sta net op het punt de deur dicht te doen als er iemand binnen sprint. Hij botst tegen mij op en onmiddelijk val ik om. De persoon boven op mij. Ik vloek en duw de persoon boven op mij van me af en sta op. 'Wie denk je wel niet dat je-' Mijn laatste woorden worden overstemd door gegil en geschreeuw. Verbijsterd kijk ik naar de enorme horde meisjes die voorbij mijn deur stormt. 'Wat-' Snel voel ik hoe de onbekende zijn hand over de mijne legt en de deur dicht gooit. Dan doet hij zijn cap af en ik kijk recht in zijn bruine ogen...


    Some things are so obvious and simple, you don't even see them any more.
    But then you came in, you braught light in the darkness...


    ik heb nodig:
    Beste vriendin Liv (liv is de hoofdpersoon)
    vriendenkring Liv
    obsessieve fans 1D
    je mag ook zelf rollen bedenken maar ik wil GEEN AANVRAGEN VAN VRIENDINNETJES VAN ZAYN, HARRY, NIAll, LOUIS OF LIAM.


    wat in te vullen:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Nationaliteit (speelt zich af in London):
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto+ beschrijving uitgebreid):
    Familie en vrienden:
    Hobbies:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Miep

    Obsessieve fan



    Voornaam: Isabelle
    Achternaam: Stewards
    Volledige naam: Isabelle Diana Stewards
    Geboortedatum + leeftijd: 17
    Nationaliteit (speelt zich af in London): Ze is van Amerikaanse afkomst, maar is toen ze 12 jaar was naar London verhuist met haar ouders en broertje.
    Karakter (uitgebreid): Isabelle is een vriendelijk meisje dat als best wel druk en springerig over kan komen. Dit komt omdat ze best wel hysterisch is qua persoonlijkheid. Ze is sinds veertienjarige leeftijd fan van One Direction en zou ook niet meer anders willen. Werkelijk alles van hen heeft ze verzameld en ze komt op elk concert. Isabelle is gek genoeg, hoe obsessief fan ze ook is, nog nooit door de beveiliging weggesleept. Ze heeft wel dikwijls geprobeerd zich op te dringen richting het podium, maar de pogingen waren vergeefs. Isabelle is namelijk niet het sterkste meisje ter wereld en de andere fans waren toch wat sterker. Ze heeft verder haar kamer volhangen met posters waar ze de hele dag wel naar kan staren. Haar ouders balen dat ze zo geobsedeerd is door One Direction en dat ze daardoor nauwelijks buiten komt. Als ze buiten komt is het om naar haar fangirl vrienden toe te gaan om leuke feitjes te delen.
    Uiterlijk (foto+ beschrijving uitgebreid): Isabelle heeft blond haar dat ze vaak vastzet met een roze One Direction hoofdband. Ze heeft prachtige blauwe ogen die ze omlijnt met een dun lijntje zwart oogpotlood en een likje mascara. Ze is erg slank waardoor haar strakke broeken en One Direction t-shirts haar erg mooi staan. Haar favoriete kleur is roze en dat draagt ze dan ook erg vaak. Ze heeft een mooi gevormde kaaklijn en een wipneusje waar ze binnenkort een neuspiercing in wil laten zetten. Ze heeft een tatoeage op haar pols waarop staat ' I love 1D'. Haar ouders vonden dat echt verschrikkelijk, maar zij gaf niets om de mening van haar ouders.
    Familie en vrienden: Haar ouders, George en Shana, waren zwaar gelovig. Sinds een tijdje zijn ze van het geloof af en het bevalt hen goed. Isabelles ouders zijn beiden 40 en ze heeft een broertje die Isaac heet. Eigenlijk zou Isabelle ook nog een grote zus hebben gehad als haar moeder geen miskraam had gehad. Ze missen Isabelles grote zus, die ze anders Tiana hadden genoemd, tot op de dag van vandaag vreselijk erg.
    Hobbies: Isabelles hobby is het verzamelen van zoveel mogelijk dingen van One Direction.
    Extra: Isabelle wil ooit op het podium stralen naast One Direction. Dit is haar grootste wens en ze hoopt dat die ooit uitkomt.
    Waarschuwen: Ja!


    26 - 02 - '16

    Beste vriednin Liv
    Voornaam:Cherice
    Achternaam:Greywood
    Volledige naam: Cherice 'Cher' Greywood
    Geboortedatum + leeftijd: 18-11 1996 Is dus 16 bijna 17
    Nationaliteit (speelt zich af in London): Nederlands
    Karakter (uitgebreid): Cher is een heel verlegen meisje met een grote fantasie, Ze is dol op haar Bff en durft zich daarbij dan ook meer te uitten. Ze heeft nevernooit een vriendje gehad en durft daarbij ook niet zelf op jongens af te stappen. Cher is ook heel onzeker.
    Uiterlijk (foto+ beschrijving uitgebreid): http://weheartit.com/entry/17716334/via/ionalevy Cher is 1,67M en zeer slank
    Familie en vrienden: 1 Broer, Austin Ouders overleden
    Hobbies:Zingen , dansen , voetbal, skateboarden
    Extra: Cher is vroeger erg gepest.
    Waarschuwen: Jaa

    Als je nog iets wilt weten, stuur maar bericht (;
    X

    GROENExSMURF schreef:
    Beste vriednin Liv
    Voornaam:Cherice
    Achternaam:Greywood
    Volledige naam: Cherice 'Cher' Greywood
    Geboortedatum + leeftijd: 18-11 1996 Is dus 16 bijna 17
    Nationaliteit (speelt zich af in London): Nederlands
    Karakter (uitgebreid): Cher is een heel verlegen meisje met een grote fantasie, Ze is dol op haar Bff en durft zich daarbij dan ook meer te uitten. Ze heeft nevernooit een vriendje gehad en durft daarbij ook niet zelf op jongens af te stappen. Cher is ook heel onzeker.
    Uiterlijk (foto+ beschrijving uitgebreid): http://weheartit.com/entry/17716334/via/ionalevy Cher is 1,67M en zeer slank
    Familie en vrienden: 1 Broer, Austin Ouders overleden
    Hobbies:Zingen , dansen , voetbal, skateboarden
    Extra: Cher is vroeger erg gepest.
    Waarschuwen: Jaa

    Als je nog iets wilt weten, stuur maar bericht (;
    X


    ehh deze vind ik niet zo goed.
    ik wilde alles uitgebreid...
    en ik vind dit niet zo uitgebreid...
    sorry


    Miep

    Vriendin Liv ga ik invullen, verveel me toch heeeeeeel erg haha. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Toran. Een echte bijnaam of afkorting van haar naam kent Toran niet, maar ze wordt eigenlijk 9 van de 10 keer aangesproken met Cooper - haar achternaam. Dit is iets dat al gedaan werd vanaf toen ze klein was en ook Liv doet dit heel vaak.
    Achternaam: Cooper.
    Volledige naam: Toran Celestine Arabella Cooper.
    Geboortedatum + leeftijd: Cooper is negentien jaar oud en is geboren op 11 juni 1993.
    Nationaliteit: Cooper is er zo eentje die al heel haar leven in Londen woont en ze is ook niet van plan om er uit weg te gaan. Ze woont in een rijke buurt, gezien haar ouders heel rijk zijn en dus niet in het centrum van Londen. Cooper heeft het genoegen om in een heel groot huis te wonen.
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk:



    Qua uiterlijk is Cooper niet iemand die erg opvalt, gezien ze eigenlijk vrij normaal is om zo te zien. Ze is erg klein voor haar leeftijd, zo 1,60M ongeveer en heeft een normale bouw. Ze is zeker niet dik, maar ook helemaal niet te dun. Ze heeft vrij stevige bovenbenen en ook brede schouders.
    Lea Michele.
    Familie en vrienden: Cooper komt uit een heel rijk gezin. Dit komt omdat haar vader een hele goede baan heeft, zijn eigen bedrijf en hier echt ontzettend veel geld mee verdient. Daarnaast is haar moeder een succesvolle columniste bij een groot modeblad. Cooper's moeder, Alissa Cullen-Cooper, is nu eenenvijftig jaar oud en al 24 jaar gelukkig getrouwd met Chester Cooper, de vader van Cooper. Alissa en Chester hebben samen vier kinderen. De oudste van hen is Dylann van vierentwintig. Dan volgt er voor vijf jaar niemand, Cooper is namelijk degene die als eerste naar hem komt. Dan heeft Cooper nog een jonger zusje Taylor-Ann van zestien. De jongste van de vier is Tysen van veertien.
    Meryl Streep, Robert Downey Jr, James Franco, Sarah Hyland & Jake T Austin.
          Cooper is heel goed bevriend met Liv, al sinds dat de twee meiden klein waren. Dit betekent echter niet dat Cooper voor de rest totaal geen vrienden heeft. Zo heeft ze twee homo vrienden, Dash & Wayne. Ze gaat echt heel veel met hen om, ze kent hen dan ook van de theater school waar Cooper vaak te vinden is. Verder gaat Cooper ook veel om met Brodie, Luca en Charlie.
    Chris Colfer, Darren Criss, Frankie Cocozza, Annie Clarke & Gemma Ward.
    Hobbies:
    Extra:
    Waarschuwen:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking