• Gister heb ik weer twee uur gelegen, daarmee sta ik op 3 Tattoos voor nu.


    Uno


    Dos


    En sinds Gister Tres

    De plek is trouwens geen Aanrader. Deze voelde ik duidelijk het meest.
    Om het topic nog nuttig te houden, wie heeft er nog meer tattoo's of wil tattoos?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil 1, achter men oor drie vogeltjes, het doet waarschijnlijk ongelooflijk pijn, maar het is het waard.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Over een jaar of zeven wil ik wel mijn eerste tatoeage laten zetten. Wat het precies wordt, weet ik nog niet. Ik heb namelijk een hele hoop dingen in mijn hoofd die me leuk lijken. Ik wil in ieder geval niet zo'n frutseltje als een haast onzichtbaar muzieknootje of vogeltje.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Over een jaar of zeven wil ik wel mijn eerste tatoeage laten zetten. Wat het precies wordt, weet ik nog niet. Ik heb namelijk een hele hoop dingen in mijn hoofd die me leuk lijken. Ik wil in ieder geval niet zo'n frutseltje als een haast onzichtbaar muzieknootje of vogeltje.


    Je heb nog genoeg tijd om er over na te denken dan :P Zou er wel goed over na denken en zeker iets met betekenis doen, dan kunn je er nooit spijt van krijgen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het echt niet mooi en zelf wil ik het al helemaal niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Welke tekst heb je eigenlijk als tweede tattoo - want ik kan het niet echt goed lezen.
    Ik heb eigenlijk nooit echt nagedacht over een tattoo :').


    The odds are néver in our favor.

    Ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind, maar zolang jij er blij mee bent :3
    Ik weet niet of ik later een tattoo neem, geen grote in ieder geval.


    i put the fun in funeral

    Ik vindt ze best wel gaaf, vooral die tekst.
    Zelf heb ik een kleine tattoo, een klein hartje. Maar ben van plan om nog een tattoo te laten zetten, de naam Wodan voor mijn overleden hondje maar waar ben ik nog niet uit.


    Sometimes I just wanna be dead.

    Ik ben zelf niet zo'n fan van gekleurde tattoo's, maar het gaat erom dat jij ze mooi vindt (:
    Ik denk er de laatste tijd over na om ergens een veertje te laten zetten, maar dat weet ik nog niet zeker.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ze zijn best wel.. groot. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind die van jou eigenlijk helemaal niet mooi, maar zelf wil ik er later wel één. Een kleine, in ieder geval.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb wel enkele kleine ideetjes. Maar ik zou ze nooit zo groot en opvallend als de jouwe laten plaatsen. Sowieso heb ik niets met kleuren in tattoo's, dat vind ik wat schreeuwerig overkomen. Maar als jij er blij mee bent. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het echt niet mooi en zelf wil ik het al helemaal niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dan ben je één van de weinige die het schouderblad juist afraad. Ik raad die plek juist altijd aan, vooral voor een eerste ^_^ Ik heb mijn eerste ook op het schouderblad laten zetten en voelde navenant er niks van. Ook bij de mensen waar ik inmiddels een tattoo heb gezet op het schouderblad vinden het één van de idealere plekken. Maar dat is slechts mijn ervaring natuurlijk (:
    Uit mijn eigen ervaring denk ik dan ook dat het been en de onderrug één van de pijnlijkere plekken is, maar daarin verschilt het immers ook wel van persoon tot persoon.

    Voor zover ik het zie, al is het mini, zijn ze alle drie redelijk goed gezet. Natuurlijk, smaak verschilt en de ene houdt nu eenmaal van old school, of van new school, of van realistisch of van tribal en zo kan je nog even doorgaan. Iedereen vind wat anders mooi en het is ook niet dat ik naar hetgeen kijk wat je heb laten zetten. Ik ben iemand die altijd kijkt naar hoe het gezet is en naar de details, want dat is het belangrijkste.

    Mijn eerste tattoo heb ik nu 8 jaar geleden laten zetten, ik was 16 XD En ik heb er nog altijd geen spijt van. Ondanks dat je echt wel zie dat het verouderd is en dat er in de loop van de jaren nieuwere en dunnere naalden zijn gekomen en dat de techniek verbeterd is. Het is een moederwolf met haar jong, huilend naar de maan.
    Mijn 2de Link heb ik vorig jaar laten zetten, in m'n nek en hals, en een veer naar voren lopend tot m'n sleutelbeen. Toen vond ik hem echt wel keigoed gezet, maar nu ikzelf begonnen ben met tatoeëren (ben nu 10 maanden bezig) is het resultaat echt wel middelmatig te noemen. Echt heel veel spijt heb ik niet, enkel van het feit bij wie ik hem heb laten zetten. Maar goed, dat is achteraf ^_^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:04 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil misschien wel een tattoo, maar ik weet nog niet wat. Ik weet wel zeker dat ik geen grote wil en ook niet op een duidelijk zichtbare plek, maar eerder iets intiems en voor mezelf. (: Het liefst een literary tattoo (:

    Zoiets als dit.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 15:30 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wil ook wel iets, maar ik weet nog niet zeker wat. ;3


    26 - 02 - '16