• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    |goeiemoggûhh|

    Brooke

    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Natuurlijk wil ik dat, anders vraag ik het toch niet?, zeg ik met een glimlach. Aria legt slechts een paar dunne boekjes in mijn doos, nouja, het is in ieder geval een begin. Ik kijk haar aan en haal een hand door mijn haar terwijl ze haar doos oppakt. Ik til met gemak mijn doos op en loop achter haar aan. 'Ik zal ook niet altijd gezellig zijn, ik zal lange dagen bezig zijn met dansen en daarna geen zin meer hebben in een gezellig avondje.', zeg ik. 'Maar als er iets is kun je altijd bij me terecht, hé.', Ik loop naar buiten. 'En ik vind je helemaal niet saai... Volgens mij moet je alleen nog even uit je schulp kruipen.', grijns ik. Ik loop naar het appartementencomplex. Eenmaal daar zet ik mijn doos op de tafel in de woonkamer en pak ik Aria's doos over en zet ik die ook op tafel. Ik pak er wat zwaardere boeken uit en stop ze in mijn doos. 'Nou, als we ze even naar boven brengen moet het zo wel lukken, denk ik.'


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    Ik knikte slecht toen hij zei dat hij aan zijn thuis dacht. Het lag niet echt in mijn aard om achter informatie te vissen. Ik kreeg het wel te horen als die persoon het aan iemand kwijt en van mening was dat hij of zij het aan kwijt kon. Ik was betrouwbaar, maar dat is iets wat je niet meteen weet. Nou ja, mensen kunnen je natuurlijk altijd nog verrassen, zowel positief als negatief. Ik haalde de foto's uit mijn tas en legde ze in de schuif. Tenslotte moest ik ze niet altijd zien, zo nu en dan was voldoende om heimwee tegen te gaan. Uiteindelijk gaf ik toch alle spulletjes een plek en schoof de tas onder het bed, nadat ik het een beetje plat geduwd had. "Ik heb eigenlijk zin om het hier wat te gaan verkennen, dan weet ik meteen waar ik overmorgen eerst heen moet. Jij..of ken je je weg al?"


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Aiyden

    Ik knikte en kwam overeind, op zoek naar goede schoenen. 'Ja, lijkt me wel wat. Ik moet mijn rooster ook nog ophalen.', zei ik. Ik was blij dat hij er niet verder op ingegaan was, dan was ik emotioneel gebroken, dacht ik zo. Ik ging met een hand door mijn haar en keek even in de spiegel. Ik was niet heel ijdel, maar vond wel dat ik niet zomaar de campus op kon. Ik pakte mijn afgetrapte nikes, zo kon het wel, voor nu. 'Heb je al andere mensen leren kennen?' Tot nu toe kende ik alleen hem nog maar, dat was iets wat ik zeker jammer vond, maar ik had de rest van het jaar nog de tijd.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:16 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Maar dat is ook logisch... Dat jij dan geen zin hebt in een gezellig avondje,' zeg ik. Ik loop rustig door en kijk haar aan als ze zegt dat ik altijd bij haar terecht kan. Waarom is ze zo aardig tegen me? Niet dat ik er problemen mee heb, maar toch... Ik bijt op mijn lip en kijk even naar de grond. 'Ik zal het onthouden,' mompel ik. Ik kijk haar weer aan als ze weer wat zegt. Ik schenk haar een oprechte glimlach. 'Misschien,' antwoord ik en kijk Brooke aan. 'Ik was gewoon altijd alleen, dus ik ben gewend alleen te zijn.' Verbaasd kijk ik toe hoe ze zwaardere boeken uit mijn doos haalt en in de hare legt. ''Dat hoeft echt niet,' protesteer ik. Ik knik even en til mijn lichtere doos op. 'Laten we dan maar snel naar boven gaan,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Pierce
    Ik had het gebouw van buitenaf eerst goed bekeken. Het zag er zeker niet slecht uit, al bestonden er mooiere gebouwen. Maar goed, ik was naar binnen gestapt en na even goed rondgekeken te hebben, ja, ik ben best nieuwsgierig, vond ik de balie. "Goedemiddag, ik zou graag de sleutel van mijn kamer willen. De naam is Cameron Pierce." zei ik beleefd en wachtte af. Mijn sporttas had ik op de grond neergezet voor ik de sleutel aannam en naar de info luisterde die de vrouw me meegaf. Ik knikte, pikte mijn tas weer op en wenste haar nog een prettige dag. Achter mij waren er nog andere mensen en ik had wel een beetje medelijden met de vrouw, hoewel dit natuurlijk haar baan was en ze dit toch geweten zou hebben. De rest van het jaar zou het vast rustiger zijn daar zo.

    [Iemand die op de kamer van Cameron wilt liggen?]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Brooke

    Snel loop ik de trap op en eenmaal op de kamer zet ik de doos neer. 'Zo, wel weer genoeg lichaamsbeweging voor vandaag.' Ik ga op mijn bed zitten en trek mijn benen onder me terwijl ik Aria bekijk. 'Je mag echt best wel wat meer zelfvertrouwen hebben, hoor. Je bent echt geweldig mooi.', zeg ik. Misschien breng ik haar in verlegenheid, misschien niet. Maar ik zeg waar het op staat dat is iets waar mensen maar aan moeten wennen. Ik kijk even naar mijn handen en schuif een pluk haar achter mijn oor.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar even aan en lach. 'Ja, wel weer genoeg voor vandaag.' Ik laat me languit op mijn bed vallen, maar wel zo dat ik niet op mijn koffer val. Ik ga na een tijdje weer recht op zitten. Ik kijk naar Brooke en sla mijn ogen neer. 'Dat valt ook wel weer mee,' mompel ik en rits mijn koffer open. Langzaam begin ik mijn spullen in kasten op te ruimen. Ik kijk Brooke even aan. 'Heb jij je spullen al ingeruimd?' Ik kijk haar nog even aan en richt me dan weer op mijn kast. Ik... Mooi? Ja dag. Waarom ben ik dan al die jaren gepest? Ik zucht en sla mijn kast als ik klaar ben weer dicht. De boeken die ik bij Brooke in de doos had gedumpt pak ik er weer uit en samen met mijn andere boeken leg ik ze op het bed. Ik ga op het bed liggen en bekijk de boeken. Sommige blader ik door. Ik kijk even op naar Brooke en glimlach naar haar. 'Hoe ken jij de school eigenlijk al zo goed?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik moet mijn spullen ook nog uitpakken.', mompel ik. Ik sta op en begin langzaam mijn spulletjes uit te ruimen. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat valt niet mee.' Ik haal mijn schouders op. 'Je bent gewoon mooi, punt.' Ik richt me even op mijn koffer en kijk haar dan weer aan. 'Ik ben vroeger gepest...', zeg ik zacht. 'Mijn broer valt op jongens. Er werd dus meteen aangenomen dat ik op meiden zou vallen.', vertel ik. Ik schud mijn hoofd en lach even spottend. 'Mensen zijn soms zo dom. Mijn broer doet geen vlieg kwaad, ik hou met heel mijn hart van hem.' Ik bijt even op mijn lip en open de kast, waarna ik wat spullen erin leg. 'Het enige wat anders aan hem is, is dat hij plezier beleefd aan het feit dat hij jongens met me kan kijken.', mompelde ik. Ik schudde mijn hoofd. 'Je moet je niet zo door anderen laten opfokken, ze zeggen zoveel. Laat ze lekker.', zeg ik terwijl ik Aria recht aan kijk. 'Ik ken de weg hier door mijn broer, hij heeft hier op school gezeten, film- en muziekwetenschappen. Hij geregisseerd nu een film in Europa. ', vertelde ik trots.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    "Oké, dan gaan we dat nu even doen." Aangezien ik mijn schoenen nog aan had, bleef ik gewoon nog even op mijn bed zitten tot hij klaar was. Ik knikte toen hij vroeg of ik al andere mensen heb leren kennen. "Brooke en Aria. That's it." Zei ik een beetje sip, maar er was nog tijd genoeg. Ze zaten waarschijnlijk niet in mijn studierichting en het kon niet dat ik daar helemaal alleen in zou zitten,nee, dan zouden ze die richting niet meer aanbieden. "Maar zodra school begint gaat dat wel anders zijn. Hopelijk toch. Das ook handig als je eens wat mist." Ik zette me recht en ging naar de deur toe. "Maar first things first, ons roosters."


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar aan. 'Jij gepest,' vraag ik zachtjes en verbaasd. Ik bijt op mijn lip en staar naar de boeken. Ik luister naar haar verhaal en glimlach. Ik kijk haar weer aan. 'Dat is wel vet,' zeg ik. 'En je hebt het recht om trots te zijn,' glimlach ik. Ik blader wat door een boek heen. 'Ik ben ook gepest,' mompel ik. 'Mijn hele middelbare tijd.' Ik zucht en sla het boek met een klap dicht. Ik gooi mijn boeken in de doos en schuif hem onder het bed. Ik staar naar het plafond en zucht. 'Ik weet niet eens waarom. Ze zeiden dat ik lelijk ben. Ze pestte me met het feit dat mijn ouders heel weinig geld hebben, ze pestte me met alles. Zelfs met het feit dat ik hoge cijfers haalde. Ze zeiden dingen tegen me die ik nu na vijf jaar ben gaan geloven.' Ik draai mijn hoofd en kijk Brooke aan met een klein glimlachje. Ik zucht en ga recht op zitten. 'Ze begrepen me niet en ik liet het zo. Ik heb nooit vrienden gehad. Ik was altijd alleen.' Ik bijt op mijn lip. 'Schrijven is het enige wat ik had,' mompel ik zachtjes en sla mijn ogen neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Bij wie kan Dawn op de kamer?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ Misschien moeten we de kamerverdeling bijhouden door in de lijst in beginpost achter de naam de nummer te zetten? Ik zoek iemand voor Cameron?]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Aiydrien

    Ik grijns. 'Je leert vast wel mensen kennen, sowieso door de te gekke feesten waarover ik heb gehoord.', zeg ik. Ik loop naar de deur. 'Aria en Brooke?', zeg ik dan vragend terwijl ik mijn hoofd schud. 'Nee, nog nooit van gehoord.' Terwijl ik de trap af loop denk ik aan mijn rooster. Hopelijk valt dat een beetje mee, ik heb een zware studie gekozen, dat weet ik zelf ook wel, maar toch... Het zou geen kwaad kunnen als ik ook nog een beetje kon genieten van het studentenleven. Zodra ik beneden ben kijk ik op het mededelingenbord. Roosters zijn op te vragen aan de balie[/i. Goed, dat scheelde weer een rondje over het terrein zonder te weten waar ik naartoe moest.

    Brooke

    Ik knik en rimpel mijn voorhoofd. 'Jep, ik viel nogal uit de toon op mijn conservatieve scholen.', zei ik terwijl ik met mijn ogen rol. Ik bijt kort op mijn lip en ga languit op mijn bed liggen. 'Je moet ze niet geloven, je bent mooi en superaardig.' Ik kijk opzij en glimlach. 'En volgens mij word het een geweldig jaar met jou.', voeg ik eraan toe. Ergens vond ik het jammer dat mijn broer hier niet meer op school zat, hij was altijd al een voorbeeld voor me geweest en Europa was een heel eind hiervandaan. 'Dit word sowieso een enorm gaaf jaar.', zeg ik dan met een grijns.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Moet naar tennis. Reageer over uurtje weer x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    owkee, even voor de goede orde;;

    wie zit er al met iemand op een kamer? Degenen die overblijven kunnen zich dan verdelen. Of we maken er gewoon 3-persoonskamers van, dan kan Dawn bij Aria en Brooke en Jack bij Aiydrien en Ashton...


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!