• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Jack Collins
    "Is goed." glimlachte ik. Ik liep naar mijn kamer, opende de deur met mijn sleutel en ging naar binnen. De kamer was alles behalve modern, heel anders dan ik gewend was, maar het was zo knus en gezellig dat ik me meteen thuis voelde.
    Ik gooide mijn koffer op het bed bij het raam. Thuis had ik altijd naast een manshoog raam geslapen en zo had ik toch een beetje vertrouwdheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Dank je,' zeg ik. Ik wacht tot ze haar verhaal heeft verteld en knik met een glimlachje. 'Klinkt leuk. Helaas zijn mijn dans talenten niet heel goed,' grinnik ik en kijk haar lachend aan. Dan loop ik door naar de balie en vraag mijn boeken. De vrouw knikt en geeft me een doos. De doos is vol met boeken. Zo vol dat er nog een stapeltje boven de rand uitkomt. Ik pak hem aan en heb de neiging bijna door mijn rug te gaan. Ik bijt mijn kaken op elkaar en loop naar de tafel achterin. Ik zet ze met een klap neer en laat me met een zucht op de stoel vallen. Nieuwsgierig pak ik er een paar boeken aan. Er zitten ook gewone leesboeken tussen, veel literatuur en nog veel meer boeken. Waarschijnlijk moet ik ook heel veel lezen voor mijn studie. Niet dat ik daar problemen mee had. Ik kijk naar Brooke en glimlach even. Mijn laptop ruim ik op. Ik kon altijd nog verder gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Fem kan Dylan bij Jack op de kamer slapen? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Dominique Hawkins
    Ik keek rond in Jack's kamer. Geen verschil met de mijne. 'En nu? Wat moeten we nu doen?' Vraag ik. Ik vraag me af of onze kamergenoten ook een sleutel hebben gekregen. Ik hoop het maar, anders kan mijn kamergenoot nu niet naar binnen...

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:00 ]

    Axton
    "Vandaag zijn nog geen lessen denk ik. Dusss... wil je wat drinken?" vroeg ik grijzend en begon mijn rugzak al open te ritsen.
    "Ervan profiteren voor school echt begint." niet dat dat me zou tegen houden


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lynn Dominique Hawkins
    'Natuurlijk wil ik wat drinken. Kom maar op.' Ik plofte op één van de bedden en keek afwachtend naar Jack. Hij zag er goed verzorgd uit. En hij was ook helemaal niet lelijk. 'Oh en trouwens, zolang de lessen nog niet beginnen geef ik mezelf de toestemming om te roken.' Grinnikte ik.

    Coockies schreef:
    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Dank je,' zeg ik. Ik wacht tot ze haar verhaal heeft verteld en knik met een glimlachje. 'Klinkt leuk. Helaas zijn mijn dans talenten niet heel goed,' grinnik ik en kijk haar lachend aan. Dan loop ik door naar de balie en vraag mijn boeken. De vrouw knikt en geeft me een doos. De doos is vol met boeken. Zo vol dat er nog een stapeltje boven de rand uitkomt. Ik pak hem aan en heb de neiging bijna door mijn rug te gaan. Ik bijt mijn kaken op elkaar en loop naar de tafel achterin. Ik zet ze met een klap neer en laat me met een zucht op de stoel vallen. Nieuwsgierig pak ik er een paar boeken aan. Er zitten ook gewone leesboeken tussen, veel literatuur en nog veel meer boeken. Waarschijnlijk moet ik ook heel veel lezen voor mijn studie. Niet dat ik daar problemen mee had. Ik kijk naar Brooke en glimlach even. Mijn laptop ruim ik op. Ik kon altijd nog verder gaan.


    Brooke

    Ik kijk nieuwsgierig naar de enorme doos met boeken. 'Wow.... Wat voor studie ga jij doen?', vraag ik met open mond. 'Je hebt echt enorm veel boeken.', mompel ik. Ik zie er wat leesboeken tussen zitten en glimlach even. Ik vind het altijd fijn om met een boek op de bank te zitten, gewoon even relaxen en wat lezen. Ik schud mijn hoofd. 'En iedereen kan dansen, maar op zijn eigen manier.',grijns ik. 'En de ene manier staat de mensen in de omgeving net wat meer aan dan de andere manier.', zeg ik. Ik kantel mijn hoofd een beetje, ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat voor studie ze wil gaan doen.

    | Ik ben sytycd kijken, dat is rond half 10 afgelopen, maar ik denk dat ik pas rond half 11 terug ben... Je mag met iemand anders meeten als je wil ;) |

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:11 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    | Ik ga weg, ik kom morgen weer. Bye! |

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar even aan en glimlach verlegen. 'Schrijfster,' mompel ik en kijk naar de boeken. Vroeger lachte mensen me uit. Schrijven vonden ze maar raar, hoe geconcentreerd ik was op mijn grammatica en spelling, hoe erg ik streefde naar de hoogste cijfers voor dat. Ze begrepen me niet. Na een tijdje vertelde ik niemand meer over het schrijven. Niemand weet waarschijnlijk dat ik nu een schrijfster studie doe. Ik kijk Brooke aan met een glimlachje.
    'Ik kan dansen, maar niet dat ik er een studie van kan maken,' glimlach ik en kijk naar de boeken. 'Welke dansstijl doe je,' vraag ik haar. Ik had wel zo'n idee, maar toch. Waarschijnlijk zou ze me gek vinden dat ik deze studie heb gekozen, maar het is wie ik ben... Nou ja, schrijven is waar ik me achter verschuil, waarmee ik een deel van mezelf durf te tonen, maar in een ander persoon en een ander verhaallijn. Al gaan sommige boeken, ja ik heb een paar boeken geschreven maar niemand weet het en niemand heeft het gelezen, over een meisje die uit een arm gezin komt en gepest word. Eigenlijk ben ik dat gewoon, maar ik houd het voor me. Ik houd het allemaal voor me.Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als iemand opeens in mijn laptop zit te neuzen en al mijn verhalen leest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Ik haalde grijnzend mijn pak sigaretten uit mijn broekzak en gooide het naar haar.
    "Maar als je nu wil roken, hang dan wel even uit het raam, alsjeblieft. Ik wil niet meteen ruzie hebben met mijn kamergenoten." Dan zocht ik weer verder in mijn tas tot ik een fles wodka had gevonden.
    "Hier, gevonden!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {sorry, ik ga me toch uit schijven... echt sorry, maar ik krijg het steeds drukker met school en ik doe al aan redelijk wat rpgs mee, maar echt sorry}


    Do what people say you can't.

    Coockies schreef:
    (...)

    Dylan William Stewart

    Ik glimlach. 'oke,' zeg ik haar. 'leuk je te ontmoeten,' grijns Ik. Ik kijk haar even aan en glimlach. 'zullen we naar binnen?' ik ga even met mijn hand door zijn haren en sluit even mijn ogen. Dan draai ik me om om richting het gebouw te lopen. Ik kijk Dawn even aan. 'welke studie doe je?' Ik kijk haar cragend aan en glimlach even.

    Dawn Ebony Cox
    Ik volgde hem richting het grote gebouw en hij vroeg: "Welke studie doe je?" "Drama", antwoorde ik, "en jij?" Het duurde niet zo lang vooralleer we bij het gebouw waren aangekomen en we waren dan ook snel terug binnen. "Wat een rij", zuchtte ik en haalde even mijn hand door mijn haar om het goed te leggen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dylan William Stewart

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Sport en psychologie,' zeg ik haar. Zal ik haar vertellen over het leger? Ik bijt op mijn lip en besluit dat het altijd nog kan. Ik mompel instemmend. 'Zeker,' zeg ik en zet mijn spullen bij mijn voeten neer. Ik ga weer recht staan en ga even vlug met mijn hand door mijn korte haren. Ik kijk Dawn aan en glimlach even. 'Drama dus,' glimlach ik. Ik kijk haar met een glimlachje aan. 'Is dat altijd al zo geweest? Of is dat een idee van de laatste tijd?' Ik kijk haar vragend aan en kijk even naar de leerlingen voor ons. Dit kon nog lang wachten worden. Ik zucht even en kijk om me heen. Uiteindelijk blijft mijn blik op Dawn hangen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Femkeee zullen we Dylan en Jack kamergenoten laten zijn?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Klinkt goed voor mij!!! ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”