• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Verbaasd kijk ik op en bijt op mijn lip. Vlug deed ik een oortje uit, sloeg mijn verhaal tot nu toe op en klapte mijn laptop dicht. 'Tuurlijk,' glimlachte ik en beet even op mijn lip. Zo te zien had Brooke gedouched. Ik kijk nieuwsgierig naar haar boeken en kijk even over de doos heen.
    'Wat studeer je,' vraag ik haar en glimlach kleintjes. Ik tik even met mijn nagels op mijn laptop en keek naar Brooke en het meisje naast haar. 'Aria,' stelde ik mezelf voor. Ik stond op en keek Brooke aan. 'Waar heb je je boeken gehaald,' vraag ik haar en glimlachte kleintjes. Ik frunnik een beetje aan mijn witte jurkje en ging met mijn handen door mijn bruine haren. Ik keek besluiteloos naar mijn laptop en dan naar Brooke. 'Kan ik mijn laptop even hier laten staan, ik kom zo terug.' Ik glimlachte naar Brooke en wacht geduldig op haar reactie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JordanStyles schreef:
    | okkii, dus dan Brookelynn-Aria-Shelley? |


    [Goed hoor x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sindarin schreef:
    Lynn Dominique Hawkins
    Als hij de zin 'Wat slechte vrienden niet allemaal met je kunnen doen.' uitspreekt, weet ik meteen wat hij daarmee bedoelt. 'Ach joh, ik heb mijn leven altijd al redelijk saai gevonden, altijd maar hetzelfde. Het is wel eens tijd voor wat leuks.' Opeens merk ik dat we aan de beurt zijn. De vrouw achter de balie vraagt om mijn naam. 'Lynn. Lynn Dominique Hawkins, ik kom uit Canada. En ik ga dans studeren.' De vrouw doet wat op haar computer en knikt dan. 'Hier is de sleutel van je kamer, nummer 568, de trappen op en dan aan de linkerkant van de lange gang. Goede dag verder.' 'Dank u. Hetzelfde.' Ik pak de sleutel aan, en wacht tot Jack zich ook heeft aangemeld.


    | Wil JokerBaby hier even op reageren? =D |

    Coockies schreef:
    [even eten]


    okii


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    {had het net ook gequote! xD}
    Jack Collins
    "Jack Collins. Psychologie" zei ik gewoon tegen de vrouw en ze richtte haar aandacht weer op de computer. Na een tijd kijkt ze weer op en geeft me een sleutel.
    "Kamer 567, de trappen op, aan de rechterkant van de gang. Goede dag verder."
    Ik neem de sleutel aan en loop zonder nog iets te zeggen, met beide koffers in mijn hand richting de trap.
    "We liggen blijkbaar vlak bij elkaar." glimlachte ik naar Lynn.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:37 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Op welke kamer liggen Brooke en Aria eigenlijk?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ben er weer]

    AgentP is er niet meer denk, of reageert nietmeer...


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Coockies schreef:
    [Op welke kamer liggen Brooke en Aria eigenlijk?]


    577, mooi getal ;)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Oké :) Reageer jij dan maar eerst? Maar ze is wel online x]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:40 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan Dylan met Jack op een kamer?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Dominique Hawkins
    'We liggen blijkbaar vlak bij elkaar.' Zei Jack. Stiekem vond ik het heel leuk dat ik nu al een 'vriend' had. Normaal was ik daar niet zo goed in. 'Leuk!' Riep ik enthousiast. 'Dan kunnen we gezellig bij elkaar op bezoek komen.' Ik zuchtte even. 'Dit gaan nog hele leuke jaren worden.' Ik liep naar de lange gang en keek aan de linkerkant. 'Hier is mijn kamer, nummer 568.' Ik stak de sleutel in het gat, en inderdaad, de deur ging open. Het was een knus kamertje, groot genoeg voor maximaal drie personen. 'Geef mijn koffer maar, ik red me wel.' Ik knipoogde even, en pakte de koffer van hem af. Ik legde de koffer op een willekeurig bed, en keerde me weer naar Jack. 'Zullen we jouw kamer bekijken?'

    | ja, ik weet het, ze reageert gewoon niet dan, denk ik.|

    Brookelynn

    Ik lachte even en legde mijn boeken op tafel. 'Je kunt ze hier aan de balie ophalen.', vertelde ik. Ik trok een stoel naar achteren en ging zitten. Wow, die waren enorm comfortabel. 'Ik doe de studie dans.', legde ik uit. 'Vandaar mijn kleine hoeveelheid boeken.', vertelde ik. 'Mijn lichaam krijgt al genoeg te verduren, daar hoeft het dragen van boeken niet nog eens bij te komen.', zei ik met een glimlach. Ik knikte even. 'Tuurlijk, ik wacht wel hier.',zei ik toen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:48 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:48 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!