• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Cindy wel. Zij is zo,n Jack-type, dus dat is wel grappig, dacht ik (:]


    | Is goeed ! Lynn zit op kamer 568. Ze is nog niet in de kamer by the way. |

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 13:32 ]

    [Wie wilt er bij Dawn op de kamer?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [allright]
    Cindy Knigt
    Ik liep onverschillig naar de balie toe, en duwde een paar jongere kinderen aan de kant. ,,Naam, studie ?,, zei een chagerijnige vrouw. ,,Cindy Knight, musical en tekenen.,, ,,Kamer 568. Je kamergenote heeft de sleutel al.,, Mijn gezicht betrekt. ,,Kamergenote?,, ,,Ja, een meisje. Zeg ik toch.,, Even chagerijnig als de vrouw loop ik naar kamer 568. Ik zucht als ik zie dat er nog niemand is en ik morrel aan de deur. Op slot. Ik vloek en kijk om me heen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [allright]
    Cindy Knigt
    Ik liep onverschillig naar de balie toe, en duwde een paar jongere kinderen aan de kant. ,,Naam, studie ?,, zei een chagerijnige vrouw. ,,Cindy Knight, musical en tekenen.,, ,,Kamer 568. Je kamergenote heeft de sleutel al.,, Mijn gezicht betrekt. ,,Kamergenote?,, ,,Ja, een meisje. Zeg ik toch.,, Even chagerijnig als de vrouw loop ik naar kamer 568. Ik zucht als ik zie dat er nog niemand is en ik morrel aan de deur. Op slot. Ik vloek en kijk om me heen.


    | Crap, JokerBaby is offline, dus eigenlijk kan ik niet verder D: |

    ugh, ik wil mijn kater wegspelen. Ik heb 2 chars vrij, vrijwilligers? ;)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    JordanStyles schreef:
    ugh, ik wil mijn kater wegspelen. Ik heb 2 chars vrij, vrijwilligers? ;)


    | Is het raar dat ik niks van deze zin snap? =$ |

    Sindarin schreef:
    (...)

    | Is het raar dat ik niks van deze zin snap? =$ |


    hahaha, neehoor :P. Ik vroeg gewoon of er iemand wilde meeten. Ik heb 2 personages (chars/characters) vrij om te spelen ;).


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Had je niet Ashton's kamergenoot? En ik heb nog een rol..Cameron Pierce]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    JordanStyles schreef:
    (...)

    hahaha, neehoor :P. Ik vroeg gewoon of er iemand wilde meeten. Ik heb 2 personages (chars/characters) vrij om te spelen ;).


    | Oooh zo, haha =$. |

    | Hmpf JokerBaby moet eum online komen. |

    | Jep, Ik heb Aiydrian, das Ashtons kamergenoot :), ik heb ook nog Brookelynn. Dusss wil er iemand spelen? |


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    {haaloooo!!! waar kan ik inspringen met Shelley?}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {haaloooo!!! waar kan ik inspringen met Shelley?}


    | ik wil best spelen, wie wil je? Aiydrien of Brookelynn?|


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    Ik had zijn tas weer over zijn schouder gehesen en was de trap verder opgegaan tot hij een verdieping hoger was. Het leek me logisch dat het de eerste kamer zou zijn die ik tegenkwam, maar dat kon ook anders zijn. Hoe dan ook, ik zou het nu wel zien want ik was op de juiste verdieping. Plots schoot het me te binnen dat ik noch hun kamernummer had, noch hun nummer of zo dus waarschijnlijk kwam er van straks iets gaan drinken niets van in huis. Ach, het was zoals ik al eerder gezegd had, nog maar de eerste dag van het nieuwe jaar. Tijd genoeg dus om mensen te leren kennen, hoewel ik kon beginnen met mijn kamergenoot. Ik klopte op de deur en wachtte een reactie af. Ik zou niet zomaar naar binnen stormen. Stel je voor dat hij met iemand bezig was of zo. Ik wou er zelfs niet aan denken! Bovendien wou ik ook niet overkomen als een ongemanierde zak.

    [ Ik wacht op Aiydrien]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:03 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Kan ik nog meedoen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel