• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    nvm. Ashton kan wel tegen Brookelyn, ze zit in de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:28 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ben er weer ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    wil er iemand spelennn?


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [ja hoor]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    yay, begin jij?? Brookelynn zit in de woonkamer ;)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Ik zuchtte diep en liep het gebouw in. Ik liep een willekeurige kant op. Het maakte toch niks uit wat ik deed, want ik wist toch niet waar ik heen moest. Schijnbaar kwam ik uit in een woonkamer achtig iets. Ik keek om me heen en ga op de bank zitten. Ik was uitgeput van de reis, maar de enthousiasme voor deze school hield me wakker. Ik keek naaast me en zag een meisje zitten. Ik glimlachte even onwennig en keek naar mijn koffer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashton Newport
    Ik besloot dat ik maar beter naar binnen kon gaan. Hier buiten blijven staan zou tot helemaal niets leiden, nou ja, misschien uiteindelijk wel, maar ik had geen zin om te blijven wachten. Binnen was het warmer en ik glimlachte, waarna ik mijn ogen de hele ruimte liet doorgaan. Het zag er niet slecht uit. Ik zette nog een aantal stappen en besloot eventjes de woonkamer, of daar leek het toch op te verkennen. Daar zaten enkele mensen, maar ik stapte naar twee meisjes toe. "Hey. dames." Het klonk nogal playerachtig, maar ik wou gewoon heel veel nieuwe mensen leren kennen. En ze zaten er met twee. "Ashton Newport." Ik stak mijn hand lichtjes uit, maar niet te veel want ik wist niet wie het snelste zou reageren en ik wou me niet vergissen.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Brookelynn

    Ik zat met mijn benen opgetrokken onder me op de bank. Ik had net mijn koffers in mijn kamer gegooid en was enorm moe van de lange reis. Er kwam een meisje naast me zitten en ik keek even naast me en glimlachte terug. 'Hé! Ik eek naar de koffer naast haar. 'kan ik je helpen?', vroeg ik toen. Daarna kwam er een jongen binnen en ik stak mijn hand uit en schudde hem. 'Brookelynn.'

    [als we met zn 3en spelen even en volgorde? Dan schrijven we niet door elkaar. Ik stel voor Brookelynn-Aria-Ashton]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:26 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk op van een stem. Ik glimlach verlegen en voel mijn wangen een beetje rood worden. Vlug sla ik mikn ogen neer en bijt hard op mijn lip. Ik slik even en kijk hem dan aan.
    'Aria,' zeg ik voorzichtig en neem aarzelend zijn hand aan. Ik glimlachte even en laat zijn hand dan weer los. Dan kijk ik naar Brooklynn.
    'Graag,' zeg ik opgelucht. 'ik weet niet waar ik me moet melden en waar mijn kamer is.' ik glimlaxh even verlegen en kijk naar de jongen. Ik kijk dan weer naar mijn handen en beet aarzelend op mijn lip. Ze zullen me wel onnozel vinden.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashton Newport
    "Aangenaam." Ik schudde haar hand en kijk afwachtend naar het andere meisjes. "En ook aangenaam kennis te maken." Ik glimlachte. Ze was best verlegen en dat was eigenlijk heel schattig. Ze zag er ook niet slecht uit, maar het verlegen ging hopelijk wel een beetje weg want op den duur vind ik dat nogal irritant worden. Ik weet het! Niet echt aardig van mij, maar ik ben dan ook niet perfect. "Ah..ik ook niet echt, maar waarschijnlijk is mijn kamer wel op een ander verdieping. Maar goed, eens aanmelden. Ik heb daar wel iets gezien dat verdacht veel leek op een balie, er zat ook een vrouw achter dus ik denk dat het daar is." Ik wees de richting uit, al kon je de balie van hieruit niet zo goed zien, maar hé, maakte niet uit. Ik besloot mijn tas even op de grond te zetten.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Brookelynn

    Ik grijnsde en knikte even. 'Jep, daar kun je je aanmelden.' Ik draaide me naar het andere meisje. 'Ik ben Brookelynn, maar jullie mogen me Brooke noemen.' Ik sta op en pak haar koffer op. 'Kom, ik zal met je meelopen naar de balie en je dan je kamer laten zien.', zei ik vriendelijk. Dan kijk ik naar Ashton. 'Waarom loop je niet gelijk mee?', vroeg ik toen.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [@misslexi je mag 2 personages aanmaken, toch? Dus misschien is nog een jongen handig? Ik beantwoord alleen ecen je vraa die je had gesteld in rollentopic:) x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Rosalie Flow

    Ik glimlach even en sta op. Ik pak mijn tas en hijs die over mijj schouder. Ik kijk even om me heen. Deze plek gaf me veel ideeen om over te schrijven. Ik zou zo wel mijn laptop opstarten om iets te beginnen. 'waar is de bibliotheek,' vraag ik Brooke. Aangezien ik er vanuit ga dat zij meer weet van deze school. Langzaam loop ik richting de balie en kijk om me heen. Als ik bij de balie ben kijk ik even naar de vrouw en frunnik onzeker aan mij armband.
    Ik vraag naar mijn kamer en krijg dan de sleutel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil best nog een jongen, maar ik ga hem morgen aanmaken. Bij wie ligt Ashton?]

    Ashton Newport
    "Ja, waarom ook niet." Zei ik schouderophalend, want tenslotte moest ik ook dezelfde kant op. Nadien zou ik waarschijnlijk een verdieping hoger moeten, maar hé, zolang die kamers nummers hadden, zou ik he wel vinden. En het zou maar raar zijn, moesten ze dat niet hebben. Samen met Brooke en Aria ging ik naar de balie. Aangezien ik goed opgevoed was, liet ik de dames voortgaan. "Ashton Newport." Zeg ik tegen de vrouw achter de balie en krijg een sleutel in handen. "Oké, zover zijn we al. " Ik kijk nog eens goed naar het nummer en steek dan de sleutel even weg in mijn jaszak. "Let's go." Ik pikte mijn tas weer op en stapte richting de trappen. Tenzij ze liever met de lift gingen.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Brooke en Aria op 1 kamer?, Ashton kan wel bij Aiydrien]

    Brookelynn

    Ik lachte kort en hielp Aria met haar koffers naar boven. Bij de tweede verdieping stopte ik even. 'We kunnen straks misschien wel even wat gaan drinken? Als jullie dat leuk vinden.' Ik liep naar de kamer met het nummer op Aria's sleutel.

    ~ik moet gaan, girls, so so sorry :(/ ~

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:14 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!