• drama, romantiek thriller.
    Look at me
    proloog,,


    Mijn haat zit diep gebrand, de pijn die ik voel is onbegeerd maar nodig. verschillende verlangens komen in me naar boven. Terwijl mijn binnenste zich lijkt te keren tot een koud en bloedloze plek kijk ik vol afgrijzing naar dat ding dat terug staar in de spiegel. Mijn shirt die me eerst zo dierbaar was is bevlekt met rode smurrie. Mijn handen trillen nog, het bloed blijft hangen aan mijn vinger toppen waarna er een druppel op de grond kletst. Het lijkt wel van alle kanten te komen. 'Slappeling' hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Mijn blik glijd terug naar de spiegel, een rode lijn tekent mijn gezicht. Ik zie mezelf denken, dat eeuwige denken. IK WIL DAT HET STOPT, de spiegel verbrijzeld in duizend stukjes zodra ik mijn vuist erin heb geslagen. De scherven blijven steken in mijn hand. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht waarna ik met een smak op de grond beland om nooit meer op te staan.


    het begint in een zwaar dieptepunt, voor sommige mss moeilijk te lezen omdat ze het niet leuk vinden maar zeker de moeite waard.

    ik kan niet elke dag een stukje erop zette maar doe mijn best
    ik waarschuw niet dus vind je het leuk neem een abo
    (link werkt ff niet ,, bezoek mijn pagina)
    xx


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!