• Members of the WAG-gang
    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    You guys mean so much to me <3

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 18:58 ]


    Everything is worse without music.

    *O**O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    (headbang)(headbang)


    Everything is worse without music.

    (banana)(banana)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mama wil dat ik zo ga slapen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar weet je ik ben moe en ik moet morgen weer sick vroeg op en weer een lange kut week dus..
    GOODNIGHT <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    Maar weet je ik ben moe en ik moet morgen weer sick vroeg op en weer een lange kut week dus..
    GOODNIGHT <3


    Sleepwelll <3<3
    Tot morgen ofzoo <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja ik moet zo ook al weer gaan.. '-__- morgen een nieuwe dag nieuwe klas nieuwe haters nieuwe vrienden nieuwe shit..


    Everything is worse without music.

    Sleep tight <3


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    Ja ik moet zo ook al weer gaan.. '-__- morgen een nieuwe dag nieuwe klas nieuwe haters nieuwe vrienden nieuwe shit..


    Ik ben echt bang dat ik bij allemaal van die oudjes zit, ik ga natuurlijk volwassene onderwijs doen + het feit dat het 's avonds is.
    Straks zit ik echt bij van die oude takken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Ik ben echt bang dat ik bij allemaal van die oudjes zit, ik ga natuurlijk volwassene onderwijs doen + het feit dat het 's avonds is.
    Straks zit ik echt bij van die oude takken.

    Er zullen vast wel oudere mensen bij zitten ja .. maar ook wel van je eigen leeftijd denk ik? Middelbare school is gossip gossip gossip.. dus ja ik weet niet misschien zit ik dan liever in jou situatie atm ):


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    (...)
    Er zullen vast wel oudere mensen bij zitten ja .. maar ook wel van je eigen leeftijd denk ik? Middelbare school is gossip gossip gossip.. dus ja ik weet niet misschien zit ik dan liever in jou situatie atm ):


    Dat sowieso, ik ben blij dat ik van al dat gezeik van de middelbare af ben, ook al viel al dat geroddel bij ons op school mee.. Maar ik ben bang dat ik zo'n broekie ben vergeleken met hun..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Dat sowieso, ik ben blij dat ik van al dat gezeik van de middelbare af ben, ook al viel al dat geroddel bij ons op school mee.. Maar ik ben bang dat ik zo'n broekie ben vergeleken met hun..

    Mijn vriendin was zestien toen ze bij klasse voetbal zat ofzo met allemaal mensen van bijna twintig en veel ouder so don't worry.. dan ben jij voor net wat oudere mensen vast geen broekie :')


    Everything is worse without music.

    Baildon schreef:
    (...)
    Mijn vriendin was zestien toen ze bij klasse voetbal zat ofzo met allemaal mensen van bijna twintig en veel ouder so don't worry.. dan ben jij voor net wat oudere mensen vast geen broekie :')


    Nee maar er werd met die intake ook over moeders enzo gesproken. Nou sraks zit ik bij zo'n vrouw van 30 ofzo.
    Maar ach, ik zie het wel ghehe.

    Maar! Ik moet gaan.
    Heel veel succes morgen op school <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ALLE DUITSERS ZIJN HOOOMOOOS
    Kidding (cop)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    Nee maar er werd met die intake ook over moeders enzo gesproken. Nou sraks zit ik bij zo'n vrouw van 30 ofzo.
    Maar ach, ik zie het wel ghehe.

    Maar! Ik moet gaan.
    Heel veel succes morgen op school <3

    Ach komt goed i promise!
    Nu ga ik dus ook want morgen weer lekker naar school. No me gusta.
    Slaap lekker <3


    Everything is worse without music.