• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Mijn Topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {(krul)}


    Do what people say you can't.

    | Mijn topics |

    yaay, ik moet nu werken, en ben vnv uit. Dus zal niet reageren. Maar jullie kunnen vast beginnen, ik val later wel in :)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Lynn Dominique Hawkins
    Langzaam trek ik mijn koffer door het vliegveld. Ik heb geen idee waar ik moet zijn, dus ik besluit het te vragen aan een vrouw die eruit ziet alsof ze hier werkt. 'Hallo mevrouw, kan ik wat vragen?' Vraag ik met een lief gezichtje. 'Natuurlijk meisje, wat wil je vragen?' 'Ik ben vanuit Canada hierheen gevlogen, en ik ben hier nog nooit geweest. Waar is de uitgang?' Een klein beetje beschaamd kijk ik naar de grond. De vrouw grinnikt even en wijst dan richting een heel groot bord. 'Alles staat op dat bord, kijk daar maar eens.' Dankbaar knik ik, en ik loop verder richting het bord. Er staat een hele route op afgebeeld, en al snel zie ik in grote rode letters het woord 'uitgang' staan. Ik kijk om me heen, en zie dan inderdaad een gang die leidt naar de uitgang. Opgelucht loop ik verder richting de grote deuren. Eenmaal buiten overvalt de hitte me. In het grote gebouw van het vliegveld stond de airco aan, dus was het daar lekker fris. Maar buiten is het verschrikkelijk warm. Snel trek ik mijn vest uit, en hou een taxi aan. Ik stap in, en ga naast het raam zitten. 'Ik moet naar Januari University.' De taxi komt in beweging, en ik kom steeds dichterbij de grote school.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Ik staarde uit het raam, terwijl de wagen voor het enorme gebouw stilhield. Zwijgend opende ik de deur en stapte uit. Meteen liep ik door naar de achterbak, waar ik mijn koffer uit haalde. Mijn ouders waren ook al uitgestapt ondertussen en stonden me zwijgend op te wachten. Ik sleurde mijn enorme weekendtas mee en bleef voor hun neus staan. Mijn moeder haar ogen zagen rood en ze snufte eens voor ze haar armen om me heen sloeg. Ik onderging het gedwee, terwijl ik met mijn ogen rolde. Mijn vader sloeg gewoon een keer zacht tegen mijn schouder en zette toen weer een stap achteruit.
    Ok, dit was dan mijn afscheid... of dat dacht ik.
    "Niet vergeten: geen sigaretten, geen alcohol, geen drugs en geen meisjes."
    Ik knikte. "Tuurlijk pap."
    Hij glimlachte blij en stapte gewoon weer in de wagen. Was hij echt dom of wou hij het sarcasme in mijn stem gewoon niet horen?
    "Bel snel eens, Jack. Ik mis je nu al!" mijn moeder haar ogen dreigden weer over te lopen.
    "Stap nu maar vlug in. Straks mis je je vliegtuig." want natuurlijk moesten ze weer ergens heen voor hun werk. Ik had nog 'geluk' dat ze tijd hadden om me hier te komen afzetten.
    "Dag, Jackie!" glimlachte ze waterig en stapte toen in. De wagen was nog niet om de hoek verdwenen of ik had al een pakje sigaretten boven gevist. Rustig stak ik er een aan en inhaleerde diep.
    Geen sigaretten, geen alcohol, geen drugs en geen meisjes... Yeah right!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Iemand die Jack wil ontmoeten?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Iemand die Jack wil ontmoeten?}


    | Yo Lynn wel, maar ze moet nog even aankomen bij de school. Ze zit nu in de taxi. |

    Sindarin schreef:
    (...)

    | Yo Lynn wel, maar ze moet nog even aankomen bij de school. Ze zit nu in de taxi. |

    {Laat ze anders aankomen en naar hem toe gaan?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dawn Ebony Cox
    Ik stapte uit het vliegtuig en vond mijn weg naar de uitgang. Ik was alleen hierheen gereisr vanuit Marblehead, Massachusetts.Mijn ouders zouden het amper hebben aangekund om zo ver met me mee te reizen en me daarna te moeten achterlaten. Niet na wat er met Logan was gebeurd. Het was al bijna 2 jaar geleden, maar het had een gigantische impact gehad op ons leven. Sinds die dag is niemand van ons nog dezelde geweest. Ik ging even met mijn hand over de dogtag rond mijn nek en liep dan terug verder, de luchthaven van L.A. uit. Een taxi stopte vlak voor me en ik plaatste mijn bagage in de achterbak van de wagen. Ik gaf de chauffeur het adres van Januari University en we vertrokken onmiddenlijk. Ik had geen idee hoe ver het rijden was dus ik keek maar wat uit het raam en zag hoe het landschap elke keer weer opnieuw veranderde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Mijn topic]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Iemand voor Dawn?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Laat ze anders aankomen en naar hem toe gaan?}


    | Yo, is hij er al dan? |

    JokerBaby schreef:
    Jack Collins
    Ik staarde uit het raam, terwijl de wagen voor het enorme gebouw stilhield. Zwijgend opende ik de deur en stapte uit. Meteen liep ik door naar de achterbak, waar ik mijn koffer uit haalde. Mijn ouders waren ook al uitgestapt ondertussen en stonden me zwijgend op te wachten. Ik sleurde mijn enorme weekendtas mee en bleef voor hun neus staan. Mijn moeder haar ogen zagen rood en ze snufte eens voor ze haar armen om me heen sloeg. Ik onderging het gedwee, terwijl ik met mijn ogen rolde. Mijn vader sloeg gewoon een keer zacht tegen mijn schouder en zette toen weer een stap achteruit.
    Ok, dit was dan mijn afscheid... of dat dacht ik.
    "Niet vergeten: geen sigaretten, geen alcohol, geen drugs en geen meisjes."
    Ik knikte. "Tuurlijk pap."
    Hij glimlachte blij en stapte gewoon weer in de wagen. Was hij echt dom of wou hij het sarcasme in mijn stem gewoon niet horen?
    "Bel snel eens, Jack. Ik mis je nu al!" mijn moeder haar ogen dreigden weer over te lopen.
    "Stap nu maar vlug in. Straks mis je je vliegtuig." want natuurlijk moesten ze weer ergens heen voor hun werk. Ik had nog 'geluk' dat ze tijd hadden om me hier te komen afzetten.
    "Dag, Jackie!" glimlachte ze waterig en stapte toen in. De wagen was nog niet om de hoek verdwenen of ik had al een pakje sigaretten boven gevist. Rustig stak ik er een aan en inhaleerde diep.
    Geen sigaretten, geen alcohol, geen drugs en geen meisjes... Yeah right!


    {Jups ^}


    “To live will be an awfully big adventure.”