• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    JordanStyles schreef:
    (...)

    | ik wil best spelen, wie wil je? Aiydrien of Brookelynn?|


    {euhmm.. maakt niet uit, waar is hij/zij?}


    Do what people say you can't.

    Aiydrien

    Zo, dat was in ieder geval al gedaan. Ik had mijn kleren in een van de kasten op de kamer gestopt en lag nu languit met mijn laptop op bed. Ergens was het toch ook wel spannend, een heel nieuw jaar, met een hoop nieuwe mensen. Ik was benieuwd wie er bij mij op de kamer zou liggen en hoopte dat het een beetje een goeie gozer zou zijn. Ik had zin in het nieuwe jaar hier op school. Ik had niet een van de makkelijkste studies gekozen, geneeskunde, maar ik had altijd al arts willen worden dus eigenlijk was ik nu bezig met het verwezenlijken van mijn droom. Kinderarts worden, en dan het liefst nog oncologie. Ik hoorde een roffel op de deur. 'Kom binnen?', riep ik vragend.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:17 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    AgentP schreef:
    (...)

    {euhmm.. maakt niet uit, waar is hij/zij?}


    | Doemaar Brooke dan, ehmm... ze is in het park, net klaar met rondje hardlopen =) |


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Flitwick schreef:
    [Kan ik nog meedoen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Pierce
    Ik sloot aan bij de rij mensen om het vliegtuig te verlaten. Zoals gewoonlijk voelde ik me nogal suf en zocht ik het toilet op zodra ik het gebouw binnen was gestapt. Ze zouden me maar raar bekijken wanneer ik wat water in me gezicht zou gooien, maar zo zou ik wel veel meer aanwezig zijn en wat boeide het me nu. Ik zou ze waarschijnlijk toch nooit meer terugzien, als ze me dan nog zouden herkennen. Maar goed, ik stapte dus het toilet binnen en ging voor de spiegel staan. Met mijn rechterhand ging ik door mijn haar dat warrig lag, nog meer dan anders. Ik opende de kraan, kletste wat water in mijn gezicht en pakte van die papieren handdoeken die ik wegsmeet. Zo, nu voelde ik me een stuk beter. Ik besloot ook maar eventjes gebruik te maken van de andere voorziening, als ik hier toch was. Nadien waste ik mijn handen en ging naar buiten. Voor ik echt naar buiten ging, ging ik achter mijn koffer. Echt buiten buiten belde ik een taxi, nadat ik even gebruik gemaakt had van de gratis wifi die binnen beschikbaar was. En zo was ik op weg naar de universiteit..

    [Ashton heeft al geklopt,hoor]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Flitwick schreef:
    (...)


    jaa, we zoeken nog steeds mensen. Ik zal in deze beginpost ff een link naar het rollentopic zetten =)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    JordanStyles schreef:
    (...)

    jaa, we zoeken nog steeds mensen. Ik zal in deze beginpost ff een link naar het rollentopic zetten =)

    [dank je, jongen of meisje?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    JordanStyles schreef:
    Aiydrien

    Zo, dat was in ieder geval al gedaan. Ik had mijn kleren in een van de kasten op de kamer gestopt en lag nu languit met mijn laptop op bed. Ergens was het toch ook wel spannend, een heel nieuw jaar, met een hoop nieuwe mensen. Ik was benieuwd wie er bij mij op de kamer zou liggen en hoopte dat het een beetje een goeie gozer zou zijn. Ik had zin in het nieuwe jaar hier op school. Ik had niet een van de makkelijkste studies gekozen, geneeskunde, maar ik had altijd al arts willen worden dus eigenlijk was ik nu bezig met het verwezenlijken van mijn droom. Kinderarts worden, en dan het liefst nog oncologie. Ik hoorde een roffel op de deur. 'Kom binnen?', riep ik vragend.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Flitwick schreef:
    (...)
    [dank je, jongen of meisje?]


    Beiden zijn oké wat mij betreft, de jongens zijn in de minderheid dus daar heb ik wel een voorkeur voor ;)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:19 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    JordanStyles schreef:
    (...)

    | Doemaar Brooke dan, ehmm... ze is in het park, net klaar met rondje hardlopen =) |


    {dus naar het park?}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    (...)

    {dus naar het park?}


    jepp

    Brookelynn

    Nog hijgend zat ik in een bankje op het park. Mijn conditie was niet meer wat het geweest was vóór de zonvakantie in Spanje.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    Net wanneer ik dacht dat er niemand op de kamer was, hoorde ik iemand 'kom binnen' zeggen. Natuurlijk opende ik de deur en stapte naar binnen. "Hey." begroette ik me kamergenoot en gooide daarna eerst mijn tas op het nog lege bed. "Ashton Newport." stelde ik mezelf voor en stak mijn hand uit. Hopelijk viel hij mee, anders kon het nog een zwaar jaar worden. Tenzij dan een overplaatsing goedgekeurd zou worden, maar ik had liever dat het niet nodig zou zijn. Langs de ene kant had ik geen zin om alles al uit te pakken, maar aan de andere kant moest ik daar ook niet te lang mee wachten. Nog even en dan zou ik eraan beginnen.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Aiydrien

    Ik grijnsde kort toen er een jongen binnenkwam en rolde me op mijn zij. Ik pakte zijn hand aan. 'Ik ben Aiydrien, door de meesten gewoon Aiyden genoemd.' Ik bekeek de jongen goed, en knikte even, volgens mij viel hij wel mee. En anders dan had ik pech gehad. Ik ging rechtop zitten en klapte de laptop dicht. 'Dus... Ashton, wat studeer je?' Ik fronste even en corrigeerde mezelf toen. 'Nee, wat ga je studeren?', vroeg ik toen.

    | het is zoo irritant als er iemand tegen je begint te praten op whapp en dan niet terugpraat als je antwoord... vooral als die iemand een enorm leuke jongen is...|


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Shelley Alexa McAdams
    Fluitend liep ik door het parkje. Er zat nog een meisje op het bankje. Volgens mij was ze aan het rennen geweest. Als ik me niet vergis zat ze bij mij op school. Ik ging naast haar zitten en zei: ''Hoi!''


    Do what people say you can't.

    Brookelynn

    Ik keek op en glimlachte. 'Hey.' Ik draaide mijn hoofd in de richting van de zon. Het was nog warm voor de tijd van het jaar en ik probeerde er zo veel mogelijk van te genieten als ik kon. Langzaam voelde ik mijn adem tot rust komen en begon mijn hart weer op een normaal tempo te kloppen. Ik zou hier eeuwen kunnen zitten en gewoon genieten van het feit dat ik eindelijk de studie kon gaan doen waarvoor ik jaren had getraind. Ik kon gewoon niet geloven dat het morgen al zou beginnen.


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!