• Gisteren ging in de eendjes voeren (niet lachen, dat doe ik iedere zondag) Maar toen zag ik dat er baby zwaantjes waren. Die zijn echt vet schattig! (H) Het waren er vijf, twee zaten er tussen de vleugels van de mamazwaan en de andere drie zwommen zo naast de papazwaan. Echt super cute.(H) Dus ik ben weer naar huis gelopen en heb mijn foto toestel gepakt en wat mooie foto's gemaakt. Want dat maak je haast niet mee hoor, dat je ziet dat een zwaan jongen heeft gekregen!:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aawwhcute:X^^


    It's never loud enough

    Wat schattig.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik ben bang van zwanen , naar het schijnt zijn die nogal agressief :X maar ik heb gewoon een algemene vogelfobie :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Komt dat niet vaak voor? Oh, dan hebben wij hier wel heel veel geluk. Jaar na jaar zitten alle wateren en sloten weer vol haha.


    Save me with your love tonight.

    Ahhww ik wil zien :3


    dream, dare, fly!

    Wij hebben elk jaar voor onze school jonge zwaantjes x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nahw lieeef :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Awhh Lief! :'D desondanks ik ze stom vind want ze zijn agressief.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Seel schreef:
    ik ben bang van zwanen , naar het schijnt zijn die nogal agressief :X maar ik heb gewoon een algemene vogelfobie :X


    Opzich vallen deze zwanen mee, omdat ze in de vijver zitten waar dagelijks honderde mensen langs komen, die zijn dat gewend. Ze kwamen gister ook nog best dicht bij. Alleen de vader zwaan maakte een soort blaf geluid, maar de moeder zwaan kon je haast aaien (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    awh! Dat is zo lief. :)


    Take me to wonderland

    LxGaGaleinxG schreef:
    awh! Dat is zo lief. :)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Seel schreef:
    ik ben bang van zwanen , naar het schijnt zijn die nogal agressief :X maar ik heb gewoon een algemene vogelfobie :X

    Sgattig xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En ik hou al van bijna alle soorten baby's. <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ahw! Foto's foto's foto's foto's!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?