• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    | Ik ga eten moi |

    Jack Collins
    Ik ga mee in de rij staan en zet onze koffers even neer, terwijl we staan te wachten.
    "Mijn ouders zijn nooit thuis." begin ik haar uit te leggen. "Steeds gaan ze wel op zakenreis of anders wel op vakantie. Ik ben het beu dat ze mij commanderen, terwijl ze er zelf toch niet zijn. Dus vanaf dat ik door had hoe heftig ze reageerden op roken, drinken en drugs, vanaf dan ben ik er des te meer mee begonnen."
    Maar ik had wel genoeg over mezelf verteld...
    "Maar, goed. Jij lijkt dansen echt leuk te vinden, waar heb je het geleerd?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Is het goed als ik straks reageer? Moet naar een eting.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {oke, maar ehmmm waar moet ik nou heen?


    Do what people say you can't.

    Lynn Dominique Hawkins
    Ik luister aandachtig naar zijn verhaal. MIjn ouders waren eigenlijk ook nooit thuis, maar ik zelf ook niet. We waren bijna altijd te vinden op de balletschool van mijn ouders. Ik zag ze wel elke dag heel veel, gelukkig. 'Ik vind het echt rot voor je...maar nu ben je hier. Met mij. En ik ben heel gezellig, dat beloof ik.' Ik lach even, omdat ik van mezelf weet dat ik eigenlijk heel verlegen ben. Dan zegt 'ie: 'Maar, goed. Jij lijkt dansen echt leuk te vinden, waar heb je het geleerd?' 'Oh op de balletschool van mijn ouders. Eerst moest ik van mijn ouders op ballet, maar ik wou veel liever iets stoerders doen. Uiteindelijk werd ik steeds beter en beter. Ik begon op hoog niveau te dansen, en toen begon ik het leuk te vinden. Ik was elke dag de hele dag op de balletschool. Ik kreeg thuis les, en zo had ik dus voldoende tijd om een prof-ballerina te worden.' Ik denk even na. 'Oh en trouwens, die sigaret, eigenlijk mag ik niet roken. Mijn ouders zeggen dat het slecht is voor mijn carrière als ballerina. Ik rookte stiekem, maar nu wil ik graag stoppen. Dus wil je zo lief zijn en me nooit meer een sigaret aanbieden?' Eigenlijk heb ik nog nooit een regel van mijn ouders overtreden, maar nee zeggen kan ik ook niet.

    Jack Collins
    "Ok, zolang je niet gaat klagen als ik rook, is het goed." grinnikte ik. En mocht ze gaan klagen, het zou me toch niet tegenhouden.
    Ik stak mijn handen in mijn zakken. "Pff... deze rij gaat ook niet echt vooruit." mopperde ik. En toen keek ik haar vragend aan.
    "Je rookt niet... maar drink je?" vroeg ik dan. "Als ik nu zou zeggen... stel dat en ik zeg stel, dat ik nu wat sterke drank had meegesmokkeld, zou je daarvan mee drinken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lynn Dominique Hawkins
    'Dat beloof ik.' Op de één of andere manier kan ik het heel goed vinden met Jack, terwijl ik me normaal altijd heel apart gedraag in de buurt van jongens. 'Pff... deze rij gaat ook niet echt vooruit.' Ik knik instemmend. 'Waarom zijn er dan ook zoveel gekken die bedenken dat ze op deze school willen gaan studeren?' Ik draai even gespeeld-geïrriteerd met mijn ogen. Dan zegt 'ie ineens: 'Je rookt niet... maar drink je? Als ik nu zou zeggen... stel dat en ik zeg stel, dat ik nu wat sterke drank had meegesmokkeld, zou je daarvan mee drinken?' Geschrokken kijk ik hem aan. 'Je zegt toch niet da..' Maar ik maak mijn zin niet af. Ik glimlach, eigenlijk is het wel spannend. Mijn ouders zijn er toch niet bij. Waarom niet? 'Eh ja natuurlijk. Gezellig toch?' Maar dan bedenk ik me. 'Maar natuurlijk niet teveel. En niet doordeweeks. En...' Ik besluit niet verder te zeuren en kijk hem aan. 'Maar heb je drank bij je dan?'

    | Ik ga, ik kom vandaag ook niet weer terug. Byee |

    Jack Collins
    Ik grijnsde. Hmm, ze wou zich groot tonen, maar eigenlijk had ze nog niet veel uitgestoken.
    "Ik heb wel meer bij." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    hee guys, ik ben net terug van het werk. Om 11 uur ben ik weer weg ;). Maar, je mag max 2 personages, schrijven in de ik-vorm verleden tijd... Dat was het wel. WIl er iemand spelennn?


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [bij rollentopic zijn heel veel personages aangemaakt:) ik heb iemand in de aanbieding:) meisje of jongen ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik heb alle personages al toegevoegd ;) Doe maar jongen, dan speel ik ff met Brookelynn]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [okee Dylab is op het terrein]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie gaat er nu tegen Ashton spreken? Hij staat gewoon in de ingang]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [jongens ik moet eten. Dus heeft niet zoveel zin]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne