• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Jack Collins
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik heb er totaal geen probleem mee om met een sigaret dat gebouw binnen te lopen." glimlachte ik, maar rookte dan toch eerst mijn sigaret op. Ik trapte op de peuk, nadat ik hem op de grond gegooid had en keek haar toen afwachtend aan.
    "Wat studeer je eigenlijk?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik heb nu ook mijn 2 personages af. Het uiterlijk van Dylan wordt zac efron, maar die plaats ik later nog wel. Ik ga zo reactie schrijven.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    RememberYoux schreef:
    [Cindy wel :)]

    [Oké :D Hij is nog maar aan de ingang dus]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Coockies schreef:
    [ik heb nu ook mijn 2 personages af. Het uiterlijk van Dylan wordt zac efron, maar die plaats ik later nog wel. Ik ga zo reactie schrijven.]

    [Wordt wat moeilijk, ik heb Zac al als Dawn's overleden broer.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lynn Dominique Hawkins
    'Ik heb er totaal geen probleem mee om met een sigaret dat gebouw binnen te lopen.' Lacht 'ie. 'Maar...' Zeg ik zachtjes. Maar dan zie ik dat hij zijn sigaret op de grond gooit en hem uittrapt. Ik was al bang dat hij het echt meende. Ik lach even, maar stop dan. Ik lach veel te veel. Ik kom vast over als één of ander giechel trutje. 'Wat studeer je eigenlijk?' Vraagt hij dan. 'Ik dans. Al mijn hele leven. Jij?' Ik gooi nu ook mijn sigaret op de grond.

    Jack Collins
    "Psychologie." mompelde ik zuur en keek haar niet aan. Ik liep met onze koffers het gebouw binnen.
    "De stomste studie die ze hier geven, denk ik." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lynn Dominique Hawkins
    'Psychologie.' Hij kijkt me niet aan, en iets zegt me dat hij niet zo blij is met mijn vraag. 'De stomste studie die ze hier geven, denk ik.' Mompelt 'ie dan. 'Maar, waarom ga je het dan doen? Als ik vragen mag.' Ik loop achter hem aan het gebouw binnen.

    [Iemand die Dawn wil ontmoeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ja ik wil wel. Moet alleen ng even aankomen. En nieuw uiterlijk zoeken:) maar wie wil je dan Dylan of Aria?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maakt niet uit wie.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {owh, ik heb no geen begin post $:, waar moet i met Shelley heen?}


    Do what people say you can't.

    Jack Collins
    Ik keek haar even spijtig aan.
    "Mijn ouders willen het... Ze hebben me achter mijn rug ingeschreven. Ik doe altijd al alles tegen hun zin in. Ik rook, ik drink, ik zit aan de... euhm... laat maar... Ik doe gewoon alles om hen tegen te werken, maar deze keer waren ze me dus voor." mompelde ik. Eigenlijk wou ik gewoon een beetje meer aandacht. Die kreeg ik gemakkelijk als ik hen tegenwerkte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ Naar de ingang...Ashton staat er nog steeds als je wilt]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Lynn Dominique Hawkins
    Hij keek me even aan en zij toen: 'Mijn ouders willen het... Ze hebben me achter mijn rug ingeschreven. Ik doe altijd al alles tegen hun zin in. Ik rook, ik drink, ik zit aan de... euhm... laat maar... Ik doe gewoon alles om hen tegen te werken, maar deze keer waren ze me dus voor.' Vol medelijden keek ik even naar hem. Natuurlijk is het niet goed om alles te doen zodat je je ouders kan tegen werken, maar ik heb wel met hem te doen. Nu moet hij verplicht jaren gaan studeren voor iets wat hij misschien wel helemaal niet wil. 'Waarom werk je je ouders tegen eigenlijk?' Vraag ik dan, zo nieuwschierig als ik ben.
    In mijn ooghoek zag ik een grote rij staan voor een enorme balie. 'Daar moeten we zijn.' Fluister ik even terwijl ik naar de balie wijs, en achterin de rij ga staan.

    Aria Rosalie Flow

    Ik sjouw mijn koffer achter me aan, terwijl ik over het vliegveld loop. Ik zucht en bijt even op mijn lip. Eindelijk kom ik aan bij de taxi plaatsen. Geduldig wacht ik tot een taxi aan komt rijden. Onwennig houd ik de taxi aan. Ik laat mijn koffers in de achterbak leggen door de chauffeur die dat automatisch doet. Ik heb niet heel lang hoeven vliegen, maar twee uurtjes. Ik stap in en geef het adres door. Twintig minuten later sta ik voor een groot gebouw. Ik kijk mijn ogen uit en word uit mijn gedachte gehaald door de chauffeur.
    'Sorry,' mompel ik verlegen. Vlug reken ik af. De man rijdt gelijk weg. Alleen loop ik het terrein op. Ik zucht even lichtjes. Alleen was ik altijd al geweest, maar ik wist niet echt wat ik nu moest. Waar moet ik heen? Ik kijk om me heen. Te bang om iemand aan te spreken.

    Dylan William Stewart

    Vermoeid stap ik de auto uit. Mijn moeder volgt mijn voorbeeld en pakt de koffers. Ze overhandigd ze aan mij die ik dankbaar aan neem. Ze kijkt me even aan. Mijn moeder is klein en ik ben dan ook veel groter dan haar. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd.
    'Houd je sterk mam,' fluister ik. Na twee jaar heeft ze nog zoveel verdriet om het verlies van haar man en ik begrijp het. Ik zelf worstel er ook nog elke dag mee, maar ik heb een doel en die zou ik bereiken. Mijn moeder kijkt me met tranen in haar ogen aan. 'Wat moet ik nou zonder je,' fluistert ze.
    'Je kunt het mam, je bent sterk genoeg.' Ze knikt. Ik pak even de dogtag vast en zucht diep. Dan kijk ik mijn moeder aan en glimlach geruststellend. Ik pak mijn koffer en sporttas op. Met rustige passen loop ik het terrein op. Waar moet ik heen?

    [Kies maar]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne