• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Lynn Dominique Hawkins
    De taxi stopt voor een groot gebouw. Ik betaal de chauffeur, en stap uit. Mijn koffer haal ik uit de kofferbak, en snel loop ik richting de deuren van het gebouw. Als ik binnen kom, raak ik gedesoriënteerd. Overal lopen mensen, en ik zie nergens een balie waar ik me aan moet melden. Ik loop naar buiten, daar is het tenminste nog een beetje rustig. Er lopen al verschillende mensen rond, en ik zie een jongen die net afscheid neemt van zijn ouders. Ik loop naar hem toe en tik hem op zijn schouder. 'Hallo.' Stamel ik verlegen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:40 ]

    Jack Collins
    Ik draaide me om en keek het meisje voor me goedkeurend aan.
    "Jij ook hallo." grijnsde ik. Ik stak mijn hand glimlachend naar haar uit.
    "Jack." stelde ik mezelf meteen voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Mijn Topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik heb net een meisje aangemaakt kan ik oo nog een jongen aanmaken?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Dominique Hawkins
    De jongen draait zich om. 'Jij ook hallo.' Ik grinnik verlegen. 'Jack.' Stelt hij zich voor. 'Lynn.' Ik schud zijn hand net iets te lang. Verlegen trek ik mijn hand terug. 'Wil je eh.. wil je meelopen? Ik kan de aanmeld balie niet vinden.' Ik lach even ongemakkelijk, maar ik begin me al wat te ontspannen, want Jack ziet er aardig uit.

    | waauw mijn spelling is niet helemaal 100% vandaag. Ach ja weeeekend. |

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:00 ]

    Coockies schreef:
    [ik heb net een meisje aangemaakt kan ik oo nog een jongen aanmaken?]

    {Ik geloof het wel, maar het is het beste als je het eens vraagt aan JordanStyles.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jack Collins
    "Ja, hoor." glimlachte ik en probeerde ervoor te zorgen dat de rook van mijn sigaret niet in haar richting waaide. Sommige mensen hielden daar niet van.
    "Ook eentje?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik mijn pakje sigaretten naar haar uitstak.
    Ik hees mijn sportzak over mijn schouder en nam toen ook haar koffer op. "Die neem ik wel voor jou." glimlachte ik daarna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [oke ik zal wel wachten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lynn Dominique Hawkins
    Jack steekt zijn pakje sigaretten mijn richting in. Eigenlijk zou ik stoppen voor ik naar LA zou gaan, maar wat kan eentje nou kwaad. Ik lach hem dankbaar toe en pak er één uit het pakje. Dan pakt hij mijn koffer op. 'Die neem ik wel voor jou.' Glimlacht hij. 'Dank je wel.' Ik lach even en voel dan in mijn zakken. Shit, ik heb natuurlijk geen aansteker bij me. 'Heb je een vuurtje voor me?' Vraag ik met de sigaret in mijn mond.

    [Iemand die Dawn wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jack Collins
    Ik steek het pakje weg en begin dan in mijn zakken te zoeken.
    "Ja, hier heb ik er eentje." glimlachte ik en gaf hem aan haar. Toen begon ik richting het gebouw te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lynn Dominique Hawkins
    'Dankje!' Ik pak de aansteker aan en steek de sigaret aan. Als hij richting het gebouw loopt loop ik met hem mee. 'Zo mogen we toch niet naar binnen. Wacht even tot mijn sigaret is opgerookt.' Zeg ik als we vlak bij de ingang zijn. Ik ga op een paaltje zitten, en kijk om me heen. Het is hier wel heel anders dan thuis. Bij de gedachte aan thuis voel ik me rot. Mijn ouders konden, of beter gezegd wouden, me niet naar LA brengen. Ze zijn de baas van een grote balletschool in Canada. Ik heb mijn hele leven danslessen gevolgd in die dansschool, en heb nu dus redelijk wat ervaring. Toch is de reden dat ik ga dansen in LA anders. Ik heb mijn hele leven genoten van het ballet, maar toch mis ik iets. Ik wil hier in LA meerdere stijlen leren kennen, en vooral meer sociale contacten krijgen aangezien ik in Canada al mijn vrije tijd opgaf voor ballet.

    [Mijn topics. Iemand voor Cindy? (zie rollentopic, staat er nog niet bij (: ) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ashton Newport
    Zijn vader had hem niet kunnen wegdoen, want hij had naar een spoedvergadering gemoeten van zijn werk en ze hadden maar één auto. Binnenkort zouden ze er wel twee hebben, maar die tweede wagen zou dan wel meer voor hem zijn. Gelukkig vond zijn neef het niet erg om hem eventjes naar de unief te brengen, hoewel het wel ver rijden was. Zijn tas had hij in het zijstuk gelegd, dat was ook simpeler zo. Dat betekende wel dat hij achterop moest zitten met zijn armen rond zijn neef, maar ach, wie dat abnormaal vond, was niet normaal. Uiteindelijk waren ze aangekomen en hij stapte af, waarna hij zijn tas nam en op het voetpad ging staan. "Je kunt het." Zijn neef gaf hem een knuffel, op mannelijke wijze natuurlijk en stapte toen weer op zijn moto. Waar moest hij nu heen?

    [ Wie wilt Ashton tegen komen? ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Cindy wel :)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.