• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    "Klinkt interessant, vooral het tweede aangezien ik niet zo'n schrijver ben." Ik glimlachte lichtjes."Architectuur. Het liefst van al tuinarchitectuur, maar dat ligt nog niet helemaal vast." Aiydrien had nog steeds niet gezegd, maar ik vond dat ik niet voor hem kon of moest spreken. "Als je wilt, kunnen we eerst naar je kamer gaan zodat je je spullen kunt afzetten. Kan ik ook even mijn rooster op mijn kastje leggen voor het uit mijn zak valt." Papieren in zijn zak waren niet veilig, niets eigenlijk. Ik verloor heel vaak zakdoeken, tot mijn eigen verbazing. "En ik wil echt wat drinken." Zijn keel was bijna kurkdroog en sowieso was het geen goed idee een hele dag niets te drinken.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 15:41 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Just little question. valt hij op mannen vrouwen of allebei? Wil er denk ik verder niks mee, maar gewoon voor het idee]

    George Brookville

    Ik hees mijn tas met lichte moeite over mijn schouder. 'Tuurlijk ik vind het best. Jij weet vast waar ik zit.' Ik gooide hem mijn sleutel toe. 'Het nummer staat er op, jij kent hier in ieder geval beter de weg dan ik hier.' Ik glimlachte vriendelijk en pakte even de achterkant van mijn haar vast om het weer los te laten. Ik zuchtte en keek om me heen, zoekend naar een trap of lift. Als die er al was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ashton valt op mannen]

    Ashton Newport
    Meestal glipte dit soort zaken altijd door mijn vinger, maar deze keer ving ik de sleutel dus netjes op en knikte. "Klopt. Of ik weet de weg naar de kamer en balie. Verder ben ik eigenlijk ook nog niet geraakt. Dat was voor nadat we onze roosters opgehaald hadden. Gaan met de lift of nemen de trap?" Ik wist zowel de lift als de trappen zijn. Als het echter aan mij zou liggen, zou ik de trap nemen. Niet alleen is dat beter voor de conditie, maar helaas lijd ik aan claustrofobie en om het allemaal nog net ietsje erger te maken...ik ben altijd van mening dat net nu ik er in zit de lift zal stilvallen. Ik kan echter dingen tamelijk goed verbergen en zou dus gewoon de lift nemen, mochten ze of George, aangezien Aiydrien nog steeds geen reactie gaf, daarvoor kiezen.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Oké george ook ... Ik weet iets "leuks".]

    George Brookville
    'Trap is goed hoor.' zei ik en pakte mijn tas weer beter op. Ik viel bijna om door de hoeveelheid spullen die er in zat. 'Eh... is het heel erg dat we met de lift gaan? Of neem je liever de trap? Dan lukt het me denk ik wel om die tas mee te nemen.' Ik keek hem even aan en probeerde aan hem af te leiden wat hij wilde, maar dit was niet echt te zien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SupahBaby schreef:
    Dawn Ebony Cox
    Nog voor ik kon protesteren had Dylan mijn koffers al opgepakt en liep hij er mee in de richting van mijn kamer. Ik volgde hem maar en voor nummer 577 bleef hij staan. "Je weet me wel te vinden als het tegenvalt", zei hij grijnzend en ik moest even grinikken. Hij keek me nog even aan en liep dan terug naar zijn kamer. Ik keek hem nog even na en draaide me toen om naar de deur. Ik klopte eerst maar eens om te kijken of er al iemand was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aria Rosalie Flow

    Ik hoor geklop op de deur. Ik sta op en klap mijn laptop dicht voordat ik de deur open doe. Een meisje doet open. Ik laat haar met een glimlach binnen. 'Aria'stel ik mezelf voor. Ik kijk haar even aan en sluit de deur weer achter haar. 'Ben je het ermee eens dat dat bed de jouwe is,'vraag ik aarzelend en bijt op mijn lip. Ik ga weer op mijn eigen bed zitten en kijk haar aan. 'Dat is Brookelynn,' stel ik Brooke voor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Ik haalde grijnzend mijn pak sigaretten uit mijn broekzak en gooide het naar haar.
    "Maar als je nu wil roken, hang dan wel even uit het raam, alsjeblieft. Ik wil niet meteen ruzie hebben met mijn kamergenoten." Dan zocht ik weer verder in mijn tas tot ik een fles wodka had gevonden.
    "Hier, gevonden!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dawn Ebony Cox
    Een meisje deed de deur open en ze stelde zich voor als Aria. Ze vroeg of ik het ermee eens was dat ik het overgebleven bed nam en stelde daarna mijn andere kamergenote voor als Brookelynn. "Voor mij is dat bed goed hoor", glimlachte ik. "Ik ben trouwens Dawn", stelde ik me daarna voor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ashton Newport
    Ik sloeg bijna een zucht van opluchting toen hij zie dat de trap goed was, maar toen viel hij bijna om en zou het dus toch de lift worden. Ik kon iemand anders toch moeilijk laten afzien gewoon omdat ik een angsthaas ben,hé? Soms ben ik misschien net iets te meelevend, maar hé, dit moet ik wel kunnen overleven. "En dan een gigantisch schadeclaim moeten betalen omdat je van de trap gevallen bent?" Ik lachte. "Nee, we gaan wel met de lift." Zo gezegd, zo gedaan. Bij de lift aangekomen, drukte ik op het knopje en dan was het afwachten tot de deuren opengingen. Ik stapte binnen en wachtte tot iedereen die met de lift wou, mee was en drukte dan op het knopje, waarna de deuren sloten. Ik stapte uit, keek nog eens naar de nummer van zijn kamer en ging er dan naar toe. Ik opende de deur en ging naar binnen toe. "Tadaa! Blijkbaar heb je nog geen kamergenoot." merkte ik heel slim om, maar als hij daar wat over zou zeggen, zou ik er best mee kunnen lachen.

    [Wat voor leuks? (A)]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Aria Rosalie Flow

    'Nou welkom op onze kamer Dawn,' grijns ik en pak mijn laptop op. 'Ik ben even naar de bibliotheek,' zeg ik haar. Met mijn laptop en oortjes loop ik naar de bieb. Ik bijt op mijn lip en loop langs de balie. Ik zwaai even naar Aiydrien en loop door naar de bibliotheek. Ik klap mijn laptop open en stop de oortjes in mijn oren. Ik maak verbindin met internet en besluit even op internet te gaan om daarna weer inspiratie punten op te schrijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer morgen en dat leuke moest in de lift... Dus kan niet meer (A) geeft niet hoor :-D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ahhhhhhh...ik dacht nog, maar mss kan er wat gebeuren in de kamer of als ze een andere keer in de lift staan of zo, wnr ze gaan iets gaan drinken]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [ik wil graag nog meedoen, dus ik heb maar even een karakter ontworpen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Het is hier dood]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Kan iemand een soort korte Samenvatting geven ofzo? Dan ben ik ook weer bij c:]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.