• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    [Jack slaapt met Dylan op een kamer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je moet de lijst erboven beetje aanpassen:) Shelly van AgentP is gestopt. Lynn en Dawn kunnen dus op 1 kamer, als ze willen. x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Je moet de lijst erboven beetje aanpassen:) Shelly van AgentP is gestopt. Lynn en Dawn kunnen dus op 1 kamer, als ze willen. x]


    oké, heb ik gedaan. Miss zou Cindy ook nog bij jullie kunnen dan?

    En voor de guys; Ik denk Cameron en George dan samen?

    ; ik heb even wat random nummertjes achter de namen gezet het idee is dat alles van 560 tot 569 mannelijk is, en alles vanaf 570 tot 579 vrouwelijk. Voor het begin dan ;)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Ashton Newport
    "Absoluut." Oh ja, ik zou er zo veel mogelijk heen gaan. Zoveel mogelijk zonder dat ik naar huis zou moeten schrijven of mailen dat ik er op geen enkel vak door was natuurlijk, maar over het algemeen wist ik me wel in te houden. En anders, een tweede zou geen schande zijn, maar daarna zou het voorbij zijn en ik wil echt doodgraag als architect aan de slag gaan. Ik knikte toen hij de namen herhaalde en haalde dan mijn schouders op." De eerste mensen die ik eigenlijk was tegengekomen in de woonkamergedeelte." Ik volgde hem naar beneden toe en keek even mee naar het mededelingenbord. Veel bijzonders stond er nog niet op, maar het was wel iets om in de gaten te houden. "Terug naar de balie dan maar. Dat weet ik wel nog zijn." Ik grinnikte en wachtte tot hij mee zou komen.

    [Cameron anyone?Kamerindeling is prima,hoor]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:19 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    JordanStyles schreef:
    Aiydrien

    Ik grijns. 'Je leert vast wel mensen kennen, sowieso door de te gekke feesten waarover ik heb gehoord.', zeg ik. Ik loop naar de deur. 'Aria en Brooke?', zeg ik dan vragend terwijl ik mijn hoofd schud. 'Nee, nog nooit van gehoord.' Terwijl ik de trap af loop denk ik aan mijn rooster. Hopelijk valt dat een beetje mee, ik heb een zware studie gekozen, dat weet ik zelf ook wel, maar toch... Het zou geen kwaad kunnen als ik ook nog een beetje kon genieten van het studentenleven. Zodra ik beneden ben kijk ik op het mededelingenbord. Roosters zijn op te vragen aan de balie[/i. Goed, dat scheelde weer een rondje over het terrein zonder te weten waar ik naartoe moest.

    Brooke

    Ik knik en rimpel mijn voorhoofd. 'Jep, ik viel nogal uit de toon op mijn conservatieve scholen.', zei ik terwijl ik met mijn ogen rol. Ik bijt kort op mijn lip en ga languit op mijn bed liggen. 'Je moet ze niet geloven, je bent mooi en superaardig.' Ik kijk opzij en glimlach. 'En volgens mij word het een geweldig jaar met jou.', voeg ik eraan toe. Ergens vond ik het jammer dat mijn broer hier niet meer op school zat, hij was altijd al een voorbeeld voor me geweest en Europa was een heel eind hiervandaan. 'Dit word sowieso een enorm gaaf jaar.', zeg ik dan met een grijns.


    Aria Rosalie Flow

    Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik sla mijn ogen weer neer als ze weer zo'n compliment geeft. Dan kijk ik haar weer aan en grijns. 'Ja en ook een geweldig jaar met jouw,' glimlach ik. Ik sta op en rek me uit. Aangezien ik nu alles had opgeruimd besloot ik maar gewoon wat met mijn laptop te doen. Ik pak hem en klap hem open. 'Zeker een geweldig jaar,' grijns ik en kijk haar even aan. Ik kijk haar aan en grijns even. Dan richt ik me op mijn laptop die inmiddels opgestart is. 'Gaan we nog met Ashton wat drinken,' vraag ik Brooke en kijk haar weer aan. Misschien ben ik wel te saai als ik nu op mijn laptop ga...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Dylan William Stewart

    Ik kijk Dawn even aan en sta dan op. 'We zijn bijna aan de beurt,' glimlach ik. Ik pak mijn spullen op en wacht op haar voordat ik een heel stuk doorloop. Als degene voor me wegloopt kijk ik Dawn afwachtend aan. 'Vrouwen gaan voor,' grinnik ik en kijk haar aan. Ik glimlach even en kijk om me heen. Ik denk weer even terug aan mijn vader en kijk naar mijn dogtag. Eigenlijk ben ik best bang, al zou ik dat nooit toegeven. Veel mensen kwamen om in het leger en als je terug kwam kon je getraumatiseerd zijn. Vandaar dat ik psychologie doe. Dan kan ik er misschien beter mee omgaan. Ik zucht en kijk naar Dawn. Het voelde fijn dat hier iemand was die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [omg. Moest ik nog ergens op reageren?
    ga nu alles teruglezen x
    ben ik momenteel te lui voor xp.
    Iemand voor Cindy en iemand voor samenvatting?]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Aria en Brooke zitten gewoon in hun kamer, Dylan en Dawn zijn op weg naar hun slaapkamers. Ahston en Aiydrien zijn volgens mij rooster bekijken en Lynn en Jack zijn volgens mij op Jack zijn slaapkamer.... Meer weet ik niet x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ugh even lekker uitgeslapen, en nu dan eens uitgebreid reageren =)


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Aiydrien

    Ik knikte even en liep achter Ashton aan. 'Ik ben alleen jou nog maar tegengekomen, maar dat is grotendeels mijn eigen schuld.' We liepen richting de administratie en ik zei mijn naam. Vrijwel onmiddellijk printte de vrouw een documentje uit met mijn naam erop. Ik keek het even vluchtig door, gelukkig had ik niet al te lange dagen, en zou ik nog van mijn vrije tijd kunnen genieten. Het waren wel zware vakken, die ik had, maar daar kon ik mee leven. Ik had er uiteindelijk toch zelf voor gekozen. Nieuwsgierig keek ik naar Ashton, zou hij net zo blij zijn met zijn rooster?

    Brooke

    Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn telefoon uit het nachtkastje. 'We kunnen best nog wat met hem gaan drinken, als je wil.', zei ik terwijl ik mijn facebookpagina opende. Ik zette meteen daarna mijn playlist aan en stopte een oortje in mijn oor, zodat ik het nog wel kon horen als ze wat zei. 'Ik weet niet of je daar nog zin in hebt, enzo?', vroeg ik. Het maakte me niet zo veel uit, ik zou nu ook gewoon op bed kunnen blijven liggen en nog wat lezen, of gezellig at gaan drinken op de campus. Ik vond het beide leuk.

    ~
    oké minder uitgebreid dan dat ik dacht....


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Coockies schreef:
    [Je moet de lijst erboven beetje aanpassen:) Shelly van AgentP is gestopt. Lynn en Dawn kunnen dus op 1 kamer, als ze willen. x]


    | ja is goed, maar Cindy kwam volgens mij ook nog bij Lynn op de kamer, dus dat word met zn drieën =D. Lynn heeft de sleutel trouwens, en ze slaapt op kamer 586 volgens mij, of 568 haha. |

    | Hey uh ik kan deze week niet veel reageren ivm veeeeeel te veel toetsen etc. Vanaf vrijdag heb ik wel vakantie, maar ik weet niet of ik dan echt veel reageer omdat ik veel ga doen met vrienden en zo. Dus de komende tijd zal ik niet veel posten / online zijn. |

    Jack Collins
    Ik haalde grijnzend mijn pak sigaretten uit mijn broekzak en gooide het naar haar.
    "Maar als je nu wil roken, hang dan wel even uit het raam, alsjeblieft. Ik wil niet meteen ruzie hebben met mijn kamergenoten." Dan zocht ik weer verder in mijn tas tot ik een fles wodka had gevonden.
    "Hier, gevonden!"

    {owkeey..}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [iemand voor Cindy? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ashton Newport
    "Ik was bezig de toerist uit te hangen." Ik grijnsde. "Goed rondkijken en toen zag ik die twee dames en besloot ik er naar toe te gaan. Wie niet waagt, die niet wint. Zo ken je toch iemand, niet dat ik denk dat ze hetzelfde volgen als ik." Ik haalde kort mijn schouders op en vertelde de vrouw mijn naam, waarna ze een documentje af printte en het aan mij gaf. "Dank u." Ik zette een stap opzij voor als er toevallig iemand achter me zou staan en bekeek het rooster. "Begin overmorgen om één uur." Ik keek op van mijn rooster. "En jij?"

    [Cameron wilt wel]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.