• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    Cameron Pierce
    Het was duidelijk genoeg, want ze keek op en kwam naar me toe gestapt. Cindy bleek haar naam te zijn. Ik glimlachte licht. "Aangenaam. Cameron." Ik was niet het type dat aan handen schudde deed, tenzij bij ouderen mensen en zeker als het moest, bv. op werk of zo. Maar eigenlijk vond ik er niets aan, hetzelfde gold voor het kussen op de wang van kennissen en vrienden. Allemaal niet aan mij besteed. nog een laatste iets, als ik je niet goed ken, pak me dan alsjeblieft niet vast! Dat zorgt enkel voor een ongemakkelijk sfeer en ik hou er echt niet van. "Lig jij ook op deze gang?" Het leek me maar raar, maar wat wist ik er van. Ik baseerde me op tv meer dan op echte bronnen.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Dawn Ebony Cox
    Nog voor ik kon protesteren had Dylan mijn koffers al opgepakt en liep hij er mee in de richting van mijn kamer. Ik volgde hem maar en voor nummer 577 bleef hij staan. "Je weet me wel te vinden als het tegenvalt", zei hij grijnzend en ik moest even grinikken. Hij keek me nog even aan en liep dan terug naar zijn kamer. Ik keek hem nog even na en draaide me toen om naar de deur. Ik klopte eerst maar eens om te kijken of er al iemand was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ Sindarin -> Gunther ]

    [Aarde aan mensen?]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [kan ik hier beginnen met george?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Tuurlijk, doe maar]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Hooi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naar wie kan hij toe gaan?
    Oke op de een of andere manier klopt die vraag niet.. ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ashton is bij de balie als je wilt...Aiydrien is daar ook]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    George Mallice Brookville
    Met een uitgestreken gezicht loop ik naar de balie. Ik krijg uiteindelijk mijn sleutel van mijn kamer. Ik kijk naast me en zie dan plotseling twee jongens staan. Ik vind mezelf nogal anders vergeleken met hen, maar wat maakt dat uit. Ik blaas een stuk van het blonde deel van mijn haar van mijn gezicht af en kijk de jongens aan. 'Misschien kan het jullie niet schelen, maar ik heet George.' Ik hijs mijn tas hoger op mijn schouder en kijk een jongen licht uitdagend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ashton Newport
    Ik wachtte nog steeds op een antwoord van Aiydrien, maar dat leek maar niet te komen. Leefde hij nog? Ik grinnikte lichtjes door mijn eigen gedachte. Ja tuurlijk leefde hij nog! Anders zou ie omvallen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door iemand die blijkbaar Georg heette. "Als je denkt dat het ons niet kan schelen, waarom stel je je dan voor?" vroeg ik en vervolgde. "En het interesseert me wel, voor de duidelijkheid. Mijn naam is Ashton en dit is Aiydrien." Ik wees naar de jongen die naast me stond. Georg was een vreemde vogel en dan had ik het niet per se over zijn uiterlijk, dan wel over hoe hij zich gedroeg. Het sloeg nergens op en was nogal aanvallend, waar ik sowieso geen fan van ben. Iedereen zien en behandelen als je vijand, want zo komt het over.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    George Mallice Brookville
    'Het kan me namelijk wel schelen.' glimlachte ik. Ik kwam misschien nogal bot over. Rotverleden. Als vroeger al die mensen niet zo tegen mij hadden gedaan was ik anders geweest, niet zo raar. Ik nam de twee jongens in mij op en probeerde hun namen te onthouden. 'Het spijt me als ik nogal rot overkom. Het...' Mijn stem stokte, ik besloot de zin niet af te maken en staarde om me heen. Het was niet echt een geweldige plek, maar ik moest het er toch mee doen. Even keek ik nog rond en vestigde toen mijn blik weer op Ashton.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Kan Aria ofzo naar Aiydrien ofzo ? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Als Jordanstyle nog online komt...Ze kan ook altijd naar Cameron, daar staat Cindy van RememberYoux,ma daar komt ook weinig reactie van. Al ben ik ongeduldig van nature :D]

    Ashton Newport
    "Nou, prima dan." Hij glimlachte terug. Het was niet nodig om de smeerlap uit te hangen als de ander de aanvallende houding liet vallen. En dan nog! Ik was sowieso niet zo'n aanvallend type, hoewel je me nu ook niet een defensievelling kunt noemen. Toen George weer wat zei, luisterde ik en fronste lichtjes. Nog iemand met een verleden! Trok ik ze dan soms aan of...hoewel Aria en Brooke niet zo raar overgekomen waren, wel verlegen die Aria...misschien was er wel iets of misschien was ze gewoon zo. Dat was een twijfelgeval, maar bij Aiydrien en George was er duidelijk wel wat. "Wat volg jij?" vroeg ik om het gesprek een andere richting uit te sturen en ook om het gaande te houden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 14:48 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    George Brookville
    'Schrijven en Mythologie.' zei ik terwijl ik mijn tas maar op de grond liet ploffen. 'Jij?' Eigenlijk was ik best nieuwsgierig wat hij deed, aangezien ik aan hem geen vak vak kon bedenken. Meestal zag ik dat best snel bij mensen maar bij hem blijkbaar niet. Hij had me net onderzoekend aangekeken. Had hij iets opgemerkt? Vast wel, zo goed kon ik nou ook weer niet verbergen als iets me dwars zat.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel