• Januari University is een van de allerbeste scholen in LA. Een school die bereikbaar is voor iedereen, arm of rijk. Er zijn vele verschillende studies die je hier kunt doen; van artistiek tot rechten, van bètastudies tot toerisme. Elke week zijn er nieuwe activiteiten waaraan iedereen mee kan doen. De campus heeft alles wat een scholier zich maar kan wensen, een bibliotheek, een zwembad, een aantal restaurantjes, wat sportvelden en een sportschool. Dicht bij de campus ligt een groot winkelcentrum.
    De onderkomens van de studenten zijn superluxe, van alle gemakken voorzien en ligt in het midden van de campus. Alle nieuwe leerlingen slapen in één gebouw en hebben een gezamenlijke woonkamer en keuken.

    Het schooljaar begint over 2 dagen en een nieuwe lichting leerlingen komt dit jaar de campus onveilig maken. Zullen er dit jaar veel problemen ontstaan? Gaat alles vanzelf? Ontstaan er relaties of ruzies?


    Jij bent dus één van die nieuwe lichting leerlingen die deze school gaat betreden.

    Meiden:
    Brookelynn McCarter ~ JordanStyles ~ 577
    Lynn Dominique Hawkins ~Sindarin
    Dawn Ebony Cox ~ SupahBaby
    Aria Rosalie Flow ~ Coockies ~ 577
    Cindy Mikayla Knigt~RememberYoux


    Jongens:

    Aiydrien Greggor~ JordanStyles ~ 561
    Jack Collins ~JokerBaby ~ 562
    Ashton Newport ~MissLexi ~ 561
    Dylan William Stewart ~ Coockies ~ 562
    Cameron Pierce ~ MissLexi
    George Mallice Brookville ~Flitwick


    WE ZOEKEN NOG STEEDS MENSEN!!! INSCHRIJVEN KAN IK HET DAARVOOR BESTEMDE TOPIC! GEEF HET HIER WEL EVEN AAN ALS JE NOG MEE WIL DOEN.


    ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:59 ]


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!

    SupahBaby schreef:
    Dawn Ebony Cox
    We stonden voor de balie en de vrouw die er achter zat vroeg mijn naam en mijn studie. Vriendelijk antwoordde ik: "Dawn Ebony Cox, drama." De vrouw gaf me alles wat ik nodig had en legde snel uit waar mijn kamer was. Tegen de tijd dat ik deze ging zoeken was ik de beschrijving toch al weer vergeten, maar dat maakte niets uit. Ik bedankte de vrouw en ze glimlachte nog even naar me. "Your turn", zei ik daarna tegen Dylan.

    [Bij wie komt Dawn nu eigenlijk op de kamer?]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:44 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Coockies schreef:
    Dylan William Stewart

    Ik glimlah even en kijk de vrouw aan. 'Dylan William Stewart, sport en Psychologie,' zeg ik haar. Ze knikt en geeft me een sleutel. Ook ik krijg het hele praatje te horen. Ik onthoud hoe ik er kan komen en kijk naar mijn kamer nummer. 568. Ik kijk naar Dawn en glimlach. 'We kunnen.' Ik pak mijn spullen en loop richting de trappen. 'Welke kamer heb je,' vraag ik haar, terwijl ik de eersten paar traptredens oploop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En daarvoor moet ik dus weten bij wie Dawn op de kamer ligt.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    MissLexi schreef:

    [Cameron wilt wel]


    [Is goed. Ze zit ergens in een gang, bij kamer 568. Jij eerste post?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dawn kan wel bij Brooke en Aria]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Rosalie Flow

    Ik haal mijn schouders op. 'Als hij in de buurt is vind ik het prima.' Ik glimlach even en zucht. Ik kijk even naar het derde bed en rek me uit. Ik zucht diep en sta langzaam op om even mijn benen te strekken. Vlug stuur ik mijn ouders een sms'je dat alles goed gaat. Ik bijt op mijn lip en kijk even vluchtig in de spiegel. Dan laat ik me weer op mijn rug op mijn bed vallen en denk een beetje na. Over ideeën voor nieuwe verhalen, over het nieuwe jaar. Over van alles.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dawn Ebony Cox
    "Kamer 577", zei ik terwijl ik achter hem aan de trap op liep. "En jij?" vroeg ik toen. Ik liep ondertussen alweer naast hem en sleurde mijn koffers de trap op. Ik had helemaal geen zin om ze tot boven te dragen, maar ik zou wel moeten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Is goed. Ze zit ergens in een gang, bij kamer 568. Jij eerste post?]


    [Mij om het even, maar ik ga wel eerst eten]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [wie wil george meeten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dylan William Stewart

    'Kamer 768'.' Ik glimlach even naar haar en kijk naar haar koffers. 'Moet ik echt niet helpen,' vraag ik haar en bijt even op mijn lip. Mijn koffers droeg ik met gemak. Het was amper een last. Eindelijk waren we boven gekomen en liep ik de gang in, maar wel rustig zodat Dawn mijn kamer kon bijhouden. Ik zucht even en kijk haar aan. 'Ik hoop dat ik een aardige kamergenoot heb,' mompel ik en kijk haar aan. Ik glimlach even naar haar en kijk dan voor me uit. Hopelijk irriteerde hij me niet mateloos en maakte hij me niet kwaad. Dat zou namelijk ruzie worden,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dawn Ebony Cox
    Dylan vroeg of hij me niet moest helpen, maar nog voor ik kon antwoorden waren we al boven. We liepen op een rustig tempo door de gang. "Ik hoop dat ik een aardige kamergenoot heb", hoorde ik hem mompelen. "Ik hoop ook dat ik een leuke kamergenote heb", zei ik terug. Ik kon het met de meeste mensen wel goed vinden, maar soms moest ik met rust gelaten worden, of had ik juist heel hard steun nodig. Het hing ervan af hoe erg de gedachten aan Logan waren en wat er allemaal sinds dien was gebeurt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:54 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dylan William Stewart

    Ik glimlach. 'Vast wel. En anders slapen we samen buiten,' lach ik en kijk op de kamer nummers. Voor mijn deur blijf ik staan en zet mijn spullen neer. Dan pak ik de spullen van Dawn over en loop met haar door naar haar kamer. Ik glimlach even en kijk haar aan. Als ik haar nummer zie glimlach ik. 'Je weet me te vinden als het tegenvalt,' grijns ik. Ik kijk haar even aan en loop dan naar mij kamer die ik open en naar binnen stap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Pierce
    Ik was naar de balie geweest en had mijn sleutel gekregen. Tijd om op zoek te gaan naar mijn kamer, misschien mijn kamergenoot al tegenkomen, maar sowieso alles uitpakken. Later zou ik achter mijn lessenrooster gaan, die hopelijk mee zou vallen. Waarmee ik bedoel: niet te vaak les om half negen, want dat is dodelijk. Dat het niet simpel zou zijn, was enorm voor de hand liggende. Ik wist dat ik sowieso literatuur (inleiding) en taalbeschouwing of iets dergelijks zou hebben. Ja, ik was nog niet helemaal honderd procent wakker. Het water had even geholpen, maar de werking was van tijdelijke duur en ik moest steeds vaker een geeuw onderdrukken. Hopelijk zou ik niet van de trap donderen. Uiteindelijk kwam ik aan op de juiste verdieping, lichtjes buiten adem, want mijn conditie had ik een beetje verwaarloosd tijdens de vakantie. Ik zie een meisje wat verderop staan en frons. Ben ik soms verkeerd of scheiden ze hier de vrouwen niet van de mannen? "Hey." Roep ik haar hopelijk luid genoeg toe.

    [Sorry, had niet veel tijd na het eten.]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Cindy Mikayla Knight.
    Ik kijk op als ik iemand hoor roepen. ,,Oh, hai.,, ik doe mijn handen in mijn zakken en bekijk de jongen. Niet lelijk. Maar ja, deze hele school zat vol knappe jongens, dus geld viel er wel te verdienen. Glimlachend besef ik dat de jongens en meiden dus niet gescheiden worden. In elk geval niet een aparte verdieping. Ik liep naar de jongen toe. ,,Cindy.,, Mijn ogen ontmoeten de zijne, en die van mij beginnen te twinkelen, zoals altijd. Mijn ogen twinkelden altijd bij jongens, om een of andere reden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.