• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ineens gooide ze haar drankje helemaal leeg in mijn gezicht en in een automatische reactie plaatste ik mijn hand in mijn gezicht. Ik kneep pijnlijk mijn ogen dicht, omdat het ook in mijn ogen kwam. Gelukkig was het minder erg dan een slushie. Ik veegde het drankje van mijn ogen vandaan en voelde dat mijn haren nat in mijn gezicht drupten. Ik knipperde pijnlijk met mijn ogen en keek haar vernietigende aan, maar kon even geen woorden vinden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Nog vol woede draaide ik me om en stampte ik richting de stad ofzo.
    Ik zou daar wel een terasje pakken.

    [doei](doeg)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Iemand hielp me overeind en ik kijk in het gezicht van Finn. 'Het gaat wel' zeg ik zwak glimlachend. 'Alleen ik vind discotheeks nooit zo leuk, aangezien ik klein ben vinden de mensen het leuk om me te duwen' verzucht ik en klop mijn jurkje af. Ik kijk Finn aan en glimlachte zwak.

    Blaine Anderson:

    Ik schrok wat er was gebeurd en bezorgd kijk ik Kurt aan. 'Gaat alles goed met je, Kurt?' vraag ik bezorgd en veeg met mijn handen zijn haren naar achteren, zodat hij kan zien. 'Dit is echt niet normaal wat ze doet' zeg ik redelijk boos. Waarom deed ze dit tegen Finn? Dat verdient hij niet en al helemaal niet om zijn kind niet te mogen zien.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Heb ik nou nooit last van,' grapte ik en liet haar voorzichtig weer los. 'Ik begrijp het, we kunnen ook een drankje halen maar ook even naar buiten gaan. Het is inderdaad wel druk en frisse lucht kan nooit kwaad.' stelde ik voor.

    Kurt

    Ik knikte als teken dat het ging en was dankbaar dat hij mijn haren naar achteren veegde. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Nee, dit is echt geen normaal gedrag meer.' stemde ik boos in. 'Dit kan ze allemaal niet maken, maar zolang ze maar weet dat ik nu echt definitief klaar met haar ben.' zei ik naar waarheid. Eerst ging ze terug naar Jesse, daarna deed ze dat allemaal bij Finn, beloofde ze dat we naar Broadway gingen, maar op het laatst mochten Blaine en ik niet meer mee en vervolgens gooide ze een drankje in mijn gezicht. Ja, ik was echt helemaal klaar met haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Nee, omdat jij groter bent dan mij' zeg ik nu lachend en knik op zijn voorstel. 'Is goed, zullen we dan een drankje halen en dan met die drankje naar buiten gaan' stelde ik ook voor en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte en knikte bevestigend. Ik streel lief zijn wang en plaats mijn lippen teder op de zijne. 'Zullen we samen gaan douchen en als we klaar zijn. Zal ik je blauwe plekken insmeren' stelde ik lief voor. 'Aangezien ik nog steeds je dokter ben' zeg ik speels en glimlach. Ik trek hem zonder nog wat te zeggen mee naar mijn kamer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik lachte even en keek haar aan. 'Is goed,' zei ik en glimlachte vriendelijk naar haar. Isabella was een aardig en lief meisje, ik mocht haar wel. 'Wat wil je drinken?' vroeg ik aan haar.

    Kurt

    Er vormde een glimlach op mijn lippen door wat hij zei, en zonder nog iets te zeggen liet ik me meetrekken naar zijn kamer. Eigenlijk hadden we nog een hoop te bespreken, dus ik hoopte dat we niet weer gestoord werden. Maar alles op zijn tijd, nu gingen Blaine en ik ontspannend douchen. Ik voelde aan mijn gezicht en voelde dat het plakte dankzij Rachel. Ik liep samen met Blaine naar de badkamer en kreeg een speelse glimlach op mijn gezicht. 'We kunnen ook samen in bad gaan,' stelde ik voor, zonder op antwoord te wacht liet ik het bad vollopen en ging op de rand van het bad zitten. 'Ik denk dat we ook nog moeten praten, gaan we dat nu doen of later?' vroeg ik. We hadden het bijvoorbeeld nog niet over zijn vader gehad.

    [Ik moet even friet halen, en daarna ga ik meteen eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Gewoon cola, ik hoef geen alcohol' zeg ik glimlachend. Finn knikt en samen lopen we naar de bar toe en Finn bestelt twee cola's. Als we het gekregen hebben lopen we samen naar buiten. Ik zie een bankje verderop en trek Finn vervolgens mee. Ik ga zitten en hij gaat naast me zitten. Ik voelde een licht brisje op mijn wang strelen en ik sla mijn benen over elkaar. Mijn haar waaide lichtjes mee op de wind. 'Spanje is echt mooi' zeg ik dromerig en kijk om me heen.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk Kurt aan en glimlach zwak naar hem. 'Inderdaad. Het is beter om later te praten. Ik wil gewoon even van jou genieten en dat we lekker even van elkaar genieten en ontspannen. Dan kan ik ook daarna jouw blauwe plekken gaan verzorgen' zeg ik bezorgd en gemeend. 'Daarna kunnen we overal en lang over praten, goed?' vraag ik aan Kurt. Ik doe mijn kleding uit en trek zijn kleding ook uit, waarnaar ik eerst in het wamre, stomend bad ging zitten en Kurt mee trek. Dat hij op mijn schoot komt te zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en druk een kus op zijn wang. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd. Ik hield zoveel van hem en ik zou alles aan hem uitleggen. Ik zou niets meer opkroppen voor hem. Ik zou allen vertellen, wat me dwars zat. Ook dat ik het verlopig nog niet aan wil laten gaan tussen ons, omdat het gewoon te snel gaat en ik moet alles op een rijtje zetten en mezelf even tot rust moet laten brengen. Ik hoopte wel dat hij nog met mij de vakantie zou doorbrengen en opnieuw met hem zou beginnen.

    (Is goed! Smakelijk! (: )

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:04 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik sloot voor een paar seconden mijn ogen genoot van de wind die mijn huid streelde. Een paar seconden later opende ik mijn ogen weer en keek ik naar de zee. De club was dichtbij het strand, omdat het natuurlijk een beachclub was. 'Spanje is inderdaad echt heel erg mooi,' stemde ik met haar in. 'En het weer is hier veel beter dan waar ik vandaag kom.' grinnikte ik en nam een slok cola.

    Kurt

    Ik sloot mijn ogen en genoot van de warme water en van hem. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten en zei even helemaal niets om te genieten van dit moment. Ik was zo blij met hem, dat hij toch van me hield. Ik begreep het nog niet precies waarom hij het eigenlijk uitmaakte, maar dat zou tijdens ons gesprek allemaal duidelijk worden. Ik ging vanaf nu ook helemaal eerlijk tegen hem zijn. Ik zou nooit meer mijn gevoelens opkroppen. 'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik terwijl ik mijn ogen weer opende, en hem weer aan keek. 'Ik hou zielsveel van je, echt zoveel dat ik er soms gewoon geen raad mee weet.' zei ik naar waarheid, daarom kwam ik soms wanhopig over. Ik drukte mijn lippen op de zijne en sloeg mijn armen om zijn hals.

    [Nog bedankt! (: ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:28 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. Ik draai zachtjes naar hem toe en glimlachte lief naar hem. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik nieuwschierig en neem een slok van mijn cola. Hij was anders dan de andere jongens hier. Ik streek een lok achter mijn oor en geniet van het weer.

    Blaine Anderson:

    Ik zoen hem terug en wrijf teder over zijn rug. Ik ga wat onderuit zakken, waardoor hij half op me ligt. Ik streelde hem overal. 'Kurt, het was echt niet mijn bedoeling om je zoveel pijn te doen. Ik heb echt spijt, Kurt' zeg ik met een brok in mijn keel. 'Ik weet dat ik dat vaak zeg, dat ik elke keer spijt heb, maar ik meen het elke keer' zeg ik gebroken. 'Ik weet niet hoe ik het goed kan maken met je' zeg ik met tranen in mijn ogen, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk. Ik kon niet zonder hem en hij moest en zal aan mijn zijde staan. En uiteindelijk zullen we samen gelukkig leven en onze dromen waar maken samen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Lima, Ohio.' antwoordde ik op haar vraag. 'Geloof me, het is saai daar en niet veel te beleven.' zei ik. Ook al was het best dubbel wat ik zei, aangezien we dit jaar zoveel drama al achter de rug hebben. 'En waar kom jij precies vandaan?' vroeg ik geïnteresseerd en keek haar ook aan. Ik mocht Isabella echt, ze was niet van zulke one night stand meisjes die je vaak tegen kwam in clubs. Nee, ze was echt anders.

    Kurt

    'Ik geloof je, Blaine,' zei ik gemeend en liet mijn hoofd op zijn borst rusten en voelde me zo veilig bij hem. Dat had ik echt gemist, veiligheid. Ik was zo vreselijk bang vandaag met Steven, dat ik me nergens veilig voelde. Maar bij Blaine voelde ik geen angst, alleen liefde. 'En het spijt mij ook,' zei ik zachtjes. 'Het spijt me dat ik jou pijn heb gedaan, het spijt me van die hele situatie met Steven en het spijt me ook dat ik mijn gevoelens opkropte.' zei ik gemeend en wreef met mijn hand zachtjes over zijn borst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knik belangstellend naar zijn antwoord en knik bevestigend. Ik laat even mijn hand door mijn haar gaan en glimlach zwak. 'Ik ben in Spanje geboren en getogen, dus echt een spanjaard' zeg ik lachend. 'Maar ik woon tegenwoordig in Amerika met mijn broer. En daar zit dan mijn school, waar ik Psychologie studeer. Ik woon in New York' beantwoord ik zijn vraag glimlachend. Finn, was anders. Hij was lief, aardig, vriendelijk en bezorgd. Anders dan andere jongens hier in spanje, die wouden gewoon seks hebben met iedereen. Ik was zoizo niet zo'n meisje, ik was goed opgevoed door mijn ouders, dus mij kon je niet zomaar in bed krijgen.

    Blaine Anderson:

    'Het is al goed, Kurt' zeg ik troostend en streel door zijn natte haren. 'Het is niet jowu schuld, dat die sittuatie er was. Het was zijn schuld en niemand had het zien aan komen' zeg ik geruststellend en kijk hem doordringend aan. 'Dus het is jouw schuld niet en ik begreep waarom je het deed tegenover mij, je wou hetzelfde doen bij mij. Wat ik gedaan heb tegenover jou. Een hele normale reactie' zeg ik zuchtend en plaats mijn lippen op de zijne. 'We komen hier wel uit, strakjes kunnen we echt goed praten op bed en vertellen wat ons dwars zit en leggen alles uit. Het komt goed' zeg ik gemeend en bevestigend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'New york is een mooie stad, ik ben er één keer geweest.' zei ik en glimlachte. 'Wel druk, maar wel erg mooi.' zei ik. Ik wilde bijna vertellen over Rachel en Kurt. Aangezien zij helemaal vol waren van New York, maar ik had geen zin om het over Rachel te hebben. Wat mij op viel uit haar verhaal, was dat ze met haar broer in New York woonde. Maar waar waren haar ouders dan? Ik besloot om de vraag voor me te houden, aangezien ik het onbeschoft vond om dat meteen te vragen.

    Kurt

    'Je hebt gelijk, maar ik was ook te goedgelovig,' zei ik naar waarheid, ik vertrouwde hem gewoon veel te snel. 'Maar hij had gewoon misbruik gemaakt van de situatie.' verzuchtte ik en glimlachte vervolgens weer. 'We gaan er inderdaad samen uitkomen.' zei ik, en verstrengelde mijn hand in de zijne. 'We zijn voor elkaar voorbestemd.' zei ik dromerig en dacht terug aan de eerste schooldag in het muziek lokaal. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor en straalde helemaal. Die dag zou ik nooit meer vergeten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Op wie moet ik reageren?]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlach en grinnik even. 'Het is inderdaad erg mooi in het begin, maar als je eenmaal al langer daar bent, word het saai' beken ik en kijk hem glimlachend aan. 'Iedereen is er zo vol van, natuurlijk toen ik er voor het eerst kwam. Was ik er ook vol van, maar na een tijdje heb je het wel gehad' geef ik toe en knik bevestigend. 'Het is altijd druk, elke minuut van de dag krioelt het van de mensen' zucht ik.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach na zijn woorden en streel hem teder. 'Kurt' zeg ik zacht en teder en druk mijn lippen op de zijne. 'Ik laat je echt nooit meer gaan, zonder jou ben ik niets. Ben ik niets en gebroken' zeg ik met een brok in mijn keel. Het was vreselijk zonder hem. Ik was letterlijk gebroken, ik was niets. Ik kon wel mezelf weg laten rotten door verdriet. Het deed zoveel pijn en ik wist nu hoe Kurt zich moest voelen. Het was hels en donker in mijn hart. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad bij mijn hart. Het leek dat het voorzichtig afbrokkelden, toen hij me dat aandeed. Het was vreselijk, maar nu had ik Kurt weer. En mijn hart heelde gewoon. Zonder Kurt was ik gewoon niets.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Tsja, ze noemen het niet voor niets 'the city that never sleeps.'' grinnikte ik en knikte bevestigend. 'Ja, mijn broer houd er soms maar niet over op, en dan gaat het voornamelijk over Broadway.' glimlachte ik naar haar. Ik had expres mijn mond gehouden over Rachel, aangezien zij net zo als Kurt was daarin. 'Ik zelf vind die drukte wel even leuk, maar uiteindelijk ben ik toch een smalltown guy, denk ik.' zei ik naar waarheid.

    Kurt

    'Zonder jou ben ik ook niets,' zei ik naar waarheid. Zonder Blaine was ik niets anders dan een emotioneel wrak. Hij maakte me compleet, en zonder hem was er een bepaalde leegte. Alsof er een puzzelstukje miste. Maar als hij bij me was, klopte alles precies en was ik compleet. 'Ik wil voor altijd bij je blijven.' zei ik en zoende hem hartstochtelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.