• Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....



    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-GeverfdeDame
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D
    -Collin ~Toerist -Mimsi

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 13:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [zou je mijn personage er misschien nog bij willen zetten dan? =) Hij heet collin en hij heeft geen achternaam, want ik kon er geen bedenken haha]

    (ok en wat is zijn 'job' xD is hij toeris of vriendengroep? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [hij is toerist =)]

    (ok staat erop )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Zet jij een post,ik ben inspiloos)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ja is goed, post komt eraan]

    Collin
    Ik loop naar een jongen en een meisje toe en zeg ze gedag "heej, ik ben Collin". Aan de ogen van het meisje te zien, lijkt ze blind. Niet niet veel later komt er nog een blonde jongen aangelopen. Hij is vrij breed, vast niet iemand waar je graag ruzie mee krijgt.

    Alex
    Ik zie dat er nog een jongen aangelopen komt. Ik heb hem nog niet gezien, dus misschien woonde hij hier ook al wel, of hij is iets verder op het strand terecht gekomen, dat kan ook nog. Hij loopt naar April en thomas en stelt zichzelf voor als Collin. Ik loop er ook heen en glimlach even. "Ik ben Alex"

    Thomas Henglinston

    Vanuit mijn ooghoeken,zag en een jongen naar ons toekomen,ik had hem gezien in het vliegtuig,maar hij zat toen helemaal achteraan."heej, ik ben Collin"stelde hij zich voor,Alex stelde zich ook voor aan hem."En ik ben Thomas."zei ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Collin
    De jongen stelt zich voor als Thomas en de blonde jongen zich als Alex. "Zijn dit alle mensen vanuit het vliegtuig?" vraag ik dan als ik om me heen kijk. Heel veel zijn het er niet.

    Thomas
    "Zijn dit alle mensen vanuit het vliegtuig?" vroeg hij en ik haalde mijn schouders op."Ik denk het,maar het kan ook zijn dat ze aan een andere kant zijn aangespoeld of op het eiland waar April zat"zei ik en bij het laatste wees ik naar het eiland niet zo heel ver vandaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {TOPICS DIE VAN MIJ ZIJN EN NIEMAND KAN AFPAKKEN MUWAAHAHAH :Y),
    en heelluuww}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {TOPICS DIE VAN MIJ ZIJN EN NIEMAND KAN AFPAKKEN MUWAAHAHAH :Y),
    en heelluuww}



    ( >w< wie wil er nou je topics afpakken? en Heelooow )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {een topic-dief (duh..)}

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:37 ]


    Do what people say you can't.

    Collin
    Ik volg zijn vinger en zie nog een eiland liggen. Vanaf deze kant zie ik niet zoveel beweging. "Het zou kunnen ja. Ik ben ook een heel eind van jullie vandaan terecht gekomen, maar ik ben onderweg niemand tegen gekomen." zeg ik dan. "Misschien moeten we morgen even daar kijken of er nog andere zijn." zeg ik dan

    [hallooww, verder met Jason en alexa? =)]

    [dit was mijn laatste reactie]
    Alexa Esmee Bailey
    "Moet ik je helpen?" hoor ik dan Jason zeggen en ik draai me om en kijk meteen in zijn ogen. Hij heeft de koffer al vast en wacht waarschijnlijk tot ik weer verder ga lopen. Ik knik even en glimlach dan "graag". En ik loop weer verder.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:48 ]

    Thomas
    "Misschien moeten we morgen even daar kijken of er nog andere zijn." hij en ik knik." het beste is dat we nu best achter takken of dingen waarmee we vuur kunnen maken gaan zoeken."zei ik dan ,maar dit ging volgens mij moeilijk zijn.

    (Sorry ik zal laat kunnen reacheren met vijzen sorteren en dat is zo'n duizen per doosje :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH