• Oke, ik moet deze frustratie van me af hebben.

    Nou ik heb een bff, sinds een a twee maanden. We kennen elkaar een tijdje. En geloof me, ze is de beste bff die ik ooit gehad heb. Ik heb altijd maar een bff gehad, Z, alleen het is mis gegaan vorig jaar. Ik zit er niet over in, het is gebeurd, klaar. Alleen mijn bff, K, zit bij Z in de klas. Zo heb ik K dus ook ontmoet. K mag Z niet, net zoals mij. Alleen vandaag is het totaal anders opeens. Een paar weken geleden had ik ook ruzie met Z en ze ging meteen slijmen bij K van 'mijn beste Bff forever!'. Helemaal vol spammen op twitter, zodat IK het zag. Maar oke, een tijd ervoor zat Z nog te klagen over K tegen mij. Dus ik ben vrij verward dat Z opeens zoveel met K omgaat. Het andere verwarde iets is dat K opeens super raar doet. We hebben de afgelopen dagen weinig contact gehad omdat ik op vakantie was. Maar ze heeft deze middag met Z doorgebracht en is nu ook logeren bij haar. Oke, ofcourse ik ben jaloers. Ik vind het echt niet fijn dat mijn oude bff met mijn nieuwe bff zit te kleffe enal. Mijn gesprek op msn met K is nu ook vrij dood. Wat normaal nooit zo is, geloof me. Nu is het alleen maar hoe leuk het is met Z. Ik weet dat dit jaloers over komt. Maar ik maak me gewoon zorgen. Ik maak me zorgen dat K liegt over het feit wat ze van Z vind. Want ik snap echt niet hoe je nou dat die gene leuk vind en dan weer niet en dan opeens een hele dag leuk met die gene gaan doorbrengen. Ik ben nu gewoon fucking in de war door deze shit. K betekend veel voor me, ze is echt een van de enige die me begrijpen. En ik ben nou niet eenmaal het populaire meisje. Ik heb wel veel vrienden, maar niemand zet me op #1. Ik heb bij K wel het gevoel dat ze dat doet. Maar nu, na deze dag. Ik ben echt zo ram in de war... Iemand tips?


    Swag,♥ Van Inge(L)

    misschien doet Z express zo,je weet wel, express K van je afpakken, die sh*t gebeuren nu eenmaal

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:53 ]


    -

    Wat vervelend voor je. Ik zou er met K even face to face over praten en zeggen dat je hier erg mee zit. Misschien heeft ze het niet door dat je ermee zit? Meiden zijn echt zo gemeen he, iedereen maar innemen en inpalmen. Ik kan echt niet tegen dat soort kutjes xD

    Maargoed, ik hoop dat het voor jou snel opgelost wordt, want dit is natuurlijk zwaar klote:(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.