• “Your cat will never threaten
    your popularity by barking
    at three in the morning.
    He won't attack the mailman
    or eat the drapes, although
    he may climb the drapes to see how
    the room looks from the ceiling.”


    Til hug og blod.

    Die gif, is zo cute


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, dat klopt echt helemaal. Gelukkig hebben wij geen 'echte' gordijnen, maar van die rolgordijnen.
    En die gif, too much cuteness.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:42 ]

    Die GIF is wel schattig, maar ik vecht ertegen om niet in de "cat-world" op internet gezogen worden.
    Want bijna alle katten hebben de pik op me, ben al een keer gekrabd en er is herhaaldelijk naar me uitgehaald.
    Daarbovenop, ben ik allergisch. (cat)

    Hoe geweldig ironisch die emoticon is. :')

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:16 ]

    Moet je je voorstellen hoe awesome hamsters zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Moet je je voorstellen hoe awesome hamsters zijn :Y)

    Me gusta! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn kat is te lui om in de gordijnen te kruipen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben zowel dol op katten als op honden(bloos)
    Maar in mijn geval is het wel, hoe groter de hond hoe liever ik het heb.

    En katjes zijn gewoon zo schattig(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn kat die klimt niet in de gordijnen. Ze staart ernaar tot ze uit zichzelf naar beneden zullen komen voor haar. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn kat miauwt de hele nacht door. Maar is verder wel heel lief. En onze andere katten ook ;D


    Believe in yourself.

    Ik heb drie katten waarvan één het huis onder poept, één eet nauwelijks en één kan het ene moment nog rustig zijn en het volgende moment uithalen. D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik heb drie katten waarvan één het huis onder poept, één eet nauwelijks en één kan het ene moment nog rustig zijn en het volgende moment uithalen. D:

    1 kat met darmproblemen, 1 kat met anorexia, 1 kat met moodswings.
    Gezellie. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:11 ]

    Benedict schreef:
    Die gif, is zo cute


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Benedict schreef:
    Die gif, is zo cute

    + Mijn kat slaapt en eet allen maar.
    En met slaapplaatsen heeft ze als voorkeur dozen, groot of klein.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor