• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Dat zou ik graag willen,' zei ik glimlachend. 'Ik heb niet heel erg veel van Spanje gezien, behalve het stadion, het strand en de boulevard.' glimlachte ik. 'zou je het misschien leuk vinden om naar de wedstrijd te komen kijken morgen?' vroeg ik aan haar, ik wist even niet meer zeker of ik al verteld had aan haar dat ik mee mocht spelen met Real of niet.

    Kurt

    Ik keek Rachel niet-begrijpend aan, hoe kon ze dit allemaal doen tegen ons? 'Goede instelling, voor als je moeder wordt, Rachel.' zei ik sarcastisch tegen haar. 'Moet je jezelf eens zien, je gedraagt je als een kleuter. Jij kan geen kind opvoeden.' zei ik boos, ik wist dat ik nu de gevoelige snaar raakte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even "en wat kan jou dat schelen het is mijn kind en Jesse en ik gaan die samen opvoeding" nors kijk ik hem aan.

    teten daarna kom ik iets lagner]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Het kan mij wel dergelijk iets schelen, het is Jesse's kind niet eens,' zei ik waarna ik een boze blik worp op Jesse en daarna weer naar Rachel keek. 'Finn is de echte vader, en geloof me Rachel, als jij hem hier buiten houdt dan gaan we echt hogere stappen overwegen,' zei ik gemeend en keek haar met een vernietigende blik aan. 'Dan schakelen we een advocaat in.' zei ik en zette mijn hand in mijn zij. De shirt van Blaine was eigenlijk veel te groot voor mij, maar het zat als gegoten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dat lijkt me echt leuk' zei ik glimlachend. Ik zag zijn puzzelendenblik en lachte even. 'Je zei net tegen Julia, dat je in Real zit' zeg ik glimlachend. 'Wat echt moeilijk is om daarbij te horen. Als ik vragen mag, hoe ben jij daar in gekomen?' vraag ik nieuwschierig en kijk hem schuin en afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dat was ik even vergeten,' zei ik lachend. 'Ik ben er terecht gekomen via een vriend van mij, Damon Smythe. Maar Pepe en Fabio stelden het eigenlijk als eerste voor.' vertelde ik aan haar. 'Damon zat bij ons op school, niemand weet daar wat hij een profvoetballer is.' legde ik uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ooh, oke' zeg ik lachend. 'Maar wel aardig van ze, dat je mee mag spelen' zeg ik glimlachend en kijk even bedenkelijk. 'De kaartjes zijn helaas wel uitverkocht..' zeg ik zacht en bedenkelijk. 'Hoe wil je me morgen mee laten kijken?' vraag ik tenslotte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ik weet zeker dat Damon wel iets kan regelen, zijn vriendin en mijn beste vriend en mijn stiefbroer gaan ook mee, dus hij kan vast wel een plaatsje extra regelen.' zei ik glimlachend. Ik had echt zoveel zin in morgen, ik hoopte echt dat het goed ging, en dat ik er mocht blijven voor vast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "je gaat je gang maar, je dreigt iedereen van me af te nemen maar dat do ej e niet ik ken je langer dan vandaag" ik glimlach even naar Jesse "nou mijn vaders zijn mijn echte ouders ook niet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke, is goed' zeg ik glimlachend en knik. 'Ik heb er al zin in, Finn' zeg ik lachend en leg twijfelend een hand op zijn arm. 'Je zal het heus goed doen' zeg ik lief en gemeend. Ik wou Finn beter leren kennen en zijn stiefbroer wou ik ook zien en natuurlijk zijn beste vriend. Ik had natuurlijk mijn broer en mijn beste vriendin. Voor de rest had ik niemand om op te steunen en ik wou heel graag meer mensen leren kennen. En ook op hun kunnen steunen uit liefde en vriendschap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik neem helemaal niemand van je af,' zei ik naar waarheid. 'Dat doe je zelf al, je duwt iedereen van je af.' Ik keek van Jesse naar Rachel en van Rachel weer terug naar Jesse. 'En je bent geadopteerd omdat jouw moeder achter dat besluit stond. Finn zou hier nooit achter staan, heb je enig idee wat je hem aan doet als je hem verbied zijn dochtertje te zien?' vroeg ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ow nee grapje dat was jou ow zo lieve broer, maar weetje het kan me allenmaal niets meer schelen. Na de vakantie ben ik van jullie af en maak ik een nieuwe start bij Vocal Adrenaline waar ze talent tenmiste accepteren." ik kijk hemaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik hoop het,' glimlachte ik. Isabella was echt een schatje, en zo anders dan Rachel. Bij Rachel zou het gesprek nu alweer over zichzelf gaan. Maar Isabella is oprecht geïnteresseerd in wat ik doe, en wil vertellen. Ze is ook heel erg lief en aardig. Volgens mij begin ik echt over Rachel heen te komen. Ook al voelde ik me rot, omdat ze zei dat ik mijn dochter niet zou mogen zien. 'Ik kan niet wachten om je voor te stellen aan mijn vrienden, ze gaan je vast geweldig vinden.' zei ik naar waarheid.

    Kurt

    'Dat is je eigen beslissing,' zei ik schouderophalend. 'Het kan mij niet veel meer schelen of je meedoet aan Vocal Adrenaline' zei ik. Eigenlijk kon het me wel dergelijk iets schelen, maar dat liet ik niet merken. 'Je kan dit verdomme gewoon niet maken, Rachel. En ik doe dit niet omdat Finn mijn broer is, maar ik had dit voor iedereen gedaan. Het kan gewoon niet!' riep ik iets luider.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga zo naar mijn vriendin voor haar verjaardag. ik weet niet hoelaat terug en anders morgen ochtend. laat in de ochtend komen mensen uit drenthe naar ons dus ben ik er ook niet en dinsdag met lekker weer gaan we naar het strand, woensdag is mijn broer jarig en weet ikn eit wat we gaan doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "kan wel hoor Kurt dat merk je vanzelf. En alsnog straks zijn we vijanden dus hellaas geen contact voorh em" ik kijk grijnzend naar Jesse.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    ik grijns om Kurt en kijk rachel aan
    'Wat een doorzetter zeg' grijns ik..


    Music is my life