• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Paintball schreef:
    Rosalia

    'Indrukwekkend,' glimlachte ik zeer onder de indruk van hem. 'Ja, ik ben gewoon Spaans. Ik ben geboren en getogen hier.' vertelde ik terwijl ik mijn jurkje recht streek. Vervolgens nam ik nog een slokje van mijn cocktail en keek ik hem weer aan met mijn mooiste glimlach.


    [@Sebtana: Deze als het goed is (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Moest ik weten, Spaanse chicks zijn altijd mooi' zeg ik schouderophalend.
    'Maar.. Jij bent de mooiste die ik tot nu toe tegen ben gekomen' knipoog ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:55 ]


    El Diablo.

    Rosalia

    Ik glimlachte gevleid naar hem en kreeg lichte blosjes op mijn wangen door wat hij zei. 'En jij bent de knapste jongen die ik hier ooit gezien heb,' zei ik naar waarheid en glimlachte flirterig naar hem. Ik was altijd wel goed in flirten geweest, maar het was lang geleden dat ik het had gedaan. Ik had het eerlijk gezegd een beetje afgezworen. Maar voor Sebastian maakte ik graag een uitzondering, omdat hij zo ongelofelijk knap was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Broadway is echt leuk' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. 'Mijn broer is verslaggever van Broadway, dus hij doet de interviews met de belangrijke mensen en gaat een verslag over Broadway zelf schrijven. Hij weet de perfecte mensen om Broadway binnen te komen in die wereld. Hij is namelijk geliefd over de verslaggevers' zeg ik trots. Ik was echt trots op mijn broer, hij heeft zo erg zijn best gedaan om mij zo goed mogelijk op te voeden en carriere te maken in zijn leven. Ik heb zo respect voor hem, na mijn ouders hun dood. Hadden we samen het zo moeilijk, hij was net 18 jaar geworden en ik was 10 jaar. Dus hij kon voor mij zorgen, natuurlijk hadden we hulp van de jeugdzorg. We hadden geen tante's of ooms meer of opa's of oma's. Alleen wij tweeën. In het begin ging het lastig, maar mijn broer heeft zo goed mogelijk mij opgevoed en me beschermd tegen iedereen.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem hartstochtelijk terug en druk hem dichter tegen me aan. 'Ik zal altijd bij je blijven, Kurt. En ik zweer je diep in mijn hart, dat ik je nooit meer pijn zal doen. Nooit' zeg ik gemeend en doordringend. 'Ik hou ziels veel van jou en elk woord meen ik uit mijn hart, Kurt. Ik wil alleen maar jou en niemand anders' zeg ik zachtjes en streel zijn wang teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik grijns.
    'Blijft leuk om te horen.' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn

    'Dat is echt indrukwekkend,' zei ik onder de indruk. 'Dan waarschuw ik je alvast, als je mijn stiefbroer ooit ontmoet en hij komt daarachter, zou hij je geen seconde meer met rust laten en je het hemd van de lijf vragen.' zei ik lachend. Ik zag dat ze echt heel trots was op haar broer, en dat was natuurlijk terecht. Het is bijzonder als iemand het zo ver wist te schoppen. Ik vond het echt gezellig met Isabella, ze was een aardige en interessante meid. Ik mocht haar echt wel. Ik bekeek haar eens goed, en zag hoe moe ze eigenlijk was. Mooie bruine haren, en blauwe sprekende ogen had ze. Ze had ook een schattig en mooi gezichtje.

    Kurt

    'En ik zou jou ook nooit meer pijn doen, Blaine.' zei ik gemeend. 'Je bent zo belangrijk voor me. Je bent de enige die me compleet maakt, en de leegte in mijn leven doet opvullen. En je zal altijd de enige voor mij blijven.' zei ik gemeend en drukte een kusje op zijn kaaklijn en ging vervolgens met mijn hand door zijn doorweekte krullen. 'En vanaf nu, zullen we alleen nog maar voorspoed krijgen. Dat geloof ik, na alles wat we doorstaan hebben, komen we uiteindelijk toch weer bij elkaar uit. Dat betekent wat.' zei ik met stralende ogen tegen hem. Wat hou ik toch veel van hem..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    Ik schoot in de lach door zijn reactie en nam vervolgens een grote slok van mijn cocktail en keek hem aan. 'Dus meneer hoort dat weleens vaker,' zei ik lachend. Hij had best wel een ego, maar dat mocht ik wel. Dat was juist zo leuk aan hem.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Jep' lach ik.
    Ik neem een slok van de cocktail, en kijk haar aan.
    'Maar jij vast ook' zeg ik..


    El Diablo.

    Rosalia

    'In dat geval zal ik iets origineler moeten zijn,' grijnsde ik en dronk mijn cocktail helemaal op. 'Ja, vaak genoeg.' glimlachte ik. Ik hoorde het inderdaad best vaak, maar dat wilde nog niet zeggen dat ik me er niet gevleid door voelde. Iedere keer wanneer iemand me een complimentje gaf, streelde dat mijn ego wel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lach en kijk hem lachend aan. 'Maakt niet uit, heb het al gehad. Mijn vriendin kwam er later ook achter en ze vroeg ook veel dingen. Maar ik vind het gewoon leuk' zeg ik glimlachend. 'Ik zal dan ook met veel plezier alles beantwoorden' zeg ik lief en krijg een rilling door mijn rug van de kou. Ik sla mijn armen om me heen, af en toe is Spanje zo raar. Dan kon de wind best koud worden. Ik wreef zachtjes over mijn armen.

    Blaine Anderson:

    'Dat betekent zeker iets, onze paden kruizen elke keer onze wegen' zeg ik glimlachend en druk mijn lippen op de zijne. 'Ik kan niet meer zonder je' zeg ik fluisterend. Ik pak een shampoo voor de haar en begin Kurt's haar in de zepen, aangezien het nog steeds plakt zijn haar. Vervolgens was ik mijn haar ermee en spoelen we samen onze haren af, waarnaar ik lichaamsshampoo pak en zijn lichaam inzeep.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Dacht ik al' lach ik.
    Ik leun tegen de bar, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Finn

    Ik glimlachte, en zag daarna dat ze haar armen om zich heen sloeg. Ik vermoedde dat ze het koud kreeg. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ze over haar armen begon te wrijven. Ik trok meteen mijn vest uit en hing het om haar schouders. 'Leen het maar, ik heb het niet gauw koud.' glimlachte ik vriendelijk. Het was geen dikke vest, maar het zou wel helpen tegen de kou.

    Kurt

    Blaine zeepte mijn nog plakkerige haren in, en daarna die van zichzelf en samen spoelden we het uit. Vervolgen begon hij mijn lichaam in te zepen en begon ik zachtjes te lachen. Ik vond het altijd zo leuk, als hij dat deed. Toen hij me had ingezeept pakte ik de bodygel van hem over en zeepte ik zijn lichaam ook zorgvuldig in. Daarna spoelden we ons weer schoon. Ik liet mezelf tot aan mijn kin in het water zakken en sloot even mijn ogen en genoot van dit moment samen met Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    Ik grinnikte en bekeek hem even van top tot teen, hij mocht er echt wel zijn. Vervolgens ontving ik een sms'je en las ik het. Mijn vrienden waren het blijkbaar al zat, en waren naar huis gegaan. 'Blijkbaar moet je het de hele avond met mij doen,' zei ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Ik hoop niet dat je dat erg vindt.' knipoogde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Tuurlijk niet' grinnik ik.
    'Verbaast me dat je niks vraagt om mijn broer' lach ik..


    El Diablo.

    Rosalia

    'Omdat ik jou interessanter vindt dan jouw broer?' glimlachte ik gemeend. Ik had na een tijdje al door wie ze waren, als ik het goed had, stonden hij en zijn broer weleens in een tijdschrift. Ik wist maar al te goed wie Damon Smythe was, maar van Sebastian wist ik nog niet zo heel veel. Daarom vond ik hem om interessanter, en ik vond Sebastian ook leuker. Ik was zo'n meisje dat niets gaf om beroemdheid, ik keek liever naar hoe iemand echt was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.