• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Leannan schreef:
    [Ik heb het ontzettend druk gehad dit weekend en heb daarom niet veel kunnen reageren. Daarom wilde ik vragen waar ik kan inspringen en naar wie ik Quinn kan sturen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rosalia

    'Voor mij wel,' lachte ik flirterig naar hem. 'Trouwens, waar is je ego nu ineens gebleven?' grapte ik waarna ik vervolgens lief naar hem glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ehh, je kan haar naar Sebas en Finn sturen in de strandclub..]


    El Diablo.

    Sebastian

    'Ergens' grinnik ik.
    Ik leun tegen de bar, en drink nog wat van de cocktail..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Een opgelucht gevoel kwam er, maar ik voelde me wel rot voor hem en mezelf. Ten eerste dat het net pas uit is en dat ik gelijk zijn leven binnenstormde. En ten tweede, hij hield volgens mij nog van haar. Áls we wat zouden krijgen, zou ik misschien op de tweede keus staan en zou hij naar dat meisje gaan. 'Wat rot voor je' zeg ik gemeend en meelevend. Voorzichtig leg ik een hand op zijn arm en wreef met mijn duim over zijn huid. 'Nee, ik heb geen vriend' beantwoord ik op zijn vraag en kijk hem zwak glimlachend aan.

    Blaine Anderson:

    'Dat ik ongelovelijk veel spijt heb wat ik tegen je heb gedaan, Kurt. Ik heb zo'n spijt' zeg ik zuchtend en ga rechtop zitten. Ik help Kurt ook overeind en hij kon gewoon nog steeds op me leunen. Alleen zo konden we beter praten dan liggen, vond ik. Ik kijk hem aan. 'Ik wil gewoon gelukkig met je zijn, alleen elke keer kwam er iets tussen en er gebeurde heel veel dingen. Waardoor ik gewoon alles opkropte en het elke keer ging uitmaken. De derde keer was gewoon de druppel voor mij en kwam het op de verkeerde moment aan' zeg ik met een brok in mijn keel en doelend, over zijn arm. 'Ik weet dat alles opkroppen niet de juiste beslissing is, vooral niet voor mij. Maar de reden is dat ik je er niet mee wil opzadelen. Ik was bang en ik wou het wel zeggen. Alleen voor mijn gevoel kon ik het niet' vertel ik zuchtend en kijk hem met spijt aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Uit verveling besloot ik maar om een stapje in de wereld te zetten om te kijken wat hier allemaal te beleven was.
    Snel griste ik mijn kleine handtasje van tafel af en wandelde de deur uit.
    Naar horen zeggen was hier een goede strandclub, misschien dat ik daar wel eens een kijkje ging nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rosalia

    Ik schoot nogmaals in de lach en ging naast hem leunen tegen de bar aan. 'Je kunt dus dansen,' zei ik, en ik keek hem aan met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Waarom laat je hier niet zien wat je kan?' vroeg ik en tilde lachend mijn wenkbrauw omhoog.

    Finn

    'Om eerlijk te zijn,' zei ik, mijn stem stierf weg en ik keek haar dankbaar aan omdat ze me probeerde te troosten. 'Denk ik dat ik over haar heen ben.' zei ik naar waarheid. 'Ze heeft me gewoon zoveel geflikt, dat mijn gevoelens gewoon weg zijn. Ze is nu zo veranderd dat ik afgeknapt ben op haar.' verzuchtte ik. Het ergste was alleen nog dat ik mijn dochter niet mocht zien van haar.

    Kurt

    'Lieverd, alsjeblieft,' zei ik en drukte een kusje op zijn voorhoofd. 'Vertel me voortaan gewoon alles, en niet denken dat je mij er dan mee opzadeld.' zei ik lief tegen hem. 'Jouw problemen, zijn mijn problemen.' zei ik gemeend en glimlachte zwakjes naar hem. 'Krop je gevoelens niet meer op, en praat met me. Samen komen we uiteindelijk overal uit. Samen kunnen we alles aan.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Finn' zeg ik meelevend en omhels hem al steun en troost. Ik wreef zachtjes over zijn rug en zuchte zachtjes. Het was niet leuk om zo iemand te zien. Hij was over haar heen, maar ik dacht toch niet dat ik een kans zou maken. Diep van binnen wist ik wel dat hij misschien op haar kon worden. Dan zou hij weer terug komen bij haar. Zelf wist ik natuurlijk nog niet of ik hem leuk vond. Ik gaf tijd en zie wel wat er van komt. 'Dat is echt niet leuk' zeg ik zachtjes en laat hem weer voorzichtig los, maar wankel even en beland perongeluk op zijn schoot, waardoor mijn gezicht heel dicht bij hem was.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het Kurt. Vanaf nu vertel ik alles aan je, beloofd' zeg ik eerlijk en gemeend en druk mijn lippen op de zijne. 'Ik krop niets meer op en praat tegen je. Kurt, ik hou echt van je' zeg ik gemeend en sla mijn armen om hem heen en omhels hem stevig. Vanaf nu ging ik echt alles tegen hem vertellen en ook tegen Finn, aangezien hij mijn beste vriend was. Kurt was alles voor me en ik wou hem echt niet kwijt. Ik heb dit vakaer tegen hem gezegd maar ook tegen mezelf. Niemand komt meer tussen Kurt en mij. Ik zou het ook niet meer uitmaken, daar had ik wel genoeg van.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:19 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik grinnik, en zet mijn cocktail op de bar.
    'Zoiets?' zeg ik, en doe wat moves (1:39-1:45)..


    El Diablo.

    [Sorry, moet heel even weg. Ik probeer zo snel mogelijk te reageren]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Oke, is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik was haar echt dankbaar dat ze me troostte en voelde zelfs een warm gevoel in mijn buik. Zou het..? Nee, waarschijnlijk niet. Ze liet me los en wankelde waardoor ze perongeluk op mijn schoot terecht kwam. Haar gezicht was heel dicht bij de mijne. Ik voelde mijn hart tekeer gaan in mijn borstkas. Heel voorzichtig drukte ik uit een automatisch reactie mijn lippen teder op de hare.

    Kurt

    Ik glimlachte dolgelukkig en zoende hem nogmaals hartstochtelijk. Ik ging op zijn schoot zitten en sloeg mijn armen om zijn hals en keek hem vervolgens aan in zijn ogen. 'Hoe doen we het nu met ''ons?'' vroeg ik en maakte mijn blik niet los van hem. Persoonlijk vond ik dat het voor ons beiden beter was dat we het rustig aan gingen doen. Maar ik wilde wel bij hem zijn.

    Rosalia

    Onder de indruk applaudisseerde ik voor hem, hij kon echt goed dansen! Ik liep naar hem toe en keek hem bewonderend aan. 'Je bent een natuurtalent.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik lach, en leun weer tegen de bar.
    'Ach, talent zit natuurlijk in de familie.' lach ik.


    El Diablo.

    Rosalia

    'En daar is de attitude weer,' grapte ik waarna een een plukje haar om mijn vinger draaide en hem aankeek. 'Ik mag dat wel.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Mooizo' grijns ik.
    'Leuke attitude toch' grinnik ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.