• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    ik knik even naar hem. "is goed ik zal wel op goede plekken"snle stuurde ik mijn docent een sms of hij hetkon regelen.Ik moet dadelijk omgaan kleden over een half uur heb ik repetities en les" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik luisterde met een halfoor naar het gesprek, omdat ik nog steeds met het gesprek met Rachel in mijn maag zat. Ik mocht niet eens mijn dochtertje zien als ze werd geboren. Dat was toch echt oneerlijk, na alles wat ik voor Rachel gedaan had. Ik pakte mijn mobiel en sms'te Kurt, aangezien ik vergeten was om hem te vertellen over Broadway. 'Kurt, ik moest van Rachel doorgeven dat Broadway niet meer doorgaat. Het komt waarschijnlijk weer door mij, omdat ze boos was op mij. O en verheug je niet teveel op je nichtje, want ik mag haar zelf ook niet zien. Groetjes Finn.' Het was misschien een lage zet, maar ook een uiting van frustratie. Ik dronk een grote slok van mijn drankje en keek rond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Ik merkte dat Sebas met het andere meisje in gesprek zeilde dus draaide ik me meer naar de andere jongen Finn. "en je bent hier op vakantie of je werkt hier?" vraag ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik keek op naar Julia en glimlachte vriendelijk naar haar toen ze een gesprek met mij probeerde aan te knopen. 'Beiden,' vertelde ik aan haar. 'Ik mag een paar wedstrijden meespelen met Damon, en dan wordt er gekeken of ik mag blijven voor vast.' vertelde ik en keek haar aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Ik glimlach "dat is wel leuk om zo de vakantie in te gaan. Wat voor richting doe je op school?" nieuwsgierig kijk ik hem aan. Hji was aardig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk naar Rosalia.
    'Dus, kom je hier vaker?' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem zachtjes kreunen en voelde tegen mijn dijbeen aan, dat zijn geslachtsdeel begon te groeien. Ik glimlach en de mijne begon ook te groeien door zijn speling, waardoor ik zachtjes kreun. Ik trek zijn boxer uit en ook de mijne, waarnaar we naakt waren. Ik pak zijn hand die bij mijn geslachtsdeel was en liet hem op mijn borst zakken, waardoor ik begon te wrijven tegen zijn onderlichaam aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Zoekend naar mijn beste vriendin in een hele drukke dansvloer, baande ik een weg door de menigte. Ik kreeg het zo benauwd en werd elke keer geduwd. Ik vond het wel leuk om eens in een disco te zijn, maar soms vervloek ik het ook. Mijn beste vriendin had me gesmeekt om mee te gaan en ik deed het voor haar. Ik zuchte zachtjes en keek de andere kant op, waardoor ik weer werd geduwd en tegen een jongen opbots. 'Ow, sorry. Het was niet mijn bedoeling' zeg ik veronschuldigend en beleefd tegen de jongen.

    (Het is tegen Finn)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rosalia

    'Mh, af en toe,' zei ik en glimlachte naar hem. 'Ik ben bijna overal wel te vinden, om eerlijk te zijn. Ik ben gek op feesten.' zei ik naar waarheid en keek hem onderzoekend aan. Wat was hij toch knap, zeg.. 'En jij?' vroeg ik nieuwsgierig.

    Finn

    'Op school volg ik nog niet echt een bepaalde richting, ik krijg gewoon verschillende lessen maar doe wel aan buitenschoolse activiteiten. Ik zit in de Glee club en in het Football team, en als het Football seizoen over is doe ik aan basketbal.' vertelde ik. 'En jij?' vroeg ik. Precies op dat moment botste er iemand tegen me aan. 'Ow, sorry. Het was niet mijn bedoeling' verontschuldigde het meisje zich. Ik draaide me om naar haar en keek haar een beetje bezorgd aan. 'Geeft niks, gaat het?' vroeg ik lief aan haar.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Julia
    Ik grijns, dansopleiding op een van de weinige dansscholen in Spanje, ik doe het hoogste niveua" vertel ik trots "elke lesdag 3 uur dansen minimaal en op zaterdag 2 Zondag 1" ik glimlach naar hem en kijk even arrogant naa rhet meisje wat tegen hem opbotst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik.
    'Ach, ook wel zo'n beetje. Moet wel toegeven dat in Spanje en Portugal betere club zijn dan in Amerika.' grinnik ikk.


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Sorry echt. Met mij is er niets aan de hand' glimlach ik lief en kijk hem aan. 'Het is gewoon zo druk en ik word elke keer geduwd' zeg ik ongemakkelijk, want ik zie dat er een ander meisje arrogant naar me kijkt. Ik ontwijk haar blik en kijk ongemakkelijk naar de jongen. 'Sorry, voor het storen' zeg ik veronschuldigend en kijk om me heen en zucht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij pakte mijn hand, en liet hem op zijn borst zakken en begon te wrijven tegen mijn onderlichaam aan. Een overweldigend gevoel kwam er in mijn onderbuik. Ik voelde me echt heel erg opgewonden worden. Ik wreef op hetzelfde ritme met hem mee en kreunde verlangend en opgewonden. Mijn geslachtsdeel was nu inmiddels helemaal stijf geworden. Ik plaatste mijn lippen nogmaals op de zijne en zoende hem een beetje ruw, maar nog wel dat het liefdevol was. Precies op dat moment, hoorde ik het sms-toontje van mijn mobiel, maar negeerde ik het. Ik zou het later wel lezen. Serieus, waarom belden of sms'ten mensen ons altijd als Blaine en ik seks hadden?

    Rosalia
    'Is dat zo?' vroeg ik en glimlachte lief naar hem. 'Ik zou graag een keer naar Amerika willen gaan, het lijkt me zo leuk.' zei ik glimlachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    'Je hoeft je excuses echt niet aan te bieden,' zei ik gemeend en keek even naar Julia en zette een stap naar achteren zodat ik het meisje een beetje kon betrekken in het gesprek. Ik vond het anders nogal onbeschoft om mijn rug te keren naar Julia. 'Ik ben Finn,' stelde ik mezelf voor en gaf een knikje naar Julia. 'En dat is Julia.' zei ik en keek het meisje onderzoekend aan. 'Zoek je misschien iemand?' vroeg ik, aangezien ze om zich heen keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Het is niet heel bijzonder' zeg ik.
    Ik had inmiddels weer mijn cocktail op.
    'Jij ook iets?' vroeg ik aan haar..


    El Diablo.

    Julia
    Oh great weer en meid erbij. Brath gaf me een kusje en fluisterde zacht dat hij even naar vrienden ging. Ik gaf hem een kus en knikte. Ik klokte mijn glas leeg en zuchtte. Great nu mochht ik de rest van de avond geen alcohol omdat ze het anders zouden merken straks.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan