• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik : "tsja het is wel zijn broer owja en zijn oude crush" ik kijk lachend jesse aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Voor de laatste keer,' zei ik waarschuwend. 'Het gaat niet gebeuren, de vader heeft ook rechten. We gaan juridische stappen ondernemen, en dan word alles onderzocht en komen ze er misschien ook achter hoe ongeschikt jij bent als moeder.' zei ik boos en draaide me om. Ineens hoorde ik wat ze zei en werd ik nog bozer. 'Dat is al lang geleden.' mompelde ik waarna ik weg wilde lopen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    'makes sense' zeg ik lachend
    en geef rachel een kusje op haar mond


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes en kijk hem verlegen aan. 'Ik zou het ook leuk vinden om je vrienden te leren kennen, Finn' zeg ik gemeend en bevestigend. 'Ik zou ook leuk vinden om je stiefbroer te ontmoeten' zeg ik lachend, doelend op Broadway. Ik haal mijn hand weg van zijn schouder en leg mijn beiden handen op schoot. Wind die nog steeds met mijn haren speelde en ik kijk hem glimlachend. Finn is echt een leuke jongen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik keek haar glimlachend aan, ze was echt een leuk meisje. Ze was schattig als ze verlegen was en ze was echt lief. 'Hij zou dat ook helemaal geweldig vinden,' zei ik naar waarheid. Ik genoot van de wind en dronk mijn cola helemaal op en zette het lege glas even op de grond. Zou Isabella nog wel met me om willen gaan als ze wist dat ik vader werd?

    Kurt

    Ik kwam weer terug in Blaine's kamer met twee glazen drinken en zette het op zijn nachtkastje. 'Sorry dat het lang duurde, ik had weer eens ruzie met Rachel. Maar ze blijft dat gedoe stug volhouden.' verzuchtte ik en ik plofte naast hem meer op bed. 'Wat vind je van mijn nieuwe style?' vroeg ik lachend, doelend op zijn te grote shirt die ik aan had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik ook' zeg ik zachtjes en kijk naar de zee voor me. Kleine slokjes nam ik van mijn cola en zette hem neer naast mij. Hij was nog halfvol, ik zou hem strakjes wel leegdrinken. Ik kijk Finn aan en sla verlegen mijn ogen even, waarnaar ik hem aankijk. 'Vind je het erg als ik je telefoonnummer wil?' vraag ik verlegen en frunnik aan mijn jurkje.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk Kurt aan, die de kamer inloopte met twee glazen en hij zette die neer op het nachtkastje, waarnaar hij naast me neerplofte. 'Laat haar maar even. Ze ziet het uiteindelijk zelf, wat ze doet' zuchte ik op mijn beurt. Ik kijk naar Kurt, die mijn shirt aan heeft en glimlach. 'Prachtig, als altijd' zeg ik ook lachend, waarnaar ik mijn armen om hem heen sla en hem een kus geef op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Helemaal niet,' lachte ik en haalde mijn mobiel tevoorschijn en maakte een nieuw contact aan. Vervolgens gaf ik mijn mobiel aan haar zodat ze haar nummer er in kon zetten. Zodra ze dat had gedaan liet ik haar telefoon overgaan, zodat ze mijn nummer ook had. 'Dat zou ook handig zijn, aangezien het anders moeilijk wordt om af te spreken.' zei ik lachend, doelend op dat ze me nog leuke plekjes ging laten zien, en natuurlijk voor de wedstrijd morgen, waar ik toch een beetje zenuwachtig voor werd.

    Kurt

    Ik glimlachte dolgelukkig toen ik in zijn armen lag, en keek hem aan met een verliefde blik in mijn ogen. Ik maakte mijn blik niet van hem los, en voelde mijn hart kloppen in mijn borstkas uit geluk. Ik zocht met mijn hand naar de zijne en liet ze met elkaar verstrengelen. 'Het spijt me nog verschrikkelijk van je vader. Ik had me er nooit mee moeten bemoeien.' zei ik en sloeg mijn ogen neer. Ik voelde me echt zo schuldig, dankzij mij hadden ze nu hele erge ruzie.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zet ook zijn nummer in mijn contacten en tikte zijn naam erin. Waarnaar ik het opsloeg. 'Inderdaad en als je dat ook wilt. Zou ik je stiefbroer en je beste vriend ook willen meenemen naar die plekjes' stelde ik glimlachend voor. 'Dan ben ik jullie reisgids' zeg ik lachend. 'Alleen ik kan geen auto rijden, dus dan moet jij het doen en ik wijs je de weg wel' zeg ik vervolgens lachend.

    Blaine Anderson:

    'Het is al goed, Kurt' zeg ik gemeend en kijk hem doordringend aan, doelend dat hij zich niet schuldig moest voelen. 'Ik heb daarna nog met hem gepraat en vertelt hoe ik me voelde en wat me dwars zat. We kregen weer ruzie, maar ik ga na de vakantie naar hem toe. Alleen' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. 'Het komt goed, hij is alleen gewoon zo eigenwijs' zeg ik mompelend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dat zouden ze zeker te weten erg leuk vinden,' zei ik blij. Met Blaine en Kurt erbij was het alleen nog maar leuker. Samen met z'n allen zouden we er een leuke vakantie van maken. 'En ik weet zeker dat je het goed met ze zou kunnen vinden.' zei ik gemeend.

    Kurt

    Ik wreef hem over zijn rug en zuchtte. 'Maar het feit dat ik het achter je rug om deed,' zei ik spijtig. 'Ik heb er echt oprecht spijt van.' verzuchtte ik eerlijk. Het was gewoon ondoordacht, dat ik het achter zijn rug om deed. Ook al was het goed bedoeld, ik had het niet moeten doen. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik en zoende hem hartstochtelijk.

    [Sorry, mijn ouders moesten achter de computer D: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Was er nog een reactie van Rosalia?]


    El Diablo.

    [Ik heb het ontzettend druk gehad dit weekend en heb daarom niet veel kunnen reageren. Daarom wilde ik vragen waar ik kan inspringen en naar wie ik Quinn kan sturen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Weer bloosde ik lichtjes en kijk hem glimlachend aan. 'Het zou echt leuk worden' zeg ik gemeend. 'Ik hoop het' zeg ik verlegen en pak mijn glas cola en dronk hem vervolgens leeg. Ik zette hem nu op de grond en kijk Finn aan. Zou hij een vriendin hebben? Hij was met zijn vriend, dus misschien niet? 'Als ik vragen mag, heb je een vriendin?' vraag ik voorzichting. Ik wou zoizo niet op een jongen vallen, die al bezet was. Dan zou het wel een hele erge dompel zijn.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem terug en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd. 'Kurt, fouten maken is menselijk. Het geef echt niet' zeg ik gemeend en doordringend. 'Het komt goed, uiteindelijk ziet mijn vader in dat ik echt van je hou en dan accepteerd hij het. Voor nu wil ik alles even met je praten en daarna vakantie vieren met jou' zei ik teder en gemeend. Ik streel zijn wang teder en kus hem nog op zijn lippen.

    (Geeft niet! (: In de tussentijd dat jij weg ging, moest ik eten. XD Dus ging ik eten en ben net ook online. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oops, overheen gelezen ^^]

    Sebtana schreef:
    Sebastian

    'Mwah, soms.' zeg ik.
    'Ben meer van het zingen, dansen' grijns ik.


    Rosalia

    'Kijk, nog iets wat ik interessanter vindt aan jou,' glimlachtte ik. 'Ik hou nou eenmaal meer van muziek dan van sport.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Het is niet veel bijzonders.' lach ik.
    Ik kijk haar aan, en glimlach.


    El Diablo.

    Finn

    Ik was even stil vanwege haar vraag, het was best ongemakkelijk om te antwoorden aangezien het pas een paar uur uit was. 'Nee, ik heb geen vriendin.' zei ik en keek haar aan. Ik vond dat ik eerlijk moest vertellen aan haar dat het net pas uit was. 'Om eerlijk te zijn, is het net een paar uur uit met haar.' zei ik met een zwakke glimlach. Ik voelde me er eerst echt zwaar ellendig door, maar volgens mij waren mijn gevoelens voor Rachel nu echt weg. 'En heb jij een vriend?' vroeg ik belangstellend aan haar.

    Kurt

    Ik glimlachte zwak en nestelde me dicht tegen hem aan. Ik bekeek hem en glimlachte dromerig. Ik snapte eigenlijk nog steeds niet wat hij in mij zag. Ik wist natuurlijk, dat ik er wel mocht zijn, maar Blaine was ongelofelijk knap. Hij kon alle leuke meisjes en jongens krijgen die hij maar wilde en toch koos hij voor mij.. 'Waar moeten we beginnen?' vroeg ik lichtelijk onzeker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.