• Hiii,

    Ik ben bezig aan twee stories en ik zou graag tips willen. Mijn lezers zeggen dat het goed is, maar daar zijn ze lezers voor.
    Beta's zijn hiervoor niet handig, want ik wil tips over het hele verhaal tot nu toe (9 hoofdstukken) en beta's kunnen alleen maar over één hoofdstuk oordelen.
    Dus, wie wil er tips geven?
    Ik wil graag tips voor de verhaallijn en mijn schrijfstijl (:
    Eerst deze maar: Klik

    Alvast bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Niemand?
    Of zijn jullie bezig?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik neem even een kijkje (:

    Ik heb je verhaal gelezen en ik vind het erg goed. Eigenlijk heb ik niet erg op de spelling gelet, maar de zinsopbouw was erg goed en de verhaallijn is erg leuk. Weet niet of ik je zo genoeg heb geholpen, maar ik heb mijn best gedaan (:

    Je hebt er een abo bij! (:

    Zal ik anders even de spelling controleren? Wil ik wel voor je doen (A) x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    BelovedxGem schreef:
    Zal ik anders even de spelling controleren? Wil ik wel voor je doen (A) x


    Ben erg goed in taal ...

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 10:18 ]


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    Ben erg goed in taal ...


    Wat wil je daarmee zeggen? :S


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Spelling hoeft niet, ik laat alles ook door beta's doen.
    Nu hebben ze alleen nog niet alles geDaan.
    Liever de zinsopbouw, tips voor mijn schrijfstijl en verhaallijn.
    Bedankt allemaal!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Spelling hoeft niet, ik laat alles ook door beta's doen.
    Nu hebben ze alleen nog niet alles geDaan.
    Liever de zinsopbouw, tips voor mijn schrijfstijl en verhaallijn.
    Bedankt allemaal!


    Naar mijn mening was dat allemaal goed (A)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Niemand meer?
    Ik wil echt graag mijn schrijfstijl verbeteren, dusja..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik denk dat als je je schrijfstijl wilt verbeteren je andere verhalen moet lezen. Kijk hoe die geschreven zijn, en wat de auteur het best beschrijft, of de meeste tijd aan besteed. Denk hierbij aan personages, plaatsen, gedachtens - is het uitbundig geschreven, of juist niet. Het is niet dat je een oreokoekjes moet eten of je haren groen moet verven om een goede auteur te worden..:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Ik denk dat als je je schrijfstijl wilt verbeteren je andere verhalen moet lezen. Kijk hoe die geschreven zijn, en wat de auteur het best beschrijft, of de meeste tijd aan besteed. Denk hierbij aan personages, plaatsen, gedachtens - is het uitbundig geschreven, of juist niet. Het is niet dat je een oreokoekjes moet eten of je haren groen moet verven om een goede auteur te worden..:Y)


    Okee, bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Je kan ook gewoon telkens dezelfde bèta vragen, dan kan die wel oordelen over je hele verhaal ipv dat ene hoofdstuk :3


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Je kan ook gewoon telkens dezelfde bèta vragen, dan kan die wel oordelen over je hele verhaal ipv dat ene hoofdstuk :3


    Kan je dan om een specifieke beta vragen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Kan je dan om een specifieke beta vragen?

    Ja, dat is geen probleem.
    Hou er wel rekening mee dat het dan wat langer kan duren.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja, dat is geen probleem.
    Hou er wel rekening mee dat het dan wat langer kan duren.


    Oh, moet je dat dan gewoon neerzetten bij "iets anders"?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.