• Zodiac legends (5) - The reincarnation of the 13th Zodiac

    Ook al is het een deel 5, ik heb een preproloog waarin ik de 4 andere delen kort samenvat en ik heb ook een character bios geschreven met alle levende personen erin. Je hoeft dus de andere 4 delen niet perse te lezen.



    Het is een maand geleden dat de 12 sterrenbeelden bij elkaar gekomen zijn en de vijand hebben verslagen. Het verwoeste kasteel is weer terug opgebouwd en hierin leven ze nu in vrede met elkaar, afgezonderd van de mensheid. Maar dan vind Sagittarius een geheime kelder met allerlei informatie over de 13 sterrenbeelden. Hij komt erachter dat de reincarnatie van het 13e sterrenbeeld al onder de mensheid is. De sterrenbeelden moeten hem zo snel mogelijk vinden, voordat hij in de handen valt van de duistere krachten.

    Ik start met deze storie 20 augustus.
    Ik hoop veel abo's te krijgen (A)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:31 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Spreekt dit verhaal iemand aan?


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Mij persoonlijk niet.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Mij persoonlijk niet.


    Okee jammer :P Ieder z'n genre

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 8:57 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Iemand anders nog interesse??


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.